Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Toyota RAV4

Lata produkcji: 1994 - teraz
Segment: Małe SUVy
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 1994 roku. Jeden z najpopularniejszych modeli w swojej klasie (ponad 4,5 mln wyprodukowanych egzemplarzy), a także jeden z pionierów wśród tzw. aut rekreacyjnych. Idea stworzenia tego samochodu powstała już w 1986 roku. Po rynkowym debiucie RAV4 zainspirował innych producentów do poszerzenia swojej oferty o model tego typu. Skrót RAV4 oznacza Recreational Active Vehicle with 4 wheel-Drive, czyli rekreacyjny pojazd z napędem na 4 koła. Obecnie w sprzedaży znajduje się czwarta generacja modelu, debiutująca w 2013 roku. Oferowany też w wersji elektrycznej (RAV4 EV).

Komentarze redakcji

Powagosław: RAV4 dowodzi jednego, na szczęście: że Toyota wreszcie poważnie podchodzi do produkowania samochodów, które są w stanie ekscytować swoją aparycją. Jeśli ten model jest zapowiedzią zmian w gamie marki, to obranego kierunku należy pogratulować i życzyć trzymania się kursu.
Luzacjusz: Nie do końca podzielam masowe zachwyty nad nową RAV4. To znaczy: auto prezentuje się dobrze, nawet bardzo dobrze (szczególnie patrząc na ostatnie designerskie wyczyny Toyoty), choć ten model nigdy nie kłuł w oczy taką masywnością zarezerwowaną dla większych SUV-ów. Trochę mało RAV4 w tym RAV4.

RAV4 IV

Mała, zgrabna, zwinna - taka była Toyota RAV4 pierwszej generacji. Z upływem lat i wzrostem konkurencji, autu przybywało centymetrów, a charakter "fun-cara" ustąpił miejsca wizerunkowi przyjaciela rodziny. Doskonałym na to dowodem jest czwarte wcielenie japońskiego SUV-a, które swoimi gabarytami naprawdę robi wrażenie. Uwagę przykuwa również sama stylistyka nadwozia, choć wyraziste, acz dość kontrowersyjne detale designerskie nie każdemu przypadną do gustu.

Kilka designerskich "smaczków" znalazło się również we wnętrzu RAV4, na szczęście nie wpłynęło to niekorzystnie na ergonomię obsługi - wszystkie najważniejsze funkcje pokładowe kierowca obsługuje intuicyjnie. Do dyspozycji ma on również wygodną pozycję za "kółkiem", bardzo czytelne zegary oraz solidne wykończenie kokpitu idące w parze z tworzywami wysokiej jakości. Na minus trzeba z kolei zapisać widoczność do tyłu - wąskie szyby i szerokie słupki robią swoje.

Jeśli ktoś myśli o Toyocie RAV4 IV jako alternatywie dla minivana, ten nie jest w błędzie. Jedno z najobszerniejszych wnętrz w klasie (zwłaszcza biorąc pod uwagę drugi rząd siedzeń) sprawia, że każdy, nawet najbardziej rosły pasażer poczuje się dopieszczony. Dzięki wygodnym siedzeniom, dalekie wyjazdy nie narażają podróżnych na obolałe plecy, a za sprawą całej masy skrytek i uchwytów, w kabinie łatwo zachować należyty porządek. Dodając do tego bagażnik, który jest pojemny, bardzo funkcjonalny i ma nisko położony próg załadunkowy, otrzymujemy prawdziwego przyjaciela rodziny.

Jeżeli zechcemy spędzić z rodziną urlop w górach, "RAV-ka" sprawdzi się nawet lepiej niż zwykły minivan - z opcjonalnym napędem na cztery koła pozwoli nam bezpiecznie dojechać do ośrodka wypoczynkowego, również zimą. Zawieszenie auta bez problemów rozprawia się z wszelkimi niedoskonałościami pokonywanej nawierzchni, a jednocześnie nie pozwala sobie na niestabilne zachowanie podczas jazdy krętą drogą. Powodów do narzekań nie daje też praca przekładni kierowniczej.

