Co wy chcecie od niemieckich marek. Nie jest to już nowy model, klepany od kilku lat, więc nie porównujcie go z Mazdą 6 lub Toyotą Avenssis, ale swoje może i ma, mi tam się podoba. jak się kupuje Paska po przejściach i klepie go za 2,500 tyś zł. aby jechał to póxniej jak by nie patrzył wszystko wyjdzie. Praw fizyki się nie pokona. Każdy nit kiedyś straci swoją wytrzymałość. No NIE.!!!!
W serwisie nie byłem, więc nie wyrażę opini. Ludzie róznie reagują, tak jak na ulicy tak i w serwisie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na tylko 1.9 to nieźle
5,0
Skrzynia biegów
Te 6-biegowe to bajer, nic ciekawego!
4,0
Układ jezdny
W końcu to auto limuzyna, a nie tuning show, no nie
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Jak ktoś lubi świstek to nie kupi sobie mazdę z silnikiem 1,1
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wrażliwy pedał gazu, ale noga sie przyzwyczaić potrafi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie patrząc na te łysole w Polsce, a porównując nowe i stare z tym samym wyposażeniem to prawie równo, bez tych 3 tyś. zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co moge powiedzieć po 40 tyś. km. Aby tak dalej. Każda zmora ma swojego wadziora.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co moge powiedzieć po 40 tyś. km. Aby tak dalej. Każda zmora ma swojego wadziora.