Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Suzuki Ignis

Lata produkcji: 2000 - teraz
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany nieprzerwanie od 2001 roku. W ofercie Suzuki, Ignis zastąpił wysłużony model Cultus. Zgodnie z amerykańską klasyfikacją samochodów, Ignis traktowany jest jako mini crossover SUV, ponieważ łączy cechy małego miejskiego auta, kombi oraz pojazdu terenowego. Jest jednym z pierwszych przedstawicieli tego typu „synkretycznych” modeli w swojej klasie. Obecnie na rynku dostępna jest druga generacja Ignisa.

Komentarze redakcji

Powagosław: Całkiem niezły, choć dziwny samochód - mały, więc chyba do jazdy po mieście. Zwiększony prześwit i napęd na cztery koła - chyba do jazdy w terenie. Łagodne kształty - więc raczej dla kobiet. O co chodzi?
Luzacjusz: Pewien zespół śpiewał kiedyś o pewnym psie: „skrzyżowanie pudla, krzesła i ratlera”. Nie wiedzieć czemu, właśnie ten wers przyszedł nam do głowy, gdy po raz pierwszy popatrzyliśmy na Ignisa.

Dane techniczne Suzuki Ignis

Silniki

Moc silników 70-109 KM

Poj. silników 1 248-1 490 cm3

Prędkość maks. 155-185 km/h

Przyspieszenia 0-100 8,9-15,0 s

zobacz dane techniczne

Oceny Suzuki Ignis

Średnia ocena modelu

na podstawie 129 opinii

4.15

Średnia dla segmentu: Auta małe 3.96

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Widoczność

+ Drobne usterki

Wady

- Koszty utrzymania

- Skrzynia biegów

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (90%)
NIE (10%)

Wybrane oceny kierowców Suzuki Ignis

Jestem naprawdę zadowolony z tego maluszka którego mam około jednego roku. Przejechałem ponad 20.000 km. Odpalał całą zimę bez problemów. ... więcejJak na 70 KM to jest małym chuliganem na miejskich drogach (ma się wrażenie że ma dużo więcej koników pod maską). Brak problemu z parkowaniem wjeżdża się na wysokie krawężniki bez problemu, wciska się też wszędzie. Troszkę kiepski skręt i to jest jego jedyna wada. Kupiłem w Niemczech z serwisu Suzuki z licznikiem 102.000 km klient dostał kamieniem w przednią szybę i była do wymiany. Mam wersję X45 podniesione zawieszenie jak w 4x4 dodatkowe oryginalne wyposażenie Webasto i mata podgrzewana na tylną kanapę i dodatkowe plastikowe ochronne listwy + koła 15", halogeny i rury przednie. Stając na dużym parkingu bez problemu trafisz do auta ponieważ jest wyższe od innych i od razu wyróżnia się w tłumie. Kolor ciemny srebrny metalic gold też sprzyja wyróżnianiu się spośród innych. Wielokrotnie byłem zatrzymywany przez panie i panów z zachwytem przyglądającym się maluszkowi ze stajni Suzuki. Dodatkowy pseudo tuning w postaci rury i halogenów podnosi walory estetyczne tego auta. ukryj
dodano 27.03.2011 przez
Ponieważ mieszkam "daleko od szosy" a zimą w mojej okolicy odśnieżanie odbywa się siłami natury, szukałem samochodu, który zagwarantuje w ... więcejmiarę bezproblemowe docieranie do domu - wysoki prześwit, napęd na cztery koła, a jednocześnie będzie raczej kompaktowych rozmiarów,będzie bogato wyposażony pod kątem bezpieczweństwa i wygody. Nie chodziło mi o samochód stricte terenowy, ani o wielką limuzynę na długie wyjazdy, ot taki sobie mały samochód (drugi w domu) do dotarcia do pobliskiego miasta do pracy albo na zakupy, ale którego nie pokona błotnista droga. Ignis Snow White sprawdza się do takich zastosowań znakomicie. ukryj
dodano 04.01.2006 przez
Jak za te pieniądze dla moich potrzeb auto idealne. Proste w budowie i w naprawach, w drodze nigdy mnie nie ... więcejzawiodło. ukryj
dodano 13.08.2010 przez
w sumie czasem drażnia mnie hałasy generowane przez zawieszenie,ale złego słowa nie powiem,bagażnik jakiś taki przymały,ale jak się rozłoży tylne ... więcejsiedzenie,to ok. ukryj
dodano 05.05.2012 przez
Zobacz oceny Suzuki Ignis Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Suzuki Ignis

Pb
4,97 - 9,80
Na podstawie 118 raportów spalania
ON
4,03 - 5,47
Na podstawie 11 raportów spalania
LPG
5,50 - 8,97
Na podstawie 11 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Suzuki Ignis

Nie wierzę, że to auto może spalać 6-8 ltr. benzyny na mieście i 5-6 na trasie. Ja kupiłem go ... więcejz salonu Suzuki w Niemczech w 2013 r. pół roku temu z przebiegiem ca 75 tyś. km. (pełna opcja z klimatyzacją, relingami i przyciemnianymi szybami, srebrny). Do tej pory przejechałem nim ca 6 tyś km, z tego połowa w trasie (autostrada). Samochód był dokładnie przebadany na stacji diagnostycznej i niezależnie od tego na serwisie Suzuki w Polsce. Stan techniczny auta określono na bardzo dobry - tak jak by dopiero co opuściło linię montażową w fabryce. Sprawuje się idealnie, żadnych usterek, awarii. Ale sz..g mnie trafia kiedy patrzę na wskaźnik paliwa, jak bardzo szybko spada w dół. Pomimo tej wady (duże spalanie) nie zamierzam się go pozbyć. ukryj
dodano 28.12.2013 przez
Nie wierzę, że to auto może spalać 6-8 ltr. benzyny na mieście i 5-6 na trasie. Ja kupiłem go ... więcejz salonu Suzuki w Niemczech w 2013 r. pół roku temu z przebiegiem ca 75 tyś. km. (pełna opcja z klimatyzacją, relingami i przyciemnianymi szybami, srebrny). Do tej pory przejechałem nim ca 6 tyś km, z tego połowa w trasie (autostrada). Samochód był dokładnie przebadany na stacji diagnostycznej i niezależnie od tego na serwisie Suzuki w Polsce. Stan techniczny auta określono na bardzo dobry - tak jak by dopiero co opuściło linię montażową w fabryce. Sprawuje się idealnie, żadnych usterek, awarii. Ale sz..g mnie trafia kiedy patrzę na wskaźnik paliwa, jak bardzo szybko spada w dół. Pomimo tej wady (duże spalanie) nie zamierzam się go pozbyć. ukryj
dodano 28.12.2013 przez
W porównaniu do innych aut pali mało, do tego jest to auto niemal bezawaryjne. Mimo wszystko miałam nadzieję, że będzie ... więcejpalił jeszcze mniej ;) dodam, że staram się jeździć ekonomicznie. Jak dla mnie auto te jest idealne, bo jest ładne, mało pali i mi się jeszcze w nim nic nie zepsuło, jednak ponieważ kupiłam auto używane chyba niedługo będę musiała wymienić mu amortyzatory, bo czasem traktuję te auto jak terenówkę, a i polskie drogi je dobijają. Ma wysokie zawieszenie, dzięki czemu żadna dziura mu nie straszna, a części mimo że to japończyk nie są takie drogie, zresztą wymienia się je bardzo rzadko. Mój mąż ma peugeota, a rodzice opla i vw i zdecydowanie to ja wkładam w swoje auto najmniej :) ukryj
dodano 29.05.2013 przez
Ja posiadam akurat wersje japonska rowniez jest z prawej strony kierownica bo jezdze nim w angli. Dzisiaj przejechalem tym autkiem ... więcejpo autostradach blisko 800 km. Wiec tak... jesli sie bardzo postaramy mozna nim zejsc nawet ponizej 6 l ale trzeba jechac jak z jajkiem. Maksymalne spalalanie jakie osiagnalem to nawet 10 - 11 l przy naprawde ostrej jezdzie jak na takie pudeleczko :-D w tym autku spalanie zaczyna gwaltowniej wzrastac od 3.500 obr. co czyni na 5 biegu 120 km/h. Utrzymujac predkosc 140 - 150 czyli taka moja dedykowana predkosc przelotowa dla ignisa zamkniemy spalanie do 7.5 przy tej dymamice silnika z 1.3 ! :-) ja jestem zadowolony. Polecam goraco ukryj
dodano 23.08.2015 przez
Ja posiadam akurat wersje japonska rowniez jest z prawej strony kierownica bo jezdze nim w angli. Dzisiaj przejechalem tym autkiem ... więcejpo autostradach blisko 800 km. Wiec tak... jesli sie bardzo postaramy mozna nim zejsc nawet ponizej 6 l ale trzeba jechac jak z jajkiem. Maksymalne spalalanie jakie osiagnalem to nawet 10 - 11 l przy naprawde ostrej jezdzie jak na takie pudeleczko :-D w tym autku spalanie zaczyna gwaltowniej wzrastac od 3.500 obr. co czyni na 5 biegu 120 km/h. Utrzymujac predkosc 140 - 150 czyli taka moja dedykowana predkosc przelotowa dla ignisa zamkniemy spalanie do 7.5 przy tej dymamice silnika z 1.3 ! :-) ja jestem zadowolony. Polecam goraco ukryj
dodano 23.08.2015 przez
Zobacz raporty spalania Suzuki Ignis Dodaj raport spalania

Generacje Suzuki Ignis

Dealerzy Suzuki

AUTO CLUB SP. Z O.O.

AUTO CLUB Suzuki Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 56

Więcej

JM AUTO SP. Z O.O.

JM AUTO SP. Z O.O. Suzuki Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Bałtycka 15

Więcej

A.S. R.BIŃKOWSKI

A.S. R.BIŃKOWSKI Suzuki Radom

mazowieckie, Radom, Chrobrego 22

Więcej

AUTO CLUB SP. Z O.O.

AUTO CLUB Suzuki Biesiekierz k. Koszalina

pomorskie, Biesiekierz k. Koszalina, Stare Bielice 117D

Więcej

AUTO CLUB SP. Z O.O.

AUTO CLUB Suzuki Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Krakowska 169

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Suzuki Ignis

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

988

Przejechany dystans

139 555 zł

Zatankowanego paliwa

26 638 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

81

Wydanych pieniędzy

45 086 zł

Średnie wydatki na auto

2 652 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

112

Wydanych pieniędzy

37 029 zł

Średnie wydatki na auto

2 178 zł

ZOBACZ 17 dzienników kosztów Suzuki Ignis Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Suzuki Ignis

Liczba wpisów: 3
komentarzy(1)
komentarzy(1)
komentarzy(0)
Zobacz inne typowe słabe punkty Suzuki Ignis dodaj typowy słaby punkt