Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 (339) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 461 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bbbaaa
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Auto posiadam od trzech miesięcy zrobiłem dopiero ok 3tys km.Na tą chwilę mogę powiedzieć że jestem bardzo miło zaskoczony autem. Odpowiedniego egzemplarza szukałem rok. Przejrzałem setki ogłoszeń, obejrzałem dziesiątki aut. Egzemplarz który posiadam zakupiłem bezpośrednio z serwisu VW w Niemczech z przebiegiem niecałych 120tys.km. Okazało się że są takie auta lecz cena jest adekwatna do przebiegu oraz faktycznego stanu auta. Nie ma co...
1,0
~Marko
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 16V 140KM 103kW
Auta z silnikiem 2,0 140 KM diesel, są bardzo awaryjne, szczególnie jeżeli chodzi o pompo wtryskiwacze, pompę paliwa, moduł komfortu. Części potwornie drogie, szczególnie wtryskiwacze. Producent wiedział od początku o występujących problemach i narażał przez wiele lat użytkowników na drogie naprawy. Obecnie jest w VW aktywna akcja wymiany pompo wtryskiwaczy na nowy model,który ma zdecydowanie lepszą trwałość. Jeżeli wystąpi awaria tego...
5,0
~Krzysztof
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
W aucie wymieniono przy stanie licznika 157 tyś km komplet pompowtrysków.Z racji iż jest to już pewien przebieg a paliwo na naszych stacjach podejrzanej jakości dodać fakt jak szybko wysiadają układy wtryskowe u konkurencji spod znaku PSA czy FORDA uważam że wymiana przy tym przebiegu nie jest usterką.Dodam że jak na fakt jakie dziś usterki trapią silniki diesla u konkurencji to przyznam że silniki VW/AUDI są ta tle konkurencji doskonałe.Jasne...
3,0
~Maniak
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 16V 140KM 103kW
Ogólnie niestety ale samochód 3x stawał na drodze i nie pozwalał na dalszą jazdę. Przy czym ja osobiście czepiał bym się tylko 3 razu. Dwa pierwsze to zabrudzone wtryskiwacze. Samochód staje na trasie i koniec jazdy. Pierwszy wymieniono (ok 80.000 km ... cena 2000 zł) drugi już tylko czyszczenie ultradźwiękowe do dostali specjalną myjkę. Ogólnie to trzeba się tego spodziewać bo czytałem w Auto Świecie test w niemczech i w przeciągu 100.000km...
2,0
~Janusz
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDi 120KM 88kW
Auto awaryjne i drogie w utrzymaniu.Jednym slowem tragedia, odradzam. Podkreślam ze kupilem bezwypadkowy egzemplarz, sprawdzany grubościomierzem lakieru,oraz przez mechaników, z oryginalnym przebiegiem,z wpisem w książce serw.,potwierdzonym w bazie VW. Wiec usterki na pewno nie są spowodowane niejasną historią autka. Pierwsze co, wymiana świec żarowych (podobno częsta przypadloś) niestety muszą być oryginalne, żeby usterka znikla,koszt okolo...
1,0
~joy_pl
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Pierwsza usterka pompa paliwa w baku koszt nie pamiętam coś koło 800zł kolumna kierownicy - 2 500zł pompa oleju za pierwszym razem 20zł plus robocizna 300zł pompa oleju za drugim razem 750zł regeneracja 450 robocizna Sprężarka regeneracja i robocizna 2 000zł Sprzęgło/dwu-masa z robocizna 2 800 zł pompa sprzęgła 250zł przeguby 600zł kluczyk 650zł hamulec ręczny na razie bez regeneracji silniczków 300zł (ale czeka mnie jeszcze...
1,0
~Marcin
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Totalna porażka, po 150tys pękł wał korbowy silnik do wymiany, a koszta ogromne. Może i auto mało pali, bardzo dobrze się prowadzi jeszcze z napędem 4motion ale za to awaryjność jest strasznie duża. W ciągu ostatnich 35tys usterki to: N75 notlauf, czujnik od pasów kierowcy, błąd czujnika pedału hamulca co skutkuje tym, że auto czasem odcina paliwo bo myśli, że został wciśnięty pedał hamulca, komunikat \"check brake pads\" czujnik przy hamulcu...
2,0
~Piotr
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Z mechanicznych rzeczy nic się nie stało. Ale wyłączający się silnik, nie działające szyby, odczapowe odczyty komputera, nierówno pracujący chwilami silnik to norma, gniazdko 12V (ciekawe które dzisiaj działa). Passata trzeba kochać, bo inaczej żałowałbym (niestety żałuję), że nie wziałęm kilkanaście tysięcy tańszego Mondeo. Staram się pocieszać, że nie wszystkie decyzje w lipcu 2007 roku były głupie i mamy jeszcze niezawodnego C5 z 98tys....
3,0
~Tomek_BB
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
1. Przy przebiegu 148 tys. km czuć że sprzęgło i koło dwumasowe nie pożyje już długo, na luzie czuć różnicę w pracy przy wciśniętym sprzęgle. W Volvo V70 te elementy wytrzymały 270 tys. km, tu się na to nie zanosi. 2. Rozszczelnił się przewód doprowadzający płyn chłodzący do chłodnicy, trzeba było kleić, bo zrzucał płyn w ilości 0,5l na dobę. 3. Te silniki podobno tak mają, trzeba dolewać około 1l oleju na każde 10 tys. km. A to jest już...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
6,7
l/100km
10,0
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Michał
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Wymienili mi łańcuch rozrządu przy niecałych 30 000. Silnik wchodził na wysokie obroty i z tym właśnie pojechałem do serwisu. Zdiagnozowali łańcuch i zrobili jego wymianę. Po czym okazało się, że silnik dalej w początkowej fazie rozruchu wchodzi na 30sekund na wysokie obroty. Wróciłem do nich z tematem, kontaktowałem się również bezpośrednio w Wolfsburgu i dowiedziałem się, że jest to charakterystyka pracy silnika, co zostało również...
Volkswagen Passat B6