Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota RAV4

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 1994 roku. Jeden z najpopularniejszych modeli w swojej klasie (ponad 4,5 mln wyprodukowanych egzemplarzy), a także jeden z pionierów wśród tzw. aut rekreacyjnych. Idea stworzenia tego samochodu powstała już w 1986 roku. Po rynkowym debiucie RAV4 zainspirował innych producentów do poszerzenia swojej oferty o model tego typu. Skrót RAV4 oznacza Recreational Active Vehicle with 4 wheel-Drive, czyli rekreacyjny pojazd z napędem na 4 koła. Obecnie w sprzedaży znajduje się czwarta generacja modelu, debiutująca w 2013 roku. Oferowany też w wersji elektrycznej (RAV4 EV).

Generacje Toyota RAV4

  • Wybierz generację: Toyota RAV4 IV (2013 - teraz)
    Toyota RAV4 IV
    Toyota RAV4 IV - galeria redakcyjna - widok z przodu Toyota RAV4 IV - galeria redakcyjna - koło Toyota RAV4 IV - galeria redakcyjna - widok z tyłu Toyota RAV4 IV - galeria redakcyjna - bagażnik, akcesoria Toyota RAV4 IV - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Toyota RAV4 IV - galeria redakcyjna - kierownica

    Toyota RAV4 IV

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Samochód został najmocniej w swojej historii odmieniony pod względem wizualnym (z nawiązaniami do nowej Toyoty Camry). W porównaniu do swoich poprzedników, RAV4...

    więcej o Toyota RAV4 IV

  • Wybierz generację: Toyota RAV4 III (2006 - 2012)
    Toyota RAV4 III
    Toyota Rav4 2009 - lewy tylny reflektor - wyłączony Toyota Rav4 2009 - lewe lusterko zewnętrzne, przód Toyota Rav4 2009 - prawy bok Toyota Rav4 2009 - widok ogólny wnętrza z przodu Toyota Rav4 2009 - fotel pasażera, widok z przodu Toyota Rav4 2009 - zagłówek na fotelu kierowcy, widok z przodu

    Toyota RAV4 III

    Trzecia generacja modelu produkowana w latach 2006-2012. RAV4 został tym razem zbudowany na zupełnie nowej platformie podłogowej. Od poprzednika zdecydowanie różnił się też rozmiarami, zaś jego sylwetka została solidnie przeprojektowana. W 2009, a potem...

    więcej o Toyota RAV4 III

  • Wybierz generację: Toyota RAV4 II (2000 - 2006)
    Toyota RAV4 II

    Toyota RAV4 II

    Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2000 roku. Pod względem stylistycznym RAV4 II został solidnie zmodernizowany. Choć jego rozmiary powiększyły się nieznacznie, zarówno sylwetka auta, jak i jego wnętrze zdecydowanie zyskały na atrakcyjności....

    więcej o Toyota RAV4 II

  • Wybierz generację: Toyota RAV4 I (1994 - 2000)
    Toyota RAV4 I

    Toyota RAV4 I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1994 roku (w Ameryce Północnej w 1996 roku). RAV4 został oparty na prototypie przedstawionym cztery lata wcześniej w Tokio. Wersję produkcyjną zbudowano na platformie podłogowej Toyoty Corolli. Auto szybko zdobyło...

    więcej o Toyota RAV4 I

RAV4 IV

Mała, zgrabna, zwinna - taka była Toyota RAV4 pierwszej generacji. Z upływem lat i wzrostem konkurencji, autu przybywało centymetrów, a charakter "fun-cara" ustąpił miejsca wizerunkowi przyjaciela rodziny. Doskonałym na to dowodem jest czwarte wcielenie japońskiego SUV-a, które swoimi gabarytami naprawdę robi wrażenie. Uwagę przykuwa również sama stylistyka nadwozia, choć wyraziste, acz dość kontrowersyjne detale designerskie nie każdemu przypadną do gustu.

