Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B5 Sedan

Farbek, 8 lat temu
Silnik 2.8 30V 4 Motion 193KM 142kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Passat B5 Sedan 2.8 30V 4 Motion 193KM 142kW 1996-2005 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Frajda jaką daje jeżdżenie tym autkiem.
4,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód, ale ze względu na wiek zaczyna coś skrzypieć, coś pukać w desce rozdzielczej. Długo szukałem tego jedynego i nie było to proste. W końcu zjawił się w czarny z beżową skórą w wersji Highline z pełną opcją poza fabryczną nawigacją.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 2.8 V6 wigoru ma niewiele, generalnie na światłach można przegrać z fiestą. Ale do wygodnego podróżowania autostradami nadaje się idealnie!
4,0
Skrzynia biegów
W moim jest 5 biegowy Tiptronic. Nadaje się jak silnik do dostojnego podróżowania a nie do ścigania. Przy wolnej jeździe gładko i płynnie zmienia biegi ale jeśli chcemy przycisnąć do końca to zanim zmieni bieg zastanawia się "czy oby na pewno dobrze robi..." :-)
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, jedzie jak po sznurku. Zawieszenie jest twarde ale przy okazji komfortowe. Dzięki napędowi na wszystkie koła daje poczucie bezpieczeństwa w zakrętach i dużo frajdy w zimę.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność generalnie bardzo dobra, poza tym ze to sedan i nie widać kufra ale czujnik parkowania bardzo pomaga przy parkowaniu.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu i pod ręką. Po kilku kilometrach jazdy wiadomo gdzie co jest. Inżynierowie volkswagena postarali się i zrobili kawał dobrej roboty.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic działa bez zarzutu bardzo dobrze utrzymuje zaprogramowaną temperaturę czy latem czy zimą...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest idealnie w mojej wersji są elektryczne ustawiane przednie fotele z pamięcią które można regulować na wszystkie sposoby. po przejechaniu 600 km nie czuje się zmęczony. Z tyłu już trochę gorzej. Kanapa jest niewyprofilowana a miejsca na nogi niewiele.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest genialne. Do 180 km/h można prowadzić rozmowę bez podnoszenia głosu a przy okazji przy wkręcaniu silnika na obroty słychać piękny bulgot V6:-)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu jest różnie. Z jednej strony dzisiaj części zamienne do B5 są na prawdę w przystępnej cenie, jednak serwisowanie silnika i skrzyni do najtańszych nie należą. żeby zrobić większą naprawę trzeba rozmontować przód auta bo silnik jest ciasno upchnięty. Problem jest tez ze spalaniem. W mieście wychodzi do 18 litrów na 100 km w trasie nie udało mi się zejść poniżej 9 l/100km a tak naprawdę jedyną nagrodą za to jest dźwięk V6 pod maską bo osiągi nie są porażające...
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto nie kosztuje dzisiaj dużo i można za kilkanaście tysi mieć dobry samochód za odpowiednie pieniądze i dodatkowo trochę frajdy z jazdy ale za moje auto pierwszy właściciel zapłacił 189.000zł w 2003 roku...myślę, że to była przesada.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżdżę prawie rok i NIC się nie zepsuło. Oczywiście auto jest serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta w "wyspecjalizowanym niezależnym warsztacie:-)"
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak powyżej...nic się nie zepsuło!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V 4 Motion 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
22,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B5 Sedan