Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus

Piąta generacja Golfa debiutowała w 2003 roku. Model został nie tylko odmieniony stylistycznie, w rodzinie Golfów wyróżniał się też największymi rozmiarami. Od 2005 roku oferowany w Europie i USA w wersji sedan pod wspólną nazwą Jetta (w USA Golf V był sprzedawany jako Rabbit). Rok później VW zaprezentował rekreacyjną wersję Golf Plus nazwaną CrossGolf. Na bazie Golfa V powstał też kabriolet-coupe Eos. Golf V nie spełnił oczekiwań rynkowych Volkswagena, dlatego już w 2008 roku, dwa lata przed planowaną wcześniej datą został zastąpiony przez model kolejnej generacji.

Generacje Volkswagen Golf

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf V

Silniki Volkswagen Golf V Plus

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM

Ojciec rodziny. Już samo brzmienie tego określenia przywodzi na myśl statecznego pana, który aspiracje zadziornego przywódcy stada odłożył na półkę. To synonim bezpieczeństwa, typowy przedstawiciel klasy średniej. Można na nim polegać, ale bywa nudziarzem. Oczywiście ten krótki opis to stereotyp, specjalnie...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

Volkswagen Golf Sportsvan - praktyczne rozwiązanie
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI Highline

Kompaktowe vany coraz częściej udowadniają, że przestronność i funkcjonalność może iść w parze z dobrymi właściwościami jezdnymi. Golf Sportsvan próbuje zawiesić poprzeczkę jeszcze wyżej, urzekając jakością wykonania.

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI - poprawny typ
 
Nasz test Volkswagen Golf Variant Highline 2.0 TDI

Kompaktowe kombi musi być samochodem na każdą okazję, który sprawdzi się podczas dojazdów do pracy, szybkiej jazdy autostradą, czy wakacyjnego wypadu z kompletem pasażerów na pokładzie. Jak z tych zadań wywiązuje się Golf Variant z silnikiem 2.0 TDI?

TOP 10 | Youngtimery do jazdy na co dzień

Dziś stawiamy sobie pytanie: jaki samochód z dawnych lat można kupić i jeździć nim codziennie w sezonie wiosenno-jesiennym. Odpuszczamy ekskluzywne klasyki, których szkoda do codziennej eksploatacji na naszych drogach i szukamy czegoś z charakterem, nie rujnującego domowego budżetu, a przy tym ciekawego....

Przeczytaj pozostałe 49 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf MK II 2.0 16V ABF 82,81

Volkswagen Golf 87,70

Volkswagen Golf 87,17

Volkswagen Golf GTI 2.3 V5 Highline 82,21

Volkswagen Golf  2 GTI 82,66

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

Phill4 88,83

Mariusz_Tychy 85,09

venom 84,93

kali 87,16

kobi83 90,62

djbisonus 87,62

MV-6 99,59

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Wymiana tłumika środkowego i końcowego
Wymiana tłumika środkowego i końcowego Dziś wymieniłem tłumik w swoim aucie, ponieważ nie dało się już znieść hałasu pr...
W końcu po problemie
W końcu po problemie Pozbyłem się swojego największego problemu oddałem golfa rodzicom, prawdę mówiąc...
ŁOŻYSKA
ŁOŻYSKA W golfiku wymieniłem łożyska kół tylnych mały koszt a przynajmniej głowa od hucz...
Wyznania Citromaniaka :-)
Wyznania Citromaniaka :-) Cóż...przejechałem Golfem niemal 10 tys. kilometrów,więc mogę poczynić pierwsze ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.7 CDTI ECOTEC (130 KM)
Alfa Romeo Giulietta Nuova
1750 TBi (240 KM)
Ford Focus
1.0 EcoBoost 99g (100 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 132KM, benzynowy.
Cena: 66 100 zł 58 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI (105 KM)

Jest to samochód klasy i wiekości Golfa, natomiast dzięki podwyższeniu go oraz gruntownej modernizacji uzyskano wspaniały efekt połączenia compaktu z minivanem, o bardzo precyzyjnym wykonaniu, wyskokiej jakości materiałów, bardzo ładnej i zgrabnej bryle, zaskakujących mozliwościach (chociażby możliwość szybkiego zwiększenia powierzchni bagażowej do prawie 1500 l!), spośród półrocznych poszukiwań efekt pewności pod względem klasy, funkcjonalności, ergonomii i zadowolenia.

dodał: Tomasz Halewski, tomasz_h@wp.pl
Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI (90 KM)

Bardzo ciekawy samochod.Duzo przestrzeni , ciekawy dwupoziomowy bagaznik z przesuwana kanapa,pakowny, krotki ,zwinny. Nie to co sedan ktorym ciezko zaparkowac w miescie.Minusy, to pompowtryskiwacze i cena.Za to mozna dobrac wyposazenie wg.siebie-a nie jak np w tojocie Auris brak podgrzewanych siedzen, a ESP tylko w najbogatrzej wersj,natomiast w kia Ceed aby byc posiadaczem w/w wyposazenia trzeba kupic najbogatrza wersje i dokupic skorzana tapicerke.

