Szukaj

Lista ocen Porsche Cayenne I (30) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~tak ale z mocniejszym silnikiem
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
automat - jestem zadowolony przy dynamicznej jezdzie zmienia duzo szybciej niz na powolnych trasach... "uczy sie szybko"... osobiscie uwazam ze dobrze napisany algorytm przez producenta. Po tym Porsche zakochalem sie z zona w automatach i juz raczej manuala nie kupie chyba ze jakis HotRod. Jest 1s na zatrybienie ze teraz chcemy przyspieszac ale do ogarniecia..siedzi sie ciut wyzej i mozna troche lepiej ocenic sytuacje/manewr...
5,0
~Irek
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Bardzo szybka w trybia sport, auto wtedy zmienia się w małą bestię, szybko reaguje i kręci się wysoko. W normalnym trybie wygodna i spokojna, prawie jak na kanapie przed telewizorem. Przydatny zwłaszcza poza drogą i "dla zabawy" rtyb tiptronic. 6 biegów, reduktor i blokady mostów i centralna- tego nie ma wiele SUV-w.
4,0
~Maciek
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
Troche stary juz ten automat, tylko 6 biegow, ale bardzo szybka. Reakcje niemal natychmiastowa, nie ma porownania do Mercedesow czy BMW. Dla milosnikow recznej zmiany jest tiptronic i przyciski na kierownicy. Te drugie mozna niechcacy wlaczyc manewrujac, ale nie powoduje to niebezpiecznych sytuacji.
1,0
~DALTONG
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
TRAGICZNA i jeszcze raz TRAGICZNA skrzynia biegów, AUTOMAT całkowicie do dupy - ---- >>> M O Ż N A S I Ę Z A B I Ć !!! STRASZNIE DŁUGO ZMIENIA BIEGI, ODCZÓWALNE JEST TO PRZY REDUKCJI NA WYPRZEDZANIU. JEŹDZIŁEM MANUALEM I JEST OK, AUTOMAT NADAJE SIĘ NA ZŁOM - POWINNI ZAKAZAC TEGO PRODUKOWAĆ
3,0
~Michal
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Żyje własnym życiem. O ile do przodu zmienia nawet poprawnie to redukcja pozostawia sporo do życzenia. Skrzynia często zapomina zrzucic bieg i nieraz zdarzało mi się zjeżdżać z autostrady na 5....sytuację ratują łopatki, ale to żadne wytłumaczenie.
4,0
~MB
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
Bezstopniowa w Lexusie byla szybsza, tu sie chwile musi zastanowic. Niestety tylko 6 biegow, w nowej generacji jest lepiej. Ale i tak jest dobrze, zmiany plynne, szarpanie tylko w opcji sport i z butem w podlodze. Ale tu mozna wybaczyc :)
4,0
~Robert
Porsche Cayenne I
SUV 3.6 290KM 213kW
wad większych nie widzę ale czasem coś nie zadziala i nie chce zmianiać biegu. Wydaj mi się że jest to jakiś detal w zestrojeniu komputera ze skrzynią i wynik zbyt dużej ilości elektroniki bo dziej się tak przy nienaturalnym wykorzystaniu gazu.
5,0
~majaap@tlen.pl
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Posiadam skrzynie automatyczna z mozliwoscia zmiany na przelozenia sekwencyjne.Nie korzystalam do tej pory z tej drugiej opcji bo baba ze mnie i troche wygodna jestem a moze to tez sila przyzwyczajenia?Mysle,ze kiedys dojde do tego zeby to cacko wyprobowac.
5,0
~kowal
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Skrzynia płynna i szybka . Nie wiem czemu inni piszą że coś nie tak. Nie czuć zmiany biegów chyba że depczesz pedał ;-). Mam porównanie do S8 D2. Audi jest wolna ale nie Porsche.
Dziennik kosztów dla Porsche Cayenne I
Średni koszt przejechania 100 km
77,00 zł
15,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Mecenas
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
Skrzynia dziala pewnie, jedynym mankamentem sa lopatki umieszczone na kierownicy i zamiast pociagac jak w sportowym aucie do sie je wciska, zupelny brak logiki.
Porsche Cayenne I