Toyota RAV4 IV. generacji to jeden z najbardziej dopracowanych samochodów w klasie, w którym nie znajdziemy żadnych poważnych słabości. Co ważne, japoński model nie kosztuje przy tym dużo, a jego wyposażenie standardowe trzeba uznać za satysfakcjonujące. Uwag nie mamy do ochrony gwarancyjnej i ochrony podróżnych podczas zderzeń.

RAV4 III

Jako prekursor mody na kompaktowe pseudo-terenówki, Toyota opanowała projektowanie SUV- ów niemal do perfekcji. Nie chodzi tu tylko o stronę mechaniczną, ale i wizualną tego typu aut. Bohater naszego opisu - model RAV4 - prezentuje się masywnie niczym prawdziwa terenówka, a jednocześnie nie brak w nim oryginalnych detali świadczących o jego nowoczesności. Nadwozie łączy bowiem wysoki prześwit, mocno zaznaczone nadkola i “off-roadowe” nakładki na zderzaki z charakterystycznie wyprofilowaną linią okien i atrakcyjnymi lampami.

Przyjemna dla oka stylizacja zewnętrzna Toyoty RAV4 III. generacji znajduje swoją kontynuację w środku - za sprawą mocno wyprofilowanej deski rozdzielczej, rozbudowanej konsoli środkowej i charakterystycznych boczków drzwi wnętrze przyciąga uwagę. Uwagi nie rozprasza natomiast umiejscowienie elementów obsługi - wszelkie klawisze i przełączniki są tam, gdzie być powinny. Zastrzeżeń nie można mieć ponadto do pozycji za kierownicą i czytelności zegarów, narzekać można natomiast na jakość wykończenia niektórych elementów.

W kwestii przestronności kabiny japoński model nie jest liderem segmentu, choć do najobszerniejszych rywali wiele mu nie brakuje - jedynie wyższe osoby mogą narzekać na niedostatek miejsca na nogi. Bagażnik cechuje się przyzwoitą pojemnością, a jego wykorzystanie ułatwia wysoka ładowność. Szkoda tylko, że nadkola mocno wnikają do jego wnętrza, a dostęp do kufra “broni” ciężka klapa otwierana na bok (niestety po japońsku, czyli w stronę chodnika).

Podczas jazdy krętą drogą RAV4 zaskoczy niejednego przeciwnika “podniesionych kombi” - dzięki sztywno zestrojonemu zawieszeniu Toyota doskonale pokonuje ciasne łuki. Znacznie gorzej jest, gdy równa droga się kończy i zaczyna trasa na kształt sera szwajcarskiego - wtedy podróżni boleśnie odczuwają zastosowanie sztywnego zawieszenia. Do poprawki kwalifikuje się ponadto precyzja działania układu kierowniczego. Jeśli chodzi o możliwości terenowe, lekkie przeszkody auto pokonuje całkiem sprawnie - rzecz jasna, jeśli mamy do czynienia z wersją 4x4.

Dla tych, którzy od Toyoty RAV4 III oczekują niezawodności poprzedniczek, mamy złe wieści. Owszem, samochód nadal jest pod tym względem wzorem dla większości konkurentów, ale całkowicie bezawaryjny nie jest - pojawiają się kłopoty z przekładnią kierowniczą, hamulce zużywają się w błyskawicznym tempie, elektryka potrafi czasem zastrajkować, ale największym problemem są awarie nowoczesnych diesli. Egzemplarzy z trwałymi “benzyniakami” jest na rynku niewiele, cieszy za to fakt, że większość aut jest w bardzo dobrej kondycji. Ceny - zarówno części, jak i samych samochodów - są niestety wysokie.

Dane techniczne Toyota RAV4

Silniki

Moc silników 116-269 KM

Poj. silników 1 794-3 465 cm3

Prędkość maks. 170-200 km/h

Przyspieszenia 0-100 9,3-12,2 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Toyota RAV4

Średnia ocena modelu

na podstawie 407 opinii

4.07

Średnia dla segmentu: Małe SUVy 4.15

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Drobne usterki

+ Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Koszty utrzymania

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (74%)
NIE (26%)

