Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I Sedan 1.6 THP 156KM 115kW 2011-2014 (33) - Silnik

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~grucha
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
silnik katastrofa 1.6 thp rozrzad robiony 4 razy do przebiegu 100 tys rozciagajacy sie lancuch,napinacz nie trzymajacy oleju(koszt 2300 zl aso).turbina robiona przy 50 tys,zbierajacy sie nagar w silniku koszt 3 tys w aso i pomaga na kilka tys kilometrow bo ponownie sie zbiera przez co auto dlawi.padajace pompy wysokiego cisnienia koszt 2600 zl plus robocizna 400 aso.ten silnik to katastrofa uciekac od tego silnika ! olej spala na rowno z...
5,0
~rewerz
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
wyśmienite osiągi jak na taką pojemność. Bardzo dobra elastycznośc. wyprzedzanie tirów na drodze jednopasowej praktycznie odbywa się na 6 biegu , sporadycznie na 5. Kultura pracy zimnego silnika pozostawia trochę do życzenia ale to jest szczegół. na dystansie 15tys km nie zeżarł grama oleju. po rozgrzaniu co następuje bardzo szybko, cieple powietrze w zimie leci po ok. 1 km, silnik pracuje bardzo kulturalnie i ma piękne brzmienie w całym...
3,0
~j.radecki
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Plus to niskie spalanie, poniżej 7 l/100 km przy normalnej eksploatacji. Niestety, wymieniono już rozrząd, cewki zapłonowe, pompę paliwa wysokiego ciśnienia, sondę lambda. Powód - losowo tracił moc, objawy podobne jak w sytuacji, gdy nie pali 1 lub 2 cylindry. Moc nie jest rozwijana równowmiernie, aczkolwiek bardzo dobrze przyspiesza od najniższych obrotów, podobnie jak diesel.
3,0
~Jacek
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Najsłabszy punkt samochodu. Niby 156 KM i 240 Nm, ale przy niskich obrotach tej mocy nie ma. Trzeba porządnie zredukować, by wyprzedzić. Przy 3,500-4,000 obrotów jest już nieźle. Niestety, trzeba planować wyprzedzanie trochę szybciej, bo silnik niezbyt chętnie wchodzi na obroty. Pewnie jestem przeczulony po przesiadkach z aut ponad 200KM
1,0
~Tomek
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Totalna porażka... pali LITR oleju na 1500-2000 tyś km (zawsze trzeba mieć w zapasie przy sobie na dolewkę), robocizna gdy potrzebna jest wymiana nawet głupiej uszczelki potrafi stworzyć ogromne koszty, możliwość awarii przy przebiegu poniżej 100 tyś km, kiepskiej jakości osprzęt silnika... jednym słowem totalna PORAŻKA
5,0
~rewerz
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
dobrze ciagnie od samego dołu a przy 4 tys dostaje dodatkowo dobrego kopa. Jak dotychczas bierze b. mało oleju. Reakcja na gaz jest gorsza niż w silnikach atmosferycznych. Wyczuwalne drobne drgania silnika na kierownicy. Samochód osiaga deklarowaną przez producenta predkość maksymalną bez problemu
5,0
~borys
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik THP cichy, żwawy i elastyczny. Nie potwierdzam w żaden sposób pojawiających sie gdzieniegdzie w internecie opinii o usterkowości łańcucha rozrządu juz po kilku tys. km. A może mam pecha?. Jezeli tak to zgłaszam i pisze protest do PSA!
2,0
~Arekblachy
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Niestety jednostka THP okazała się klapą , przy 100tys km pobór oleju dosyć duży (mniejszy niż w VW) i konieczny wymiana uszczelniaczy zaworów a za chwilę i pierścieni. No i koszt 10tys PLN . Uwaga przebieg 100tys km !!!
5,0
~marcopolo
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
1.6 thp - przed zakupem wnikalem i naczytalem sie roznych opinii o tym turbo benz. Moge powiedziec jedno - potencjalnych wad (mam r. 2011) nie potwierdzam - blisko 60k km jak na razie bez najmniejszych klopotow!
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~darc
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Przestrzegam przed silnikiem 1.6 THP w moim przypadku przy 30 tys km trzeba było czyścić nagar w układzie dolotowym. powtórka przy 150 tys do tego wyciągniety łańcuch i wymiana pompy paliwa
Peugeot 508 I Sedan