Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 307 I Hatchback

armando, 19 lat temu
Silnik 1.4 HDi 8V 68KM 50kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 44 tys. km
Peugeot 307 I Hatchback 1.4 HDi 8V 68KM 50kW 2002-2005 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Długo zastanawiałem się nad kupnem tego samochodu. Mam go 7 miesięcy, przejechałem 43000 km (w tym pół Europy) i w tej chwili nie zamieniłbym go na żaden inny z tego segmentu. Miałem nową Corollę (przejechałem 100000 km) i była gorsza; Golfa IV (fajny, ale za drogi) i trochę jeździłem Focusem (dobry). Być może mam szczęście do samochodów, ale ten jest najlepszy. Jedyna wada mojego, to słaby silnik. Ale dla mnie liczyła się ekonomia. Za 62000 PLN kupiłem samochód z: 6 airbag, wspomaganiem, ABS, klimatyzacją automatyczną, pełną elektryką, radiem, komputerem i silnikiem diesla. Niech ktoś zaproponuje coś lepszego?!
Wrażenia
3,0
Silnik
Trochę za słaby silnik do masy samochodu. Jednak bardzo ekonomiczny. W zupełności wystarcza by służyć jako środek transportu. Jednak nic poza tym.
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag. Działa bardzo dobrze. Poszczególne biegi wchodzą bez problemu.
5,0
Układ jezdny
W wielu testach stawiano 307 za wzór pod tym względem. I dziwię się niktórym uwagom, że jest zły. W tej klasie równie dobry ma jedynie Golf i Mazda.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu i z boku super. Trzeba jednak uważać przy cofaniu na tylne ścianki.
5,0
Ergonomia
Każdy mierzy wg swojego uznania. Dla mnie wszystko na miejscu i pod ręką. Przejrzyste i uporządkowane.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód jest bardzo przeszklony, przez co szybko się nagrzewa. Jednak klimatyzacja jest bardzo wydajna. Nagrzewanie zimą bardzo dobe. Jedyna uwaga to ogrzewanie na nogi. Słabsze (zresztą żaden z nowych kompaktów nie jest w tym zakresie doskonały) świetny nawiew na szybę. System wentylacyjne staje się prawie niesłyszalny po uzyskaniu temperatury 20 stopni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
REWELACJA. ŻADEN SAMOCHÓD W TEJ KLASIE NIE MOŻE DORÓWNAĆ!!! Nawet Golf.
5,0
Wyciszenie
Ocena może trochę na wyrost, ale to wina naszych dróg. Na równej nawierzchni jest super. Na dziurach odzywa się tylne zawieszenie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdże w przedziale 65% trasa/35% miasto. 5,7 l/100 km ropy przy permanentnie włączonej klimatyzacji, światłach i zestawie to wynik mnie zadawalający. O naprawach nic nie powiem, bo ich nie miałem. Przegląd po 20000 tys. = 419,00 PLN, po 40000 tys. = 599,00 (wymiana filtra powietrza i przeciwpyłkowego oraz żarówki światła postojowego).
5,0
Stosunek jakość/cena
patrz wyżej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nic się nie zepsuło! Wymiany filtrów - zważywszy, na zanieczyszczenie powietrza w rejonie eksploatacji samochodu - to norma.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Również super!

On - zużycie paliwa dla silnika 1.4 HDi 8V 68KM 50kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 307 I Hatchback