Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Hatchback Facelifting (31) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Mq
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Spalanie na poziomie ponad 9,0 l/100 km (mało jazdy miejskiej). Komputer podaje wartości zaniżone średnio o 9,8%. Ford przy takiej eksploatacji miał 8,4. Poprzedni model Forda (Mondeo III, Kombi 125 KM) 7,5. Kosztowny układ hamulcowy - przebieg zaledwie 60.000 km - nierównomierne zużycie w przodzie. (inna osoba, inna Insignia 40.000), gdzie w Fordzie było 80.000 km.
4,0
~major601
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Samo spalanie niezbyt wysokie. W mieście około 7-8l, trasa drogi krajowe 5,5l, autostrada przepisowo 140 - 6l, 180 - 7l. Koszty eksploatacji średnie, np filtr oleju tylko oryginał GM - brak zamienników, zestaw rozrządu w tym silniku - brak jakichkolwiek zamienników, oryginalny zestaw 1200PLN + koszt wymiany.
4,0
~Sandomingo
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Bez zastrzeżeń. Spalanie przyzwoite. Najwięcej kosztuje - poza paliwem - ubezpieczenie samochodu, ale to jest pochodna ceny wyjściowej. Często ten aspekt jest lekceważony przy zakupie. Ok. można kupić bardzo dobrą hybrydę za 200 tys. i oszczędzając parę litrów na paliwie zapłacić dwa razy więcej za AO, hm.. tylko czy to ekonomiczne?
5,0
~Rafał
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Serwis nie jest drogi. Oryginalne części w ASO dość drogie, ale można kupić ma wolnym rynku. Póki co wymieniałem jedynie tarcze i klocki samemu, więc nie napiszę dużo na ten temat. Np tarcze oryginalne i klocki oryginalne w ASO z wymianą 3000zł. Nawiercane tarcze i klocki na rynku (markowe) 1200zł.
5,0
~Maciej
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
Tak jak napisałem w podsumowaniu. Samochód pali 8-8.5 l LPG. Pozostałe części nie są drogie - to jest prosta konstrukcja. Silnik jest na łańcuchu. Jedyne co to turbina, akurat w moim była na nie akcja naprawcza i wymienili przy 90 000 przebiegu na nówke. Czego chcieć więcej...
5,0
~sgmnd
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
Świetne spalanie (dane podaję z napełniania baku). Jestem pod wrażeniem, a to dopiero pierwsze 700km przebiegu. Pojemność baku to ok 42 litry netto - zasięg realny ok 400km na lpg. Dynamika całkiem spoko. Super komputer pokładowy w pełni zintegrowany z firmową instalacją LPG
5,0
~michaelinho
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Całkiem przyzwoite spalanie biorąc pod uwagę moc, automat, wagę samochodu. Min spalanie wyniosło 4.2 przy średniej predkości ok 90km/h w mieście ok 7.2 - 7.5 a jak bardziej człowiek poszaleje to do 9 skacze. http://www.autowcentrum.pl/samochod/opel-insignia-pocisk,1999832547/
5,0
~Marti
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Bak 70L starcza na na okolo 1400km w cyklu mieszanym przy spokojnej jezdzie. Przeglad co 32 tys km lub co rok daje dosc przyzwoite koszta utrzymania no i ?0 padatku w Wielkiej Brytanii powoduje usmiech na twarzy.
4,0
~Misza z Kalisza
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW
W porównaniu do produktów niemieckich i japońskich, koszty serwisowania są korzystne. Dobry siec serwisowa. Spalanie akceptowalne, samochód swoje wazy, ale ogólnie poziom jest akceptowalny.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
6,9
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~maverick80
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Nie było jeszcze kosztów, po za tymi paliwowymi, oby tak dalej i paliwo tanieje więc nie narzekam, cieszę się. Mógłby mniej palić ale samochód by się dobrze sprawować musi swoje spalać.
Opel Insignia I Hatchback Facelifting