Wybrane oceny kierowców Toyota RAV4

Bardzo dopracowane auto z ekonomicznym silnikiem i automatem, który spodoba się osobom lubiącym komfort. Dla osób, które jeżdżą głównie dynamicznie ... więcejpolecam raczej manual. ukryj
dodano 27.05.2013 przez
Oczywiscie mowa o silniku D-cat!! Opinie pisze dla TOyoty ,zeby zwrocili uwage na mankamenty tego modelu i naprawili ... więcejwszystko co spartolili! Przeczytajcie sobie opinie i testy o poprzedniej toyocie rav4 ( rocznik 2001 -2006)- to była ( JEST!!!)napraWDE NIEZAWODNA TOYOTA. NIGDY W ZYCIU NIE DAŁBYM 160.000ZŁ za rav4 po 2006r ( tyle kosztuje nowa z takim wyposazaniem jakie posiadam) A ludzie płaca taką kase - a potem płaczą :) JA zapłaciłem 62.000zł za samochód 3 letni w idealnym stanie , perfekcyjnie zadbany , utrzymany z pełną dokumentacją z zawieszeniem po 100.000km wyłacznie eksploatowany na zachodnich drogach. ( a i tak mam wątpliwosci czy przypadkiem nie przepłaciłem ...czy pudełko jest warte tych pieniedzy ???) Oczywiscie posiadam wersje z kołem zapasowym z tyłu i mówie wam ze jesli juz macie kupic ten samochód to bez opon RAn-FLAt - NIEWYPAŁ ( w modelach po liftingu od 2009r toyota powoli odchodzi od tych debilowatych "NIEPRZEBIJALNYCH " opon. Wydaje mi sie ze najlepszym sinikiem dla tego suwa byłby benzyniak (turbo ) , manual skrzynia , oszczedny o pojemnosci max 2,2l i mocy około 200KM. Jesli tOyota zrobi taki silnik na europe to z pewnoscia kupie kolejny raz ten samochód. Obecny model pozostawia wiele do zyczenia. ... jEST DLA MNIE NIEZROZUMIAŁE jak koncern z tak wieloletnią tradycją moze sprzedawac tak niedopracowane samochody:np Lakier! Pamietajcie ze macie na tym samochodzie bardzo delikatny lakier - lakier wodny :( Kupiłem ten samochód bo jestem pod wrazeniem poprzednika ( moja opinia w dziale opinie :rav 4 II ) kupiłem go praktycznie w ciemno - gdyz byłem przekonany ze skoro tamten był tak fajny ( brakowało mu jedynie mocy (150KM ) i bajerów o których mowa na samym dole ) to ten nastepca bedzie rewelacyjnym wozem! Spotkała mnie niemiła niespodzianka :( 6lat straconych dla toyoty. Zamiast dopracowac ten samochód to oni poprostu odwalili chałe!! poMIJAM LINIE nadwozia - Poprzednik: Agresywny , zwarta budowa twardziela , męski i swietnie facetom - pasował! Podobał sie oczywiscie też busineswomen :) Obecny: jakis taki pedalski ( szczególnie ta tylnia szybka scieta nienaturalnie :( Ileż ja sie musiałem napracowac żeby zrobić z niego sportowca i nadac mu terenowy męski wygląd. P.s Wazne: samochod nie specjalnie nadaje sie do jazdy na dłuzszą metę z predkoscia 180km /h lub wyzej :( dziwnie sie zachowuje tak jakby wiatr po drodze go nosił - nie ma komfortu prowadzenia trzeba mocno trzymac kierownice , a szum opływającego powietrza oraz toczenie opon są głosniejsze od sinika. ukryj
dodano 27.03.2010 przez
Du?e spalanie, w mie?cie powy?ej 10L/100km, du?o miejsca dla pasa?er?w tylnej kanapy, fajne prowadzenie, dobre materia?y, wygodne fotele, ?adny wygl?d. ... więcej UWAGA! dla os?b o du?ych stopach (45cm i wi?cej) nie ma miejsca nad peda?em sprz?g?a! Nie da si? wygodnie u?o?y? stopy i niew?tpliwie jest to denerwuj?ce. Japo?czycy zaprojektowali auto dla kierowc?w Azjat?w. Nawiew klimatyzacji urywa g?ow?, nie ma nawiewu na ty? wi?c z przodu wali tak silny strumie?, ze nawet przy opcji "low" mo?na nabawi? si? zapalenia ucha. ukryj
dodano 26.03.2014 przez
chyba auto w spowjej klasie jest moim zdalnie majbardziej ekonomiczne. oczywiscie mozn akupic volvo, vw, subaru, honde, jeepa, ale zarowno ... więcejcena by byla inna jak i parametry. takie auto jest jak dla mnie najlepsze. jedyne co bym zmnienil _koniecznie_ to wyciszyl - zdecydowanie ! no i prawdopodobnie dolozylbym chipa/tuning Toyoty. ale to 6300pln wicej. nie malo, choc podobno sie oplaca a, i jeszcze tzw bajery. auto nie ma a zdecydowanie moglo by miec 1) wskaznik ilosci kilometrow jakie mozemy przejechac jeszcze na paliwie pozostalym w zbiorniku 2) regulowane elektrycznie siedzenia - nawet nie ma takiej opcji, a mogla by byc jakby ktos chcial - ja bym akurat potrzebowal 3) pierdola typu, ze nawet nie pokazuje sie na radio, jak zwieksza sie glosnosc muzyki - nie wiem o co chodzi Toyocie, ale dawno inni na to wpadli 4) raczka do zamykania dzwi od bagaznika. chyba w hondzie, czy nawet w moim starym fordzie kombi bylo takie wglebieienie _wewnatrz_ dzwi, za ktore sie chwytali i zamykalo sie dzwi do bagaznika. w rav dzwi od bagaznika sa ´oblepione´ paluchami bo nie ma innej opcji zamkniecia dzwi 5) polka od bagaznika tez mogla by sie jakos bardziej sensownie zakladac, ale nic. moze byc :) ukryj
dodano 10.09.2005 przez
Zobacz oceny Toyota RAV4 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Toyota RAV4

