Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Renault Kangoo

Lata produkcji: 1998 - teraz
Segment: Mikrovany
Mały samochód dostawczy należący do segmentu kombivanów produkowany od 1998 roku. Lider segmentu osobowo-dostawczych kompaktów (prawie 18 proc. udziału w rynku). W 2003 roku Kangoo przeszedł gruntowną modernizację, a nowy model został określony jako Kango Phase II. Trzecia generacja auta została zaprezentowana w 2008 roku, zaś od 2013 roku oferowany jest Kangoo IV. W wersji dostawczej model występuje pod nazwą Kangoo Express, zaś z przedłużonym nadwoziem – Kangoo Maxi. W Ameryce Łacińskiej i części Europy Kangoo do 2009 roku znany był jako Nissan Kubistar. Na bazie Kangoo powstała też Dacia Dokker oraz Mercedes Citan.

Komentarze redakcji

Powagosław: Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie.
Luzacjusz: Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy

Dane techniczne Renault Kangoo

Silniki

Moc silników 60-115 KM

Poj. silników 1 149-1 870 cm3

Prędkość maks. 130-173 km/h

Przyspieszenia 0-100 11,7-20,6 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Renault Kangoo

Średnia ocena modelu

na podstawie 475 opinii

3.87

Średnia dla segmentu: Mikrovany 3.98

Zalety

+ Widoczność

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Silnik

Wady

- Układ jezdny

- Drobne usterki

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (65%)
NIE (35%)

Wybrane oceny kierowców Renault Kangoo

Auto dla mnie rewelacyjne, ale ja wychodzę z założenia, że samochód musi być przede wszystkim praktyczny. Ludziom o zacięciu sportowym ... więcejnie polecam (przynajmniej nie tą wersję silnika). Ale to auto sportowe NIE JEST i nie będzie. Nie używam go do pracy, ale jego praktyczność pewnie i tu by się ujawniła. Wygląd - cóż, kwestia gustu, może się podobać, a może wręcz przeciwnie. Psują się pierdoły. Ponoć to typowe u francuzów, we wcześniejszym Fordzie tak nie było. Póki co większych awarii nie ma - ale mieszkam i jeżdżę głównie po Niemczech, więc szans na dobicie zawieszenia specjalnie nie ma. Potrzebowałem po prostu auto, gdzie bez problemu będę mógł przewieźć 2 rowery na wakacje, gdzie ze znajomymi wreszcie bez problemu zmieścimy się z bagażem, podczas przeprowadzki zmieści sie bez problemu regał, a w bahażniku po zdjęciu półki będzie mógł podróżować pies. Spełnia te wszystkie warunki doskonale (choć nie wszystkie na raz :) ), więc jest OK :). ukryj
dodano 18.06.2008 przez
Zalety: Jest to bardzo funkcjonalny samochód. Intrygująca stylistyka zewnętrzna, niezawodny silnik i skrzynia biegów, tani w eksploatacji. Dobry dla małego ... więcejbiznesu i dla rodziny z dzieckiem i psem - jeżeli nie wymagają wielkiego komfortu i prestiżu. Wady : denerwujące drobne usterki, w środku tragiczne i tandetne plastiki, oraz mnóstwo metalu (tak jak w Syrenie Bosto), wrażenia estetyczne koszmarne, w kabinie głośno i niezbyt przyjemnie. Silnik 1.2 zdecydowanie za słaby do tego samochodu. ukryj
dodano 15.12.2004 przez
Po zakupie Kangoo 4x4 doceniłem wyższe samochody i dodatkowy napęd. Polecam zwłaszcza w warunkach cięższych.
dodano 21.10.2007 przez
Posiadam R Kangoo od czterech lat.Pierwszy 1,4 został zakupiony ,ze SFALSZOWANĄ gwarancja u jednego z dealerów w małopolsce.Renault Polska stwierdziło ... więcej,że to jest sprawa pomiędzy nabywcą a koncesjonerem.SKANDAL.Po grożbie złożenia pozwu natury karnej,sprawa została "załatwiona" polubownie.Zamiana na 1,9TDI kosztowała sporo.Awaryjnośc TDI-zdemolowany mechanizm róznicowy. ->dwukrotnie Centrum Renault w ramach gwarancji dostarczyło częsci"niewymiarowych".System ogrzewania -wymiana.Turbo-sprężarka wymiana.Przełacznik po prawj i lewej stronie kółka kierownicy dwukrotnie.Sterownik opuszczania szyby od strony kierowcy-dwukrotnie. Silnik wycieraczek-wymiana.Pomka spryskiwacza-wymiana.Fabrycznie zle złozony silnik-rozebrany-sprawdzony-wymiana części.Amortyzatory wymiana 2X.Korozja wnetrza-lakierowanie bez zapewnienia samochodu zastępczego-"gdzie gwarancja"???.To chyba wystarczy!!!.Never again Renault. ukryj
dodano 17.04.2003 przez
Zobacz oceny Renault Kangoo Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Renault Kangoo

