Szukaj

Lista ocen Toyota Celica VII (60) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 49 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bieniek
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Perfekcyjny. Najlepszym określeniem prowadzenia tego samochodu będzie DUŻY GOKART. Jeśli ktoś jeździł gokartem to wie o czym mówie. Samochód posiada kontrolę trakcji która bardzo się przydaje. Raz uratowała mi tyłek na zakręcie gdzie przy 130/h leciałem w nim na poślizgu. Samochód trzyma się drogi ale do czasu. Jest lekki i w pewnym momencie jak przesadzicie w zakrętach zaczyna się uślizgiwać równomiernie 4 kołami. Pierwsze takie auto gdzie...
5,0
~Ewelina
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Zarówno przy małej jak i dużej prędkości autko przykleja się dosłownie do drogi, nawet jadąc w koleinach można puścić kierownice i nic. Jeśli wszystko jest ustawione idealnie to nie ma powodu do obaw, hamulce łapią jednocześnie na 4 tarcze nawet przy prędkości 130 przy ostrym hamowaniu trzyma się jezdni. Owszem jest twardy ale który samochód mający miano autka sportowego jest miękkie? Przesiądźcie się w Audi TT lub Hondę Prelude to już nigdy...
5,0
~Jester from hell
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
To chyba główny atut tego samochodu. Jest rewelacyjnie. Auto momentalnie reaguje na najdrobniejszy ruch kierownicą. Odpowiednio twarde zawieszenie trzyma auto w zakrętach przyklejone do drogi. Warto wrzucić trochę maneli do bagażnika - dociążony nie ma w ogóle najmniejszych tendencji do uciekania tyłem. Na pusto hamowanie lewą nogą w zakrętach pozwala idealnie go kontrolować. Jest twardo - fakt, ale kontrola jaką mamy nad autem dzięki temu...
5,0
~Karol
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Fantastyczne auto na zakrętach i rondach. Warto zainwestować w dobre opony, żeby wykorzystać jego możliwości. Trzyma się drogi stabilnie, nawet przy ostrych skrętach nie buja, moc bezwładności czujemy głównie w sztywnym ale wygodnym oparciu siedzienia (stardardowo instalowane są sportowe). Zawieszenie jest dość twarde, więc mniej luksusu, więcej sportu. Raczej nie za dobrze na polskich drogach, albo na spowalniaczach, w Anglii sprawuje się...
4,0
~mike_j@op.pl
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Zawieszenie Celicy jest sztywno zestrojone, jednak nie powoduje wypadania plomb z zębów przy przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności. Samochód zachowuje się bardzo pewnie i przewidywalnie w zakrętach - układ dobrze wybiera nierówności a auto nie przechyla się na boki. Jedyne zastrzeżenie jakie można mieć, to lekka podsterowność przy zbyt szybkim przejeżdżaniu zakrętów. Ponadto ze względu na charakter pracy zawieszenia nie pracuje...
4,0
~pawell24
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Układ jezdny bardzo ale to bardzo precyzyjny, jest to zaletą gdy chcesz sobie poszaleć po krętych drogach (na co zbytnio nie pozwala słaby silnik) lecz w jeździe autostradowej nie jest to zbyt komfortowe, każdy delikatny ruch przeniesiony jest od razu na drogę, więc na autostradzie z prekościami 180 + trzymamy tutaj stale obie ręce na kierownicy
5,0
~toyociarz
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Auto prowadzi się bardzo gokartowo, układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny, a zawieszenie w zasadzie w ogóle się nie przechyla. Jest to oczywiście okupione komfortem, ale na seryjnym zawieszeniu bez problemu można jeździć na co dzień - nie wybijemy sobie zębów na każdym ziarenku piasku.
5,0
~Marcin Mojek
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Auto trzyma sie drogi jak malo ktore. pewnego razu pozyczylem od mamy lancie lybre i chcialem wejsc w zakret z taka predkoscia jak przyzwyczailem sie celica i o maly wlos nie skonczylem w rowie. auto przejechalo juz ponad 120 000 i jeszcze nic nie wymienialem w ukladzie jezdnym.
5,0
~michal81@op.pl
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 VVTL - i Sport 192KM 141kW
Precyzyjny, w zakrętach świetnie trzyma się drogi. Komfort porównywalny z taczkami :). Ale coś za coś. Auto jest nadsterowne na śliskiej nawierzchni. Jeździłem wieloma autami z różnymi napędami. To prowadzi się zdecydowanie najlepiej.
Dziennik kosztów dla Toyota Celica VII
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
10,8
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~dam
Toyota Celica VII
Coupe 1.8 16V VT-i 143KM 105kW
Tutaj jest tragedia - niestety czuć, że płyta podłogowa i całe podwozie pochodzi od corolli. Na zakrętach niepewne prowadzenie, w koleinach również a w ziemie, deszczu lub nierównościach auto potrafi być bardzo nieprzewidywalne.
Toyota Celica VII