Szukaj

Oceny Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014

Podsumowanie 25 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014 - Oceń swoje auto
4,31
średnia ocena z 25 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
80%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW od 2014

4,6
~BELO72 Arkadiusz Zierek
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
To mój drugi Nissan QQ. Pierwszy 2009r. 1.6(117ps), przejechałem 110 tyś. absolutne zero problemów.Auto nie było żwawe ale wygodne i bezobsługowe.Dlatego zakupiłem QQ w 2017 mając nadzieję, że będzie mi dobrze służył. Jak do tej pory nie zawiodłem się. Wersja N-Connect 1.6 benzyna (163ps) dla mnie rewelacja za taką cenę. Auto ciche, szybkie i mało pali. Spalanie oscyluje w granicach 7.0 l. przy normalnej jeździe miasto-trasa. Silnik bardzo...
4,5
~Paweł
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
W stosunku do Qashqai I generacji mamy znaczący progres. Na uwagę szczególnie zasługuje poprawiona skrzynia biegów (bardziej precyzyjna), bardzo dobre wyciszenie auta, dobrze zestrojone zawieszenie (wersja 1.6 - tylne zawieszenie wielowachacz), oraz silnik 1.6 163 KM dający już przyjemność z jazdy. Dla niezdecydowanych pomiędzy 1.2. a 1.6 polecam jednostkę o wyższej pojemności. W mieście jednostki są porównywalne w swoich osiągach, ale na...
4,1
~Rafał
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Przesiadłem się z Peugeota 308 110kM diesel. Wybrałem benzynę bo miałem już dość diesli. Samochód robi wrażenie bardzo pozytywne. Szybko można się przyzwyczaić do "bajerów" ( wyposażony w kamery, szklany dach 18 koła, czujniki zmierzchu, deszczu, wykrywacz zbliżania się do przeszkody ( N-TEC ze szklanym dachem). Te wszystkie rzeczy bardzo pomagają Na minus mały bagażnik z podwójnym dnem ( wyjąłem te dechy i zrobił się spory ale i tak...
4,0
~Itam
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Qashqai 2 TEKNA zaskakuje na plus. Nie ma co porównywać do Audi pod względem spasowania i jakości materiałów, bo auto musiało by kosztować w podobnej konfiguracji przynajmniej 2x tyle. Na te elementy trzeba zwrócić uwagę przy odbiorze, bo nie jest idealnie. Auto jak na razie bez awaryjne. Praktyczne i dosyć komfortowe. Jeżeli ktoś szuka komfortu, to niech nie wybiera kół 19". Niski profil jest wyczuwalny na dziurawych drogach, ale za to...
4,2
~Kamillo40
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Na wstępie nie jestem właścicielem tego auta ale z racji tego, że stanowi jedną z ofert kupna mojego następnego pojazdu, wykonałem nim jazdę próbną. Jeździłem również silnikiem 1,2 DiG oraz dieslem 1,6 130KM. Dieslem dla ciekawości i porównania z benzyną bo jeżdżę głównie po mieście( DPF! ). Benzyna 1,2DIG 115KM wg. mnie jest wystarczająca. Zaskakuje dynamiką i elastycznością. Silnik 1,6 DiG 163 KM natomiast jest bardzo dynamiczny i można nim...
4,8
~vibo
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Mam od kilku dni mojego Nissana. Zastanawiałem się czy 1,2 lub1,6 teraz nie mam żadnych wątpliwości co do wyboru silnika. Różnica jest znacząca , zbiera się bardzo dobrze , w środku bardzo cicho i przyjemnie jedynie pomruk silnika - ale jest to miłe dla ucha. No i spalanie - nie wiedziałem jak będzie , nikt jeszcze go nie oceniał. Powiem lepiej niż dobrze - silnik nie dotarty jak na razie a wyniki: Oszczędna jazda na trasie 5,8 ,...
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai II Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,8
~Darek S.
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Najpierw minusy - dynamika silnika niezbyt porażająca, spalanie znacznie wyższe od oficjalnych wskaźników. Po 88 000 kilometrów padło sprzęgło - bardzo droga wymiana razem z kołem dwumasowym. Po 90 000 km pierwszy raz zapaliła się lampka niskiego stanu oleju silnikowego (od poprzedniej wymiany oleju dokładnie rok i 12 tys km). Zaleca się chyba wymianę oleju nawet po 8 tys. Brak nawiewów dla tylnych siedzeń jest problemem. Komfort jazdy i...
3,8
~Darek S.
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Najpierw minusy - dynamika silnika niezbyt porażająca, spalanie znacznie wyższe od oficjalnych wskaźników. Po 88 000 kilometrów padło sprzęgło - bardzo droga wymiana razem z kołem dwumasowym. Po 90 000 km pierwszy raz zapaliła się lampka niskiego stanu oleju silnikowego (od poprzedniej wymiany oleju dokładnie rok i 12 tys km). Zaleca się chyba wymianę oleju nawet po 8 tys. Brak nawiewów dla tylnych siedzeń jest problemem. Komfort jazdy i...
3,8
~Darek S.
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Najpierw minusy - dynamika silnika niezbyt porażająca, spalanie znacznie wyższe od oficjalnych wskaźników. Po 88 000 kilometrów padło sprzęgło - bardzo droga wymiana razem z kołem dwumasowym. Po 90 000 km pierwszy raz zapaliła się lampka niskiego stanu oleju silnikowego (od poprzedniej wymiany oleju dokładnie rok i 12 tys km). Zaleca się chyba wymianę oleju nawet po 8 tys. Brak nawiewów dla tylnych siedzeń jest problemem. Komfort jazdy i...
2,2
~Grazyna Pawlak
Nissan Qashqai II
Crossover 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Po 4000 km i trzech miesiacach uzytkowania padlo sprzéglo. Nie uznano gwarancji, a na naprawe i czésci z Amsterdamu czekalam trzy tygodnie. Na rozpatrzenie reklamacji miesiácami. Brak kontaktu z przedstawicielem firmy w Polsce. Reklamacje mozna zlozyc tylko przez infolinie. Posiadam prawo jazdy od 35 lat i nigdy nie mialam klopotów ze sprzeglem. Kosztowna naprawa z wymiana kola dwumasowego choc gwarancji nie podlega tylko sprzeglo.
Nissan Qashqai II Crossover