Szukaj

Lista ocen Renault Clio IV (113) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 55 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~szakal90
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 ENERGY TCe 90KM 66kW
Wymaga nauki odpowiedniego stylu jazdy. W trasie Olsztyn-Warszawa, jadąc przepisowo (50-70-90-100-120) w 2 dorosłe osoby, dziecko, bagaże, auto pali średnio 5.2, w mieście bez korków ok. 6,5-7 przy dynamiczniejszej jeździe (w korkach spalanie potrafi podskoczyć do ŚREDNIEGO ponad 10/100). Potężna turbodziura poniżej 2,5k rpm szczególnie na zimnym silniku. Moim zdaniem silnik nieco większy o podobnej mocy z inną charakterystyką momentu lepiej...
3,0
~robik
Renault Clio IV
RS 1.6 200KM 147kW
Przeglądy w cenie normalnego Clio, pije trochę więcej, ale kieszeni nie rujnuje. Mam biały lakier matowy, fajnie wygląda, ale jego utrzymanie to koszmar, pomimo, że został zabezpieczony specjalną powłoką w profesjonalnej filrmie detalingowej, to i tak trzeba pilnować aby bród nie przysechł na dłużej. Bez powłoki ochronnej kompletnie nie szło go domyć, teraz jest lepiej, ale zwykły lakier jest znacznie łatwiejszy w utrzymaniu. Na dokładkę...
5,0
~Antek
Renault Clio IV
Hatchback 5d Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Spalanie przy 130 km/h na tempomacie - 6.5l/100km. Przy 100 km/h - 5-5.5l . w miescie okolo 6-7l przy dobrym traktowaniu silnika i niezarzynaniu go. Kupujac samochód zdecydowalem sie na pakiet easyservice i byla to jedna z najlepszych decyzji - przez 5 lat mam darmowe przeglądy w całej Europie. OC? Jako, ze to nowe auto popularnej marki z malym silnikiem, ubezpiecznie dla 20latka to jedyne... 460zl za rok. Clio sprawdza się więc idealnie jako...
2,0
~Vermin
Renault Clio IV
RS Facelifting 1.6 Turbo 220KM 162kW
Byłem częstym gościem w serwisie z uwagi na elektronikę, komunikaty typu: Skontroluj start&stop Skontroluj układ wydechowy Skontroluj... Już nie pamiętam trzeciego To był standard, samochód wchodził w tryb awaryjny i nie miał mocy. Dodatkowo stukanie "ala" przegub nie do rozwiązania przez serwis Renault w ciągu 4 wizyt, aż ostatecznie wyszło na jaw że chodziło o skrzynie biegów. Samochód zaczął brać śladowe ilości oleju w silniku....
5,0
~Guten
Renault Clio IV
Hatchback 5d dCi 75KM 55kW
Auto rewelacja jeśli chodzi o spalanie ON. Najmniej pali o dziwo dla mnie przy jeździe 60-70 km na czwartym biegu . Piątkę warto wrzucać dopiero przy powyżej 90 bo czuć że silnik się męczy a wskazania komputera są korygowane o wypalanie się DPFa więc żadna oszczędność Najlepsze dla niego prędkość to w okolicach 110km/h wtedy spalanie 4.1-4.3 i obroty lekko przed 2 tys więc mamy maksymalny moment obrotowy turbo już aktywne a spalanie tylko...
4,0
~Marek
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
porównując inne raporty spalania LPG CLIO 1.2 to moje jakoś dużo spala. Jak zeruje komputer w aucie, to po mieście wskazuje średnio około 7,3 l. LPG. Niemniej jednak prowadzę dokładny dzieniik tankowań wraz z przejechanymi kilometrami. W większości poruszam się po miescie nie przeciążając silnika. Na trasie spalanie wypada lepiej niemniej jednak bez rewelacji. Może ma ktoś jakieś sugestie jak oszczędniej jeździć, czy może jakaś regulacja gazu.
5,0
~gosccc
Renault Clio IV
Grandtour Facelifting 0.9 TCe 90KM 66kW
Narazie zero kosztów poza paliwem Spalanie max w jednym z bardziej zakorkowanych miast w PL zima przy największym ruchu 7.6l/100 Spalanie min w trasie: droga wojewódzka z prędkością do 100 km/h udało mi się zejść latem z AC ciut poniżej 4l/100km Spalanie trasa mieszana (30%autostrada 30%ekspresowka plus drogi wojewódzkie)- równe 6l/100km Autostrada, 150km/h- pali ok 7.5l
3,0
~Pelek
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Tu zaznaczyłem że przecietne , spalanie 7,5 litra w mieście, do tej pory nic złego się nie działo, oprócz sprzegła i skrzyni , i właśnie z tego powodu że te dwa istotne elementy samochodu posypały się w ostatnim czasie dałem tylko 3 gwiazdki, nie chce myśleć jaki to byłby koszt jakby nie było gwarancji, pewnie wtedy by była tylko jedna gwiazdka.
4,0
~M.G.
Renault Clio IV
Hatchback 5d ENERGY dCi 90KM 66kW
Podawane przez producenta dane to raczej fikcja (dziś chyba każdy mija się z prawdą) nawet w trybie eco. Jednak warto w mieście z tej funkcji korzystać, bo spalanie jest mniejsze (oczywiście zmienia się charakterystyka pracy silnika i samochód nie jest tak zrywny). Podsumowując spalanie jest małe i jestem zadowolony.
4,0
~tikej
Renault Clio IV
RS TCe 120 EDC 120KM 88kW
Części zależy, ale podstawowe eksploatacyjne jak hamulce, ewentualnie tarcze, oleje, uszczelki są tanie. Samochod wydaje się naprawdę solidny, nie ma większych usterek, amortyzatory przeznaczone do tego modelu są może trochę droższe, ale adekwatnie do ceny idzie jakość i czas eksploatacji jest też dłuższy.
Renault Clio IV