Kilka designerskich "smaczków" znalazło się również we wnętrzu RAV4, na szczęście nie wpłynęło to niekorzystnie na ergonomię obsługi - wszystkie najważniejsze funkcje pokładowe kierowca obsługuje intuicyjnie. Do dyspozycji ma on również wygodną pozycję za "kółkiem", bardzo czytelne zegary oraz solidne wykończenie kokpitu idące w parze z tworzywami wysokiej jakości. Na minus trzeba z kolei zapisać widoczność do tyłu - wąskie szyby i szerokie słupki robią swoje.

Jeśli ktoś myśli o Toyocie RAV4 IV jako alternatywie dla minivana, ten nie jest w błędzie. Jedno z najobszerniejszych wnętrz w klasie (zwłaszcza biorąc pod uwagę drugi rząd siedzeń) sprawia, że każdy, nawet najbardziej rosły pasażer poczuje się dopieszczony. Dzięki wygodnym siedzeniom, dalekie wyjazdy nie narażają podróżnych na obolałe plecy, a za sprawą całej masy skrytek i uchwytów, w kabinie łatwo zachować należyty porządek. Dodając do tego bagażnik, który jest pojemny, bardzo funkcjonalny i ma nisko położony próg załadunkowy, otrzymujemy prawdziwego przyjaciela rodziny.

Jeżeli zechcemy spędzić z rodziną urlop w górach, "RAV-ka" sprawdzi się nawet lepiej niż zwykły minivan - z opcjonalnym napędem na cztery koła pozwoli nam bezpiecznie dojechać do ośrodka wypoczynkowego, również zimą. Zawieszenie auta bez problemów rozprawia się z wszelkimi niedoskonałościami pokonywanej nawierzchni, a jednocześnie nie pozwala sobie na niestabilne zachowanie podczas jazdy krętą drogą. Powodów do narzekań nie daje też praca przekładni kierowniczej.

Toyota RAV4 IV. generacji to jeden z najbardziej dopracowanych samochodów w klasie, w którym nie znajdziemy żadnych poważnych słabości. Co ważne, japoński model nie kosztuje przy tym dużo, a jego wyposażenie standardowe trzeba uznać za satysfakcjonujące. Uwag nie mamy do ochrony gwarancyjnej i ochrony podróżnych podczas zderzeń.

RAV4 III

Jako prekursor mody na kompaktowe pseudo-terenówki, Toyota opanowała projektowanie SUV- ów niemal do perfekcji. Nie chodzi tu tylko o stronę mechaniczną, ale i wizualną tego typu aut. Bohater naszego opisu - model RAV4 - prezentuje się masywnie niczym prawdziwa terenówka, a jednocześnie nie brak w nim oryginalnych detali świadczących o jego nowoczesności. Nadwozie łączy bowiem wysoki prześwit, mocno zaznaczone nadkola i “off-roadowe” nakładki na zderzaki z charakterystycznie wyprofilowaną linią okien i atrakcyjnymi lampami.

Przyjemna dla oka stylizacja zewnętrzna Toyoty RAV4 III. generacji znajduje swoją kontynuację w środku - za sprawą mocno wyprofilowanej deski rozdzielczej, rozbudowanej konsoli środkowej i charakterystycznych boczków drzwi wnętrze przyciąga uwagę. Uwagi nie rozprasza natomiast umiejscowienie elementów obsługi - wszelkie klawisze i przełączniki są tam, gdzie być powinny. Zastrzeżeń nie można mieć ponadto do pozycji za kierownicą i czytelności zegarów, narzekać można natomiast na jakość wykończenia niektórych elementów.

W kwestii przestronności kabiny japoński model nie jest liderem segmentu, choć do najobszerniejszych rywali wiele mu nie brakuje - jedynie wyższe osoby mogą narzekać na niedostatek miejsca na nogi. Bagażnik cechuje się przyzwoitą pojemnością, a jego wykorzystanie ułatwia wysoka ładowność. Szkoda tylko, że nadkola mocno wnikają do jego wnętrza, a dostęp do kufra “broni” ciężka klapa otwierana na bok (niestety po japońsku, czyli w stronę chodnika).

