Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Seat Toledo II 2.3 V5 170KM 2000-2004

Lata produkcji: 1999 - 2004
Segment: Niższa klasa średnia
Przedstawiony w 1999 roku drugi model Toledo znacznie różnił się od swojego pudełkowatego poprzednika. Jego linia została wygładzona, a sylwetka, której projektantem był Włoch Giorgetto Giugiaro – stała się znacznie bardziej opływowa. Auto zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena Golf IV. Mniejszą i usportowioną wersją Toledo II był Seat Leon również zaprezentowany w 1999 roku. Ostatni egzemplarz drugiej generacji Toledo zjechał z taśmy produkcyjnej w 2004 roku.

Komentarze redakcji

Powagosław: Przyzwoity, stonowany, elegancki i całkiem praktyczny – Toledo wraca z dalekiej podróży. Od losów tego samochodu może zależeć byt całej hiszpańskiej marki, która w stajni VW przegapiła swoją szansę na zostanie tańszym konkurentem Alfy Romeo. Nomen omen, szkoda.
Luzacjusz: Seat przestał się bawić z Toledo i zaczyna od początku, upiększając nieco Skodę Rapid. To na swój sposób świadectwo słabnącej pozycji Seata w ogóle. Dostając Skodę nie da się sprostać wyzwaniu zakreślonemu hasłem: „auto emocion”. To jest niestety deutsche keine emocion.

Dane techniczne Seat Toledo II 2.3 V5 170KM 2000-2004

Podstawowe parametry Seat Toledo II 2.3 V5 170KM

Produkowany
od 2000 do 2004 roku
Pojemność skokowa
2324 cm3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
170 KM przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
220 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
5
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
20
Stopień sprężania
10,8 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
81 x 90,2 mm
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Pojemność zbiornika paliwa
55 l

Przeniesienie napędu Seat Toledo II 2.3 V5 170KM

Manualna skrzynia biegów
5-biegowa
Rodzaj napędu
na przednią oś
zobacz dane techniczne

Zużycie paliwa Seat Toledo II 2.3 V5 170KM 2000-2004

Pb
9,33 - 11,67
Na podstawie 4 raportów spalania
LPG
10,17 - 10,50
Na podstawie 2 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Seat Toledo II 2.3 V5 170KM 2000-2004

Posiadam ten samochód od około roku i jestem bardzo zadowolony poniewaz patrzac na spalanie takiego samego modelu z silnikiem 1.8 ... więcej125km, a 2.3 170km praktycznie jest to samo , a osiągi są inne mi V5-tka spala gazu od 8.5 l do 12 l , benzyny podobnie ukryj
dodano 22.04.2012 przez
Silnik bardzo elastyczny, z zapasem mocy, który świetnie sprawdza się przy wyprzedzaniu i dynamicznej jeździe. Spalanie przy tych osiągach uważam ... więcejza bardzo rozsądne. ukryj
dodano 02.04.2014 przez
Jak na taką moc silnika to spalanie jest w normie :) Bardzo cichy i elastyczny silnik a wyprzedzanie to sama ... więcejprzyjemność i bezpieczeństwo. ukryj
dodano 19.10.2009 przez
Jak na 2.3 litrowa jednostkę bardzo dobre spalanie. a to dzięki elastyczności.
dodano 19.10.2009 przez
przy tym silniku spalanie jest bardzo zalezne od stylu jazdy kierowcy
dodano 19.06.2010 przez
Zobacz raporty spalania Seat Toledo II 2.3 V5 170KM 2000-2004 Dodaj raport spalania

Publikacje o Seat Toledo

Przeczytaj pozostałe 3 publikacje o Seat Toledo

Newsy o Seat Toledo

Przeczytaj pozostałe 2 newsy o Seat Toledo

Nowe Seat Toledo

nowe Seat Toledo
Seat Toledo
ceny od 47 700 zł do 83 200

Seat Toledo IV Liftback 1.2 TSI 110KM od 2015

w pakiecie REFERENCE COMFORT+

w cenie katalogowej brutto

59 600 zł

Wyposażenie standardowe
Dezaktywacja poduszki powietrznej pasażera
Schowek na okulary przeciwsłoneczne
Fotel kierowcy z regulacją wysokości
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet schowków (593 zł)
Pakiet zimowy (1 580 zł)
PAKIET COMFORT+ (0 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet schowków (593 zł)
Pakiet zimowy (1 580 zł)
PAKIET COMFORT+ (0 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 21 oferty Seat Toledo

Dealerzy Seat

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Seat Konstancin-Jeziorna

mazowieckie, Konstancin-Jeziorna, Warszawska 84

Więcej

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Seat Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Słoneczna 123

Więcej

AUTO CENTRUM GOLEMO S.J.

AUTO CENTRUM GOLEMO Seat Kraków

małopolskie, Kraków, Zakopiańska 58B

Więcej

Auto-Service Adam Magaczewski Autoryzowany Dealer SEAT-a

Auto-Service Adam Magaczewski Autoryzowany Dealer SEAT-a Seat Gliwice

śląskie, Gliwice, Kujawska 34

Więcej

EUROMOTOR

EUROMOTOR Seat Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Krasnobrodzka 5

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Seat Toledo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

5 453

Przejechany dystans

674 628 zł

Zatankowanego paliwa

170 306 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

878

Wydanych pieniędzy

275 811 zł

Średnie wydatki na auto

1 594 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

841

Wydanych pieniędzy

238 960 zł

Średnie wydatki na auto

1 381 zł

ZOBACZ 173 dzienniki kosztów Seat Toledo Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Seat Toledo

Liczba wpisów: 24
komentarzy(16)
komentarzy(1)
komentarzy(10)
komentarzy(1)
komentarzy(4)
komentarzy(4)
Zobacz inne typowe słabe punkty Seat Toledo dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Seat Toledo

Liczba wpisów: 39
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Seat Toledo Dodaj wpis do autodiagnozy

Skarbnica wiedzy o Seat Toledo

Ciekawostki
dodano 23.08.2011 przez
SEAT Toledo I był pierwszym autem opracowanym w całości w ramach spółki z Volkswagenem. Został zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro. Konstrukcyjnie bazował na Volkswagenie Golfie II.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą