Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Suzuki Swift III

Model debiutował w 2000 roku. Zewnętrzne zmiany, jakim poddano Swifta były niewielkie i obejmowały głównie światła, kształt zderzaków i grilla. Zakrojone na szerszą skale były zabiegi modernizacyjne wewnątrz samochodu (np. nowe silniki). Produkcja modelu zakończyła się w 2004 roku. W Stanach Zjednoczonych Swift oferowany był m. in. jako Chevrolet Sprint lub Swift oraz Pontiac Firefly, zaś w Australii – jako Holden Barina.

Generacje Suzuki Swift

  • Swift III   1996 - 2004
    Suzuki Swift III

Komentarze redakcji

Powagosław: Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.
Luzacjusz: Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.

Wersje nadwozia Suzuki Swift III

Silniki Suzuki Swift III

Lista silników:
1.0 i (53KM), 1.3 i 16V (86KM), 1.3 i (68KM), 1.6 i (92KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Suzuki Swift

Suzuki Swift - japoński styl
 
Nasz test Suzuki Swift – japoński styl

Jednych zadowoli kawałek plaży z zarośniętym stawem obok, a innych wycieczka autostopem do Beirutu - każdy ma inny sposób na spędzanie wolnego czasu. Podobnie, jak do każdego przemawia inny typ miejskiego auta. Jeśli praktyczność jest nieistotna, a styl ma pierwszorzędne znaczenie to można sięgnąć do...

Suzuki Swift - zwinny i oszczędny
 
Nasz test Suzuki Swift 1.2 VVT Premium

Miejskie Suzuki wyróżnia się dobrymi właściwościami jezdnymi, oszczędnym silnikiem oraz przyzwoitym standardem wyposażenia. Atutem Swifta jest też atrakcyjne nadwozie.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Z Marek do Janek, czyli motocykl kontra samochód
 
Nasz test Suzuki Swift Sport vs Suzuki GSX 1300 R Hayabusa

Motocykl czy samochód? Który z tych pojazdów lepiej sprawdza się w gęstym ruchu ulicznym? Odpowiedź wydaje się oczywista... Czy na pewno? Postanowiliśmy sprawdzić, jak Suzuki Swift Sport oraz Suzuki GSX1300R Hayabusa poradzą sobie z warszawskimi korkami. Oba modele są flagowymi produktami koncernu z...

Suzuki Swift Sport - Seria specjalna

Suzuki Swift pojawi się wkrótce w nowej wersji. Sport pojawi się nie tylko w nazwie, ale także w elementach wystroju i wyposażenia, nowym zawieszeniu i znacznie mocniejszym silniku.

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Suzuki Swift

Suzuki Swift na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Suzuki SwiftautoWcentrum - społeczność Suzuki Swift

najwyższe oktanyAuta - Suzuki Swift

Suzuki Swift 1.0 i 59,08

Suzuki Swift czerwona strzała 64,89

Suzuki Swift Suzuka 71,73

Suzuki Swift SingleCam6valve 75,97

Suzuki Swift Jeden Zero 58,32

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Suzuki Swift

boosh09 30,10

meybach 48,27

Lord_Steinmetz 30,14

bobson37 30,10

amiko 32,49

SZCZEPAN693 30,11

krzysztofs1981 30,15

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Suzuki Swift

Zmiana wszystkiego co udało sie dostać w sklepie
Zmiana wszystkiego co udało sie dostać w sklepie Odłożyłem sobie troszkę pieniędzy na remont autka, dobry miesiąc temu zakupiłem ...
Dziwny problem w układzie zapłonowym
Dziwny problem w układzie zapłonowym Najprościej mówiąc - jadąc np na 2 biegu z niskich obrotów po dojściu do okł 550...
Przegląd okresowy, korekta przebiegu i brak...
Przegląd okresowy, korekta przebiegu i brak... ...miejsca w dowodzie rejestracyjnym. Pod koniec lutego Swift musiał przejść obo...
Uszkodzony stelaż fotela kierowcy :(
Uszkodzony stelaż fotela kierowcy :( W ostatnich dniach jakoś dziwnie krzywo mi się się siedziało gdy po Mitsubishi w...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Suzuki Swift

od 38 900 zł do 64 400

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (94 - 136 KM): 1.2 VVT, 1.6 VVT Sport

 

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 4-stopniowa
Katalog nowych aut Suzuki Swift
 