Pb
4,33 - 15,23
Na podstawie 185 raportów spalania
ON
4,80 - 14,87
Na podstawie 255 raportów spalania
LPG
9,37 - 13,83
Na podstawie 27 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Toyota RAV4

Gdyby samochód palił tyle co podaje ksiązka to byłby hitem nie do pobicia. Niestety pali w granicach 10-11 l/100km ... więcej( to i tak dobrze w stosunku do konkurencji ) TAk - wiem silnik ma przeciez 177KM wiec troche musi pic... ale po co toyota podaje nieprawdziwe parametry????Po co badania przeprowadza sie w tunelu aerodynamicznym skoro w realu nie mozna osiagnąc takich Gdziekolwiek jezdze - miasto, trasa ,szybko czy wolno to tak czy owak pali mi około 10l Sprostowanie ( dodane 2010.09) BArdzo pomocna funkcja spalania w komputerze. Okazuje sie że w cyklu mieszanym mozna zejsc spokojnie do 9,5l/100km ( 50%miasto 50% trasa) W miescie prędkośc dopuszczalna i bez gwałtownych przyspieszen , na trasie predkośc od 70 do 90km /h Tzw. srednia prędkośc wykazana na komputerze ( dystans 650 km ) to 45km/h Komputer bardzo dokładnie wskazuje zuzycie i dystans , na 1 baku przejechałem ( nie szalejąc) 690km Łatwo policzyć że przy oszczednej jedzie po przejechaniu 100.000km zaoszczedzimy na paliwie około 10.000zł Co ciekawe szalejąc saamochodem " na maxa" nie spali wiecj niz 11L/100km Uwazam ze to dobry wynik jak na samochód w tym segmencie. 18.12.2010r. A jednak pali więcej....:( Zimą potrafi spalić nawet 12,5l/100km ukryj
dodano 27.03.2010 przez
Napiszę prosto. Właśnie wróciliśmy RAV-ką z z gór do Trójmiasta i jeśli chodzi o spalanie to nie mam powodów do ... więcejnarzekań. Przejechaliśmy w sumie 1900 km, a spalanie na całej trasie wyniosło 8,45 l/100 km, wliczając w to jazdę po drogach krajowych, autostradach, górskich drogach w okolicach Zakopanego oraz trochę jazdy w ruchu miejskim. Najniższe spalanie jakie udało się uzyskać bez większego wysiłku to 7,2 l/100 km w drodze powrotnej (na odcinku 515 km). Składały się na nie: zjazd Zakopianką do Krakowa, podróż drogą 94 przez Olkusz do Dąbrowy Górniczej, jazda drogą krajową nr 1/S1 przez Łódź i Włocławek. Nie licząc drogi 94, maksymalna ciągła prędkość wynosiła do 130 km/h. Spalanie wzrosło znacznie na ostatnim odcinku, jakim była A1 od Torunia i jej przedłużenie czyli trójmiejska obwodnica (9,7 l/100 km na odcinku 225 km, prędkości w przedziale 140-170 km/h). Z kolei jeżdżąc po Trójmieście i o okolicach i raczej na krótkich dystansach komputer pokazuje średnie 10 l/100 km i raczej nie ma zamiaru się obniżyć ani podnieść. Ogólnie spalanie do przyjęcia i bez zaskoczenia ukryj
dodano 19.07.2012 przez
