Szukaj

Lista ocen Renault Laguna II Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW 2001-2007 (116) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 142 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Byku87
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Samochód bardzo dobrze trzyma się drogi oraz świetnie wybiera długie nierówności, niestety krótsze przedostają się do wnętrza. W czasie szybkiej jazdy występuje delikatna podsterowność której można szybko zapobiec zdejmując nogę z gazu. Nadsterowność natomiast jest banalna do opanowania. O ile na suchym, trzeba po prostu chcieć ją wywołać, o tyle na mokrym w szybko pokonywanym zakręcie, przy wciśnięciu pedału hamulca, można odczuć delikatnie...
3,0
~maxio
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
tutaj mogło by byc lepiej na równych (wyminiłem tylko drązki kierownicze to jest wada Lagun II), drogach i autostradach super, tempomat daje frajde na długich trasach, na polskich drogach zawieszenie ma duzo roboty Jeżdziłem golfem 4 i auto sprawiało wrażenie pewniejszego w prowadzeniu na zakrętach lecz przenosiło większe drgania do kabiny. W lagunie w srodku jest spoko tylko odgłosy pzy 140 na nieównych drogach świadczą o duzych prędkościach...
4,0
~60tyskm/rokwPolsce
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Komfortowy. Bałem się przy zakupie, że będzie bardzo miękka , jak np. nowa primera - ale nie jest. Natomiast uwaga na zła nawierzchnie lub muldy asfaltu w szybko jechanych zakrętach - koła jadą każde sobie. Samochód nie traci sterowności, ale brak precyzji, która ma fMondeoV6 zresztą Laguna to nie ten "target" - więc chyba nie ma co porównywać. Na przyzwoitych drogach - wysmienita. Uterkowośc zawieszenia wynika, moim zdaniem, z faktu, że za...
5,0
~orlos21
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Auto prowadzi się świetnie, gdyby nie zakręty kierownicy można by było w ogóle nie trzymać ;) Ok mam opony na niskim profilu to troche odczuwa się wszelkie wyboje. Poza tym jest przyklejone na zakrętach (nie oszczędzam na oponach). Zawieszenie chyba raczej w porządku, nic nie stuka nie puka jak na razie tylko przegub wymieniłem koszt 150zł z robocizną. Fakt zimą na śliskiej nawierzchni daje się odczuć, pomimo ESP, takie lekkie prowadzenie...
4,0
~konrad
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
no to fakt, nie jest to sportowe auto, mozliwe ze nie jest tak sztywne jak np Bora ale powiem tak przy dobrych amortyzatorach nie ma bata na to auto, a na deszczu wielka frajda gdy zaczyna sie wlaczac kontrola tkacji - oczywiscie w granicach rozsadku!!!!!!!!!!! W trasie za to ma 5+ zaden niemiec, nie moze sie z nim rowniac, poprostu sie plynie, pieknie wybiera nierownosci przy tym kiedy zbliza sie zakret nie musimy sie bac ze "wyplyniemy".....
5,0
~BEAUCE
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Zawieszenie po modyfikacji amortyzatory przód gazowe KYB, tył gazowe KYB. Tarcze przód 300mm nawiercane i nacinane EBC klocki zielone EBC, tył tarcze pełne EBC klocki zielone EBC. Klocki tylne zostały wymienione ponieważ strasznie piszczały teraz są TRW. Auto jeździ głównie po autostradach po tej modyfikacji czuć po czym się jeździ charakterystyka jest sportowa, ale pływanie nie występuje i o to mi chodziło
4,0
~krater
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
W kategorii uklad jezdny/zawieszenie:No tutaj takie 4 z duzyyym minusem. Auto i owszem wygodne, ale do Mondeo to brakuje mu sporo. Miekko. Czasami ma sie wrazenie ze az za miekko.O ile na poczatku przez kilka dni/tygodni czy miesiecy auto wydaje sie komfortowe to po pewnym czasie zaczyna to juz lekko wkurzac. Niepewny na poprzecznych nierownosciach, duzo lepiej zachowuje sie gdy jest mocno dociazony. Ale ogolnei przewidywalny.
5,0
~maciusb
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Wbrew obiegowym opiniom - układ jezdny trwały. Przy 140 tys wymiana tylnego zawieszenia, amortyzatorów, końcówek drążków, mocowań wahaczy. Koszt z robocizną 1250 PLN uważam za znikomy. Auto prowadzi się pewnie (ale nie w sposób w jaki prowadzi się BMW lub Mondeo). Wszystkie nierówności nawierzchni pokonuje bez trzęsienia kabiną pasażerów. Nie mam generalnie zastrzeżeń
3,0
~maciusb@go2.pl
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
W tej chwili pracuję nad znalezieniem warsztatu do regeneracji tylnego zawieszenia. Koszt 800-1000 PLN. Zawieszenie stuka, tył lekko usiadł i ucierpiała na tym stabilność auta w zakrętach. Auto ma 8 lat więc chylę czoła przed konstruktorami, którzy wykonali super komfortowe auto jak na tą klasę i wybaczam konieczność naprawy po 150tys km...
4,0
~tomash
Renault Laguna II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Zawieszenie Laguny jest dość komfortowe podczas jazdy. Nie czuje się zmęczenia przy pokonywaniu dłuższych tras. Przy 16 calowych kołach są odczuwalne jednak nierówności naszych przepięknych równych dróg. W zakręty wchodzi stabilnie. Choć w tym przypadku Mondeo jest jednak lepsze.Hamulce w tym samochodzie to po prostu brzytwa.
Renault Laguna II Hatchback