Najpopularniejsza wersja Suzuki Swift

Suzuki Swift 1.6 VVT Sport 136KM - 3 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
podgrzewane fotele
tempomat
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

64 400

Zobacz ofertę Suzuki Swift 1.6 VVT Sport 136KM - 3 drzwiowy hatchback
 

Suzuki Swift najczęściej porównywane z:

Hyundai i20
1.2 DOHC (85 KM)
Citroen C4 Cactus
1.2 PureTech (75 KM)
Seat Ibiza
1.2 TSI (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 51 690 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Juke 1,2 DIG-T  ACENTA Nissan Juke 1,2 DIG-T ACENTA
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 115KM, benzynowy.
Cena: 72 600 zł 67 100 zł
Zyskujesz: 5 500 zł Zobacz szczegóły »

Używane Suzuki Swift

Suzuki Swift
1.3 benzyna 92 KM
70 000 km, 2008
20 200 PLN
Suzuki Swift
1.3 benzyna 92 KM
83 200 km, 2007
23 900 PLN
Suzuki Swift
1.5 benzyna 105 KM
55 000 km, 2009
10 600 PLN
Suzuki Swift
1.3 benzyna 95 KM
56 000 km, 2007
20 800 PLN

Ocena auta Suzuki Swift III

Wybrane opinie

Suzuki Swift Hatchback 1.0 i (53 KM)

Witam i pozdrawiam wszystkich szczęśliwych właścicieli samochodu suzuki SWIFT 1.0. Moja ocena jest b.dobra. Decydując się na zakup tego autka, zasięgnąłem opinii kolegów w auto centrum i udało się!!! Jestem zadowolony. Po eksploatacji zimowej /mróz, błoto pośniegowe i ta cholerna sól/ auto zostało wymyte, zauważyłem jednak ślady rdzy - gdzie? po podniesieniu maski nad lampami są osłony pomalowane na czarno i właśnie tam już były miejsca rdzy. Ale tylko w tym miejscu. Szukam jakiegoś preparatu w aerozolu /do konserwacji/ myśle, że po zastosowaniu problemu nie będzie. Zużycie paliwa troche większe niż danych technicznych /trasa mieszana po przejechaniu 650 km spaliło mi średnio 5,58 l na 100km, ja uważam że b. ładnie. Kochani wcale nie żałuje /odpukać/ że zdecydowałem się na to właśnie auto. No ja lubie sportowy dżwięk silnika, troche głośne w środku ale już na 4 lub 5 biegu jest oky. Pełna wygoda dla kierowcy i jego pasażera troche mniej dla sąsiadów /których czasami zabieram ale to ich...

dodał: arturmikolajczak@plusnet.pl
Suzuki Swift Hatchback 1.0 i (53 KM)

mam swifta, model gl 1000cm3, trzydrzwiowy, od blisko 4 lat, zakupiony w salonie 2001 roku, montaż węgierski. jestem bardzo zadowolony z tego auta, zapłaciłem 26 000zł i to była według mnie doskonała cena za taki towar. spalanie jest wyśmienite, dobre auto miejskie i dla rodziny: 2+małe dziecko. całkiem spory bagażnik, jak na tę klasę auta. wady? owszem są: skrzypiące plastkiki - ciekawe, że czasami ich w ogóle nie słychać:) i ....... właściwie to wszystko, gdyby niemała niespodzianka, która mnie spotkała ostatnio - sperforowana rura w końcówce wydechu (wymiana tłumika 100zł, część nieorginalna), niestety środkowa część wydechu nie wyglądas najlepiej i czekam kiedy padnie, jak ta końcówka (jestem przekonany, że to wina węgierskiego producenta - liche materiały, jeszcze nigdy nie zdażyło mi się tak szybko wymieniać jakąkolwiek część układu wydechowego tak szybko, a miałem do tej pory w sumie trzy nowe auta). ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego autka i serdecznie polecam. poza powyższym...

dodał: markono@op.pl
Suzuki Swift Hatchback 1.3 i (68 KM)

Mimo krótkiego używania nabieram coraz większego uznania dla "Zuzi". Doskonały, dynamiczny i bardzo ekonomiczny silnik, dobre własności jezdne, poręczność w ruchu miejskim, miejsca aż za dużo dla dwojga, niskie koszty ubezpieczeń, a nawet kilka elektrycznych gadżetów. Model rzadki, nie budzi zainteresowania.. wiadomo kogo! Wobec tych zalet - słabe wyciszenie czy oporny wsteczny po prostu bledną. W swojej klasie, a tym bardziej w swojej cenie to doskonała maszyna! Tajemnicą jest, dlaczego tak mało popularna? Moja rada dla wszystkich posiadaczy Matizów, Uno, Punto, Polo, 206, Clio i pośledniejszego stworzenia - odstawiajcie toto na złom i przesiadajcie się na Swifty, to prawdziwe jeżyki [taki jaskółkopodobny, najszybszy na świecie ptasiek], nie zawiedziecie się! A teraz kamyczek do ogródka SMP. Istnieje wiele wersji Swifta - np. z 1,3DOHC; 1,6; 4x4; automat - ale nie u nas!!! Ja najbardziej byłbym zainteresowany wersją 1,3 HB3d i takie na Węgrzech produkują, ale na nasz rynek nie trafiają....

dodał: CzareK; geo_cezar@poczta.onet.pl
Suzuki Swift Hatchback 1.0 i (53 KM)

Spartańskie toczydełko domowe. Praktyczne, staromodne, w wersji GL gołe jak święty turecki - tylko immobilizer, obrotomierz i elektryczna regulacja ustawienia reflektorów. Nadaje się dobrze na dojazdy do pracy, do wożenia dzieci do szkoły, do roli wózka na zakupy. Na długie trasy jest za głośne w środku i zbyt twardo zawieszone. Lepiej nie spędzać w nim więcej niż 2 godziny dziennie. Niezłe dla początkujących - na grubych czarnych zderzakach nie będzie widać otarć. Poza dychawiczną wentylacją i marnym wyciszeniem, w zasadzie nie ma słabych punktów. Bije na głowę młodsze wozy dużym prześwitem oraz idealnym dostępem do wszystkiego pod maską, włącznie z linką sprzęgła i silnikiem wycieraczek (!). Swifta myje się prędzej niż 126p. [Czerwony] lakier jest delikatny, warto prędko go zabezpieczyć, inaczej pierwsze owady rozbite na masce będą wieczną pamiątką. Plastikowe wnętrze trąci myszką, ale łatwo je wyczyścić.

dodał: 130rapid@wp.pl
Suzuki Swift Sedan 1.3 i (68 KM)

Swift Sedan 1.3 GLX- już niestety chyba nie sprzedawany w starej wersji - to idealne jeździdełko do miasta. Na tyle duże, że cztery dorosłe osoby bez problemu pojadą nim na wakacje. Na tyle mały, że łatwy do parkowania w mieście, choć to nie gabaryt malucha oczywiście. Dobre auto dla młodego człowieka i biedniejszej rodziny - nie ma żadnych powodów do kupowania samochodów włoskich lub francuskich (poza urodą) które mają to do siebie, że psują się tuż po wyjeździe z salonu. :-) Stara konstrukcja ma wady i zalety. Zaletą jest to, że żadnych niespodzianek już nie ma (dopracowane szczegóły techniczne). Wadą jest słabszy silnik (chyba nawet po zmianach na początku XXI wieku) i trzeszczące, słabo zamontowane plastiki (kłania się montaż na Węgrzech).

dodał: Adam

Galerie Suzuki Swift

Suzuki Swift V Hatchback 5d Facelifting 1.2 VVT 94KM - galeria redakcyjna Suzuki Swift 1.0 GL - galeria redakcyjna Suzuki Swift 2011 Suzuki Swift 1.3 GS - galeria redakcyjna Suzuki Swift V Hatchback 5d Facelifting (2013) Suzuki Swift IV Hatchback 3d - galeria społeczności Suzuki Swift Suzuki Swift 1.3 DDiS - galeria redakcyjna Suzuki Swift Sport Suzuki Swift Sport SZ-R (2013)
Zobacz inne galerie Suzuki

