Szukaj

Lista ocen Subaru Forester III (81) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~andov
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Zrozumiałem, dlaczego Forestera kupuje się dla Subaru AWD. Nie jeździłem nim w trudnym terenie ale samochód powalił mnie tym, jak zachowuje się na drodze w ciężkich warunkach atmosferycznych np. zaśnieżona trasa, błoto pośniegowe, gołoledź czy nawet zwykła ulewa. Ciężko to opisać, po prostu trzeba pojeździć sobie przez pierwszą zimę. I zrozumieć, dlaczego na oblodzonej dwupasmówce, gdy wszyscy jadą grzecznie gęsiego prawym pasem, to...
5,0
~Jarek
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Zawieszenie Forestera na tle innych aut którymi jeździłem (Octavia, Mondeo, Insygnia, Grand Vitara) po przejechaniu pierwszych km wydawał mi z innej bajki. Charakterystyka raczej podobna do aut made in USA - czyli miękko, kołysze i ma się wrażenie, że na szybciej pokonanym zakręcie lusterkami przytrze po asfalcie. Jednak to tylko wrażenie, gdyż co prawda jest miękko ale dzięki temu też bardzo komfortowo zarówno na szutrach jak i na naszych...
5,0
~striker
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Doskonały sztywny napęd (UWAGA! Idzie spalić sprzęgło - każdy strzał odbija się na nim, auto nie zabuksuje przy ruszaniu!), trzyma się drogi jak przyklejony. Zawias sztywny i twardy, jak na SUV - serio, tego się po nim nie spodziewałem, to nie auto do eskapad leśnych. W zakrętach utrzesz nosa nie jednemu hot hatch;owi. Zarówno wadą, jak i zaletą jest sampoziomujące zawieszenie SLS - reaguje na obciążenie - obniża się, po czym podnosi do...
4,0
~urbi_ol@wp.pl
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
niestety, trochę się zawiodłem, auto łatwo ulega poślizgom, to nie \"wyścigówka\". ale jak na suv-a bezpiecznie. nie wierzcie tym co opowiadają, że można nim cisnąć ile fabryka dała po mokrych zakrętach. to po prostu nie prawda. za to często jeżdżę po bezdrożach (tam gdzie się nawet kończy polna droga czy leśny dukt), tu forester zachowuje się jak czołg (reduktor naprawdę ułatwia jazdę w takich warunkach). aha, droga hamowania mogłaby być...
4,0
~Robert
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Bardzo dobry, jednak raz na 2 lata warto wymienić mocowania drążków, gumy stabilizatorów itp. W zależności ile i jak jeździmy. Biorąc pod uwagę typ i przeznaczenie Forestera, warto raz na rok podjechać i sprawdzić zbieżność kół. Samochód długo trzyma się parametrów producenta, jednak niewielkie odchylenie koła może nas wprowadzić w błąd i zasugerować poważniejsze usterki, choć w rzeczywistości ich nie będzie.
4,0
~Robert
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Bardzo dobry, jednak raz na 2 lata warto wymienić mocowania drążków, gumy stabilizatorów itp. W zależności ile i jak jeździmy. Biorąc pod uwagę typ i przeznaczenie Forestera, warto raz na rok podjechać i sprawdzić zbieżność kół. Samochód długo trzyma się parametrów producenta, jednak niewielkie odchylenie koła może nas wprowadzić w błąd i zasugerować poważniejsze usterki, choć w rzeczywistości ich nie będzie.
4,0
~Robert
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Bardzo dobry, jednak raz na 2 lata warto wymienić mocowania drążków, gumy stabilizatorów itp. W zależności ile i jak jeździmy. Biorąc pod uwagę typ i przeznaczenie Forestera, warto raz na rok podjechać i sprawdzić zbieżność kół. Samochód długo trzyma się parametrów producenta, jednak niewielkie odchylenie koła może nas wprowadzić w błąd i zasugerować poważniejsze usterki, choć w rzeczywistości ich nie będzie.
5,0
~Forester 2008
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Na prawdę - bez przesady - wyjedzie z każdego terenu! Był testowany w błocie, piachu, wzdłuż jeziora w wodzie, śniegu, lodzie, terenie, mieście i na długich dystansach! Nawet po wyłączeniu systemu antypoślizgowego nie chce wchodzić za bardzo w kontrolowane poślizgi! System podjazdu pod górę - idealny w górach i nie tylko! Na prawdę bardzo zwinny, skrętny, szybki i dynamiczny! Idealny do każdej jazdy!
2,0
~tg
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Zdecydowanie nie polecam tego auta dla tych ktorzy wiekszosc kilometrow pokonuja w miescie starajac sie jezdzic dynamicznie. O ile silnik na to pozwala, o tyle zawieszenie sprawaia ze nadwozie zachowuje sie w sposob zupelnie niekontrolowany i trudny do przewidzenia. W ciasnych zakretach przy niezbyt rownej nawierzchni ma sie poczucie utraty pelnej kontroli nad samochodem.

Subaru Forester III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~rupikm
Subaru Forester III
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Jeździ fajnie. Przetestowane \"bączki\" na śniegu ok. Lokalne drogi wykazują tendencje bujania tylnej osi ( auto podskakuje na nierównościach ). Napęd na 4koła zapewnia ponadprzeciętną przyjemność z jazdy. Nie jest neutralne w prowadzeniu. W terenie ( lekkim ) równiez sobie radzi. No i te miny podczas opadów śniegu gdy się rusza spod świateł innych \"zawodników\" - no bezcenne :)
Subaru Forester III