Właściwie piszę o różnicy między RAV4 z 2006 roku i w zasadzie o RAV4 z 2013 roku bo silnik jest ... więcejten sam, a uwaga Mazdą CX5, porównanie jest masakryczne, Mazda-przeglądy co 20.000 km, Toyota co 15.000, ceny przeglądów niższe w Maździe, Toyota nie ma systemu 1-stop zatrzymującego silnik w korku, nie ma biksenonów z doświetlaniem zakrętów, nie ma hamulca zatrzymującego automatycznie auto przed przeszkodą czyli jeśli zagapisz się w korku przy prędkości do 3o km/h , nie ma czujnika martwego pola w lusterku, w Maździe usłyszałem szum powietrza przy prędkości 130 km/h a nie ryk silnika, zawieszenie Mazdy jest o wiele subtelniejsze i, wreszcie na koniec, Toyota, której licznik spalania kłamie o poł litra w dół pali w mieście między 9,5 a 10 litrów, na trasie 60/90 7,8 litra, na autostradzie do 140 km/h nawet do 12 litrów. Jedyny plus, Toyota przez 7 lat była naprawdę niezawodna, wydałem na naprawy przy bardzo wyboistej drodze 2.700 zł. Ale drogę zrobili i Mazda jest the best! Pozdrawiam ukryj
dodano 01.09.2013 przez
Spalanie powyżej 10 l to chyba bierzecie z wskazań komputera który akurat kłamie zatankujcie sobie do pełna a nie po ... więcej5 litrów i sami policzcie przy kolejnym tankowaniu do pełna. oczywiście jak się zatankuje te przysłowiowe 5 litrów wyzeruje średnie spalanie na komputerze to po "pierwszym" starcie ze świateł spalanie będzie 15l. nawet po tankowaniu do pełna komputer przekłamuje od 0.5L do 1.2L na 100/km. A co do brania oleju to w mojej RAV tez był ten problem najpierw litraż-owanie potem 2 x serwis za pierwszym razem wymieniali pierścienie i coś jeszcze ale nie pomogło za drugim razem wymienili głowice i teraz po 15000km od wymiany głowicy poziom oleju nie spadł nawet o 1mm. Wiec jak ktoś trafił na wadliwa serie to z pewnością wymiana głowicy pomoże trzeba przycisnąć serwis bo oni dobrze o tym wiedza. ukryj
dodano 19.10.2010 przez
Nie jest to mój samochód aczkolwiek poruszam się nim z pewnych względów bardzo często, jeśli chodzi o styl mojej jazdy ... więcejto jeździłem bardzo dynamicznie a teraz z powodu na pewien incydent z panami policjantami jestem zmuszony przez pewien czas jeździć przepisowo. Jeżdżąc dynamicznie w trasie na drogach powiatowych to średnie spalanie wychodziło ok. 6,6-7,3 litra ON, teraz gdy jeżdżę znacznie wolniej, staram się jechać jak najbardziej eko i często zdarza mi się spaść poniżej granicy 6 litrów. Ba! Kiedyś jadąc z zachodu do Trójmiasta udało mi się zanotować spalanie 4.6 litra/100 km. Ogólnie to myślę że spalanie nie jest jakieś wielkie jak na rodzaj napędu oraz gabaryty. I prawdę mówiąc, te 136 KM pozwalają "******ć" każdego. Pozdrawiam! ukryj
dodano 30.03.2015 przez
Zobacz raporty spalania Toyota RAV4 Dodaj raport spalania