Podczas jazdy krętą drogą RAV4 zaskoczy niejednego przeciwnika “podniesionych kombi” - dzięki sztywno zestrojonemu zawieszeniu Toyota doskonale pokonuje ciasne łuki. Znacznie gorzej jest, gdy równa droga się kończy i zaczyna trasa na kształt sera szwajcarskiego - wtedy podróżni boleśnie odczuwają zastosowanie sztywnego zawieszenia. Do poprawki kwalifikuje się ponadto precyzja działania układu kierowniczego. Jeśli chodzi o możliwości terenowe, lekkie przeszkody auto pokonuje całkiem sprawnie - rzecz jasna, jeśli mamy do czynienia z wersją 4x4.

Dla tych, którzy od Toyoty RAV4 III oczekują niezawodności poprzedniczek, mamy złe wieści. Owszem, samochód nadal jest pod tym względem wzorem dla większości konkurentów, ale całkowicie bezawaryjny nie jest - pojawiają się kłopoty z przekładnią kierowniczą, hamulce zużywają się w błyskawicznym tempie, elektryka potrafi czasem zastrajkować, ale największym problemem są awarie nowoczesnych diesli. Egzemplarzy z trwałymi “benzyniakami” jest na rynku niewiele, cieszy za to fakt, że większość aut jest w bardzo dobrej kondycji. Ceny - zarówno części, jak i samych samochodów - są niestety wysokie.

Komentarze redakcji

Powagosław: RAV4 dowodzi jednego, na szczęście: że Toyota wreszcie poważnie podchodzi do produkowania samochodów, które są w stanie ekscytować swoją aparycją. Jeśli ten model jest zapowiedzią zmian w gamie marki, to obranego kierunku należy pogratulować i życzyć trzymania się kursu.
Luzacjusz: Nie do końca podzielam masowe zachwyty nad nową RAV4. To znaczy: auto prezentuje się dobrze, nawet bardzo dobrze (szczególnie patrząc na ostatnie designerskie wyczyny Toyoty), choć ten model nigdy nie kłuł w oczy taką masywnością zarezerwowaną dla większych SUV-ów. Trochę mało RAV4 w tym RAV4.

Silniki Toyota RAV4

Toyota RAV4 IV - jaki silnik wybrać?

Silnik benzynowy ma 150KM, ale pod maską tego auta i tak lepiej spisują się diesle. Już najsłabszy 124-konny wariant D-4D jest tańszy od benzynowego i spokojnie można go polecić mimo pozornie małej mocy. Co prawda nie ma sensu ścigać się nim z Viperem, ale Toyota dość zgrabnie wyprzedza i chętnie przyspiesza. Wersja 150-konna tylko potęguje pozytywne odczucia, bo samochód staje się naprawdę zrywny. I niestety dużo droższy…

Toyota RAV4 III - jaki silnik wybrać?

Już najmniejszy, 2-litrowy motor benzynowy całkiem dobrze napędza auto. Wiadomo, terenówka z ponad 150KM pod maską nie ma za wiele wspólnego z wysokim tętnem, ale jeśli w grę wchodzi cena, to nie warto takiej wersji skreślać – nieco ponad 10 sekund do 100km/h wystarczy nawet na trasie. Coś mocniejszego oczywiście też się znajdzie. 2.4l 170KM jest najlepszym wyborem w tym aucie – pozwala wyprzedzać bez strachu o własne życie nawet do 120km/h, szybciej i tak nie ma gdzie jeździć. Flagowy motor ma ponad 260KM i 3.0l pojemności – dla rozrzutnych w sam raz. Jeśli chodzi o diesla – RAV4 można dostać z motorem 2.2-litrowym o mocach od 136, poprzez 150, a kończąc na 180KM. Ten pierwszy jest trochę za słaby, ale wersje co najmniej 150-konne sprawdzą się już dużo lepiej w praktycznie każdych warunkach. Nie trzeba dodawać, że najlepiej kupić tą najmocniejszą, ale to już inna półka cenowa.

Publikacje o Toyota RAV4

Toyota RAV4 2.0 D4D - skok do nowego segmentu?
 
Nasz test Toyota RAV4 2.0 D4D

W maju minęło dwadzieścia lat historii RAV4. Przez ten czas japońskie auto sprzedało się w ilości ponad 5 mln egzemplarzy, stając się legendą. W roku swoich dwudziestych urodzin pionier kompaktowych samochodów rekreacyjnych z napędem 4x4 doczekał się nowej wersji. Napęd na cztery koła, do niedawna dostępny...

Toyota RAV4 2.2 D-4D - nowe rozdanie
 
Nasz test Toyota RAV4 2.2 D-4D 150 Prestige

Ewolucja Toyoty RAV4 postępuje. Debiutujący w 1994 roku model był niewielkim SUV-em z napędem na wszystkie koła. Czwarta generacja RAV4 to zupełnie inna bajka. Komfortowy i przestronny samochód ma naprawdę duże nadwozie.

Nowa Toyota RAV4 - więcej, lepiej, inaczej
 
Nasz test Toyota RAV4

Prawie dwadzieścia lat od debiutu Toyota wprowadza na rynek czwartą generację swojego kompaktowego SUVa. Już pierwszy rzut oka na nową RAV4 pozwala nam ocenić, że auto nie przeszło gruntownego liftingu, tylko ktoś na poważnie zajął się jego projektem. Duże zmiany mogą wróżyć tylko jedno - atak na klientów...

SUV za rozsądne pieniądze - Toyota RAV4 (2000-2006)
 
Nasz test

SUV-y są modne. Nie bez przyczyny. Podwyższony prześwit ułatwia jazdę po wyboistych drogach, wysoka pozycja za kierownicą zapewnia dobrą widoczność, a napęd na cztery koła podnosi bezpieczeństwo w trudnych warunkach.

RAV4 - Japończyk potrafi
 
Nasz test

Japończycy są bardzo zabawni. I nie chodzi tu o to, że wyglądają inaczej niż Europejczycy, bo to już można podpiąć pod rasizm i azjatycki odpowiednik Ku Klux Klanu. Chodzi o motoryzację. Azjaci często produkują auta, które wobec niemieckiej konkurencji są takim kontrastem, jak średniowieczna medycyna...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Toyota RAV4

Toyota RAV4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota RAV4autoWcentrum - społeczność Toyota RAV4

najwyższe oktanyAuta - Toyota RAV4

Toyota RAV4 Fat Boy 78,38

Toyota RAV4 56,91

Toyota RAV4 40,94

Toyota RAV4 46,14

Toyota RAV4 gziazdeczka 59,48

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota RAV4

zegas 42,33

michu1 30,08

siudym 30,13

djbisonus 87,91

Rolii 30,09

atom1234 30,12

marcinis1 30,00

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota RAV4

swieży olej dla RAFKI
swieży olej dla RAFKI Nareszcie udało mi sie znalezc troche czasu i wymieniłem olej silnikowy.Bylem ba...
zima ;)
zima ;) jestem miłośnikiem zimowej jazdy ;) a teraz zapanowały super warunki. Ale jazda....
Przeglad po islandzku.
Przeglad po islandzku. Nareszcie zrobilem przeglad.Wedlug pana,ktory mi robil przeglad wszystko gra,opr...
Mały powód do dumy.
Mały powód do dumy. http://www.autocentrum.pl/testy-aut-uzywanych/suv-za-rozsadne-pieniadze-toyota-r...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota RAV4

od 93 900 zł do 161 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (152 KM): Valvematic 150

 

Diesel (124 - 150 KM): D-CAT 150, D-4D 125, D-4D 150

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa
Katalog nowych aut Toyota RAV4
 

Najpopularniejsza wersja Toyota RAV4

Toyota RAV4 D-CAT 150 150KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
komputer
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
skórzana tapicerka
podgrzewane fotele
tempomat
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet BIS Gwarancja Serwisowa - 899
Pakiet Safety - 3 300

Cena katalogowa

161 900

Zobacz ofertę Toyota RAV4 D-CAT 150 150KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Toyota RAV4 najczęściej porównywane z:

Honda CR-V
2.2 i-DTEC (150 KM)
Audi Q5
2.0 TFSI (180 KM)
Land Rover Range Rover Evoque
2.2 TD4 (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA Demonstracyjny Nissan Qashqai ACENTA
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 200 km. Silnik: 1.2 115KM, benzynowy.
Cena: 92 600 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 17 700 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara PRM Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara PRM
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 300 km. Silnik: 2.4 169KM, benzynowy.
Cena: 114 490 zł 95 500 zł
Zyskujesz: 18 990 zł Zobacz szczegóły »

Ocena auta Toyota RAV4

Wybrane opinie

Toyota RAV4 MPV 2.0 16V D-4D (116 KM)

Uwaga!!! Nie bede tu wypisywał zalet i wad tego auta. Chodzi mi o coś innego. Chce ostrzec wszystkich, którzy mają zamiar kupić używaną RAVkę. Ja kupiłem taką z autokomisu sprowadzoną z włoch w marcu tego roku. Jeździło mi się nią świetnie ale do czasu... Na początku czerwca przyjechała do mnie policja i zabrała mi auto pod pretekstem że samochód jest kradziony na terenie włoch w styczniu tego roku. Byłem zszokowany, ponieważ przed kupnem sprawdzałem samochód w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Radomiu, która posiada Interpol. Poza tym sprawdzałem czy numery nie są przebijane i wszystko inne co tylko było do sprawedzenia. Samochód posiadał wszystkie niezbędne papiery oraz polski dowód rejestracyjny wystawiony na początku lutego. Przed rejestracją również musiał być sprawdzony na policji a informacja o kradzieży tego auta ukazała się w interpolu 14 stycznia. Jak więc to wszystko jest możliwe? Teraz wiem! Policja absolutnie nie jest wiarygodnym źródłem informacji na temat legalności danego...

dodał: fergusson
Toyota RAV4 MPV 2.0 16V D-4D (116 KM)

chyba auto w spowjej klasie jest moim zdalnie majbardziej ekonomiczne. oczywiscie mozn akupic volvo, vw, subaru, honde, jeepa, ale zarowno cena by byla inna jak i parametry. takie auto jest jak dla mnie najlepsze. jedyne co bym zmnienil _koniecznie_ to wyciszyl - zdecydowanie ! no i prawdopodobnie dolozylbym chipa/tuning Toyoty. ale to 6300pln wicej. nie malo, choc podobno sie oplaca a, i jeszcze tzw bajery. auto nie ma a zdecydowanie moglo by miec 1) wskaznik ilosci kilometrow jakie mozemy przejechac jeszcze na paliwie pozostalym w zbiorniku 2) regulowane elektrycznie siedzenia - nawet nie ma takiej opcji, a mogla by byc jakby ktos chcial - ja bym akurat potrzebowal 3) pierdola typu, ze nawet nie pokazuje sie na radio, jak zwieksza sie glosnosc muzyki - nie wiem o co chodzi Toyocie, ale dawno inni na to wpadli 4) raczka do zamykania dzwi od bagaznika. chyba w hondzie, czy nawet w moim starym fordzie kombi bylo takie wglebieienie _wewnatrz_ dzwi, za ktore sie chwytali i zamykalo...

dodał: Sylwester
Toyota RAV4 MPV 2.2 16V D-4D (177 KM)

uwazam, ze opony "run flat" to totalne nieporozumienie - co zrobic, kiedy jedziemy w dluga trase, w swieto i walnie nam "kicha" wszystkie stacje Toyoty nieczynne, a nikt inny nam ich nie naprawi, poza tym brak kola zapasowego na tylnych drzwiach, bardzo pogarsza walory estetyczne samochodu (traci na "terenowosci"), no i te ceny opon! po co to wymyslili? ZENUJACE rozwiazanie rolet w bagazniku-kto to wymyslil-przednia ich czesc wykonana z ordynarnej ceraty, bez mozliwosci regulacji-trzeba dostosowac ustawienie oparcia fotela, do jej dlugosci, wypadajace uchwyty, ktorymi jest mocowana do pretow zaglowkow, KATASTROFALNE rozwiazanie, a w poprzednim modelu, bylo bezproblemowo - sztywna polka z tylu a z przodu wyciagana roleta - i komu to przeszkadzalo-jak taka renomowana firma mogla cos takiego wypuscic, w modelu, ktory kosztuje takie pieniadze (prawie 150tys.zl). A w telewizji pokazuja, jak wszystkie rozwiazania w samochodach sa wszechstronnie sprawdzane - a tu po pierwszym spojrzeniu widac...

