Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Subaru Legacy w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Subaru Legacy

Lata produkcji: 1989 - 2015
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1989 roku. W ofercie Subaru Legacy zastąpił model Leone. Legacy tylko teoretycznie nawiązuje do swojego poprzednika, gdyż od początku był od niego większy i znacznie bardziej komfortowy. Od początku dostępny w wersjach sedan i kombi, których cechą charakterystyczną jest napęd na cztery koła. Model mający silną pozycję na rynku w swojej klasie (ponad 3,5 mln sprzedanych egzemplarzy), wielokrotnie nagradzany, również za sukcesy w sportach samochodowych. Obecnie na rynku dostępna jest piąta generacja modelu.
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz

Oceny Subaru Legacy

Ogólna ocena
4,27
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(86%) NIE(14%)
ZALETY + Układ jezdny + Silnik + Całokształt
WADY - Wyciszenie - Skrzynia biegów - Koszty utrzymania

Autodiagnoza Subaru Legacy

Liczba wpisów: 7
falowanie obrotów silnika przy wlączonej klimatyzacji
dodał: ~pachol, 7 lat temu
W trakcie postoju po włączeniu klimatyzacji silnik faluje w zakresie 500- 1200 obr/min. Falowanie nie jest ciągłe, występuje nieregularnie. Po wyłączeniu klimatyzacji problem znika.
Czy spryskany silnik zieloną substancją wyglądającą na konserwującą to normalna sprawa czy może chęć zatajenia jakiejś usterki?
pozdrawiam
Zapala się kontrolka ręcznego
dodał: Zachar, 7 lat temu
przy mocnym hamowaniu lub na ostrym zakręcie (o ostrym przyspieszaniu przy tej wersji silnikowej nie moge napisac) zapalala sie kontrolka hamulca recznego. Nie mialo to zwiazku z przymarzaniem linki bo recznego nie uzywam. Po jakiejs chwili gaslo.
Problem z przepustnicą - brak mocy pomiędzy 2000 a 3000 obrotów.
dodał: lancer1, 3 lata temu
Witam, moim problemem jest brak mocy albo wyraźny jej zanik w zakresie obrotów pomiędzy 2 a 3 tys. W serwisie na komputerze wyszedł błąd przepustnicy. Po jej resecie praca silnika wraca do normy ale po ok 150km znów zaczynają się problemy. Na początku serwis subaru powiedział, że trzeba przeczyścić przepustnicę i ze 2 razy zresetować ustawienie kompa, ale to również pomogło tylko na chwilę. Później powiedzieli, że te silniki tak mają (2.0 benzyna produkowane pomiędzy 2003 a 2007) i że producent sprawdzał tą usterkę ale zrzucił winę na polskie paliwo, bo podobno tylko w Polsce ta usterka...

Dane techniczne Subaru Legacy

Moc silników 103–280 KM
Pojemność silników 1,8–3,0 l
Prędkość maksymalna 174–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,2–13,4 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Subaru Legacy
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2794
Koszt ogólny 42,54 PLN
LPG25.66 PLN
PB45.72 PLN
Wydatki serwisowe 14,69 PLN Pozostałe wydatki 28,36 PLN

Publikacje o Subaru Legacy

Newsy o Subaru Legacy

AUTOCENTRUM.PL S.A.