Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2008-2013 (58) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~sławcio
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
co do pracy silnika byłem totalnie zaskoczony.jestem przyzwyczajony do benzyniaków i do wysokich obrotów silnika ale w tym samochodzie totalnie mi to nie przeszkadza.wrażenie przy wyprzedzaniu jest takie jakby się wyprzedało samochody stojące na poboczu.Nie ma obawy że przy manewrze nagle może braknąć mocy do \"łyknięcia przeciwnika\".Elastyczność naprawdę OK.Wprawdzie przy 1500 do 1800 obrotów jest wyczuwalna mała turbo dziura ale ja i...
3,0
~Myniek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Silnik oceniam na 3. Jest głośny (niemiecki klekot) i spala zbyt dużo paliwa jak na diesla 2.0 (prawie 8.0l/100km), Citroen, który waży prawie 2 tony spala ok. 6l/100km. O kulturze pracy i głośności nie wspomnę. Jedyne co mnie pozytywnie zaskoczyło, to to, że można uzyskać niezłą maksymalną prędkość (na niemieckiej autostradzie 240km/h) - Citroenem 205km choć i tak jest dużo cięższy i ma mnie o 17km. Przy silniku rzędu 160km spodziewać się...
4,0
~Marcin
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Póki co jest całkowicie bezawaryjny. Po zakupie wymieniona uszczelka smoka, kolejne wymiany eksploatacyjne co 10 tys. km. Spalanie od momentu zakupu to 6,5l/100 km wyliczone z tankowań (komputer zaniża spalanie o ok. 0,5l), jazda umiarkowana, czasem przycisnę czasem jeżdżę wolniej 60/40 miasto/trasa. Moc 160km to minimum do tego auta, silnik jest elastyczny, nie bierze grama oleju, jedyna za to poważna wada to kultura pracy i głośność rodem z...
4,0
~Marcin
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Póki co jest całkowicie bezawaryjny. Po zakupie wymieniona uszczelka smoka, kolejne wymiany eksploatacyjne co 10 tys. km. Spalanie od momentu zakupu to 6,5l/100 km wyliczone z tankowań (komputer zaniża spalanie o ok. 0,5l), jazda umiarkowana, czasem przycisnę czasem jeżdżę wolniej 60/40 miasto/trasa. Moc 160km to minimum do tego auta, silnik jest elastyczny, nie bierze grama oleju, jedyna za to poważna wada to kultura pracy i głośność rodem z...
4,0
~Kazmirus
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Silnik uszyty na miarę. Przyjemny terkot diesla na niskich obrotach i miękki świst przy włączonej turbinie. Rozłożenie mocy na skali obrotów odrobinkę za szerokie. Nie ma potrzeby V max 218km/h (nie na nasze drogi i przepisy).Wystarczyłoby 200km/h ale większe przyspieszenie na 6-tym biegu. Generalnie można uznać, że zestrojenie masy z osiągami silnika oceniam na 4.3 choć wielu uzna, że jest na 5-kę.
4,0
~Lucas
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
160KM nie czyni z auta rakiety ale wystarcza do swobodnego przemieszczania się nawet w trasie i do bezpiecznego wyprzedzania. Spalanie nie za wysokie, przy spokojnej jeździe do 90kmh można zejść poniżej 5l/100km, na autostradzie przy 140km/h spalanie 6,3l/100km, w mieście około 9l. Silnik dość głośny o średniej kulturze pracy.
5,0
~azzurek
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Po przejechaniu od 10km do 50 000 km uważam że silnik w tym samochodzie jest b.dobry. Co najważniejsze, bezawaryjny (odpukać), spalanie na trasie ( ok. 160 km/h ) 6.5l/100km, zaś miasto ok. 8.5 l/100km. 160 kM radzi sobie bardzo dobrze zarówno przy dużych obciążeniach jak i przy zwykłym eksploatowaniu.
3,0
~szej hulud
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
W ogóle nie czuć 160 koni, ale może to kwestia gabarytów. Nie ma czegoś takiego jak wciskanie w fotel przy przyśpieszaniu. Nieprzyjemny dźwięki silnika, ale po rozgrzaniu jest cichy (na postoju go nie słychać) Tryb \"sport\" powinien się nazywać \"normal\", a tryb \"tour\" to dla mnie \"muł\".
4,0
~Michał
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Ma trochę niemiły dźwięk na zewnątrz szczególnie na wolnych obrotach i podczas dodawania gazu do 1500 obr. Pracuje trochę \"metalicznie\". Nie można nic zarzucić w kwestii dynamiki. Jazda na autostradzie na 6 biegu przy prędkościach podróżnych 160-180 km/h to czysta przyjemność.
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Tutaj od razu zaznaczę ze wersja silnikowa 160 KM w dieslu nadaje się idealnie do tego auta, wyprzedzanie odbywa się bez żadnego problemu ogólnie jest dynamicznie (testowałem także 130KM i moim zdaniem jest trochę za słaba do samochodu o takiej masie)
Opel Insignia I Hatchback