Szukaj

Lista ocen Renault Megane IV (123) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Alex
Renault Megane IV
GT 1.6 TCe 205KM 151kW
Miałem okazję pojeździć na letnich (domyślnie założone Continental Contact 5, 225/40R18) jak i na zimowych (Nokian WR D4). Obydwa zestawy oponek sprawują się porównywalnie dobrze. Jazda po suchym - bezbłedna (przynajmniej jeśli nie przegina się w oczywisty sposób, typu 80km/h po ostrym skręcie na uliczkach osiedlowych). Jazda po mokrym - samochód potrafi zerwać przyczepność przy starcie, raz udało mi się zerwać ją na drugim biegu (po...
5,0
~Ania
Renault Megane IV
Hatchback 5d 1.5 dCi 110KM 81kW
Szeroka oś zapewnia dobrą przyczepność. Fajnie wchodzi w zakręty i nie naśladuje Megane II która przy tylnej osi skrętnej dawała efekt wyrzucania tyłu z zakrętu. Kierownica nie jest układem jezdnym ale muszę wspomnieć o taśmie zamontowanej w niej. Nie wiem może jestem przewrażliwiona ale mam wrażenie że ją dość mocno słychać jak nawija. Dorzucę jeszcze słówko o asystencie ruszania pod górkę. Naprawdę nie rozumiem dla kogo to i po co? Takiego...
5,0
~Andreyew
Renault Megane IV
Hatchback 5d 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
To jeden z podstawowych elementów, który zdecydował, że wybrałem Megane. Mimo belki skrętnej tylnego zawieszenia auto dobrze i bezpiecznie prowadzi się w zakrętach. Przy odpowiednich prędkościach nie czuć pod czy nadsterowności. Oczywiście cały czas trzeba mieć na uwadze, że nie jest to auto sportowe. Zawieszenie jest ciche a zarazem sprężyste, dobrze tłumiące nierówności. Wsiadając pierwszy raz do Meganki byłem przekonany, że jak to...
1,0
~Max
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.3 TCe FAP 115KM 85kW
Charakterystyka zawieszenia raczej twarda i sprężysta ale przez to świetnie się prowadzi. Oceniam zestrojenie zawieszenia na 4,5 gwiazdki. Ostateczna ocena 1 gwiazdka przyznana za stuki w przednim zawieszeniu które pojawiły sie już od przebiegu okolo 6000km (samochód jest eksploatowany na równych drogach szybkiego ruchu). Czeka mnie nieplanowana wizyta w ASO. Niedopuszczalne w nowym samochodzie. Do tego gdy niska temperatura pojawia się...
5,0
~BisiorekPL
Renault Megane IV
Hatchback 5d 1.6 TCe 165KM 121kW
I tutaj zaskoczenie, mimo wersji GT Line i bardzo sportowego pazurka, auto wyglada fenomenalnie (to zasluga felg 18 i opon o bardzo niskim profilu) jak na takie male autko.. samo kolo zatem nie wybiera zbyt wiele nierownosci, natomiast zawieszenie mam wrazenie ze jest miekkie i to polaczenie jak dla mnie robi ogromna robote. Wyglad powala a komfort jest zachowany. Mimo lekkiej wychylki bocznej na zakretach mi podoba sie to polaczenie kol i...
2,0
~Mkkk
Renault Megane IV
Hatchback 5d 1.3 TCe 115 FAP 115KM 85kW
Zawieszenie głośno i mało komfortowo dobija i wali na poprzecznych nierównościach jak tory tramwajowe czy studzienki. Jest ogólnie rzecz biorąc srednio komfortowe, na pewno nie płynie ale tez nie jest bardzo twarde. Dobrze radzi sobie na większych nierównościach jak garby czy pofaldowania jezdni. Nieco buja, szczególnie przy wyzszych prędkościach nie ma wrazenia precyzji. Gdyby nie dobijanie, byłoby chociaz komfortowe i moznaby wybaczyc słabą...
4,0
~Łukasz
Renault Megane IV
Grandcoupe 1.6 SCe 114KM 84kW
Nie jest to Ford Focus - dla mnie mistrz prowadzenia i komfortu w tej klasie, ale między focusem a meganką jakiejś przepaści nie ma. Jedyna rzecz, która irytuje i za którą odjąłem punkty to bardzo głośna praca tylnego zawieszenia. Ma się wrażenie, jakby coś stukało w zawieszeniu przy najechaniu na większe dziury, bądź duże uskoki. Wówczas tylne zawieszenie wpada w nieprzyjemne drgania. W tej klasie samochodu to ogromny minus.
5,0
~Piotr
Renault Megane IV
Grandtour Facelifting 1.3 TCe 159KM 117kW
Auto posiada kilka trybów ustawien jazdy ( sport, komfort, eco oraz można samemu spersonalizować tryb jazdy. Tryb sport charakteryzyje się szybszą reakcją pedału przyspieszenia oraz zmianą biegów przy wyzszych obrotach, twardszym układem kierowniczym oraz imitacją dźwięku silnika sportowego we wnetrzu kabiny.Układ kierowniczy precyzyjny. do wyboru są trzy tryby ( sportowy, regularny i komfortowy.
3,0
~KsaweryOrkan
Renault Megane IV
Hatchback 5d 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Zawieszenie jak i układ kierowniczy nastawione na komfort, choć zawieszenie jest raczej z tych twardszych. Dodatkowo dość głośno wybiera nierówności. Układ kierowniczy przekazuje niewiele informacji zwrotnych. Tak jak w przypadku silnika, z układu jezdnego będą zadowoleni raczej spokojni kierowcy, ci co lubią czerpać przyjemność z dynamicznej jazdy będą rozczarowani.
5,0
~Robert
Renault Megane IV
GT 1.6 TCe 205KM 151kW
Amortyzacja rewelacyjna , nie za sztywny a super tłumi nierówności , nic nie stuka , przyjemne odgłosy z kół czuć że wszystko jest sztywne i przyjemnie amortyzuje ( o niego lepiej niż Laguna). Prowadzenie dobre chociaż jak pisałem test łosia dziwne odczucia pływania tyłu, 4 control super w mieście i w manewrach, chociaż to chyba przez ten system samochód waży prawie 1,5 tony.
Renault Megane IV