Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Suzuki Swift III

Suzuki Swift III
Lata produkcji: 1996 - 2004
Segment: Auta małe
Model debiutował w 2000 roku. Zewnętrzne zmiany, jakim poddano Swifta były niewielkie i obejmowały głównie światła, kształt zderzaków i grilla. Zakrojone na szerszą skale były zabiegi modernizacyjne wewnątrz samochodu (np. nowe silniki). Produkcja modelu zakończyła się w 2004 roku. W Stanach Zjednoczonych Swift oferowany był m. in. jako Chevrolet Sprint lub Swift oraz Pontiac Firefly, zaś w Australii – jako Holden Barina.
Powagosław

Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.

~Powagosław
Luzacjusz

Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.

~Luzacjusz

Suzuki Swift III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Suzuki Swift III

Liczba wpisów: 14
Kontrolka silnika - raz gaśnie raz się zapala.
dodał: addmir, 4 lata temu
Mam dość nietypowy problem z moim Swiftem. Otóż zapaliła mi się kontrolka silnika. Mechanik sczytał z komputera błąd katalizatora. Z tym, że np przy kontroli jakości spalin wszystko wykazało ok - no może ciut zawartość tlenu w spalinach była podwyższona (ale niewiele). I od tego czasu kontrolka to gaśnie to się zapala. Nie zauważyłem żadnych korelacji z ilością przejechanych km, czasu czy też rodzaju trasy. Po prostu czasem świeci a czasem nie. Mechanik nie za bardzo wie co może być przyczyną. Być może ktoś z Was miał podobny problem?
buczenie
dodał: ~Monek, 7 lat temu
Witam!, nie wiem dokładnie jak zakwalifikować to "coś" co mnie zastanawia. Od miesiąca mam dwunastolatka, wszystko niby sprawne, ale w trakcie jazdy czasem coś dziwnie buczy (może gwiżdże?) Dzwięk słychć dość głośno w środku, wydobywa się raczej z przodu - środek lub prawa strona, czasami mam wrażenie, że nasila się kiedy skręcam kierownicą w prawo. Co to może być?
Układu zapłonowy
dodał: ~Wiesław, 2 lata temu
Zapalanie silnika czasami za drugim razem z mocną przygazówką. Podczas jazdy krótko przygasła ( dławi się ) Wyłączając silnik czasami zakołysze całym samochodem
Centralny zamek nie otwiera wszystkich drzwi.
dodał: TheNaturaT, 4 lata temu
Jeździłem wieloma samochodami ale niestety tylko jednym Swiftem (który posiadam) i nie spotkałem się z tak dziwnym systemem. Podczas otwierania drzwi z pilota (centralny zamek) otwierają się wyłącznie drzwi kierowcy. Drzwi pasażera oraz bagażnik są cały czas zamknięte. Drzwi pasażera mogę otworzyć wyłącznie przyciskiem wewnątrz samochodu (przycisk obok sterowania lusterkami w drzwiach kierowcy) lub przyciskiem przy klamce drzwi pasażera. W żadnym samochodzie nie spotkałem się z takim systemem. Stąd moje pytanie - czy jest to normalne? Jak to naprawić (przycisk z pilota otwiera...
Mrugająca kontrolka oleju.
dodał: ~suzi2008, 8 lat temu
Mruga kontrolka oleju pomimo, że na miarce jest poprawna ilość, nie ma żadnego wycieku, silnik jest suchy chodzi normalnie. Co może być przyczyną?

Autorentgen Suzuki Swift III

Liczba wpisów: 23

Wadliwa przekładnia kierownicza

dodał: Fili_P, 2 lata temu
Głuche, dudniące stuki dochodzące gdzieś z komory silnika z prawej strony były zgłaszane praktycznie od razu tej samej zimy po zakupie. W pierwszej chwili myślałem, że to małe węgierskie rączki nie dokręciły zbiornika na płyn do spryskiwaczy albo puszki filtra powietrza. Świetnie słyszalne na takiej nawierzchni z płyt ażurowych-betonowych. Przy okazji dwóch kolejnych przeglądów okresowych zgłaszane. ASO sprawdziło amory 67/60% i ich mocowanie - elementy gumowe. Trzeciej zimy w innym ASO okazało się że mój egzemplarz zalicza się do akcji serwisowej (brawo pierwsze ASO :-( ) Przekładnia...

Stuki w zawieszeniu.

dodał: Evool, 6 lat temu
Jeżdżę tym autem pół roku. Zaczynałem przy przebiegu 26 tys. km i strasznie coś stukało z przodu... Byłem w końcu w serwisie i stwierdzono, że to przekładnia kierownicza. I faktycznie - aż czuć drgania/luzy na kierownicy. Także przekładnie są wadliwe - zawieszenie sztywne wciąż (47 tys. km).

Niska jakość materiałów wykończeniowych.

dodał: ACbot, 9 lat temu
witam. w moim swifcie mk4 99r 1.0 5d klamki wewnetrzne oberwały sie tylko gdy brat po zdjeciu boczkow za duzo sily wlozyl w otwieranie drzwi ktore byly zamkniete suwakiem:D ale odkupił mi je i nawet wstawił:), a plastiki twarde ale czego oczekiwac od taniego auta miejskiego

Podatny na awarie układ oświetlenia pojazdu.

dodał: ACbot, 9 lat temu
zgodzę się z tym, migacz czasami sam z siebie przerywa, trzeba rozkręcić lampę i ponownie wsadzić żarówkę, ale po za tym autko super ! Swift 99r 1.0

Podatne na uszkodzenia i obluzowanie zaciski akumulatora.

dodał: ACbot, 9 lat temu
Nakrętki ściskające klemy są marnej jakości, a moim zdaniem - raczej powinny znajdować się tam, gdzie teraz jest łeb tej śruby. Byłoby łatwiej odkręcać je, bez niszczenia nakrętki. W ogóle - jest to dość delikatna konstrukcja, ale i akumulator też o niewielkiej pojemności.

Dane techniczne Suzuki Swift III

Moc silników 53–92 KM
Pojemność silników 1,0–1,6 l
Prędkość maksymalna 145–165 km/h
Przyspieszenie 0-100 13,0–16,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Suzuki Swift III
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1045
Koszt ogólny 20,27 PLN
LPG20 PLN
PB28.87 PLN
Wydatki serwisowe 7,87 PLN Pozostałe wydatki 7,40 PLN

Publikacje o Suzuki Swift

Newsy o Suzuki Swift