Opinie o instalacji LPG

Suzuki Swift

  • 1.
  • 3,50 Suzuki Swift III (KM) 1997r.
    dodał: Suzzzzuki, 17.09.2011

    Swift w bardzo dobrym stanie został zagazowany gdy miał 120 000km. Użytkowałem go bez żadnych problemów do przebiegu ok 170 000km. Czyli 50 000 bez problemów. Potem silnik zaczął głośniej chodzić, moc spadła, a gazownik nie potrafił go wyregulować, twierdząc, że auto w benzynie musi coś mieć popsute, może sonda. Jednak na benzynie chodził prawidłowo (tylko dalej głośno dość). Generalnie zaraz po założeniu instalacji nie było czuć spadku mocy ani ogólnie nic się nie zmieniło, aż do ok. 160-170 000km. W zimie zero problemów. Spalanie w mieście 7/100LPG, w trasie długiej 5.2/100 miałem najmniej (chorwacki gaz), normalnie spalał 6/100, to był standard. Na benzynie jezdzilem na poczatku, to spalal w trasie i ciut po miescie 4.2/100 wielokrotnie, takze oszczedne autko i to bardzo. Na butli 27l gazu robił ponad 400km. Sprzedalem, bo zaczal korodowac od spodu no i spadek mocy. Tak czy inaczej, gaz zwrocil mi sie w pol roku uzywania wiec warto bylo :) Jesli mialbym znow kupowac oszczedne auto, kupił bym wersje 1.3 lub 1.6 oba 16V, 4 cylindrowe. Zupełnie inna kultura pracy silnika, 3 cylindry to jednak chodzi jak kosiarka nie jak auto, denerwujące trochę, chociaż w trasie tego nie słychać, no i wibracje są większe. No i przy 4 cylindrowym pełnym strysku zastosował bym instalacje sekwencjną, lepiej by dawkowała gaz. Ogólnie swift mocno czuje polskie drogi, więc więcej tak małego pudełeczka nie kupię, jest bardzo lekki, malo pali ale podskakuje na dziurach i słabo je tłumi. Wg. mnie zrobił co miał zrobić, wysłużył się i był to i tak dobry wybór. Instalacja mnie wyszła do niego 1500zł także było warto.

  • 2.
  • 5,00 Suzuki Swift III (KM) 1997r.
    dodał: GLS, 03.11.2009

    Gaz założylem nie dawno, firmy Elpigaz. Przejechałem jakies 2000km dopiero, ale.. jak narazie jest dobrze. Spalanie przy jezdzie poza miejskiej + troche po miescie 6LPG/100KM. Minimalne jakie mi sie udalo to 5.8/100. Max na autostradzie 120-140km/h 6.8LPG/100KM. Nie ma roznicy w dzwieku jesli chodzi na gazie a benzynie. Od kiedy mam gaz w aucie.. ani razu nie czułem jego zapachu, wiec gadanie o zapachu rosołu w moim przypadku sie nie potwierdzilo. Dynamika... na benzynie i lysych oponach mialem problem zeby ruszyc spod swiatel i nie mieszac na asfalcie. Na gazie i zimowych oponach jest juz inaczej, nie ma tej porywistosci co na benzynie, ale i nie mozna nazekac.. wazne ze autko po naszych drogach malo pali i jezdzi okolo 90-110km/h bez zadnych problemow..

  • 3.
  • 5,00 Suzuki Swift III (KM) 1997r.
    dodał: KrzychU, 07.11.2011

    Prędkość max po założeniu gazu w zasadzie nie różni się, pod górki ma raczej większe problemy ze wspinaniem się niż na paliwie (na wyższym biegu, ale są to problemy mało odczuwalne). Po którejś regulacji jest na prawde ok, spalanie spokojnie zamyka sie (a raczej spada poniżej) 7l gazu na trasie...informacja dla poprzedników: miałem już innego swifta kiedyś (1.3) i problem z falującymi obrotami jest dość częsty przy LPG, u mnie komputer pokładowy wskazywał często błąd sondy lambda (i faktycznie po wymianie było ok) - lambda w swiftach raczej szybko sie psuje, często można z tym żyć, albo wymienić za 50zł/50tys km ;)

  • 4.
  • 4,00 Suzuki Swift III (KM) 1999r.
    dodał: Walgrad, 26.12.2009

    Auto serwisuje regularnie co 15 tyś km i nie z tytułu "bo coś się dzieje" tylko tak jak producent zaleca. Z instalacją nigdy nie miałem żadnych kłopotów. Spadek mocy jest odczuwalny rzędu 15% czyli czuć że idzie gorzej ale tragedii nie ma. Spalanie rewelacja 340-360 km na zbiorniku w który wchodzi niecałe 26l, a nogi lekkiej nie mam. Polecam!!!

  • 5.
  • 4,50 Suzuki Swift V 1.2 VVT (94KM) 2011r.
    dodał: Mapet, 03.02.2012

    Samochód zachowuje się normalnie, mimo że miał bardzo małą kilometrówkę, gdy została założona instalacja gazowa. Mam zaufanie do tego Pana, gdyż nie jest to pierwsza instalacja zakładana przy tak małym przebiegu samochodu. Bardzo polecam ten warsztat, szkoda tylko, że zmienił swoją siedzibę. POLECAM!

  • 6.
  • 4,50 Suzuki Swift III (KM) 2001r.
    dodał: aaaa, 26.01.2009

    spalanie od 6 do 8 litrów na 100 km po 100000 km pojawiły się kłopoty z obrotami na biegu jałowym co wymagało czestszej regulacji

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Suzuki Swift

Suzuki Swift

192 komentarze

152 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Piasek~Piasek

A czy ktoś z szanownych użytkuje model IV (w wyszukiwarkach znany jako Mk6) z automatyczną skrzynią biegów ? Czy to awaryjne ustrojstwo i czy to klasyczny automat czy półautomat jak easytronic w Oplu gdzie jest tylko automat zmieniający biegi ale sama skrzynia jest klasyczną skrzynią biegów z manulala z klasycznym sprzęgłem ?

~marek_swift~marek_swift

Do ~swift:
Mam ten test, czytałem go przed zakupem auta. Trochę go na wyrost interpretujesz, bo wyniki (różnice) byłe bardzo bliskie
i swift wygrał rzeczywiście (o włos) jako kompromis wszystkich pożądanych cech auta. Cytat z tego testu z którym się absolutnie zgadzam (i chyba nie tylko ja to dostrzegam):
"W Suzuki znajdziemy więcej plastiku, który w dodatku trzeszczy na kiepskich drogach. Niby w segmencie B to nic nowego, jednak konkurenci pokazują, że mimo minimalizacji kosztów można zrobić to lepiej. Także drogie, luksusowe auto szybko zatraci wizerunek ekskluzywności i solidności, jeśli we wnętrzu coś zacznie skrzypieć". Co do awaryjności aut koreańskich - każdy patrzy przez pryzmat swego auta - mój swift mimo małego przebiegu nie jest bezawaryjny !!! 3 lata i 35 tys. km: wada fabryczna lakieru - "zmarszczył" się na błotniku tył (to nie jest rysowanie od mycia - źle zrozumiałeś, wada fabryczna), nie zapala czasami od razu na ciepłym, wymiana elementów przekładni kier. - stuki w przekładni, rezonans serwa hamulcowego - ASO nie potrafi naprawić, odklejona okładzina słupka drzwi, hacząca jedynka - to tylko te grubsze rzeczy, o reszcie drobiazgów nie wspominam już, bo pisałem poniżej. Z tego co znam rynek mało firm ogranicza do roku gwarancji na lakier. Dla mnie głównym plusem swifta jest jego bardzo ładna linia nadwozia, fajne deska i niezły silnik, ale w relacji jakości do ceny jest to auto zbyt drogie do tego co oferuje i dlatego się źle sprzedaje. Ponadto siec serwisowa ASO jest stosunkowo droga i kiepska.

~swift~swift

Do ~marek_swift: Witam!...tak, przede wszystkim trzeba się starać, żeby było rzeczowo i kulturalnie ...jeśli chodzi o c3, to w AUTO ŚWIECIE z 15 listopada 2010r było porównanie właśnie c3, swifta i fiesty i wygrał swift przed fiestą, więc widzisz kwestia priorytetów i oceniających ...koreańskie auta podobają mi się i szczerze im kibicuję, jednak w testach bezawaryjności jeszcze słabo w porównaniu choćby do suzuki, myślę, że jeszcze kilka lat i będzie ok. Wymiary yarisa- wnętrze prawie identyczne, mniejszy bagażnik w swifcie, jednak auta generalnie według mnie podobne, często razem oceniane i nie uzasadnia to takiej różnicy
cen, jeśli wziąć pod uwagę nawet ceny niepromocyjne- zgodziłbym się z tobą, gdybyśmy rozmawiali np. o hondzie jazz.W kwestii elastyczności suzuki jesteśmy zgodni- taki mają pomysł,bo chyba tylko w tym problem, choć pozostaje kwestia "ułożenia" silnika i problem w zasadzie znika, pozostaje wyraźnie niższe zużycie paliwa i lepsze hamulce, np. w porównaniu do yarisa oraz wyraźnie lepsze prowadzenie szczególnie przy większych, autostradowych prędkościach. Marku! Wiele firm daje 1 rok gwarancji na lakier i nie znam auta, które nie rysowałoby się przy myciu ...pozdrawiam!