Publikacje o Toyota RAV4

Przeczytaj pozostałe 12 publikacje o Toyota RAV4

Newsy o Toyota RAV4

Przeczytaj pozostałe 5 newsów o Toyota RAV4

Generacje Toyota RAV4

Nowe Toyota RAV4

nowe Toyota RAV4
Toyota RAV4
ceny od 95 900 zł do 158 900

Toyota RAV4 IV MPV D-4D 125 124KM od 2013

w pakiecie Active

w cenie katalogowej brutto

95 900 zł

Wyposażenie standardowe
Przednie lampy przeciwmgielne
ABS, EBD, BA
System opóźnionego wyłączania świateł po zgaszeniu silnika „Follow me home"
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Chrome (1 200 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Chrome (1 200 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 13 oferty Toyota RAV4

Dealerzy Toyota

ANWA

ANWA SP. Z O.O. Toyota Kraków

małopolskie, Kraków, Al. Pokoju 57

Więcej

BOŃKOWSCY

BOŃKOWSCY Toyota Poznań

wielkopolskie, Poznań, Polska 112

Więcej

KOZŁOWSKI

KOZŁOWSKI Toyota Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Struga 17

Więcej

W & J WIŚNIEWSKI

W & J WIŚNIEWSKI Toyota Izabelin

mazowieckie, Izabelin, 3-go Maja 40

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Toyota RAV4

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

2 133

Przejechany dystans

1 039 612 zł

Zatankowanego paliwa

68 955 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

146

Wydanych pieniędzy

99 634 zł

Średnie wydatki na auto

1 845 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

395

Wydanych pieniędzy

651 860 zł

Średnie wydatki na auto

12 071 zł

ZOBACZ 54 dzienniki kosztów Toyota RAV4 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Toyota RAV4

Liczba wpisów: 14
komentarzy(6)
komentarzy(2)
komentarzy(1)
komentarzy(3)
komentarzy(0)
komentarzy(2)
Zobacz inne typowe słabe punkty Toyota RAV4 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Toyota RAV4

Liczba wpisów: 18
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Toyota RAV4 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Toyota RAV4

Liczba wpisów: 13
Auto Gaz Aries od 8 lat zajmuje się instalacjami gazowymi w naszych samochodach. Przez cały czas nasza współpraca układała się ... więcejbardzo dobrze. W tym modelu pracownicy Auto Gaz Aries zainstalowali BRC SEQUENT 24, która rewelacyjnie sprawdza się na trasie. Polecamy serdecznie! ukryj
Jestem bardzo zadowolony. Warto trochę dołożyć i zakładać instalacje z wyższej półki. W poprzednim aucie miałem instalacje Stag i to ... więcejjest pomyłka w porównaniu z BRC. ukryj
dodano 23.05.2012 przez
od listpada 2010 wymieniłem w lipcu 2011 tylko filterek.Instalacja chodzi bez najmniejszych zastrzeżeń.profesjonalna obsługa i montaż.polecam.
dodano 01.08.2011 przez
Instalację została założona w Inowrocławiu przy ul. Dworcowej...obsługa SUPER a auto na gazie pracuje ŚWIETNIE.... ... więcej ukryj
dodano 10.09.2011 przez
Polecam Autoserwis godpolbis w Nowym Targu bardzo miła i fachowa obsługa , dobór instalacji
dodano 05.11.2010 przez
Średnie spalanie po przejechaniu 2900 km wyniosło 10,9 l gazu ( 50% miasto, 50% trasa)
dodano 08.07.2015 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota RAV4

Skarbnica wiedzy o Toyota RAV4

Ciekawostki
dodano 24.08.2011 przez
Druga generacja RAV4 zdobyła dużą popularność w Australii, gdzie był najlepiej sprzedającym się SUV'em w roku 2001, oraz najlepiej sprzedającym się kompaktowym SUV'em w roku…
dodano 24.08.2011 przez
Jedną z wersji auta, była Toyota RAV4 EV - samochód z całkowicie elektrycznym napędem, nie wydzielający żadnych spalin. Był on sprzedawany w małych ilościach w…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą