Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj

VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

Volkswagen Passat B6 - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Volkswagen Passat B6
 
lista silników Volkswagen Passat B6

Podsumowanie 645 ocen tego auta

Oceny Volkswagen Passat B6

, produkowany od do roku
Średnia ocena
3,93
5% gorzej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt

3,75

Mechanika

Silnik

3,94

Skrzynia biegów

4,21

Układ jezdny

4,11

Komfort

Widoczność

3,93

Ergonomia

4,19

Wentylacja i ogrzewanie

4,15

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,41

Wyciszenie

3,88

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,84

Stosunek jakość/cena

3,50

Niezawodność

Drobne usterki

3,64

Poważne usterki

3,55

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
57%
43%
NIE
na podstawie 527 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Karoseria

Zawieszenie

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Układ elektryczny

Przeniesienie napędu

Filtr

Lista 645 ocen

sortuj komentarze od
1,92
dodano 09.12.2013 13:57:26 przez

70 000 km przebiegu i...Jeden pompowtryskiwacz potem drugi i trzeci...jak juz poleciały trzy to nie czekałem i wymieniłem czwarty. Potem skrzynia DSG dała o sobie znac jak sie zablokował i nic. ani jechac ani zepchnąć z drogi. Naprawiłem i to. Zostawiłem w warsztacie około 10000tyś zł. To był element sterujący pracą skrzyni. Myśle sobie pewnie ten model jakis trefny ale skoro poszła dycha to na razie zrobione wszystko. Więc myśle sobie jeżdże dalej.Nie mija 20000km i pada trubo. Powoli zaczeły mi lecieć łzy jak wchodziłem do garażu i miałem go odpalic jadąć do pracy. Ale co tam więcej to chyba prosiłem sąsiada który mnie podwoził do pracy niż jak ja sam do niej jechałem swoim autem. Wkońcu zapytał " gdzie twoje auto?" Ja poprostu mu odpowiedziałem " to przeciez VW" tak jak kiedys z pogardą odpowiadało sie "to tylko fiat", mając na uwadze np 125 i 126. Sąsiad juz więcej nie pytał. Do rzeczy - kupiłem turbine i wymieniłem by go w końcu sprzedać. Kiedy przyjechal jakis zainteresowany i odpalil pokazała sie "choinka" na konsoli. Pieknie zaswieciły sie wszystkie kontrolki. Padł jakis moduł. Kolega z serwisu - wcześniej tylko znajomy z widzenia, ale dobrze sie poznalismy przy tym pasacie że zostaliśmy kumplami- powiedział że jeszcze pompa oleju pada. Wystawiłem do sprzedaży w stanie jakim był i znalazłem w ciągu 24h kupca. Przyjechał i powiedział do żony. "No tu sie naprawi i będziemy mieli super niezawodna limuzynę". Zgłupiałem - czy u nas liczy sie tylko znaczek? Niestety pewnie tak. Obecnie mam Citroena Saxo 1.5 D. Zero stresu, nic nie naprawiam bo nie ma co - tylko turlam sie nim do pracy z uśmiechem że potrafię realnie spalić 3.7 litra ON, żona chciała coś większego to kupiłem jako rodzinne auto Lagune III z silnikiem 2.0 Pb. Oboje mamy święty spokój z naprawami. Oba te zakupy sfinasowaliśmy za sprzedaż tego złomu, który odjechał na lawecie spod domu z dumnym nowym posiadaczem. Hehe. P.S. Starałem sie nowemu nabywcy wytłumaczyć, że auto to nic specjalnego i że dużo ma już naprawione, ale on jak zaczarowany pieprz..ł jak mantre - to Volkswagen on jest bezawaryjny. Trudno ja chciałem dobrze bo z natury jestem prawdomówny.

więcej »
3,62
dodano 30.10.2008 13:09:50 przez

niestety tylko przeciętnie. coraz częściej zastanawiam się, czy nie lepiej było kupić auto może gorzej wyposażone ale z nieco wyższej półki niż przeładowanego ale tylko passata. auto, które w zakupie kosztowało 140 tys pln nie zachwyca niczym i tylko aspiruje do nieco wyższej klasy. dziwi polityka koncerny. auto jest za drogie i sieć srwisowa nie jest pod względem jakości obsługi w żadnym stopniu zadowalająca. niestety auta te są ulubionymi (podobnie jak mondeo, vectra, czy avensis) autami flotowymi i to nakręca trochę rynek i rozleniwia dealerów. Polska to pewnie mały rynek zbytu ale dzisiaj to nie koszt ale ukłon w stronę nabywców jeżeli oferuję się samochód, który potrafi komunikować w języku narodowym. że o nawigacji już nie wspomnę - pokrycie jakieś 40% dróg, praktycznie zero planów miast, a jakikolwiek upgreade kosztuje prawie 2 tys netto!!!! a nawigacja mówi do mnie po niemiecku - komuś to może jednak trochę przeszkadzać w ogóle to radio z nawigacją za uwaga jakieś 14 tys pln i tak słabo brzmiące to już rozbój w biały dzień. przy tym wszystkim to to, że ten cud techniki dla audiofilów nie ma fukcji powtarzania jednego utworu (praktyczne jak się podróżuje z małym dzieckiem , które chce słuchać tylko ulubionej piosenki) w samochodzie dla LUDU (a więc i rodzin z dziećmi) i w samochodzie , gdzie stosowane są tylko przemyślane rozwiazania to kpina - ale kpina z nas samych. czuję się trochę nabity w butelkę i co tu dużo pisać - jak frajer. duży PLUS za skrzynię biegów (mimo wszystko) i światła ksenon - w każdym następnym samochodzie chcę mieć te dwie rzeczy

więcej »
1,54
dodano 24.03.2013 07:41:14 przez

Miałem Citroena C5 i myślałem że to jest zawodne auto, ale przejechałem nim 200tyś km i nic sie nie działo...wymieniłem w nim tylko przepływomierz i dwumase przy 190tyś km. I kupił ode mnie kolega to autko i najechał juz 300tys km i nic przy nim nie robi...a ja sie wstydze powiedzieć dlaczego prawie wogóle nie jeżdżę moim Pasatem-srasatem, który wkółko naprawiam. Nie wiem co sie dzieje że niemiaszki tak spieprzyli swoja flagową limuzynę. Auto serwisowane i jak sie to odpłaca? Wszystko sie sypie, silnik to odrazu po zakupie trzebabyło naprawiać...mial zaledwie 3 tyś km i stanął na światłach w centrum Warszawy. Kierowca lawety powiedział mi wtedy że to juz 3 passat w tym miesiącu...krew mnie zalała. Nowe auto i taki badziew. Póżniej okazało sie że to jeden z najbardziej awaryjnych silników na świecie. Więc ostrzegam nie pchajcie sie we współczesne auta z grupy VW. to tylko MIT o bezawaryjności tych aut sprawia że ludzie jeszcze to kupują a ceny tych aut sa tak wysokie. Ja sobie pewnie kupie teraz Dacie , albo wróce do Citroena. Przynajmniej tam po latach eksploatacji pęknie mi klamka albo zatnie centralny zamek a nie padnie SILNIK. Wiem że i poprawiony silnik z systemem common rail też jest porażką. Wiem ponieważ u mnie w firmie kupili to i teraz żałują bo mogli zakupic o wiele taniej Hyundaie i napewno by tak sie nie sypały. Więc uwaga...ludziska błagam na kolanach nie kupujcie tego bo wepchacie sie na własne życzenie w totalne koszty. Lepiej kupcie sobie Fiata czy nawet Renault bo to ponoc teraz bezawaryjne auta ale omijajcie szerokim łukiem auta z grupy VW.

więcej »
1,00
dodano 03.11.2013 12:09:46 przez

Już wiem czemu na "pewnych" stronach gdzie ludzie wystawiają swoje auta do sprzedaży za tanioche można kupić igiełki, lalki i inne ślicznoty takie jak Audi i VW z silnikami 2.0 TDI. To jeżdżące miny. Niski przebieg nie gwarantuje bezproblemowej eksploatacji. Czytałem na forach aut koncernu VW, że jak kupujesz 2.0 TDI to nie kupuj auta o oznaczeniu silnika BKP tylko kup BGW i inne takie głupie dyskusje. Szczerze powiem, a raczej napisze, że te dywagacje są gów..o warte. Jaki model bym nie kupił z jakim silnikiem czyli jak tam piszą, BMM, BGW, BKP, BKD, BMR, BMN, BLB to i tak te silniki to BWG - BARDZO WIELKIE GÓW..O. Sory fani aut z niemiec ale współczesne autaz Raichu się sypią na potęgę. Nie dosc że w silniku wymieniałem pompę oleju, pompowtryskiwacze to padła turbina. Na koniec przed sprzedażą kumpel co serwisował VW i Audi powiedział mi bym spieprz..ł ze swojego Passata bo pojawiają się pęknięcia na głowicy przy pierwszym cylindrze. Zna wszytkie wady tego auta to wiedział co mówi. Stwierdził bym go sprzedawał bo uratuje w ten sposób parę tysięcy złociszów. Mówił tez coś o tym bym sie wystrzegał aut z silnikiem z commonrailem po 2008 r produkowane,bo to też jeżdżący gruz. Dlatego obecnie nie mam juz tego auta i przestrzegam innych kolegów i koleżanki z autocentrum by nie kupowali PASSATA, audi czy innych Volkswagenopodobnych gruchotów bo to szajs. P.S. Broń panie Boże nie kupujta aut ze skrzynia DSG. Ponoć niewypał jak silnik 2.0 TDi i 1.4 TSI w którym rozciąga sie łańcuch rozrządu juz po 30 tys km od nowości - płakać sie chce.

więcej »
4,46
dodano 04.02.2012 11:37:44 przez

Passat B6 jest autem które dostałem w firmie, wcześniej jeździł nim szef i zrobił ponad 200 tyś KM bez większych awarii. Przy 150 tyś KM wymieniony komplet zawieszenia na firmy Master Sport (połowe tańsze niż oryginał) - jak do tej pory jest ok, poszły jedynie sworznie wahaczy przy 250 tyś. Koło dwumasowe zostało wymienione na jednomas przy 180 tyś KM przebiegu (norma we wszystkich nowych dieslach). Turbo poszło do regenracji przy 220 tyś KM, osobiście je odbierałem od warsztatu który stwierdził że nie było jeszcze to konieczne, mogło pochodzić jakieś 50 tyś KM. Koleś który tutaj pisał że turbo mu padło po 50 tyś nie umie widocznie jeździć dieslem albo ma lipny olej. Wadliwy był jedynie zawór od sterowania turbo (koszt 120 zł), ASO VW tak zdiagnozowało i robota poszła od d... strony. Niedowano zawór EGR sie tez zapchał - konieczne było czyszczenie. Tak po za tym brak jakiś ogromnych wad, zawieszenie mogłoby być trwalsze. Trzeba też sprawdzać geometrie bo lubi się poprzestawiać a potem to już wszystko się dowala po klei. Auto trzeba jedynie właśiciwie uzytkować i będzie ok, zwłaszcza tyczy się to turbo (nie pałować na zimnym, dobry olej) i Pompowtrysków (dobre paliwo i wysokiej jakości olej). Diesel nie dla IDIOTÓW. Nie jest to auto doskonałe jednak większość negatywnych opini jest wyssana z palca albo napisana na podstawie przywiezionego szrotu z niemiec z przebiegiem 400 tyś. i UWAGA !!! NIE JEŻDZICIE DO ASO BO TAM SAME BARANY PRACUJĄ PO ZAWODÓWCE NIE MAJĄ O NICZYM POJĘCIA !!!

więcej »
4,54
dodano 05.05.2010 10:49:16 przez

Oceniam na 5 i powiem dlaczego.Po pierwsze jazda tym samochodem sprawia mi przyjemność.Po drugie negatywne opinie na temat tego modelu piszą chyba zazdrośni konkurenci bo częśc z nich wygląda na wyssaną z palca.Autem podróżuje się doskonale jest duże pojemne,zawieszenie pracuje znakomicie i jest trwałe,silnik jest ekonomczny i elastyczny nie stwarza problemów.Wykończenie wnętrza jest znakomite i wysokiej klasy.Po dużym przebiegu nadal nic nie trzeszczy.Samochód się nie psuje.A jazda innym modelem tylko mnie przekonuje że PASSAT jest faktycznie liderem tej klasy i to prawie w każdej dziedzinie.Poprzedni samochód FORD MONDEO miał po mnijeszym przebiegu sporąlistę usterek w tym poważnych jak zbyt wczesna wymiana wtryskiwaczy,dwumasowe koło zamachowe czy turbina nie wspomnę o korozji drzwi a PASSAT bije go na głowę pod każdym względem a szczególnie niezawodności.Dodam że niestety mojego PASSACIKA skradziono kilka miesięcy temu.Ale kupiłem nowego tyle że już z dwulitrowym TDI i po kilkunastu tysiącach km nowym autem wciąż nie zmieniam opini o jego świetności dodam tylko że 2.0 TDI już nie posiada wad młodości i jest dużo cichszy od 1.9.Jak ktoś ma sporą rodzinę psa i często jeżdzi to idealne auto tylko odradzam jasną tapcerkę na której wiecznie widać jakieś plamy .Jak ktoś sporo podróżuje stołuje się często w fast-foodach to polecam ciemną tapicerkę

więcej »
3,92
dodano 27.09.2010 17:33:40 przez

Auto bardzo dobre ale bez fajerwerków . Mnie satysfakcjonuje w zupełności i spełniło moje oczekiwania. Za taką kasę naprawdę się opłaca go kupić bo konkurencja wymięka. Nie jest to autko dla tych co szukają przepychu. Bardzo ładny nowoczesny środek - fotele skóra + alkantara wypas, duże navi, dsg to zadowala wybrednych którzy chcą mieć auto klasy średniej. Nie można wymagać aby auto kosztowało 150 tyś było przestronne, ładne, ekonomiczne, ekskluzywne, bezawaryjne. Bo nikt mi nie powie że kupił passata bo tak uważał tylko dlatego że był tańszy od A6 więc proszę nie krytykować bo wszystko się może zepsuć (poprostu niefart.) Auto jest super dynamiczne 170 koników śmiga(jak na auto rodzinne!!!!- bo zaraz jakiś kretyn napisze żebym się przesiadł do jakiegoś ferrari co ma 450 koni i poczuje dynamikę ale to nie o to chodzi), bardzo przestronne, duży bagażnik, bardzo fajnie można wedle życzenia dobrać sobie wnętrze i ta duża navi jest super, dsg naprawdę RZĄDZI, zegary w aluminium też wypasik. Ogólnie super wygląd i odczucia świetne. Ogólnie bardzo zadowolony jestem z tego wyboru a zminie tylko na A6-A8 2008. Polecam i zalecam dobrze sprawdzić przed zakupem bo można się naciąć na sprowadzone z niemiec rozpierdzielone nie serwisowane badziewie.

więcej »
4,46
dodano 23.05.2014 00:50:36 przez

Samochód jest bardzo wygodny i dynamiczny. Skrzynia tiptronic daje sobie świetnie radę. Dociśnięcie gazu powoduje szybką reakcję. Samochód kupiłem z komunikatem o zmniejszonej wydajności pierwszego katalizatora. Koszt jego regeneracji to 1400zł brutto. Usterka podobno dość częsta w pojazdach krajowych. Poza tą wadą innych nie stwierdziłem. Auto przejechało po kraju 118.000km i całe wyposażenie działa bez zarzutu a jest go nie mało. To co mnie rozczarowało to brak możliwości korzystania z zestawu telefonicznego z uwagi na wymagania dostępu do karty sim (rSAP profile). 10 głośnikowe audio gra fenomenalnie (czytałem różne opinie). Jasna skórzana tapicerka doskonale zniosła pierwsze 6 lat swojego życia. Oby tak dalej wyglądała nasza współpraca. Niewątpliwie wadą jest spalanie. Bardzo spokojna wieczorna przejażdżka głównie na tempomacie z prędkościami do 80 km/h kilka zatrzymań na światłach i jeden sprint dało wynik 7,9l/100km. Poruszam się głównie po Warszawie i na dystansie 2000km średnie spalanie wynosi 12,5l/100km i rośnie. Nie rzadko dojazd w korku do pracy (7km) kończy się wynikiem 17l/100km. Pełny bak to wydatek 370zł a zasięg to około 500-600km. Coś za coś bo komfort jazdy automatem jest niesamowity. Polecam

więcej »
4,77
dodano 30.12.2012 09:23:40 przez

Po przejechaniu 200000 tys. km stwierdzam, że jest to bardzo dobre auto. Silnik 1.9 tdi BXE nie sprawia jakichkolwiek problemów - regularnie serwisowany. Co do wymian zużytych uszkodzonych części to zostały zmienione 2-krotnie gumy dolnego zawieszenia przednie i tylne. A tak to rozrząd hamulce i filtry. Auto bardzo ekonomiczne - dość dynamiczne i wystarczające do jazdy. Wcześniej jeździłem 3.0 tdi 224 km, teraz 1.9 105 km i jazda jest równie komfortowa. A ponad 180-200 km nie mam zamiaru jeździć. Przeczytane przeze mnie negatywne opinie na temat tego modelu piszą chyba w większości Ci co nie mają pojęcia a coś tam od kogoś usłyszeli. Zgodze się, z silnikiem 2.0 tdi są problemy. Natomiast 1.9 polecam każdemu "oczywiście z udokumentowanym przebiegiem". Za granicą nikt nie kupuje diesla, żeby jeździć nim do kościoła. W chwili obecnej Passat z 2006 r w dieslu powinien mieć najmniej 200000 tys. I przejedzie następne 300000. A Ci co kupują "kręcone" niech później nie wchodzą na fora i piszą co jest że zgasł, że wymienić trzeba silnik itp. Podsumowując mogę polecić serwisowanego Passata każdemu, napisałem to, bo sam w przeszłości patrzyłem i sugerowałem się tym co piszą inni.

więcej »
2,00
dodano 10.06.2014 14:06:18 przez

Przez ładnych parę lat jeździłem VW Golfem IV 1.9 TDI 100 KM i to był jeszcze w miarę bezawaryjny transport. Niewiele w nim robiłem bo w zasadzie nic się nie psuło, jedynie wymieniałem rzeczy ulegające zużyciu. Podkusiłem się i kupiłem passacika z silnikiem 2.0 TDI i teraz wiem, że to porażka. Pompa oleju, a w zasadzie jej napęd to rzecz mega awaryjna. W ciągu roku naprawiano trzy razy aż w końcu przerobiłem to na tzw. tryby by mieć święty spokój. Dalej to już tylko problemy z elektryką i ze wspomaganiem które czasem zgrzytnęło aż w końcu padło. O zgrozo. To auto to porażka, a od Golfa IV którym przejechałem 350tyś km dzielą lata świetlne. Z Passata zrobiliśmy w domu trzecie auto bo ani ja ani żona nie chce nim jeździć. Chciałem sprzedać je jednak nikt nie chce kupić tego szajsu z tym silnikiem. Każdy szuka tylko 1.9 TDI albo 1.6 w benzynie bo to niezniszczalne silniki. A nowości typu FSI i 2.0 TDi można zepchnąć do rowu wcześniej odczepiając tablice rejestracyjne. No więc auto dalej u nas stoi, czasem sie nim przejadę, a jak będzie miał wartość muzealna to wtedy sprzedam. Więcej kasy w jego naprawy nie pcham bo już nie mam siły.

więcej »

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre

Infiniti FX S Pre

Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 olej napędowy.

Cena: 280 850 zł  ►  219 000

Zyskujesz 61 850Zobacz szczegóły »

Nissan Pathfinder 2,5D SE

Nissan Pathfinder 2,5D SE

Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 olej napędowy.

Cena: 191 300 zł  ►  134 900

Zyskujesz 56 400Zobacz szczegóły »

Nissan Murano PREMIUM

Nissan Murano PREMIUM

Rocznik: 2013. Silnik: 2.4 olej napędowy.

Cena: 224 100 zł  ►  168 000

Zyskujesz 56 100Zobacz szczegóły »

Nissan Navara 2,5D 190[KM] SE I-WAY PLUS cena netto 81 200 zł

Nissan Navara 2,5D 190[KM] SE I-WAY PLUS cena netto 81 200 zł

Rocznik: 2013. Przebieg: 20 km. Silnik: 2.5 olej napędowy.

Cena: 150 400 zł  ►  99 900

Zyskujesz 50 500Zobacz szczegóły »

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Passat

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od tysięcy służbowych kombi.

Volkswagen Passat - zobacz filmy

Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady
Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady W tym samochodzie znacznie łatwiej było o zalety, niż o wady, ale poradziliśmy sobie - zapraszamy do oglądania sporządzonej przez nas listy zalet i wad VW PASSATA.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 191 101
Volkswagen Passat B6 645

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum