Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 I (165) - Silnik

Na liście zabraknie 89 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wymagający
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Testowałem ten silnik na hamowni. Ma bardzo wysoki moment już przy 1500 obr/min, a przy 2000 niewiele mu brakuje do max, moc rośnie proporcjonalnie do obrotów, osiągając niemalże deklarowaną. I tak też ciągnie już od 2000 obr ten silnik chce jechać nawet na 5-tym biegu. Dziwią mnie opinie mówiące że silnik ten potrzebuje aż 4000 obr aby ciągnąć. Jak na benzyniaka ma bardzo dobrą charakterystykę, a moment tak płaski jak w diesel-u. (...
4,0
~kawior
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.9 DDiS 120KM 88kW
spasowanie elementów wnętrza i ich jakość mogła by być lepsza. Autko świetnie sprawuje się w mieście i na wypadach za miasto.Czasem coś skrzypnie ale bez przesady, wszystkie minusy tego auta wynagradza nam napęd. Na mokrej lub zaśnieżonej drodze wystarcza tryb AUTO - tył dołącza sie automatycznie . Miałem okazję jeździć po bardzo błotnistej drodze z włączonym trybem LOCK i byłem pod wielkim wrażeniem z jaką łatwością radzi sobie w terenie ,...
4,0
~remzak
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki napędza 120-konny motor o pojemności 1.6 litra, który radzi sobie z autem dosyć dobrze. Można jednak odnieść wrażeniem, iż czasami autku zwyczajnie brakuje mocy( szczególnie na piątce/niższych obrotach/podczas pokonywana dużej gorki/ podczas jazdy w 4-5osob). Jest ona jednak dostępna przy wyższych obrotach, w końcu to typowy "japończyk" , lubiący mocniejsze wciśnięcie gazu w podłogę. Dlatego też czasami trzeba zredukować bieg,...
5,0
~Michał RZ
Suzuki SX4 I
Sedan 1.6 i 107KM 79kW
Największa zaleta tego auta. Podczas jazdy sprawia wrażenie jakby miał około 120 koni (jest to chyba zasługa tej elektronicznej przepustnicy). Przed zakupem testowałem też Hyundaia i30 (1.6 122 KM). Mimo 15 koni różnicy przyspieszenie i elastyczność były identyczne, potwierdzają to także dane katalogowe. Przekonałem się, że nie zawsze moc jest głównym wyznacznikiem możliwości silnika (japońce jednak mają łeb). Reasumując w porównaniu z moim...
5,0
~Cytryn
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Autko bardzo zrywne spod świateł. Silnik praktycznie niesłyszalny na postoju. Przy spokojnej jeździe od 110 km/h zaczyna delikatnie dawać znać w kabinie, że istnieje. Bardzo płynnie zbiera się od 2000 do 3250 obr. (nie zamula na drodze); później jest "dziura w mocy" a przy 4400 obr. auto wraca do życia z podwojoną mocą i wtedy można gonić i wyprzedzać innych - co oczywiście powoduje duże zużycie paliwa. Wspomnę, że na trzecim biegu...
2,0
~Faber
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Silnik za słaby do tego auta. Żeby nim jeździć dynamicznie trzeba go kręcić powyżej 4 tyś. obrotów, a wówczas jest głośny. Na trasie o elastyczności przy wyprzedzaniu można zapomnieć, po prostu trzeba kręcić to odwdzięcza się dynamiką i wirem w baku. Zużycie paliwa to 10l/100km w mieście z klimatyzacją i uwaga 15l/100km na autostradzie przy 160km/h. Ocena negatywna za usterkę silnika od nowości - awaria silnika, brak obrotów. Serwis nie...
4,0
~robert
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.5 i 16V 100KM 74kW
najlepszym wyborem jest silnik 1,5 benzyna. Jest to nowy silnik japoński i montowany jest w werrsjach na zachód. Wersja belgijska jaką posiadam - sprowadzona z Wegier gdzie jest montowany cały pojazd- posiada właśnie tensilnik. Osiągi silnika są takie jak silnika o pojemności 1, 6 litra 107 KM jednak nieco mniej spala paliwa.Silnik wystarczająco dynamiczy na startach spod swiateł. Na trasie nieco gorzej ale można przeciez kupić droższego...
5,0
~marti5
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Silnik jest cichy do 4000obr/min i żwawy, w szczególności od 4000obr/min. Moc jest odczuwalna ale dopiero na wysokich obrotach, bo moment obrotowy jest słabiutki. Ale redukcja w mieście do 2-ki lub w trasie do 3-ki i wkręcenie na wysokie obroty dodaje mu kopa. Generalnie kultura pracy wysoka. Pomimo niskiego momentu uważam, że to bardzo udana jednostka. Do oszczędnych to ten silnik nie należy, ale rankingi niezawodności były decydujące przy...
4,0
~MarekWidaw
Suzuki SX4 I
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Silik bez wysokich obrotów nie pojedzie. Jak dla mnie minimum to 4000 obrotów, by dostało fajnego przyspieszenia. Poniżej tego strasznie muli i nie ma dynamiki. Jak na 120km to mocy nie czuć, tzn. czuć, ale jak już wspomniałem trzeba się pomęczyć. Należy się wtedy liczyć z konkretnym spalaniem. Powyżej 3000 obrotów odczuwa się nagły skok mocy, jakby taka \"dziura\". Głośność na odpowiednim poziomie, w środku samochodu silnika nawet nie...
3,0
~Mariusz
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Silnik zdecydowanie za słaby - podobno 107 kM, ale szczerze wątpię w te dane. W trasie powoduje to spore ryzyko przy wyprzedzaniu. Samochód jest dynamiczny na 2 i 3 biegu i to są właśnie te dwa przełożenia na których warto wyprzedzać :) - trójka pozwala rozpędzić sie do 120 km/h, ale każdy przełożenie powyżej 3 tys. obrotów daje niezapomniane doznania dźwiekowe - dobrze, że fabryczne radio samoczynnie zwiększa głośność przy 80, 100, 120 km/h :)
Suzuki SX4 I