Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II (492) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 377 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Buczakis
Skoda Octavia II
Hatchback 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Silnik na zimno słychać, podczas przyspieszania na niższych biegach trochę również, ale nie jest to na pewno uciążliwe. Auto tak naprawdę z tym silnikiem jest stworzone na autostrady. Przy prędkości 100 km/h silnik na 6 biegu kręci 1700 obrotów, przy 160 km/h 3000 obrotów. Jeśli chodzi o wyciszenie to do 130 km/h nie słychać nic, przy 160 km/h słychać jedynie szum wiatru, jednak nie jest on dokuczliwy, po prostu słychać że jest ale nie...
4,0
~pawel_g
Skoda Octavia II
Scout 2.0 FSI 150KM 110kW
I tu jest wpadka. Bo ogólnie wyciszenie szumu powietrza niezłe - silnika nawet rewelacyjne. Bo na autostradzie może się kręcić do 4, 5 a nawet 6 tys. i... nic. Wcale nie jest wyje i nie jest uciążliwy. Problem buczenia pochodzi gdzieś z elementów przeniesienia napędu 4x4 i dotyczy chyba wszystkich Scoutów z tej generacji. Buczenie na każdym biegu w okolicy 2200-2500 obr. zależne od poziomu wciśnięcia pedału gazu. Trochę mniejsze pojawiają...
5,0
~Marcin
Skoda Octavia II
Hatchback 1.9 TDI PD 105KM 77kW
Wiadomo, ze diesel zawsze jest trochę głosniejszy, ale w trasie praktycznie nie zwraca się uwagi na dzwięk silnika - bo przy sredniej prędkosci do 130 km/ h ledwie go słychac. Rewelacyjnie jest przy dużych prędkościach 160 - 190 km/h w porównaniu do innych samochodów w tej klasie, duzo mniejszy jest szum wiatru. Jest duzo ciszej. Przy 160-170 km mozna normalnie rozmawiać. Silnik słyszy się głownie przy małych prędkościach jeżdząc po miescie....
3,0
~woos
Skoda Octavia II
Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW
Troszke klekocze jak to diesel. Nieprzesadzajmy jednak to dobry silnik jak ktoś wcześniej jeździł benzynowym może mieć zastrzeżenia, ale po wciśnięciu peadłu gazu zapominasz o tym. Katastrofa w aucie to radio!! Kiepsko odbiera wpada w rezonans z silnikiem nic nie słychać. Gwizdki są umieszczone w przdnich drzwiach na wprost uszu. MOŻNA OSZALEĆ. NIE DA SIĘ SŁUCHAĆ. Rewelacyjnie odbiera czeskie styacje radiowe. Polskie dużo gorzej. ale myślę...
4,0
~macieksrk@onet.eu
Skoda Octavia II
Hatchback 1.8 TSI 160KM 118kW
Jak już gdzieś tu ktoś wspominał, do 140km/h można sobie spokojnie rozmawiać w czasie jazdy. Później stopniowo zaczyna się robić coraz głośniej jednak biorąc pod uwagę klasę auta, wynik należy uznać za wystarczający. Jeśli komuś przeszkadzają takie szumy, powinien poszukać auta klasy średniej, wtedy być może będzie zadowolony. Na autostradzie głośno będzie zawsze w czasie wietrznej pogody. Pomijając wietrzne dni poziom hałasu przy wyższych...
4,0
~Krzychu
Skoda Octavia II
Hatchback 1.9 TDI PD 105KM 77kW
Nie jest źle. Na zimnym silniku (i przy kiepskim paliwie) klekocze, ale po rozgrzaniu, szczególnie w trasie jest dobrze. Powyżej 130 km/h robi się w kabinie głośno od szumu powietrza. Ale silnik nadal nie jest zbyt głośny (mimo pięciu biegów). Ale przy tym ciekawostka - kolega, który mieszka w Szwajcarii też miał taką Skodę z tym samym silnikiem i miałem wrażenie, że jego \"szwajcarski\" egzemplarz był lepiej wyciszony od strony silnika.
3,0
~Piotrek
Skoda Octavia II
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Tu tak sobie. Silnika niemal nie słychać na biegu jałowym, przy większych prędkościach spokojnie da się rozmawiać. Nic nadzwyczajnego. Bardzo szumią uszczelki z tyłu ? ponoć to wada fabryczna, ale jakoś nic mi się nie chce z tym robić. Przy większych prędkościach robi się nieprzyjemnie. Przy 100 km/h jest wciąż ok, można rozmawiać półgłosem i słuchać radia. Przy 140 silnik dający 4100 obrotów robi niestety swoje...
4,0
~Wojtek
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Dobrze jak na auto klasy kompakt. Silnika prawie nie słychać (sam w sobie jest cichy), ale już szum opon, czy opływające powietrze przy większych prędkościach słychać, choć bez przesady. Jadąc 150 km/h rozmawia się z pasażerami bez podnoszenia głosu. W Peugeocie 407, który mamy też w rodzinie, wyciszenie jest ciut (ale tylko ciut) lepsze, a pamiętajmy, że to już auto klasy średniej uchodzące za dobrze wyciszone.
5,0
~Michał B.
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Bardzo dobrze jak na swój segment. Nie można oczekiwać od auta segmentu C wyciszenia na poziomie Mercedesa klasy S, ale Skoda w tym temacie się postarała. Przy prędkościach rzędu 120-140 kmh jest słyszalny szum wiatru i dźwięk silnika, ale pomimo tego w kabinie nadal można swobodnie rozmawiać bez podnoszenia głosu, czy słuchać radia bez mocnego pogłaśniania.
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia II
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,2
l/100km
8,0
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~GicuPL
Skoda Octavia II
Hatchback 1.9 TDI PD 105KM 77kW
Mogło by być lepiej. Moja ocena nie jest tu doskonała z tego względu, że uszczelki drzwi szybko się \"zużywają\" i po jakimś czasie zaczyna szumieć w kabinie podczas większych prędkości. Głównie w chwili obecnej szumi mi gdzieś z tyłu po stronie pasażera. Jeszcze tego nie zlokalizowałem. Poza uszczelkami wszystko jest porządnie wyciszone. Silnika mało co słychać we wnętrzu pojazdu.
Skoda Octavia II