Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Seat Toledo II 2.3 V5 170KM 2000-2004

Lata produkcji: 1999 - 2004
Segment: Niższa klasa średnia
Przedstawiony w 1999 roku drugi model Toledo znacznie różnił się od swojego pudełkowatego poprzednika. Jego linia została wygładzona, a sylwetka, której projektantem był Włoch Giorgetto Giugiaro – stała się znacznie bardziej opływowa. Auto zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena Golf IV. Mniejszą i usportowioną wersją Toledo II był Seat Leon również zaprezentowany w 1999 roku. Ostatni egzemplarz drugiej generacji Toledo zjechał z taśmy produkcyjnej w 2004 roku.

Komentarze redakcji

Powagosław: Przyzwoity, stonowany, elegancki i całkiem praktyczny – Toledo wraca z dalekiej podróży. Od losów tego samochodu może zależeć byt całej hiszpańskiej marki, która w stajni VW przegapiła swoją szansę na zostanie tańszym konkurentem Alfy Romeo. Nomen omen, szkoda.
Luzacjusz: Seat przestał się bawić z Toledo i zaczyna od początku, upiększając nieco Skodę Rapid. To na swój sposób świadectwo słabnącej pozycji Seata w ogóle. Dostając Skodę nie da się sprostać wyzwaniu zakreślonemu hasłem: „auto emocion”. To jest niestety deutsche keine emocion.

Dane techniczne Seat Toledo II 2.3 V5 170KM 2000-2004

Podstawowe parametry Seat Toledo II 2.3 V5 170KM

Produkowany
od 2000 do 2004 roku
Pojemność skokowa
2324 cm3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
170 KM przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
220 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
5
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
20
Stopień sprężania
10,8 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
81 x 90,2 mm
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Pojemność zbiornika paliwa
55 l

Przeniesienie napędu Seat Toledo II 2.3 V5 170KM

Manualna skrzynia biegów
5-biegowa
Rodzaj napędu
na przednią oś
zobacz dane techniczne

Zużycie paliwa Seat Toledo II 2.3 V5 170KM 2000-2004

Pb
9,33 - 11,67
Na podstawie 4 raportów spalania
LPG
10,17 - 10,50
Na podstawie 2 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Seat Toledo II 2.3 V5 170KM 2000-2004

Posiadam ten samochód od około roku i jestem bardzo zadowolony poniewaz patrzac na spalanie takiego samego modelu z silnikiem 1.8 ... więcej125km, a 2.3 170km praktycznie jest to samo , a osiągi są inne mi V5-tka spala gazu od 8.5 l do 12 l , benzyny podobnie ukryj
dodano 22.04.2012 przez
Silnik bardzo elastyczny, z zapasem mocy, który świetnie sprawdza się przy wyprzedzaniu i dynamicznej jeździe. Spalanie przy tych osiągach uważam ... więcejza bardzo rozsądne. ukryj
dodano 02.04.2014 przez
Jak na taką moc silnika to spalanie jest w normie :) Bardzo cichy i elastyczny silnik a wyprzedzanie to sama ... więcejprzyjemność i bezpieczeństwo. ukryj
dodano 19.10.2009 przez
Jak na 2.3 litrowa jednostkę bardzo dobre spalanie. a to dzięki elastyczności.
dodano 19.10.2009 przez
przy tym silniku spalanie jest bardzo zalezne od stylu jazdy kierowcy
dodano 19.06.2010 przez
Zobacz raporty spalania Seat Toledo II 2.3 V5 170KM 2000-2004 Dodaj raport spalania

Publikacje o Seat Toledo

Przeczytaj pozostałe 3 publikacje o Seat Toledo

Newsy o Seat Toledo

Przeczytaj pozostałe 2 newsy o Seat Toledo

Nowe Seat Toledo

nowe Seat Toledo
Seat Toledo
ceny od 47 700 zł do 83 200

Seat Toledo IV Liftback 1.2 TSI 110KM od 2015

w pakiecie REFERENCE COMFORT+

w cenie katalogowej brutto

59 600 zł

Wyposażenie standardowe
System Start/Stop z Systemem odzyskiwania energii ERS(przekładnia automatyczna)
Klimatyzacja manualna Climatic
Klakson jednotonowy
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet dla palących (99 zł)
Pakiet zimowy (1 580 zł)
Pakiet schowków (593 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet dla palących (99 zł)
Pakiet zimowy (1 580 zł)
Pakiet schowków (593 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 21 oferty Seat Toledo

Dealerzy Seat

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Seat Konstancin-Jeziorna

mazowieckie, Konstancin-Jeziorna, Warszawska 84

Więcej

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Seat Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Słoneczna 123

Więcej

AUTO CENTRUM GOLEMO S.J.

AUTO CENTRUM GOLEMO Seat Kraków

małopolskie, Kraków, Zakopiańska 58B

Więcej

Auto-Service Adam Magaczewski Autoryzowany Dealer SEAT-a

Auto-Service Adam Magaczewski Autoryzowany Dealer SEAT-a Seat Gliwice

śląskie, Gliwice, Kujawska 34

Więcej

EUROMOTOR

EUROMOTOR Seat Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Krasnobrodzka 5

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Seat Toledo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

5 502

Przejechany dystans

682 742 zł

Zatankowanego paliwa

172 209 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

882

Wydanych pieniędzy

277 142 zł

Średnie wydatki na auto

1 593 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

844

Wydanych pieniędzy

239 333 zł

Średnie wydatki na auto

1 375 zł

ZOBACZ 174 dzienniki kosztów Seat Toledo Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Seat Toledo

Liczba wpisów: 24
komentarzy(16)
komentarzy(1)
komentarzy(10)
komentarzy(1)
komentarzy(4)
komentarzy(4)
Zobacz inne typowe słabe punkty Seat Toledo dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Seat Toledo

Liczba wpisów: 39
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Seat Toledo Dodaj wpis do autodiagnozy

Skarbnica wiedzy o Seat Toledo

Ciekawostki
dodano 23.08.2011 przez
SEAT Toledo I był pierwszym autem opracowanym w całości w ramach spółki z Volkswagenem. Został zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro. Konstrukcyjnie bazował na Volkswagenie Golfie II.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą