Szukaj

Lista ocen Volkswagen Tiguan I SUV Facelifting (22) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~martino808
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 1.4 TSI BlueMotion 122KM 90kW
I tu cały problem silnik 122 km tsi daje rade ale awarie poważne przy 9 tys km przybylo oleju w silniku dostala sie benzyna serwis nie umie zdiagnozowac przyczyny stawia na awarie pompy cisnieniowej ktrora podaje cisnienie benzyny na wtryski poniewaz jest bezposrednio napedzana z walka rozrzadu .zalewaja nowy olej i kaza obserwowac . Po okolo 800km widze znow to samo dwa stany oleju i wzywam asistance niech szmelcvagena zabieraja ! Co z tego...
4,0
~Jerzy Volovsky
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 1.4 TSI BlueMotion 122KM 90kW
Silnik jak wiadomo ma zla slawe przez lancuch. U mnie zadnych oznak zuzycia nie bylo. Aczkowliek przy przeb. 50 tys w modusie 1 min. wyoskich obrotow rzezil jakims metalicznym odglosem. Do dzisiaj tak ma. Dzwiek trudny do opisania. Moge wyslac filmik. Tyle ze pochodzil on od strony turbiny, nie lancucha. Dopiero teraz przy 120 stal sie nieco glosny przy zimnym rozruchu. Sprzedalem. Ale gdyby dalej nim jezdzil, wymienlbym dla bezpeczenstwa...
4,0
~GREGOR80
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 2.0 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Po 98000 awaria rozrządu. Problemy z wyjącym łożyskiem na napinaczu konieczna wymiana. Serwis się wypia bo po 3 latach gwarancji (3,5roku) w teori rozrzad na gwarancji ale silnik nie stana wiec nie podlega. Drugi problem to wtryskiwacz ad-blue i koniecznośc serwisu. VW skasował 350zł. i powiedział że jest błąd - bez naprawy (informacja i tak się wyświetlała na desce. Rekomendowali wymiane wtryskiwacza. Bardzo fajny mechanik we francji...
5,0
~PITER
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 1.4 TSI BlueMotion 122KM 90kW
Bardzo cichy, równa praca silnika Z wyjątkiem nadbiegu czyli 6-stki można wykorzystywać biegi do łatwego przyspieszania już z samego dołu(1500 obrotów)Komputer podpowiada o konieczności zmiany biegu. Z wyjątkiem sytuacji że jest bardzo stromy podjazd a komp wskazuje że należy włożyć 6 stkę wskazania te są pomocne. Silnik dobrze sobie radzi z dużą masą i wyprzedzanie nie jest problemem.
5,0
~luk2306
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 1.4 TSI BlueMotion 122KM 90kW
Silnik bardzo elastyczny i jak na tak małą pojemność i moc posiada całkiem przyzwoite osiągi. Kultura pracy na bardzo wysokim poziomie. Bardzo cichy w porównaniu z TDI. Nie pokrywa się tylko ( w małej mierze) spalanie rzeczywiste z deklarowanym przez producenta. Nie jest to jednak tragedia - samochód na dotarciu i przy spokojnej jeździe na pewno na trasie "zejdzie grubo" poniżej 7l/100 km
4,0
~pezy
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 1.4 TSI BlueMotion 122KM 90kW
Może być. Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to podobnie jak 90 konne HDI w moim Peugeocie tylko znacznie ciszej. Ciągnie z samego dołu. Nie sprawdzałem w trasie przy wyższych prędkościach więc nie wiem jaki jest elastyczny do końca. Do miasta idealny. Nie za duży, zwrotny, Park Assist, cichy i nie boi się dziur oraz krawężników.
4,0
~Paweł.
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 1.4 TSI 160KM 118kW
Silnik 1.4 TSI 160KM jest cichy, elastyczny i daje kopa temu autu, ktore wazy ponad 1600kg. 9,2 do setki uwazam za wiecej niz dobry wynik. Ocena 4 jedynie z powodu wysokiego spalania, ktore nijak ma sie do danych fabrycznych.
5,0
~Jasia
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 2.0 TSI 180KM 132kW
Mocny, elastyczny silnik, plus DSG do miasta stanowi bardzo komfortowy zestaw. wysoko zawieszone nadwozie doskonale sprawuje się w miejskim środowisku. Żaden krawężnik nie stanowi wyzwania
4,0
~KB
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Cichy i w miarę dynamiczny do 130km/h. Jest to commonrail więc nie ma porównania do diesli na pompowtryskiwaczach. Ale 170 koni przydałoby się - niestety w tym modelu nie jest parowana 170tka z DSG - Szkoda.
4,0
~julianox@poczta.onet.pl
Volkswagen Tiguan I
SUV Facelifting 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 110KM 81kW
Bardzo duża elastyczność i kultura, wystarczająca moc do wyprzedzania .Uważam że wydatek 8tyś. zł zadodatkowe 30KM to zbędny wydatek.Po gwarancji podwyższenie mocy to wydatek 1tyś.zł wraz z usunięciem DPF.
Volkswagen Tiguan I SUV Facelifting