Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VI (164) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Frsh
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
Układ jezdny w \'bazowej\' formie jest nieco gorszy od tego w Focusie I czy II generacji. Daje tyle samo informacji kierowcy przy nieco gorszym komforcie. Pod tym względem nie ma co się równać np. do Civica VIII generacji, który na dziurze potrafi wywołać ból pleców nawet u najtwardszych zawodników... Na osobną uwagę zasługuje opcjonalny \'bajer\', czyli XDS. Elektroniczny dyferencjał to nic innego jak dodatkowy program w komputerze ABS,...
5,0
~navippl
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Naprawdę przyzwoity. Jeździłem wcześniej BMW 530d E39, BMW 530d E60, Renault Megane 2005 1.6i 115KM, Fordem Mondeo 2005 rok. Dwa ostatnie modele mogę porównać z racji napędu na przednią oś i muszę powiedzieć, że golf wypadł znakomicie. Autko kupowałem w grudniu, więc miałem możliwość sprawdzenia tego autka w warunkach zimowych. Układ jezdny bardzo dokładny czuję się co dzieje się z autem, autko bardzo dużo wybacza, duży margines...
5,0
~KrzysiekJ
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Wysmienicie trzyma sie drogi, zarowna z ESP jak i bez. Zakrety pokonywane uprzednio z predkosciami 70 kmh i lekka utrata trakcji, nie maja absolutnie miejsca w nowym Golfie. Dobry rozstaw osi, umozliwia pokonzwywanie progow zwalniajacych w komfortowych warunkach. (uzywam trybu sport, ale w kompfort byla by minimalna roznica). Pokonywanie lukow to czysta przyjemnosc. Servotronic idealnie dopasowuje sie do przeciazen i szybkosci. Zawracanie na 2...
5,0
~Kamil_D
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.6 102KM 75kW
O ile w Hondzie układ jezdny był spartańskim i surowym majstersztykiem japońskich inżynierów, który chodził ciężko lecz precyzyjnie jak po szynach, tutaj jest lekko i... też jak po szynach. Zapewne to kwestia ESP, którego wcześniej nie miałem, lecz doprowadzić do utraty przyczepności to spore wyzwanie nawet w chłodny, deszczowy dzień na letnich oponach. Jestem pełen uznania dla Volkswagena, kilka razy już próbowałem wylecieć z zakrętu i za...
2,0
~JN78
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
Pierwszemu właścicielowi albo wdusili, co mieli w salonie albo idiota dokupił z własnej woli sportowe zawieszenie obniżyło to tak potrzeby w naszym kraju prześwit do tego stopnia, że żona jadąc do marketu na zakupy zahaczyła zderzakiem o krawężnik, który był normalnych rozmiarów. Dodatkowo auto z pełnym obciążeniem prowadzi się fatalnie a samo zawieszenie jest mało trwałe przy 270000 km amortyzatory zaczęły ciec a wcześniej poszło łożysko
3,0
~haka21
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Trzyma się świetnie drogi. Daje duże wyczucie i poczucie stabilności. Drażni mnie nijakość. Jak na tę twardość zawieszenia powinno dawać więcej przyczepności a tu wyraźny brak komfortu. Dziwny kompromis bo w alfie 156 czuję się bardziej komfortowo. Wolałbym bardziej miękko albo bardziej przyczepnie a jest nijak. Ingerencja ASR przy minimalnym uślizgu przedniego koła potrafi być tak brutalna , że masz wrażenie jakby coś się urwało.
2,0
~Jarosław
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
wcześniej zajeździłem Focusa bezawaryjnie osobiście 220 000 km zrobiłem i w zawieszenie w Foce bije na głowę to w Golfie tu jest katastrofa zwłaszcza obciążonym autem pewnie jest trwałe ale w Foce miało się psuć a się nie psuło . Mam wersję Comfortline i w 4 dorosłe osoby plus bagaż na nierównej drodze równa się pot na czole dodatkowo samochód jest przesadnie niski i potrafi przytrzeć bebechami na nieudolnie zrobionych progach
4,0
~Maniek
Volkswagen Golf VI
Variant 1.4 TSI 122KM 90kW
Sztywno po \"niemiecku\"-tutaj mocno tęsknię za \"francuzem\"zwłaszcza jeżdżąc po dziurawym Wrocławiu. Myslałem ,że jak auto sztywne to świetnie trzyma się zakrętów (tak słyszałem o tym wozidełku)a tymczasem już trzykrotnie \"system\" łapał mi tyłek na zakręcie.Tutaj mój golfik nie ma żadnych szans z poprzednim Peugeotem 406.Ten świetnie tłumił nierówności i bez stresu wchodził w zakręty o niebo lepiej od Golfa.
3,0
~JN78
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM 81kW
Wersja Comfort tak więc zawieszenie nie jest betonowe jak we wszelkich pseudo sportowych odmianach sprawnie i cicho wybiera nierówności ale do zawieszenia w Foce to sporo brakuje nie wiem co tam panowie inżynierowie zrobili ale jest to wzór wchodząc Golfem szybko w zakręt można się zdziwić a Focus po 1 zakręcie chcę więcej można wręcz na kwadratowo brać zakręty. No ale nie ma tragedii i jestem zadowolony
4,0
~Norbert
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Prowadzi się dosyć przyjemnie Mój Golf posiada zawieszenie DCC, na sporcie jest bardzo sztywny przy czym jest bardzo stabilny przy dużych prędkościach i ostrzejszych wejściach w zakręty Jeśli kogoś nie interesują tego typu rzeczy to odradzam ze względu na cenę amortyzatorów na poziomie ponad 1000zł za sztukę. Normalne zawieszenie w zupełności będzie wystarczyć.
Volkswagen Golf VI