dodał: rycho; marysiek@o2.pl
Toyota RAV4 Standard 2.0 i 16V (129 KM)

Wersja benzynowa ma za mały moment obrotowy, daje się to we znaki w zimie w walce z zaspami. Maksymalny moment obrotowy uzyskuje się przy 4000 obr/min, takie obroty silnika w walce z zaspą to gwarantowana klęska a używanie pół-sprzęgła skończyło się wymaną tarczy sprzęgła z dociskiem - 1200 zł. Nie ma producenta który wytwarza idealne samochody, ale TOYOTA w/g mojego rankingu jest zdecydowanie nr 1, a zaliczyłem w swoim życiu większość marek. Na potwierdzenie moich poglądów za tydzień odbieram nowy model RAV-4 2,2D-4D 180. I bardzo ważne po moją starą ale jarą Rwkę ustawiła się kolejka chętnych do kupienia, to też się liczy przy obecnej podaży złomów.

dodał: hp@lubgal.pl
Toyota RAV4 MPV 2.2 16V D-4D (136 KM)

Od początku same problemy! Drobne ale jednak. Bieg drugi to porażka, przeciekająca woda do wnętrza przez nieszczelność w przednim podszybiu!!(za taką cene!!), po dłuższej szybkiej jeździe, po zatrzymaniu samochodu jakieś dziwne chrobotania, stuki dochodzące z silnika lub skrzyni(może łożysko oporowe) ASO nie ma pojęcia co to jest!, podczas jazdy dziwny szum owiewającego powietrza przy przednich szybach( może uszczelki-ale wyglądają OK!), przedziwne pękanie skóry na siedzeniu!, wymieniony krzyżak na kolumnie kierownicy!,wymienione klocki hamulcowe, które okazały się zamontowanym bublem, konsekwencją tego była konieczność toczenia tarcz hamulcowych,

dodał: hydrobalet@wp.pl

Galerie Toyota RAV4

Toyota RAV4 IV 2.0 D-4D 124KM - galeria redakcyjna Toyota Rav4 2009 Toyota RAV4 IV Premium (2013) Toyota RAV4 EV Toyota RAV4 EV Concept Toyota RAV4 IV - galeria redakcyjna Toyota RAV4 2006 Toyota RAV4 2010 Toyota RAV4 IV - wersja europejska Toyota RAV4 IV 2.2 D-4D 150KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota RAV4

  • 1.
  • 5,00 Toyota RAV4 IV Valvematic 150 (152KM) 2013r.
    dodał: KREDYTY-Chwilówki, 28.05.2014

    Auto Gaz Aries od 8 lat zajmuje się instalacjami gazowymi w naszych samochodach. Przez cały czas nasza współpraca układała się bardzo dobrze. W tym modelu pracownicy Auto Gaz Aries zainstalowali BRC SEQUENT 24, która rewelacyjnie sprawdza się na trasie. Polecamy serdecznie!

  • 2.
  • 5,00 Toyota RAV4 II 1.8 VVTi (125KM) 2005r.
    dodał: Łukasz, 23.05.2012

    Jestem bardzo zadowolony. Warto trochę dołożyć i zakładać instalacje z wyższej półki. W poprzednim aucie miałem instalacje Stag i to jest pomyłka w porównaniu z BRC.

  • 3.
  • 5,00 Toyota RAV4 I 2.0 i 16V (129KM) 1999r.
    dodał: lew-woj, 01.08.2011

    od listpada 2010 wymieniłem w lipcu 2011 tylko filterek.Instalacja chodzi bez najmniejszych zastrzeżeń.profesjonalna obsługa i montaż.polecam.

  • 4.
  • 5,00 Toyota RAV4 I 2.0 i 16V (129KM) 1997r.
    dodał: przemoiii@poczta.onet.pl, 10.09.2011

    Instalację została założona w Inowrocławiu przy ul. Dworcowej...obsługa SUPER a auto na gazie pracuje ŚWIETNIE....