dodał: bartez71@onet.pl
Volkswagen Golf Plus 2.0 FSI (150 KM)

Auto godne polecenia. 140 koni świetnie się spisuje i kiedy trzeba daje niezłe przypsieszenie, szczególnie wazne na naszych drogach, kiedy trzeba wyprzedzic TIRa przy prędkości 80-90km. Wysoki moment 350Nm powoduje ze to robi się bez trudu. Opcja może być Seat Altea, ale jakość materiałów użytych to z porównaniu z VW to porażka. No i jeszcze jeden aspekt, łatwość odsprzedaży i utrata na wartości (VW zawsze się cenią).

dodał: Aergisson
Volkswagen Golf Plus 1.4 i 16V (80 KM)

idealnie sie prowadzi.duzo przestrzeni wewnatrz, bardzo nowoczesny silnik ,golf z tym silnikiem przy wyprzedzaniu bezpieczny. mam go 2 miesiace kupiony w salonie, jestem zadowolony, gdybym mial jeszcse raz wybierac to golf PLUS

dodał: max
Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI (105 KM)

dobry pojazd za rozsadne pieniadze i z sensownym wyposazeniem. silnik 1.9 TDI 105 koni to idealne zrodlo napedu dla tego Golfa - mocny, elastyczny i oszczedny

dodał: Radeczek

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf blue-e-motion Concept Volkswagen Golf VI GTD Volkswagen Golf V 2007 Volkswagen Golf VII GTI Hatchback 3d (2013) Volkswagen Golf VII GTD 5d 2.0 TDI-CR 184KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII GTE (2015) Volkswagen Golf VI GTI Cabrio Volkswagen Golf VII Hatchback 5d TDI Volkswagen Golf IV Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V 1.6 i (102KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 181 komentarzy

1 028 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

adamus75adamus75

Skąd w dyskusji o golfie tylu idiotów? Konkurencja sra ile wlezie? Albo zazdrośnicy jeżdżący trzeszczącymi oplami? W sumie to nie ważne, nie znajdzie się drugie tak pospolite, a zarazem kochane i nienawidzone auto. Użytkuję golfa codziennie i nie narzekam, to dobry wybór, ale przy zakupie trzeba uważać na oszustów. Jak się trafi dobra sztuka i o nią dbamy, to odwdzięczy się niezawodnością. Pozdrawiam 'golfiarzy'

~patriota~patriota

Jezeli kiedy kolwiek nazwales golfa samochodem z ladnym wygladem... To tak jak bys powiedzial ze niemieckie dziewczyny sa ladne. Nawet ich dziewczynami nazwac nie mozna to sa pasztety. Trzeba miec totalne bezguscie zeby otaczac sie czyms co czlowieka uwlacza, upokarza. Kazdy znajomy nawet rodzina by powiedziala stac cie na kogos lepszego. Beda myslec niedosc ze brzydka to jeszcze jeczy jak stara baba tak samo jak niemiecki silnk (kleklekle) Jesli ktos go kupuje w dzisiejszych czasach to tylko i wylacznie z powodu wlasnej niewiedzy. Kto poleca i komentuje ten samochod dobrze to jest za Tuskiem. I dla kazdego wlasciciela golfa powiem tylko tyle ze dla was wszystko jest na odwrot. Zlo jest dla was dobrem, wady sa zaletami. Klamstwo jest prawda. A skoro jeszcze dajecie zarobic niemcom kupujac ich auta to chyba zapomnieliscie im wojne. I na nastepna juz maja pieniadze wlasnie dzieki wam ludziom ktorzy napedzaja ich gospodarke...

~milkoooo~milkoooo

Na naprawy tego auta w ciągu kilku lat wyda się więcej niż na samo auto. Na potwierdzenie moich słów, można przeczytać opinię tutaj http://cosiepsuje.com/produkt/219/iv.html

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
52 964
Przejechany dystans
40 948 157 km
Zatankowanego paliwa
2 087 883 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 426
Wydanych pieniędzy
3 181 524 zł
Średnie wydatki na auto
1 244 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 800
Wydanych pieniędzy
3 436 711 zł
Średnie wydatki na auto
1 344 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 558)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus

Na podstawie 78 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Maciek PX, dodano: 14.07.2011 23:50

Auto pali naprawde malo. Jednak jezeli komus zalezy na dynamice, to niech zapomni o tym silniku. Coś, za coś. Ja do swojego leje pełny bak, 50 litrów (na dzień 14 lipca 2011 - około 250 zł) i nastepna wizyta na stacji benzynowej za jakies 800 km. Samochod naprawde niezawodny. Silnik jak w traktorze. Stary, glosno chodzi i klekota jak teściowa, ale za to taki silnik naprawi kazdy kto ma ochote i troche rozumu oraz doswiadczenia w glowie, za pomoca kilku kluczy nasadowych, srubokreta i kombinerek. Samochod naprawde ogromny. Wozilem rozne osoby, o roznym wzroscie i jeszcze nigdy nikt mi sie nie poskarzyl na brak miejsca. Do bagaznika bez kombinowania wlozylem piec do zabudowy, kilka workow cementu, a nawet pralke, ba. Ponad 50 metrow paneli podlogowych z listwami bez zadnych wystajacych elementow w czasie przewozenia. Ubezpiecznie troche wysokie, bo silnik 1600 cm3 ale jest to do przezycia. Wole doplacic 150 zl do ubezpieczenia, ale robic prawie 200 km za 50 zł niz jezdzic cinquecento w ktorym musze jezdzic w butach "halowkach" bo w innych butach sie nie da jezdzic tym mini-czolgiem... Gdy moj dobry kolega wsiadl za kierownice Golfa przesiadajac sie z auta o 20-lat mlodszego Seata, nie ukrywal ze jezdzi mu sie bardzo wygodnie tym autkiem. Jedyna wada tego auta to gdy ma sie zalozone duze opony to gdy auto stoi, trzeba sie mocno szarpac z kierownica, ale jak juz autko sie powoli rozkula to nie ma problemu. No i znajdzie sie jeszcze jedna wada, ale to bardziej o leniwcach mowa - brak centralnego zamka, ale mozna sie przyzwyczaci. Naprawde polecam i nie żałuje swojego wyboru.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.6 D

autor: byczek2006@gmai, dodano: 08.11.2009 09:21

Samochód z silnikiem 1Z. Tankowany jest zawsze Dieslem extra ze stacji z muszlą w logo (nie będę wymieniał firm z nazwy). Gdy tankowany był na innych stacjach (znanych, które też mają programy lojalnościowe w całej Polsce i nie tylko), to spalanie rosło spokojnie o pół litra na każde 100km. Podane dane spalania są danymi zanotowanymi na paliwie wymienionym na początku postu, na którym jeździmy od ponad dwóch lat, tankując średnio co dwa tygodnie. Średnio samochód jeździ pół/pół na długiej trasie/krótkiej trasie i mieście. Tankowany jest zawsze do pełna i z wiadomych względów za każdym razem sprawdzane jest jego spalanie. Na jednym baku golfikiem jesteśmy w stanie zrobić spokojnie 1200km. Próbowaliśmy również kilka razy bioestru, ale spalanie wzrastało nawet o 1 litr na 100km, a po nocy stania, przy rozruchu i przez kilka minut po nim z wydechu walił biały dym o "frytkowym" zapachu w ogromnych ilościach - zostawała zasłona dymna jak cholera :) Spalanie 4,5l/100km uzyskaliśmy na zimówkach (Fulda Kristall Montero oraz Vredestein Snowtrac3 175/65R14), natomiast na letnich (Barum Bravuris 195/55R15) wzrosło o 0,2l/100km - wiadomo szerszy balon = lepsza przyczepność oraz wzrost spalania. Dodam, że samochód kupiliśmy w Niemczech i nie wiadomo jaki w rzeczywistości miał przebieg - teraz ma na liczniku ponad 320kkm, ale jaki na prawdę - tego nigdy się nie dowiemy. Słowem: stara generacja silnika, ale bardzo żywotna, oszczędna i nie do zdarcia. Warunek: na bieżąco wymieniać olej i filtry i nie tankować byle dziadostwa.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: Mm, dodano: 29.05.2014 18:34

Silnik w bardzo dobrej kondycji, nic nie dymi nawet przy odpalaniu, pracujący równo, przebieg 198000km. Spalanie na postoju 0.6-0.7l/h Spalanie na postoju z klimą 0.8-0.9l/h Wahania zależne od tego czy już osiągnał 90*C czy zimny. Jadąc w trasie z klimą spala przy 110-120kmh średnio 4,4, bez klimy 4,3 Jadąc w trybie mieszanym 50%miasto %poza spala 4.8-5.0. Jadąc więcej po mieście a mniej po trasie spala 5.5 średnio. Większego spalania nie zanotowałem, nie liczę korków w których się stoi godzinę, bo ile na godzinę stania pali napisałem wcześniej, są to wyniki spalania przy spokojnej jeździe po mieście, ruszaniu średnio-dynamicznym, najszybszym dojściu do IV biegu i jazda na nim w okolicy 1500obr./min. Da sie spalić w mieście więcej, gazując dużo, hamując tylko hamulcami, tylko po co pytam? I tak następne światła sprowadzą Was na Ziemię ;) Jak na auto kombi, wygodne, ważące przeszło 1400kg bez szyny CommonRail to ładny wynik.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf V Plus
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także