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Suzuki

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
6 506
Przejechany dystans
2 889 907 km
Zatankowanego paliwa
181 115 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
720
Wydanych pieniędzy
276 789 zł
Średnie wydatki na auto
1 168 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
1 353
Wydanych pieniędzy
505 646 zł
Średnie wydatki na auto
2 134 zł
Zobacz dzienniki kosztów Suzuki (237)

Testy zderzeniowe Suzuki Swift

Najnowsze testy zderzeniowe Suzuki Swift przeprowadzone przez Euro NCAP.

Suzuki Swift 1.2 GL, LHD
2010

Suzuki Swift
Suzuki Swift

Suzuki Swift
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Suzuki

Zużycie paliwa Suzuki Swift III

Na podstawie 269 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: k_sekowski@op.p, dodano: 17.10.2007 13:14

Jestem pozytywnie zaskoczony. Samochód pali mniej niz podano w katalogu. Mniej nie znaczy mało, szczególnie jak na silnik 1,3, ale z drugiej strony podejmując decyzje o zakupie konkretnego samochodu trzeba wziąc pod uwage jego wymagania. Pomocny jest bardzo precyzyjny i szybko reagujący wskaźnik chwilowego zużycia paliwa. Średnia z 11 tys. km przebiegu, prawie w całości na krótkich trasach w mieście, wyniosła 6,9 l/100 km. W przypadku jazdy po mieście warto nalać benzyny o wyższej liczbie oktanowej (98), różnica w cenie przeklada sie na zwiększony zasięg, a nie ryzykujemy spalania stukowego przy ostrych przyspieszeniach. Problemem jest mała pojemnośc zbiornika paliwa. Nominalnie to 45 l, ale nigdy nie udało mi sie wlać więcej niż 36 l.

pełny raport Suzuki Hatchback 5d 1.3

autor: LP, dodano: 23.04.2009 21:36

Autko bardzo ekonomiczne, ale nie wierzcie w bajki o spalaniu w trasie rzedu 4 litrow (no chyba, ze ktos jezdzi cala trase na 5 biegu 70km/h). Nigdy nie udalo mi sie zejsc ponizej 5 litrow, chociaz trzeba przyznac, ze trzeba pilowac ten silnik zeby w trasie w miare sprawnie jechac. W miescie (wroclawskie korki) dochodzi do 7 litrow. Czesci tanie, a poza tym praktycznie bezawaryjne. Jedyna przypadlosc w moim przypadku to cieknaca chlodnica i przerdzewialy wydech.

pełny raport Suzuki Hatchback 1.0 i

autor: Gaspar, dodano: 30.12.2013 22:17

Super autko ! Małe zwinne dynamiczne jak na taki mały silniczek daje radę i to przyzwoicie . Małe spalanie i dobra dynamika dzięki lekkiej wadze. Jednak nie ma róży bez kolców. Samochodem na trasie można zejść nawet poniżej 4l/100 km w 2-3 os. + parę bagaży przy oszczędnej jeździe trzeba liczyć 4,5 - 5l/100 km , ale z kompletem osób + bagażnik na full na dystansie ok. 100 km może spalić nawet 7-8l/100 km, więc jeśli ktoś z terenów poza wielkomiejskich jeździ na cały tydzień do pracy/szkoły do dużego miasta i liczy na oszczędną jazdę to trochę się może rozczarować ,ale z małym ładunkiem do miasta ,na zakupy, do pracy czy do szkoły jest najlepszym wyborem. Zawsze przewiezie z punktu A do punktu B. Naprawdę polecam ! Szczęśliwy posiadacz Swifta - małego i zwinnego autka pochodzącego z kraju kwitnącej wiśni ... nad Dunajem.

pełny raport Suzuki Hatchback 1.0 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Suzuki Swift III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Suzuki Swift III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Suzuki Swift III

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Suzuki Swift, oglądali także