Pb
5,33 - 10,93
Na podstawie 127 raportów spalania
ON
4,00 - 9,17
Na podstawie 256 raportów spalania
LPG
5,63 - 12,50
Na podstawie 23 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Renault Kangoo

Samochodzik całkiem fajny, Po 2003 roku poprawiono blachę i raczej nie rdzewieje, samochód jest wygodny mimo małego silnika 1.2 75Km ... więcejdaje radę po Krakowie. Samochód przeznaczony raczej do spokojnej jazdy, mile zaskakuje spalanie, benzyna ok6,5l Pb w trybie mieszanym, gazu 8.0 - 8.5 na 100Km na STAG300-4 z listwą wtryskową MAGICSTAR 2 Ohm. Przy przebiegu 250kkm wymieniłem silnik bo coś stukało i nie były to zawory. Koszt używanego dobrego silnika 600 - 800zł więc remontować się nie opłaca. Sprzęgło Valeo razem z dociskiem to 290zł. Bardzo wrażliwe i drogie przeguby szczególnie do wersji z ABS-44 (ząbki) czyli po liftingu (450 do 600zł regenerowane), jeśli chodzi o łożyska tylnego koła to trzeba to wymienić z całą piastą (łożysko jest nie-wyjmowalne) koszt od 220 do 350zł, regeneracja maglownicy to od 350zł do 600zł w zależności od fachowca. Rozkład osprzętu na silniku jest dość dobrze pomyślany i wiele napraw można przeprowadzić samemu. Dużo elektroniki i czujników, jak na razie nie ma z tym problemów. Końcowa rura wydechowa przeprowadzona jest nad tylną belką i wymiana wiąże się z rozcinaniem i spawaniem wydechu, lub będzie trzeba częściowo zdemontować tylne zawieszenie, koszt regeneracji tylnej belki zawieszenia to ok 800 do 1200zł + robocizna. Większość części pasuje od CLIO II wiec nie ma kłopotu z częściami używanymi. Samochód prowadzi się dobrze ale poza ostrymi zakrętami, wysokie zawieszenie przechyla dość dobrze. + Ładnie wygląda, ekonomiczny, dość wygodny - samochód robiony w nowej technologii, czyli po 300kkm kupa części do wymiany ukryj
dodano 08.10.2011 przez
Średnie spalanie to 5,4l ON w trybie idealnie mieszanym; dojeżdżam do pracy 30km w jedną stronę, z czego 10km to ... więcejautostrada (120-130kmh), 10km wiochy i drogi na terenie niezabudowanym (70-100kmh) a 10km to jazda w warunkach miejskich, zarówno w korkach jak i bez. Samochód zaskakująco dynamiczny jak na te swoje 84 KM, prowadzi się bardzo dobrze jak na bądź co bądź dostawczaka. Wyciszenie wnętrza bardzo przyzwoite, jedyny hałas słychać na dziurach (zawieszenie sprawne). Boli odrobinę spartański wygląd wnętrza, jakkolwiek auto jest dobrze wyposażone (klima, pełna elektryka, poduchy, alarm, sterowanie z kierownicy, komputer itd), to goły metal aż kłuje w oczy. Wracając do spalania: rekordowo wysokie zanotowałem na zakopiance, w sporym ruchu, w aucie 4 osoby + bagaż, na dachu spora trumna z nartami. Temperatura mocno ujemna. Wyszło mi wtedy 6,5l/100km. Po powrocie do domu zrestartowałem komputer i w ramach eksperymentu przez tydzień jeździłem z trumną na dachu. Spalanie cały czas wynosiło 6,5l. Po ściągnięciu trumny i kolejnym restarcie wróciłem magicznie do 5,4l. Wniosek: kangurek obciążenia i ruchu się nie boi, natomiast plastikowy żagiel podnosi dramatycznie spalanie. W trasie wakacyjnej (trochę autostrad, trochę zwiedzania wioch, trochę dróg szybkiego ruchu) pali okrągłe 5 litrów. Stosunek dynamika/spalanie jak najbardziej korzystny! ukryj
