Szukaj

Informacje o Toyota Land Cruiser VI MPV

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowana od roku 1954 Toyota Land Cruiser to przedstawiciel segmentu pojazdów terenowych (segment ). Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych aut japońskiej marki i zarazem jej dużym sukcesem rynkowym. Był też pierwszym modelem Toyoty w segmencie I. Produkowane niedługo po wojnie, pierwsze samochody bazowały na amerykańskim Jeepie. Land Cruiser był pierwszym produkowanym masowo modelem Toyoty, eksportowanym z Japonii. Do dnia dzisiejszego stworzono w sumie osiem generacji Toyoty Land Cruiser, z których większość zaprojektował Sadayoshi Koyari.
czytaj więcej
Powagosław
Motoryzacyjna ikona. Dziś Land Cruiser to bestia w terenie, na której zbudowano luksusową limuzynę. Definitywne tak dla tego dzieła japońskich rąk. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak to się mówi - „klasyka się nie tyka”. Wszyscy Land Cruisera znamy i lubimy, tylko dlaczego nowy model wygląda jak koreańska pseudoterenówka? Gdyby nie to, można by się zakochać. ~Luzacjusz

Toyota Land Cruiser VI MPV – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4760 mm
Szerokość 1885 mm
Wysokość 1890 mm
Rozstaw osi 2790 mm
Rozstaw kół - przód 1585 mm
Rozstaw kół - tył 1585 mm
Zwis przedni 895 mm
Zwis tylny 1075 mm
Prześwit 220 mm
Prześwit 4x4 220 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1151 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 621 l
Kąt natarcia 32 stopnie
Kąt rampowy 25 stopnie
Kąt zejścia 25 stopnie
Kąt przechyłu bocznego 42 stopnie
Możliwość podjazdu 42 stopnie
Głębokość brodzenia 700 mm
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~rMar
Toyota Land Cruiser VI
MPV 3.0 D-4D 201KM 148kW
W terennie - warunki jakie by nie były nie robią na nim wrażenia, bardzo dobrze się sprawdza, przy największych śnieżycach - wiesz że dojedziesz, Napewno, co powoduje błogi spokój u kierowcy i pasażerów. Na asfalcie nie jest źle, 160 pojedzie nie zaprotestuje tylko po co się tak śpieszyć? Z pewnością nie dla tych co chcą ciąć bo autobahnah ile się da. Kompromis między terenówką a osobówką wygląda właśnie tak. Jest trochę taki wołek roboczy. gdyby był bardziej komfortowy w środku byłby ideał. Czujesz się bezpiecznie, inni zachowują respekt jakbyś jechał tirem, ustępują drogi, wpuszczają do ruchu. wady: - beznadziejne wyciszenie wnętrza i przenieśienie drgań na drążek zmiany biegów7 -ciężko wciskalne sprzęgło - boli noga -fotele mogły by być wygodniejsze - jak dla mnie mała przednia szyba - we wszystkich nowych toyotach tak jest -wykończenie wnętrza - to nie range rover zalety: - relatywnie mało pali nawet w mieście ~11l - jak narazie bezawaryjny - to terenówka z krwi i kości, z ramą reduktorem, stałym napędem na obie osie, i bajecznym przeniesieniem napędu na każde koło Brać tylko i wyłącznie z automatem. Kamera cofania też się bardzo przyda. Fotele może w skórze są wydodniejsze, bo przynajmniej te w welurze są takie jak z corrolli. Koła tylko 18'', do 17'' jest tylko 2 producentów opon. Ja wziąłem z chipem do 200KM, ale chyba i tak nie ma sensu tego robić, mocy jest wystarczająco i tak w podstawie. Zawsze jak stwierdzimy że nam za mało dodadzą nam KM w serwisie od ręki za odpowiednią opłatą rzecz jasna. Za całokształt technicznie nie można się przyczepić, ale nie wywołuje uśmiechu rano wsiadając do niego. Nie ma tego czegoś, niestety. Jest jak bardzo dobre narzędzie ale tylko narzędzie - nic więcej. Utrata na wartości mała, jedna z mniejszych, za 200 kawałków dostajemy kawał porządnie złożonej blachy. Może to nie to samo co stary hilux młotkiem naprawialny, ale jest nieźle. W sumie od poprzednich mogeli różni się bardzo niewiele, w zasadzie detale, także może warto rozejrzeć się za ciut starszym a tańszym? Jeżeli w teren się nie wybieracie, a ja w sumie bardzo żadko gdzieś jeżdżę - i to raczej nie z konieczności, to lepszym wyborem będzie kombi. Czuć w nim że niestety to nie lexus i tego mu chyba najbardziej brakuje. Kupić kupił bym jeszcze raz, ale chyba używane, bo w sumie to jedno i to samo, a trochę $ zostaje w portwelu. Wiadomo różnie z używkami bywa...
4,5
~Marek
Toyota Land Cruiser VI
MPV 3.0 D-4D 201KM 148kW
Mam LC 150 od roku. Kupiłem 3latka. To moje pierwsze tego typu auto i jestem w nim zakochany. Ten samochód jest fenomenalny! Jak na swoje wymiary i wagę jest dynamiczny. Jak jeszcze pan Toyota ;) poprawi w nim automatyczną skrzynię biegow, która w mojej opinii jest najsłabszym ogniwem w tym aucie, to LC będzie perfekcyjny. Rozmiarów małego czołgu a w mieście jazda nim to bajka :), na autostradzie też daje radę. Jazda z prędkością rzędu 180 km/h stabilnie, w miarę cicho i ogólnie bezproblemowo. Wiadomo, to nie S class, ale jest komfortowo. Dodatkowo, w terenie wjedzie wszedzie i co ważne zawsze wyjedzie o własnych siłach. Wystarczy nie przeszarżować. W długich trasach sprawdza się bardzo dobrze, pozycja za kierownicą dobra, nie męczę się nawet po całodziennej jeździe. Dobra widoczność, wielki PLUS za kamery i duże lusterka! Przestrzeni we wnętrzu nie brakuje, duży bagażnik to też wielki atut. Generalnie polecam bardzo to auto osobom, które się wahają. To na prawdę doskonały wybór! Kolejnym moim pojazdem będzie także LC, jednak kupię wersję podstawową i dozbroję. Nie jestem fanem skóry w środku, nie spisuje się podczas wyjazdów w ciepłe zakątki naszego globu :). System nawigacji nie jest idealny, w dodatku denerwuje dziwne podejście Toyoty do swoich użytkowników i kasowanie ponad 1200 pln za aktualizację map (na twardym dysku) ... To jest ŻENUJĄCE! Poza tymi drobiazgami, auto zasługuje na ogólna ocenę 'doskonałe'.
3,6
~Tadeusz
Toyota Land Cruiser VI
MPV 3.0 D-4D 201KM 148kW
Za całkiem spore pieniądze dostajemy auto które pojedzie zawsze i wszędzie, wszystko się do niego zmieści, bezpieczne. Nie jest królem autostrad itp. ale napewno jest królem off-roadu. Do dynamicznego wyprzedzania na trasie i jechania 160 po autostradzie wystarczy. W mieście jest raczej utrapieniem, jest szeroki, długi i wysoki. Na parkingach na wysokość się mieści, aczykolwiek na styk. Miłe jest to że się siedzi wysoko i na trasie wszystko widać. Pomimo nowoczesnej etykiety fotele są niewygodne, napakowanie elektroniką odbiera mu charakteru, i wkur... zwłasza dźwięk zapinania pasów itp. . Jest to zaktualizowana starsza wersja o pare nowoczesnych drobiazgów. Gdybym teraz kupował, kupił bym raczej starą wersję, która poza wyglądem niewiele odbiega od tego. Na wyprawy i podróże nie ma lepszego auta, ale do miasta czy na trasy, lepiej wziąść jakiegoś kombiaka. Niczym nie zaskakuje ale jeździ zawsze i wszędzie. Jak już się ktoś zdecyduje na land cruisera to najlepiej z automatem, i nie bierzcie kół 17 weźcie 18, bo do 17 jest tylko 2 producentów, kamera cofania się przyda i skórzana tapicerka.
Średnie spalanie dla Toyota Land Cruiser VI MPV
11,7
l/100 km
10,4 – 12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,2
Toyota Land Cruiser VI
MPV 3.0 D-4D 190KM 140kW
Lubię bardzo moją toyotę, ale zużycie paliwa po prostu mnie dobija, w mieście 14-15 litrów i mniej nie spali, na trasie jadąc 100 km/h udaje się zejść do 10, średnio komputer pokazuje 13.8 l/100. Mam jeszcze HDJ 80 z silnikiem 4.2 litra rocznik 1998 średnie spalanie z wyjazdu 9000 km z namiotem dachowym na kołach 285x75x16 - 12 l na 100 km a jest to stary, kwadratowy samochód na dużych kołach i z namiotem :), jakoś nie dostrzegam postępu w technologii. A już dane umieszczane na stronie toyoty chyba robione były jak samochód stoi podczas testów :). Podsumowując lubię obydwie LC ale 150 mogłaby jednak zużywać mniej paliwa
12,0
Toyota Land Cruiser VI
MPV 3.0 D-4D 190KM 140kW
Kochane auto ale trochę jednak spala! Co ciekawe komputer w miescie zawyża spalanie. Na postoju liczy maksymalne. Stad przekłamanie około 1 litra w średnich. Niemniej pali dużo. Fakt że wiekszość przebiegu to miasto i to krótkie dystanse. W takiej sytuacji wychodzi 14-15 litrów. Każda trasa obniża spalanie. Można zejść przy spokojnej jeździe do 9-10 litrów. Ale 120 nie przekraczam i jeżdżę bardzo płynnie.
12,0
Toyota Land Cruiser VI
MPV 3.0 D-4D 190KM 140kW
Kochane auto ale trochę jednak spala! Co ciekawe komputer w miescie zawyża spalanie. Na postoju liczy maksymalne. Stad przekłamanie około 1 litra w średnich. Niemniej pali dużo. Fakt że wiekszość przebiegu to miasto i to krótkie dystanse. W takiej sytuacji wychodzi 14-15 litrów. Każda trasa obniża spalanie. Można zejść przy spokojnej jeździe do 9-10 litrów. Ale 120 nie przekraczam i jeżdżę bardzo płynnie.
Toyota Land Cruiser VI MPV