Szukaj

Lista ocen Porsche Cayenne I (19) - Ergonomia

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~tak ale z mocniejszym silnikiem
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
wrzytkie przelaczniki na miejscu. Po zakupie 15min jazy i juz wszystko wiemy co gdzie i jak - rewelacja. Bursztynowe podswietlenie zegarow- leprzego chyba czlowiek nie wymyslil super - jest sportowo elegancko i przyjemnie noca...pierwszy suv gdzie pasazer ma sie za co zlapac podczas dynamicznej jazdy. na konsoli srodkowej sa uchwyty zeby sie nie bujac jak wanka wstanka. Moze mniec tez inne zastosowanie fitness z partnerka.. ale ogolnie...
4,0
~MB
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
Tu jest dobrze, aczkolwiek mam kilka uwag. Joystick do ustawiania lusterek za daleko, nie da sie regulowac w pozycji w jakiej sie prowadzi. Zle. Przyciski na kierownicy za nisko, chcac ich uzyc trzeba zmienic polozenie rak na kierownicy. W efekcie czesciej uzywam sterowania na PCM. Widac ze tu priorytetem bylo umieszczenie przyciskow tiptronika. Ja bym wolal lopatki i sterowanie funkcja,i w gornej czesci kiery. Reszta sterowania bardzo dobrze...
4,0
~Maciek
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
Wszystko na miejscu, niemal. Nie lubie jak przyciski do regulacji siedzen sa z boku fotela, wole ich umieszczenie na drzwiach. Aby ustawic lusterka trzeba pochylic sie do przodu, a to nie tak powinno dzialac. Ale regulacje \"do jazdy\" jak najbardziej pod reka. Cieszy nowszy PCM z dotykowym ekranem, to zdecydowanie poprawia obsluge. Klapa elektryczna powinna byc standardem we wszystkich SUVach i kombi, duze ulatwienie. System ulatwiania...
4,0
~majaap@tlen.pl
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Jesli chodzi o ergonomie to mam zastrzenia do funcjonalnosci wyswietlacza LCD.Dotykowy modul nie zostal przemyslany do konca.Nie wszystko dziala przy pomocy palca.Np.progress utworu z CD nie da sie pchnac przy pomocy dloni a jedynie przyciskami na kierownicy lub przy panelu srodkowym.Multifuncjonalna kierownica na wielki plus.Super sprawa jes tez dwukomory schowek na srodku,generlanie dosc duzo schowkow.
2,0
~Michal
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
W miare intuicyjnie. Jakość skór niezbyt dobra. Widać pęknięcia na fotelach i wgniótł na desce rozdzielczej. Tak chyba nie powinno być w aucie które jako nowe kosztowało 350 tysięcy. Roleta powyżej 70km/h teleport tak że idzie dostać nerwicy. Na początku nie przykładałem uwagi do takich rzeczy, ale z czasem takich "smaczków" zbierało się co raz więcej.
5,0
~Irek
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Wygodnie i przestronnie, durzy bagażnik, obszerne sterowane elektrycznie i z pamięcią fotele, multifunkcyjna kierownica ułatwia obsługę auta. Dostęp do wielu funkcji za pomocą jednego guzika, nie jest to naszczęście era jednego pokrętła (jak w Q7) dzięki temu potrzebne funkcje są pod ręką.
4,0
~Edek z krainy kredek
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
latwosc znajdowania przelacznikow , wszystko pod reka mi pasuje. Bardzo archaniczny wyswietlacz funkcje slabe, dzwiek Bose calkiem OK
4,0
~Kamilos-bodzio456654@interia.pl
Porsche Cayenne I
SUV 4.5 V8 Turbo 450KM 331kW
W moim poprzednim aucie bylo dosc duzo schowków, w tym tylu az nie ma ale i tak jest gdzie zapchac drobiazgi:D
3,0
~Marek
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Bardzo, czytelne zegary. I chyba tyle. Żałosne są potencjometry do regulowania podgrzewanych siedzeń z VW T4.
5,0
~Grzegorz
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo Tiptronic 500KM 368kW
Wszystko dopracowane perfekcyjnie. Kto raz zasiądzie za sterami tego auta raczej nie czce z niego wychodzić.
Porsche Cayenne I