Szukaj

Lista ocen Renault Clio IV (98) - Ergonomia

Na liście zabraknie 70 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~M.G.
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
Prawie wszystko na swoim miejscu. Bardzo prosta, intuicyjna obsługa dotykowego wyświetlacza. Sterowanie klimatyzacją również przyjemne (ale tylko sterowanie). Niestety Renault z uporem maniaka powiela ten sam błąd od lat - przycisk tempomatu w środkowym tunelu. W lagunie jest chociaż dość wysoko, tutaj natomiast schowany głęboko między fotelami. Trzeba szukać po omacku. Duży minus za brak podświetlenia przycisków od programowania tempomatu na...
2,0
~Darek
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
Skrzypiące plastiki, czujnik deszczu działa jak chce, jest połączony z prędkościomierzem, gdy stoisz na światłach praktycznie nie działa, ruszasz i nic nie widzisz, przy 30km/h łaskawie sie włączy. Działanie w trasie takie, że przy tych samych warunkach włącza się co 20 sekund a za chwilę działa ciągle, jakiś kabaret. Jest tylko automat albo praca ciągła w 2 prędkościach. Nie ma ustawienia na pracę przerywaną ze stałymi interwałami. Nie ma...
3,0
~Agarti
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 73KM 54kW
W miarę wygodny fotel, ale pedał gazu jakoś tak za wysoko, może jest zaprojektowany pod kierowcę w szpilkach. Przez to w dłuższej trasie zaczyna odczuwam dyskomfort w nodze. Dlatego też bardzo często używam tempomatu. To co jest nieakceptowalne w tym aucie to to że panel dotykowy radia nie przyciemnia się razem z zegarami. Efekt jest taki że ośliepia w nocy. Można oczywiście użyć trybu nocnego lub przyciemnić ręcznie ekran. Jednak żeby to...
3,0
~tikej
Renault Clio IV
RS TCe 120 EDC 120KM 88kW
Jak na tak mały samochód jest nieźle, ale kokpit wydaje się zajmować bardzo dużą przestrzeń. Wygoda kierowcy = brak jakiejkolwiek wygody pasażera. Dobry dla 2jki osób z ewentualnie bardzo małymi dziećmi. Plus, że pod ręką są wszystkie przyciski, panel dotykowy jest również dość wygodny z przyciskami. USB łatwo dostępne, w miarę łatwo reguluje się oparcia i wygodne kubełkowe fotele. Minusem mały bagażnik, do którego zmieszczą się maksymalnie...
5,0
~smon
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 1.2 73KM 54kW
Renault potrafi zadowolic kierowce. Uwielbiam jezdzic tym samochodem, chociaz silnik nie nadaje sie na dluzsze trasy, to wygoda prowadzenia samochodu (kierownica obszyta sztuczna skora, wygodne fotele, ogolny komfort prowadzenia) jest na wysokim poziomie. Sa rzeczy, ktore mozna by zrobic lepiej, jak schowek kierowcy, aczkolwiek to drobne detale, nie doskwierajace w codziennym uzytkowaniu. Kiedy wsiadlem do Forda Focusa albo Opla Astry z tego...
4,0
~Pelek
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Wszystko na swoim miejscu, może troche wkurzać panel radia dotykowego, nie zawsze reaguje na kliknięcie , ale można się do tego przyzwyczaić. Dziwnie umieszczony jest przycisk od tempomatu, pomiędzy siedzeniem kierwocy i pasażera, a dodoam jeszcze że to raczej ogranicznik prędkości nie tempomat, dusisz gaz do decha a ten nie jedzie szybciej utrzymuje zadaną prędkość. Używanie karty też irytuje, wolałbym tradycyjne rozwiązanie kluczykowe, bez...
3,0
~Antek
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Wszystko pod ręka - osoby nieprzyzwyczajone do Renault mogą się zdziwić obsługą radia przez pilota pod kierownicą, zamiast przy pomocy przycisków - jednak nie jest to złe rozwiązanie. Wszystkie najważniejsze przyciski w zasięgu ręki i obsługiwane bez porrzeby odrywania wzroku od drogi. Osobiście mam radio niedotykowe i patent z uchwytem na telefon w konsoli srodkowej to strzal w dziesiatke. Mankament - jakosc wykonania. Plastikowa kierownica w...
5,0
~Janusz Bąk
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Ergonomia na bardzo dobrym poziomie, wszystko pod ręką, tempomat, zestaw głośno mówiący, obsługa radia, nawigacji wszystko ok. Niestety sama nawigacja dosyć lipna, pomimo wielu prób ustawień potrafi wysłać człowieka w szczere pole lub pod jezioro. Kiedy w górach nie było internetu w telefonie, był bardzo duży problem dojechać do celu, przerzuciliśmy się na znaki, ponieważ wjeżdżaliśmy ludziom na podwórka. Bagażnik pojemny jak na tej klasy...
4,0
~ROMI57
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 76KM 56kW
Wszystko jest na miejscu. W samochodach renault multimediami steruje się przez ekran dotykowy lub joystickiem przy kierownicy. Jest to dość wygodne, ale trzeba się przyzwyczaić. Sterowanie tempomatem jest realizowane przyciskami na kierownicy i włącznikiem koło dźwigni hamulca ręcznego. Trochę dziwnie, ale też można się przyzwyczaić. Komputer wyświetla wszystkie podstawowe dane. Wskaźniki są czytelne, a aktualna prędkość jest wyświetlana...
Dziennik kosztów dla Renault Clio IV
Średni koszt przejechania 100 km
32,33 zł
4,3
l/100km
8,0
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Paweł
Renault Clio IV
Hatchback 5d dCi 75KM 55kW
Normalnie. Moje auto jest skromnie wyposażone co nie utrudnia obsługi. Wielka wada to siedzenia. Słabe trzymanie boczne i zupełny brak podparcia kręgosłupa w odcinku lędzwiowym. Co ciekawe nie da sie dokupić regulacji lędzwej nawet w wyższych wersjach wyposażenia. Dla mie jest to wada która powoduje ze nie kupiłbym tego auta. ( jest służbowe i bede musiał sie męczyć na tym siedzeniu przez 3 lata). Jak sobie kupilicie to auto to kłopoty z...
Renault Clio IV