Szukaj

Lista ocen Porsche Cayenne I (29) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~MB
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
Pneumatyka + PDCC + PASM = pelna uniwersalnosc. Mozemy ustawic normalna wysokosc i twardosc na komfort i mamy kanape. Mozemy obnizyc, utwardzic i smigac jak szybka osobowka. Mozemy podniesc i nie straszne nam zaspy i krawezniki... Jest jeszcze poziom zaladunkowy i terenowy specjalny. W sumie 5 poziomow, 3 twardosci. Do tego usztywnianie zewnetrznej strony w zakretach. O niebo lepiej niz w X5 czy Mercedesach. Jadac Cayenne nie mamy wrazenia...
5,0
~tak ale z mocniejszym silnikiem
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
jak na suv-a sportowo twardo dobrze czuje sie droge. latwy do opanowania..moze to kwestia opon ale na sliskiej nawierzchni bez obciazenia jest wyrazny uslizg poprawiany przez systemy , nadsterowny wyczuwalny ale bardzo przyjemny do korekty toru jazdy. Przyjemnie jak gokard mimo tak ogromnej masy - sama przyjemnosc
5,0
~Maciek
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
Zawieszenie wspaniale dzieki wszystkim systemom jakie daje Porsche. Mozliwosc regulacji wysokosci - 4 poziomy, w tym 3 do jazdy. Trzy poziomy twardosci. System usztywniania w zakretach itp. W zaleznosci od potrzeb i upodoban mozemy miec wysoka terenowke, niski bolid na autostrady, dosc miekkie zawieszenie na miasto itp.
5,0
~Irek
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Ja mam pneumatyczne zawieszenie, więc komfort bardzo wysoki, regulowana wysokość i twardość zawieszenia. Bobrze wybiera nierówności i koleiny, szerokie koła zapewniają bezpieczeństwo. Układ napędowy zachęca do szybkiej jazdy.
5,0
~majaap@tlen.pl
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Bardzo dobrze sie prowadzi,nie ma problemow przy skrecaniu nawet przy pomocy jednego palca,doskonale radzi sobie z niewielkimi wzniesieniami,na wiekszych nie bylo okazji jeszcze wyprobowac.
4,0
~Tomek
Porsche Cayenne I
SUV 4.5 V8 S 340KM 250kW
Nie miałem okazji jezdzic w "terenie" tym samochodem a na trasie i w śniegu radzi sobie super aczkolwiek od paru dni slysze straszne szumy i az boje sie co to jest.
4,0
~DALTONG
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
TUTAJ JEST OK, CHOCIAŻ CZASAMI NA LODZIE PRZYDAŁO BY SIĘ MOŻLIWOŚĆ WYŁĄCZENIA TYCH WSZYSTKICH AUTOMATÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH OT TAK ŻEBY SIĘ TROCHĘ POŚLIZGAĆ JAK ZA DAWNYCH CZASÓW ;-)
5,0
~Wiktor
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Mialem felgi 20 Cali lecz wymienilem na 19 I jest rozmiar optymalny jak DLA mnie nie wyglada zle I amortyzacja na dziurach leprza w porownaniu do 20 Cali.
5,0
~Kamilos-bodzio456654@interia.pl
Porsche Cayenne I
SUV 4.5 V8 Turbo 450KM 331kW
Nawet na kretych drogach Chorwacji (wakacje) bez zadnych zastrzezen super smigałem jak tralala a w polsce kolo sanoka po serpentynach ponad 100 :D
Dziennik kosztów dla Porsche Cayenne I
Średni koszt przejechania 100 km
77,00 zł
15,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marek
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi. Niestraszne mu są podmuchy wiatru. Wszystko to jednak kosztem komfortu, pomimo pneumatyki.
Porsche Cayenne I