Szukaj

Lista ocen Renault Laguna II Hatchback (473) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 537 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~prz
Renault Laguna II
Hatchback 1.8 16V 120KM 88kW
Zestrojenie zawieszenia jest idealne jak na polskie drogi, komfortowe. Twarde może jest lepsze na równych drogach ale ja takich prawie nie widuje. Jak dla mnie zawieszenie mogłoby pracować odrobinę ciszej. Nie mam zastrzeżeń do działania układu kierowniczego a hamulce są świetne. Niestety zawieszenie tego auta jest poprostu awaryjne i właściciel musi z jego powodu często odwiedzać warsztaty. Psuje się wszystko: sworznie, drążki kierownicze,...
4,0
~gilegile@interia.pl
Renault Laguna II
Hatchback 2.0 i T 16V 165KM 121kW
Dzięki obniżonemu zawieszeniu słabszy komfort jazdy w porównaniu do aut z mniejszymi silnikami, lecz dużo lepsze jest prowadzenie auta na zakrętach (również dzięki fabrycznym oponom o szerokości 225). Zawieszenie dobija na większych nierównościach. Szybko zużywają się tuleje w tylnej belce (wymiana oryginalnych średnio co 40000 km). Układ ESP pózno włącza się na suchej nawierzchni (dla mnie zaleta). W zimie podczas płynnego operowania gazem i...
3,0
~Ppiat
Renault Laguna II
Hatchback 2.0 dCi 150KM 110kW
Trochę za miękko zestrojony jak na nasze drogi, ale pod względem spokojnej jazdy to nawet komfortowy. Zużycie elementów układu jest zależne od dwóch rzeczy - stylu jazdy kierowcy i stanu dróg. O ile na to drugie nie mamy wpływu to pierwsze można stanowczo zweryfikować co zmnijeszy konieczność odwiedzin serwisu związanej z naprawą zawieszenia nawet raz na 100.000km - sprawdziłem na sobie. Do tej pory wyminiono jeszcze na gwarancji sworznie...
4,0
~Byku87
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi oraz świetnie wybiera długie nierówności, niestety krótsze przedostają się do wnętrza. W czasie szybkiej jazdy występuje delikatna podsterowność której można szybko zapobiec zdejmując nogę z gazu. Nadsterowność natomiast jest banalna do opanowania. O ile na suchym, trzeba po prostu chcieć ją wywołać, o tyle na mokrym w szybko pokonywanym zakręcie, przy wciśnięciu pedału hamulca, można odczuć delikatnie...
4,0
~Arek
Renault Laguna II
Hatchback 2.2 dCi 150KM 110kW
Komfortowy. To wszystko co można o nim powiedzieć. Jazda nawet na oponach 17 cali 225/45 po naszych drogach jest przyjemna. Nie jest to jednak auto którym w mieście poszaleje się na zakrętach. Jednak przy większych prędkościach na drogach szybkiego ruchu zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Przy prędkości powyżej 110 km/h wydaje się bardzo utwardzony i daje odczucie pewności trzymania jezdni. ABS ESP, ASR bez zarzutu, spisuje się tak jak...
3,0
~maxio
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
tutaj mogło by byc lepiej na równych (wyminiłem tylko drązki kierownicze to jest wada Lagun II), drogach i autostradach super, tempomat daje frajde na długich trasach, na polskich drogach zawieszenie ma duzo roboty Jeżdziłem golfem 4 i auto sprawiało wrażenie pewniejszego w prowadzeniu na zakrętach lecz przenosiło większe drgania do kabiny. W lagunie w srodku jest spoko tylko odgłosy pzy 140 na nieównych drogach świadczą o duzych prędkościach...
3,0
~cezario
Renault Laguna II
Hatchback 2.0 i 16V GT 205KM 151kW
Niestety, zdecydowanie najslabsze ogniowo:1.Mimo "utwardzenia" w stos do wersji "cywilnych" oraz obnizenia o 10mm zdecydowanie nie nadarza za moca silnika.Sytuacji nie ratuja nawet seryjne 17"tki z oponami o profilu 225/45. Zbyt miekkie zawieszenie w polaczeniu ze sklonnoscia do nadsterownosci nie sprzyjaja dynamicznej jezdzie po zakretach.Mocne strony zawieszenia to zdecydowanie hamulce-potezne tarcze z przodu (302mm) w polaczeniu z...
4,0
~60tyskm/rokwPolsce
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Komfortowy. Bałem się przy zakupie, że będzie bardzo miękka , jak np. nowa primera - ale nie jest. Natomiast uwaga na zła nawierzchnie lub muldy asfaltu w szybko jechanych zakrętach - koła jadą każde sobie. Samochód nie traci sterowności, ale brak precyzji, która ma fMondeoV6 zresztą Laguna to nie ten "target" - więc chyba nie ma co porównywać. Na przyzwoitych drogach - wysmienita. Uterkowośc zawieszenia wynika, moim zdaniem, z faktu, że za...
5,0
~Bogdan Owalalski
Renault Laguna II
Hatchback 1.8 16V 120KM 88kW
Zawieszenie jest zbyt komfortowe nie nadaje się do szybkich pokonywaniu zakrętów, delikatne sforznie ale łatwe do wymiany, końcówki drążków też nie należą do dlugo dystansowcow ale duży wybór dobrej jakości zamienników w przystępnych cenach. Tylne zawieszenie wymiana amortyzatorów koszt niecałe 200 zł , belka z tylu z którą nie miałem z nim problemów i podczas użytkowania auta nic nie robiłem. Najlepsze hamulce jakie kiedykolwiek miałem...

Usterki Renault Laguna II

Liczba wpisów: 116

Renault Laguna II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Ben
Renault Laguna II
Hatchback 1.8 16V 120KM 88kW
Trochę mały promień skrętu. Można się czasami zdziwić przy zawracaniu. Tylne zawieszenie co ok. 3o tys do wymiany poduszki belki tył. Nie są drogie za kpl. 2 szt ok 100 zł. Koszt wymiany ok 200 zł.Nie warto kupować dużo droższych oryginałów. Nie zwiększają żywotności- przebiegu. Przekładnia kierownicza bez problemów. Również przód zawieszenia ok. Miękkie przyjemne i wygodne zachowanie się na polskich drogach. Duży komfort jazdy. Dobre hamulce.
Renault Laguna II Hatchback