dodano 04.03.2013 przez
Silnik o dobrej kulturze pracy znakomicie dopasowany do tego modelu, może być odpowiednio oszczędny lub szybki /oczywiście w granicach rozsądku ... więcejjak na tego typu auto/. Minimalne spalenie jakie udało mi się osiągnąć to 4 l/100km, było to możliwe dzięki utrzymywaniu prędkości zaledwie ok. 70 km/h i ciągłej kontroli wskazań komputera pokładowego, aby nie przekraczać spalania 4l. Samochód jest oszczędny przy jeździe na drogach podmiejskich, gdzie rzadko stoi się w korkach, a nie ma możliwości rozpędzenia się. Na autostradzie nie jest oszczędny jeżeli jedzie się z prędkościami autostradowymi, utrzymanie średniego spalania 6l na autostradzie wymaga wprawy. Jazda z prędkością do 130km/h jest znośna, po przekroczeniu tej prędkości robi się głośno, słychać opływ powietrza /być może też z uwagi na owiewkę otwieranego dachu/. Bardzo dobrze jeździ się na 4 biegu, gdyż na tym biegu jest odpowiednio silny i zrywny, a jednocześnie oszczędny. Na 4 biegu można jechać oszczędnie w granicach 3,5l z prędkością 60-70km/h, by za chwilę gwałtownie przyspieszyć. ukryj
dodano 02.11.2013 przez
Zdecydowałem się założyć LPG do Kangoo silnik 1.2. Zakładałem instalację STAG(porządna polska marka) w najlepszej firmie w Krakowie i zapewniali ... więcejmnie, że nic złego nie będzie się działo z silnikiem - to były oczywiście brednie,mające na celu złapać kolejnego naiwnego klienta.Zrobiłem około 7000 km i jeszcze przed końcem gwarancji skoczyło spalanie, instalacja zaczęła świrować. Zaden serwis nie był w stanie tego wyregulować i naprawić. Dopiero w ASO Renualt stwierdzono nieodwracalne deformacje cylindrów silnika.Remont przekraczał koszt używanego silnika, dlatego kupiłem taki na złomie i wróciłem do benzynki.Sądziłem się z firmą zakładającą mi gaz, na rozprawy zapraszano fachowców i inżynierów Renualt i ostateczna ekspertyza wykazała, że te silniki mają wadę materiałową i tankując gaz, który czasami na różnych stacjach może się okazać bardziej kaloryczny od standardowego i który ma większą temperaturę spalania niszczy bloki silnika. ukryj
dodano 26.04.2012 przez
Jestem bardzo wyczulony na tle spalanie, w mieście przy w miarę energicznej jeździe spalanie 9,7-10,2 gazu na trasie najmniej spalił ... więcejmi 7,6 gazu przy jeździe 90km/h Więc co do spalanie nie jest najgorzej, jednak w tematyce napraw, TRAGEDIA! w tym aucie popsuło się już chyba wszystko, najczęściej psują się tylne belki, u mnie 2 razy koszt wymiany na używaną to 1400zł regeneracja 1600zł i zdecydowanie polecam regenerację gdyz stosują tam lepsze zamienniki niż oryginalne części. Dodatkowo elektryka, przełączniki wentylatorów kierunki, centralny zamek. oberwały się drzwi. Zawieszenie: z wyjątkiem amortyzatorów to chyba wszystko do wymiany(autkiem jeżdże tylko osobiście i dbam o nie)końcówki drążków, drążki, półosie, sprężyny, wahacze, stabilizatory. Ogólnie nie polecam, posiadam Renault od roku, przejechałem 50tyś wsadziłem w niego mnóstwo pieniędzy ale dosłownie w każdym tygodniu pojawia się nowa usterka. NIE POLECAM ukryj
dodano 05.08.2011 przez
Zobacz raporty spalania Renault Kangoo Dodaj raport spalania

Newsy o Renault Kangoo

Przeczytaj pozostały 1 news o Renault Kangoo

Generacje Renault Kangoo

Nowe Renault Kangoo

nowe Renault Kangoo
Renault Kangoo
ceny od 52 900 zł do 94 600

Renault Kangoo IV Express Maxi 1.5 dCi 110KM od 2013

w pakiecie PACK CLIM

w cenie katalogowej brutto

71 150 zł

Wyposażenie standardowe
Kierownica w kolorze ciemnografitowym
Schowek otwarty formatu A4 w górnej części deski rozdzielczej
Koło zapasowe
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Style (750 zł)
Pakiet Komfortowy (490 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Style (750 zł)
Pakiet Komfortowy (490 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 24 oferty Renault Kangoo

Dealerzy Renault

DECAR

DECAR SP. Z O.O. Renault Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Modlińska 154B

Więcej

AMS CHRÓŚCICKI SP. Z O.O.

AMS CHRÓŚCICKI SP. Z O.O. Renault Siedlce

mazowieckie, Siedlce, Brzeska 178

Więcej

ANTONI ŁYKO SP Z O.O.

ANTONI ŁYKO SP. Z O.O. Renault Kraków

małopolskie, Kraków, Aleja Pokoju 63

Więcej

ANTONI ŁYKO SP Z O.O.

ANTONI ŁYKO SP. Z O.O. Renault Zabierzów

małopolskie, Zabierzów, Krakowska 253

Więcej

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Renault Konstancin-Jeziorna

mazowieckie, Konstancin-Jeziorna, Warszawska 84

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Renault Kangoo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

1 627

Przejechany dystans

232 238 zł

Zatankowanego paliwa

55 567 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

250

Wydanych pieniędzy

96 470 zł

Średnie wydatki na auto

2 144 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

608

Wydanych pieniędzy

145 419 zł

Średnie wydatki na auto

3 232 zł

ZOBACZ 45 dzienników kosztów Renault Kangoo Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Renault Kangoo

Liczba wpisów: 23
komentarzy(4)
komentarzy(1)
komentarzy(0)
komentarzy(0)
komentarzy(2)
komentarzy(2)
Zobacz inne typowe słabe punkty Renault Kangoo dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Renault Kangoo

Liczba wpisów: 18
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Renault Kangoo Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Renault Kangoo

Liczba wpisów: 5
Jestem bardzo zadowolony z instalacji nie ma z nią żadnego problemu-3 moje auta jeżdżą na zenicie!!!! Dużo dowiadywałem się o ... więcejinstalacjach i okazało się, że nawet policja i karetki pogotowia jeżdżą na tej instalacji a potrzebowałem mieć coś sprawdzonego, bo często wyjeżdżam z kraju i nie mogę sobie pozwolić na jakieś niepsodzianki w trasie. ukryj
dodano 08.03.2011 przez
PROFESJONALNA OBSŁUGA,INNI SOBIE NIEPORADZILI
dodano 28.08.2013 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Kangoo

Skarbnica wiedzy o Renault Kangoo

Ciekawostki
dodano 05.10.2012 przez
Po latach dominacji Mercedesów wożących kolejnych papieży nowym papamobile został elektryczny model Renault Kangoo Z.E. Jedną z przyczyn zmiany jest proekologiczna postawa Benedykta XVI, który…
dodano 29.09.2012 przez
Renault Kangoo został zaprojektowany jako konkurencja dla Peugeot Partner i Citroen Berlingo, jednakże w przeciwieństwie do konkurencji wyposażony był w odsuwane drzwi boczne umożliwiające swobodny…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą