Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf II (559) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 610 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Vivax Falciparum
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Zanim kupiłem Golfa słyszałem, że \'dobrze się prowadzą\'. Rzeczywistość przekroczyła kilkukrotnie moje oczekiwania. Moje kochanie ma zamontowane gazowe amortyzatory Bilsteina (Na tanich zamiennikach jest zdecydowanie gorzej, miałem z nimi do czynienia). Auto prowadzi się wyśmienicie. Jest twarde, twardsze niż przeciętne samochody tej klasy, a jednocześnie nie rzuca nami po wnętrzu samochódu podczas pokonywania nierówności. W zakręty można...
5,0
~3ECI
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.8 GTI 16V 139KM 102kW
Zawieszenie super, odpowiednio twrde jak na to autko i wystarczajaco komfortowe, tarcze hamulcowe z tylu zamiast standardowych bebnow, wplywaja dodatnio na hamowanie, przednie sa wentylowane, autko sie prowadzi jak po sznurku i jest dosyc komfortowe, tylko u mnie tylne spirale sa nieco padniete i pod obciarzeniem kolo ociera o nadkole, ale tez koszt nie jest wielki wyciagniecia spiral, wiec problem z glowy. Manewry na parkingu latwe i...
3,0
~Jakub Winkel
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.6 TD 80KM 59kW
Kupiłem golfa ze zużytymi amortyzatorami. 1 był raczej ok. 2 był zużyty, 3 był zużyty mocno, wyleciał z niego olej, 4 był tak ******'any, że prawie całą opona chowała się w nadkolu auta. Kupiłem komplet sportowych amortyzatorów i sprężyn taniej firmy FK za 350zł prawie nowe i od 15k km trzęsie, plastiki się męczą, jest hałas, ale prowadzenie jest na wysokim poziomie, jednak wymieniłęm też wszsytkie tuleje i gumy przedniego zawieszenia...
4,0
~arturro
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.6 TD 60KM 44kW
W wersji hatchback nie montowano drążka stabilizatora, przez co nadwozie przechyla się na zakrętach. Mimo to układ kerowniczy (jeśli nie ma wspomagania) jest bardzo precyzyjny, a dzięki małej masie auta po zakrętach jeździ się jak gokartem - człowiek odnosi wrażenie, że może przejechać każdy zakręt z dowolną prędkością. Jeśli przepałujemy to samochód reaguje bezpieczną podsterownością, natomiast jeśli wykażemy odrobinę więcej wprawy zachowa...
4,0
~utwor2001
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.6 70KM 51kW
Układ zawieszenia zastosowany z przodu, to najzwyklejsze kolumny MacPherson'a (zależnie od wersji, ze stabilizatorem lub bez), z hamulcami tarczowymi, jednotłoczkowymi, o średnicy 239mm. Tył został wyposażony w zawieszenie zależne, dokładniej belkę, oraz hamulce bębnowe o średnicy 180mm. Pomimo najprostszego oraz najtańszego w produkcji układu zawieszenia na rynku, samochód prowadzi się bardzo dobrze, głównie ze względu na bardzo niską wagę...
4,0
~wielkijack
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Przy 190 tys padły mi tylne amory (po 12 latach, chodziłyby dłużej ale samochód zaczął jeździć po polskich drogach).Po wymianie wszystkich amorów (oryginał SACHS) samochód trzyma się drogi jakby był przyklejony.Może zawieszenie jest za twarde ale nie boję sie wejść w zakręt z dużą prędkością,a głównie chodzi tu o bezpieczeństwo.Ponadto nasze polskie drogi są przyczyną drobnego luzu na przekładni kier.,na szczęście nie ma on wielkiego wpływu na...
3,0
~eastwood
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.3 KAT 60KM 44kW
Auto całkiem wysoko zawieszone, bez zbędnych spojlerów. Pozwala na podjeżdżanie pod wysokie krawężniki. Ma niestety tendencję do podskakiwania na nierównościach i przechylania na boki. Do tego głośne. Zaletą jest jednak pełna kontrola nad autem. Łatwo wyczuć uślizgi kół. Jeżeli się nie przesadza, można poszaleć. Standardowe zawieszenie nie jest super. Łatwo można jednak je utwardzić i przykleić auto do drogi. Dużo części zamiennych.
4,0
~yosi
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.8 i KAT 90KM 66kW
Samochód jedzie jak po szynach. Twarde zawieszenie + wspomaganie kierownicy. Muszę jednak powiedzieć, że wraz z wiekiem, zaczynam pragnąć nieco bardziej miękkiego wozu. O niegdysiejszej młodzieńczej fascynacji "golfową zawiechą" przypominam sobie na wakacjach w górach, lub na zagranicznych drogach. Na codzień niestety jeżdzę jednak po naszych polskich dziurach i wertepach i czasem jak wyłapię jakąs wyrwę, to wszyscy w aucie liczą swoje zęby...
4,0
~michał_gargas
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.3 55KM 40kW
Założone mam pełne zwieszenie -40mm i felgi 15 cali BBS. Komfort jazdy po dziurawych drogach jest niski. Za to na drogach równych samochód prowadzi się bardzo pewnie i stabilnie. W połączeniu z niską masą i całkiem przyzwoitym wyważeniem (lekki silnik) bardzo dobrze prowadzi się w zakrętach. Wiadomo, nie ma cudów, ale jak na wiek jest bardzo dobrze. Ponadto na zawieszeniu -40mm i ładnych kołach samochód wygląda świetnie.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf II
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
6,4
l/100km
7,7
l/100km
3,9
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Seba_06
Volkswagen Golf II
Hatchback 1.8 i KAT 90KM 66kW
Układ jezdny - tu nie mogę za bardzo się wypowiedzieć co i jak na seryjnym dlatego że mam założone sprężyny marki Fintec (nie wiem czy czasem amortyzatory przód nie są także \"sportowe\". Osobiście ta konfiguracja bardzo się podoba. Samochód jest dosyć sztywny i pięknie się jeździ w zakrętach. Trzyma się drogi naprawdę dobrze (dużo zależy od opon). Oprócz tego że dobrze jeździ to i dobrze wygląda - dla mnie ma to same plusy
Volkswagen Golf II