Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Peugeot 206

Lata produkcji: 1998 - 2012
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany od 1998 roku. Wielki sukces francuskiej marki - 206-tka to najlepiej sprzedający się samochód w historii Peugeota. Od rynkowego debiutu klientów znalazło blisko 6 milionów egzemplarzy auta, które w ofercie Peugeota zastąpiło model 205. W 2003 roku 206-tka została poddana drobnej modernizacji. Choć od 2006 roku marka oferuje jej następcę - model 207, produkcja Peugeota 206 nie została jeszcze zakończona. W Chinach sprzedawany jest jako Peugeot C2 (nie ma nic wspólnego z Citroenem C2).

Dane techniczne Peugeot 206

Silniki

Moc silników 60-177 KM

Poj. silników 1 124-1 997 cm3

Prędkość maks. 158-220 km/h

Przyspieszenia 0-100 7,4-16,1 s

zobacz dane techniczne

Oceny Peugeot 206

Średnia ocena modelu

na podstawie 1297 opinii

3.84

Średnia dla segmentu: Auta małe 3.96

Zalety

+ Ergonomia

+ Widoczność

+ Silnik

Wady

- Wyciszenie

- Drobne usterki

- Skrzynia biegów

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (69%)
NIE (31%)

Wybrane oceny kierowców Peugeot 206

Bardzo fajne auto, z wyglądu prezentuje się znakomicie, dołożyłem lotkę na klapę z modelu RC a na przód dokładkę z ... więcejRenault Laguny :) Węcej nie będę dokładał żeby nie zwieśniaczyć tego pięknego samochodu. ukryj
dodano 05.06.2014 przez
Jest to auto dla kogos kto chce tylko i wylacznie przemieszczac sie z punktu a do punktu b i te ... więcejpunkty beda oddalone o wiecej niz 10km (jest to diesel i musi sie nagrzac zeby byl ekonomiczny) w dodatku bedzie parkowac w miejscu gdzie jest malo miejsc parkingowych. Tym autem idzie wszedzie sie wcisnac. No najwieksza zaleta jest spalanie! Silnik strawi tez wszystko ;] opinie kolegow z forum, ja lałem olej za ktory byłem pewien;] Napewno nie jest to auto dla młodego chłopaka, ja sobie wmawialem ze a co tam nie ma mocy, no jest małe ale przynajmniej sie wszedzie wcisne, nie jest jakies ekstra sportowe z wygladu no ale moze byc... To jest blad! i ja go zalowalem juz po 3 miesiacach! Nie mowiac ile w te auto włozylem kasy! Jak do starszej osoby/dziewczyny/kobiety jak najbardziej OK. Ale jesli jestes facetem i masz ponizej 30roku zycia NIE KUPUJ tego auta!! Wiem co mowie:) Ja po roku czasu je sprzedalem i bylem bardzo zadowolony z tego powodu!! Mysle ze kupiec tez byl bardzo zadowolony bo w aucie wymienilem chyba kazda czesc jaka sie dalo, chodz tak sobie powtarzalem zawsze po jakiejs naprawie... nie no teraz to juz nie ma co sie zepsuc, zawsze sie cos psulo. ukryj
dodano 28.12.2009 przez
Mimo ,że juz nie jestem włascicielem postanowiłem podzielic sie moimi opiniami.Kupowałem te auto kierujac sie wygladem,nie miałem neta zeby wejsc ... więceji poczytac opinie-za 37,tys z salonu spodziewałem sie czegos innego.Niestety Non stop cos,ale człowiek madry po szkodzie-ja nigdy auta ze znakiem lwa nie kupie-WYLECZYŁEM sie dosc szybko--rozumiem jakby auto było po wypadku,np.sprowadzone,lub z wiekszym przebiegiem ALE NIE NOWE-jedno wielkie g...pozdrawiam ukryj
dodano 29.06.2009 przez
Auto zwinne, bardzo ładnie prowadzi się na trasie, po krętych stromych drogach wspina się i stacza z pełną gracją. Kombinacja ... więcejsilnik-skrzynia daje zapas mocy, pozwala czuć się pewnie w każdej sytuacji. Pomimo wątpliwej jakości materiałów wewnątz, braku przestrzeni na drobiazgi, autko które mam oceniam wysoko. ukryj
dodano 10.09.2010 przez
Zobacz oceny Peugeot 206 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Peugeot 206

Pb
4,33 - 13,50
Na podstawie 644 raportów spalania
ON
3,93 - 8,77
Na podstawie 323 raportów spalania
LPG
6,17 - 10,47
Na podstawie 49 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Peugeot 206

Pali nieco więcej niż inne Peugoty 206 1.9D, dziś na dystansie ok 65km pożarł mi 5l (co daje wynik 7,7l ... więcejna 100km- według mnie to zdecydowanie o jakieś 1,5-2l za dużo) była to jazda mieszana w bardzo rozmaitych warunkach, i 50km/h po prostej drodze, i podjazdy na wzniesienia, i zjazdy, i jazda po mieście, i po drodze ekspresowej z prędkością 100km/h, i poza terenem zabudowanym. Styl bardziej ekonomiczny, nigdy nie przekraczam 3000 obrotów rozpędzając sie, a normalnie śmigam na 4 biegu przy 1,7tys.- 1,8 obr, na piątce przy tej prędkości nie ciągnie, do tego dochodzi hamowanie silnikiem, zamkniete szyby, nawiew najwiecej ustawniony na jedynce:) Samochód miał urozmaiconą historie, która nie jest mi do końca znana, i nie do końca ją rozumiem, było coś z braniem oleju do silnika, białym dymem zwydechu, i zatartym silnikiem który został pózniej wymieniony? (przy przebiegu ok 140tys. km...) na jakiś z modelu po wypadku, peryferia zostały przeniesione ze starego. I do kąd został zakupiony, bo jakieś dwa lata temu nieustannie pracy silnika towarzyszy dziwny dzwięk (świergot) głośniejszy od silnika, szczególnie intensywny na nierozgrzanym motorze. Autkiem jezdze okazjonalnie, jego prawdziwy właściciel niby był z tym w jakiś warsztarach, ale nic nie poradzili:) ukryj
dodano 26.04.2012 przez
W mieście spalanie wynosi ok. 9 litrów lpg przy normalnej jeździe. Nie przekraczając 2.200 rpm. jesteśmy w stanie zejść na ... więcej8 litrów na "setkę" Spalanie w trasie przy normalnej jeździe (ok. 95km/h trochę wyprzedzania nie przekraczając 120km/h) jest niewiele mniejsze ponieważ "ogromna" moc silnika nie pozwala na ekonomiczną jazdę, chyba że lubimy jechać za wszystkimi "niedzielnymi" kierowcami czy też ciężarówkami. Najniższy wynik jak udało mi się osiągnąć przy normalnej jeździe to 8 litrów gazu na 100km jadąc samemu. Przy 5 osobach ok. 9 litrów. Przy jeździe dynamicznej nie spali więcej jak 10 litrów. Lepiej szukać 206'stek z mocniejszym silnikiem ten nadaje się tylko do poruszania się w mieście czy też trasy w tempie "wycieczkowym". Na bezpieczne wyprzedzanie potrzebny jest ogrom miejsca. Zdecydowanie nie polecam na autostradę ponieważ przy prędkości 140 km/h (prędkość maksymalna jest niewiele większa) jest w stanie spalić nawet 14 litrów gazu na 100 kilometrów. Benzyny używam tylko do przejechania pierwszych 2 kilometrów zimą latem przy wysokich temperaturach praktycznie tylko do odpalania silnika:) ukryj
dodano 17.07.2015 przez
Benzyny zlopie ok 6.2 litra na100, a LPG srednio 9,3.... W stacjach montazu gazu bajeruja, ze zuzycie skacze o 20 ... więcej%...u mnie o polowe...nie oplaca sie. Poza tym LPG powoduje srednio 3 awarie rcznie...jest to dodatkowy koszt (do 500 zl rcznie) oraz niezmierna udreka, nerwy, strata czasu. NIGDY WIECEJ GAZU ! W dodatku, juz na poczatku wymienili mi cala instalacje SDI na nowa, bo nie chodzila...(doplata 1000zl) a i tak dopiero po dziesieciu naprawch okazalo sie za nie ciagnie gazu jak nalezy, bo plyn z chlodnicy ma wyciek i nie podgrzewa gazu (w sumie 1200zl) Rozne zawory byly wymieniane co najmniej 5 razy (1800zl. Mialem takze 2 awarie pompy benzynowej z powdu LPG(2000 zl). Nie uwierzcie, ale i uklad wspomagania kierownicy nawalil za przyczyna LPG, bo rurki gazowe prztarly rurki hydrauliczne....MORDEGA. Nie stac mnie na rozrzutnosc, przeliczylem jeszcze raz i jak mi cos jeszcze nawali w LPG, to juz go nie bede naprawil, i bede jezdzil na benzynie. Jak to tutaj ladnie wszystko podliczylem, to doszedlem do wniosku jak w podpisie... ODPORNY- na - 6 Lat mordegi z LPG ukryj
dodano 28.07.2009 przez
Witajcie. Autko rewelacyjnie oszczędne i bezawaryjne. W tej chwili ma już ponad 260.000 km. Spalanie średnie z ostatnich 80.000 wynosi 4,8 ... więcejl/100km. W mieście zależnie od warunków 4,7 l( długie dojazdy w lecie)-5,8 l (zima + poranne skrobanie szyb+ praca na postoju zeby ciepło nie ciekło itp). Na trasie przy jezdzie trasami krajowymi około 110km/h , przy wyprzedzaniach dużo szybciej - 4,3-4,5 l . Na szybkiej trasie ( 130 km/h i dużo wyprzedzań) plus połowa autostradą (150-160 km/h) wychodzi 6 do 6,4. Generalnie mistrz oszczędania. Dynamika przy normalnej jeździe jak najbardziej wystarczająca. W 4 osoby + bagaż trochę wolniejszy ale i tak jak na pojemność i moc super. Trzeba tankować dobre paliwo ( niekoniecznie typu ultimate czy verva bo praktycznie nie widać różnicy -około 0,2 l) na dobrych stacjach. Parę razy trafiłem na lipne paliwo w trasie i to się czuło i po osiągach i po zużyciu wyższym o około 0,7 l. Silnik od początku na pełnym syntetyku i zero problemów. Obecnie 267.000 przebiegu. ukryj
dodano 02.01.2009 przez
autko super motor 1.1/5d przebieg 88000 rok 2001. 8 letnie posiadam go niecałe 3 lata. moja inwestycja 1.rozrząd +wymiana 230 ... więcejzł/ rok 2007 wymiana ASO koszt jak pytałem to 800 2.klocki+ tarcze przód +wymiana 350 zł/2007 w ASO jak pytałem 700zł 3.hamulce tylne komplet +wymiana 400zł/2007 4.przełącznik do migacza +wymiana ASO 250zł/2008 5.uszczelka spod wałka rozrządu + łącznik stabilizatora + wymiana 230zł/2008 sam łącznik + wymiana w ASO 160zł 6.awaria migacza siadł moduł bsi naprawiał mi kolega 60 zł w serwisie kosztowało by 700-1200 zł /2009 7.wahacz kompletny prawy + zbieżność wymiana płynu chłodniczego 360zł/2009 8.olej elf i filtry wymieniam co roku koszt z wymianą 110 zł w ASO jak pytałem 3litry oleju + wymiana 350 zł autko pali w mieście 7-8 litra średnie zużycie 6.2-6.5 litra trasa 4.7-5.2 litra jazda do 110km/h jeżdżę w nocy 3 osoby + bagaż, Koszt auta 17.000/ 2006.10 więcej opinii o peugeot 206 na stronie http://www.motoforum.pl/Opinie/Peugeot/206/206.php3 ukryj
dodano 21.06.2009 przez
Zobacz raporty spalania Peugeot 206 Dodaj raport spalania

