Szukaj

Lista ocen Renault Clio I 1.2 i 54KM 40kW 1996-1998 (58) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 70 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Julek, Białystok
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Powazne usterki hm..., wymienilem w samochodzie sporo poniewaz kupilem go z drugiej reki, od I wlasciciela z polskiego salonu, jednak nie byl zbytnio uszanowany, wymienilem wszystkie filtry, swiece, rozrzad, akumulator, potencjometr (niepotrzebnie, patrz eksploatacja)lozysko w kole, p.w.n, tarcze, klocki,tulejki(4szt) , szczeki, linki recznego,wydech srodek i tyl, skonczyl sie kat ale wstawilem wydech, wymiana koncowka drazka kierowniczego...
4,0
~PN
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Przy 100´000 wymienilem pasek i napinacze (prywatnie koszt 350.- juz z robocizna). Wymienione bebny z tylu, laczniki stabilizatora z przodu, koncowki drazkow kier., Tlumik koncowy jest oryginalny (choc z zewnatrz przezarty jak diabli!) na razie cichy. Oryginalny prawie 6-cio letni akumulator. Ale jezdze codziennie i pewnie nie zdazyl sie rozladowac.
3,0
~fabrycy
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Samochód zawiódł poważnie tylko raz- awaria immobilisera- okazała się bardzo trudna w naprawie- serwis autoryzowany w ogóle nie kumał o co chodzi- ich komputer nie czytał tego w aucie. Za naprawę zażądali orientacyjnie 1200 zł (1/3 warości auta). Zdecydowałem się odłączyć w ogóle immobiliser u magika- elektronika.
4,0
~Gluś
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Samochód zawiódł poważnie tylko raz- awaria immobilisera- okazała się bardzo trudna w naprawie- serwis autoryzowany w ogóle nie kumał o co chodzi- ich komputer nie czytał tego w aucie. Za naprawę zażądali orientacyjnie 1200 zł (1/3 warości auta). Zdecydowałem się odłączyć w ogóle immobiliser u magika- elektronika.
4,0
~bo.jag@poczta.fm
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Jak na razie to tylko elementy eksploatacyjne. Tarcze hamulcowe+klocki, uszczelniacz przedniego tłoczka hamulcowego, amortyzatory na tył. Czeka mnie jeszcze wymiana oleju w skrzyni i naprawa hamulców z tyłu. Zmieniam olej (ELF 10w/40) i filtr powietrza co 10.000 i jest ok. Przejechałem nim ok.25.000 baz przygód. Polecam autko.
3,0
~Art
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Raz mnie zawiódł i to bardzo , nie zapalił (dobrze ,że pod domem) przy temp. plus 5 stopni . Silnik nie obrócił ani razu . Byłem bardzo wkurzony . Padł regulator napięcia , sprowadzenie takiej pierdołki trwało 5 dni .Do wymiany szykują się amortyzatory (wszystkie 4)
4,0
~b.dawid
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
przy tych kilometrach ja robilem pompe wodna byla orginalna jeszcze wymienilem pasek rozrzadu plus wszystko co do tego idzie rolke napinacz i jedno niemile wspomnienie i wydatek to przekladnie kierownicza nie wiem czemu ale niestety padla przy 160000km szkoda
4,0
~tomash_pg
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Hmm, odpukac bez zarzutu. Raz trzepnalem w tyl poloneza, to malowanie maski i atrapy kosztowalo mnie 350 zl. Wymienilem amortyzatory przednie, filtry i olej. Trzeba zatanowic sie nad lancuchem rozrzadu, ale znajomy mechanik mowi ze z tym nie ma pospiechu.
1,0
~Pit
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Tragedia, musiałem zawieżc córke na pogotowie zablokowały się tylne hamulce na środku skrzyżowania, z zablokowanymi zjechałem, myslałem, że skur...yna podpalę na miejscu, ciagle piski, są już trzy kluczyki, do stacyjki,baku i bagaznika, ciągle cos nie tak
3,0
~2915716
Renault Clio I
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
ok czesci tez ok łatwo dostac nawet w takiej małej miescinie jak moja :) WIELKA PROSBA JESLI KTOS BEDZIE MAŁ KSIAZKE LUB JAKA INSTRUKCJE OBSŁUGI TO BARDZO PROSZE NA MEILA 2915716@INTERIA.PL LUB GADU GADU 2915716
Renault Clio I