  • 5.
  • 4,00 Toyota RAV4 II 2.0 i 16V (150KM) 2006r.
    dodał: Marek, 05.11.2010

    Polecam Autoserwis godpolbis w Nowym Targu bardzo miła i fachowa obsługa , dobór instalacji

  • 6.
  • 5,00 Toyota RAV4 III 2.0VVT-i Multidrive S (158KM) 2010r.
    dodał: maciek, 27.09.2011

    Ja osobiscie polecam firme: Auto Gaz Rawa, RAWA MAZOWIECKA Wałowice 57 woj. łódzkie

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota RAV4

Toyota RAV4

163 komentarze

121 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~gu1iwer~gu1iwer

Do ~realny: Z powerboostem da się pojechać , no zależy kto czego oczekuje od auta... ale porównując do tiquana i kugi jedzie lepiej . Całkiem niezła dynamika i vmax osiągnąłem nieco ponad 200km/h.
Jedyny słaby punkt to zawieszenie - tylko i wyłącznie na autostrady, nie nadaje się , jak to wydaje się ~szalonej "na nasze dziurawe drogi". tłumienie nierówności na poziomie wozu drabiniastego

~realny~realny

design zewnętrzny i wewnątrz świetny. silnik 2.0 d-4-d nie ma czym jechać! podobnie rozpędza się polonez caro! proponują powerboost czy jednak jest znacząca różnica czy tylko kosmetyka...? chętnie poczytam opinie, których na razie nie ma..

~realny~realny

design zewnętrzy i wewnątrz świetny. silnik 2.0 diesel nie ma czym jechać! polonez caro podobnie się rozpędza! proponują powerboost czy to jednak jest znacząca zmiana czy tylko kosmetyczna??

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 887
Przejechany dystans
24 440 180 km
Zatankowanego paliwa
851 275 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 010
Wydanych pieniędzy
1 103 209 zł
Średnie wydatki na auto
1 147 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 229
Wydanych pieniędzy
2 364 609 zł
Średnie wydatki na auto
2 458 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (962)

Testy zderzeniowe Toyota RAV4

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota RAV4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota RAV4, 2.2 diesel, mid grade, LHD
2013

Toyota RAV4
Toyota RAV4

Toyota RAV4
2006

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota RAV4

Na podstawie 440 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: seb, dodano: 03.11.2010 13:47

Automat, 3 drzwiowa, inst. gazowa II generacji Landirenzo. Mam złudzenie, że trochę za dużo pali, lecz jest regularnie regulowana instalacja. Napewno zawyża zużycie skrzynia automatyczna i nieco szersze opony niż standardowe 215 (zimowe mam 225, letnie 235) oraz czasami jazda z bagażnikiem dachowym (choć prawdę mówiąc po zdjęciu bagażnika, nie zauwazyłem jakiejś radykalnej zmiany).

pełny raport Toyota Standard 2.0 i 16V

autor: elvis_kopyt, dodano: 09.12.2008 18:44

!!!UWAGA!!! Ten samochód się nie psuje. Raz w roku dolewam oleju i oprócz tego nie zawracam sobie nim głowy. Co prawda miałem problemy ze sprzęgłem ale ta awaria spowodowana była moją winą. Spalanie super (2.0 diesel 116km) miasto 8.5 l - 9.0 l trasa 6.5 l - 7.0 l ceny napraw w salonie w zduńskiej woli super - optymalne koszty w warszawie - skroją cię do cna, tragedia nie polecam

pełny raport Toyota MPV 2.0 16V D-4D

autor: MAKI, dodano: 07.11.2012 13:08

Ceny na serwisie takie jak wszędzie mniej więcej, choć w porównaniu do subaru, którym wcześniej jeździłem zdecydowanie niższe. Spalanie wyższe niż to producenci zachwalali i brak możliwości przerobienia na gaz jeżeli zależy nam na gwarancji. Ponoć toyota się wycofała z tej opcji, co uważam za błąd, bo przy autach tego typu, jest to często brane pod uwagę. Pojemność baku ponoć wynosi 55 albo 60 L (nie pamiętam) natomiast przy doprowadzeniu komputera do wyświetlenia Range 5 km, nie wejdzie więcej niż 50 l co przy tym spalaniu jest bardzo uciązliwe.

pełny raport Toyota MPV Facelifting 2.0 Valvematic

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Toyota RAV4

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota RAV4

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota RAV4
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota RAV4, oglądali także