Dealerzy Peugeot

Antoniak Auto Autoryzowany Dealer Peugeot

Antoniak Auto Autoryzowany Dealer Peugeot Wieliczka

małopolskie, Wieliczka, Czarnochowska 19

Więcej

AZMOT

AZMOT Peugeot Kraków

małopolskie, Kraków, Pokoju 78

Więcej

D&D

D&D Peugeot Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Karkonoska 45

Więcej

FRANCE AUTOMOBILES

FRANCE AUTOMOBILES Peugeot Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 217

Więcej

Peugeot Nordyński

Peugeot Nordyński Łódź

łódzkie, Łódź, Snowalniana 3

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Peugeot 206

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

3 870

Przejechany dystans

508 936 zł

Zatankowanego paliwa

105 743 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

792

Wydanych pieniędzy

278 329 zł

Średnie wydatki na auto

1 473 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

937

Wydanych pieniędzy

188 986 zł

Średnie wydatki na auto

1 000 zł

ZOBACZ 189 dzienników kosztów Peugeot 206 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Peugeot 206

Liczba wpisów: 28
komentarzy(58)
komentarzy(10)
komentarzy(21)
komentarzy(1)
komentarzy(10)
komentarzy(17)
Zobacz inne typowe słabe punkty Peugeot 206 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Peugeot 206

Liczba wpisów: 38
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Peugeot 206 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Peugeot 206

Liczba wpisów: 8
Uważajcie ta firma BKZ AUTO nie istnieje tam jest firma AUTO TEST(tego się dowiedziałem jak płaciłem a dzwoniąc na stary ... więcejnumer dokładnie tłumaczyli żeby przyjechać na Politechnikę) która wymieniła filtry a na szarpanie nic nie poradzili, zaczeli coś kręcić, widać że nie wiedzieli o co chodzi(jeżdziłem tam wcześniej i nikogo nie poznałem) i jak się okazało to nie mają uprawnień do BRC. Dopiero jak pojechłem do starej hali w Muzeum Lotnictwa to znależli się starzy mechanicy wymienili wtrykiwacz i jest dobrze telefon do nich to 126283537. ukryj
dodano 20.01.2009 przez
duzo stresu mnie kosztowalo "dlawienie" sie silnika na gazie. szczegolnie przy ruszaniu np ze swiatel potrafil gasnac. gaz tankowalam na ... więcejjednej sprawdzonej stacji- na shellu w centrum miasta. regulacja i wymiana filtrow niewiele pomagala. tak samo wymiana elektryki i swiec.przy zimnym silniku i przy duzej wilgotnosci powietrza- dlawil sie i gasl. ogolnie po wymianie auta wiecej nigdy nie pomyslalam o gazie. ukryj
dodano 27.08.2009 przez
Pan Krzysztof dał czadu:) Naprawdę dobrał super instalację do mojego Peugeota. Nie odczuwam, żadnych spadków mocy, silniczek pracuje równo i ... więcejma kopa jak na benzynie. Absolutnie żadnych problemów. POLECAM ukryj
dodano 28.04.2015 przez
wszystko działa poprawnie, żadnych problemów z eksploatacją.polecam
dodano 29.06.2010 przez
beznadziejny . brak kurtury.
dodano 24.10.2011 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 206

Skarbnica wiedzy o Peugeot 206

Ciekawostki
dodano 20.01.2012 przez
Peugeot 206 CC został wybrany w Genewie, tuż przed oficjalnym rozpoczęciem międzynarodowego salonu samochodowego, na Kabriolet Roku 2001. Wyboru dokonało 18-osobowe międzynarodowe jury, w skład…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą