Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus

Piąta generacja Golfa debiutowała w 2003 roku. Model został nie tylko odmieniony stylistycznie, w rodzinie Golfów wyróżniał się też największymi rozmiarami. Od 2005 roku oferowany w Europie i USA w wersji sedan pod wspólną nazwą Jetta (w USA Golf V był sprzedawany jako Rabbit). Rok później VW zaprezentował rekreacyjną wersję Golf Plus nazwaną CrossGolf. Na bazie Golfa V powstał też kabriolet-coupe Eos. Golf V nie spełnił oczekiwań rynkowych Volkswagena, dlatego już w 2008 roku, dwa lata przed planowaną wcześniej datą został zastąpiony przez model kolejnej generacji.

Generacje Volkswagen Golf

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf V

Silniki Volkswagen Golf V Plus

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI 230 KM

Perfekcyjny, doskonały, wzór do naśladowania, od lat niedościgniony w swojej klasie. Tak niemiecki producent reklamuje kolejne generacje i odmiany swojego sztandarowego produktu w klasie kompaktowej - Golfa GTI. Do tego często dochodzi słowo, na którego sam dźwięk dostaję wysypki - kultowy. Zapomnijmy...

Volkswagen Golf GTD - rechoczący sportowiec
 
Nasz test Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR

Pierwszy Golf GTD ukazał się niedługo po legendarnym GTI, jednak nie zdobył nigdy większego uznania. Czy w najnowszym wydaniu może być inaczej?

Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM

Ojciec rodziny. Już samo brzmienie tego określenia przywodzi na myśl statecznego pana, który aspiracje zadziornego przywódcy stada odłożył na półkę. To synonim bezpieczeństwa, typowy przedstawiciel klasy średniej. Można na nim polegać, ale bywa nudziarzem. Oczywiście ten krótki opis to stereotyp, specjalnie...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

Volkswagen Golf Sportsvan - praktyczne rozwiązanie
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI Highline

Kompaktowe vany coraz częściej udowadniają, że przestronność i funkcjonalność może iść w parze z dobrymi właściwościami jezdnymi. Golf Sportsvan próbuje zawiesić poprzeczkę jeszcze wyżej, urzekając jakością wykonania.

Przeczytaj pozostałe 51 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 3 78,37

Volkswagen Golf 3  VR6  US Mexicanos 84,16

Volkswagen Golf 1,6 101 KM 84,38

Volkswagen Golf 82,12

Volkswagen Golf  2 GTI 82,64

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

mustek3 92,50

therunner 92,16

Knoppers 92,17

olafart 86,22

gregor 90,01

LukasTD 85,54

DAMIAN_CC7 94,00

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Nowe kapcie
Nowe kapcie W końcu nadszedł dzień w którym czas zmienić opony na letnie. Najlepiej na nowe,...
ŚWIECE I PRZEWODY
ŚWIECE I PRZEWODY Podczas deszczu lub dużej wilgoci samochód strasznie przerywał i postanowiłem wy...
Pan się uśmiechnie i pokaże ząbki ... wymiana postojówek po mojemu
Pan się uśmiechnie i pokaże ząbki ... wymiana postojówek po mojemu By nie było nudno ... auto niebieskie to wpadło mi do głowy aby postojówki równi...
Polerka
Polerka Ostatnio było o niebieskich żarówkach a teraz bedzie tez o niebieskim tylko kolo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Citroen C4
1.4 16v VTi (95 KM)
Ford Focus
1.6 Duratorq TDCi DPF (115 KM)
Honda Civic
1.8 i-VTEC (142 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 73 600 zł
Zyskujesz: 13 003 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI (105 KM)

Jest to samochód klasy i wiekości Golfa, natomiast dzięki podwyższeniu go oraz gruntownej modernizacji uzyskano wspaniały efekt połączenia compaktu z minivanem, o bardzo precyzyjnym wykonaniu, wyskokiej jakości materiałów, bardzo ładnej i zgrabnej bryle, zaskakujących mozliwościach (chociażby możliwość szybkiego zwiększenia powierzchni bagażowej do prawie 1500 l!), spośród półrocznych poszukiwań efekt pewności pod względem klasy, funkcjonalności, ergonomii i zadowolenia.

dodał: Tomasz Halewski, tomasz_h@wp.pl
Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI (90 KM)

Bardzo ciekawy samochod.Duzo przestrzeni , ciekawy dwupoziomowy bagaznik z przesuwana kanapa,pakowny, krotki ,zwinny. Nie to co sedan ktorym ciezko zaparkowac w miescie.Minusy, to pompowtryskiwacze i cena.Za to mozna dobrac wyposazenie wg.siebie-a nie jak np w tojocie Auris brak podgrzewanych siedzen, a ESP tylko w najbogatrzej wersj,natomiast w kia Ceed aby byc posiadaczem w/w wyposazenia trzeba kupic najbogatrza wersje i dokupic skorzana tapicerke.

dodał: bartez71@onet.pl
Volkswagen Golf Plus 2.0 FSI (150 KM)

Auto godne polecenia. 140 koni świetnie się spisuje i kiedy trzeba daje niezłe przypsieszenie, szczególnie wazne na naszych drogach, kiedy trzeba wyprzedzic TIRa przy prędkości 80-90km. Wysoki moment 350Nm powoduje ze to robi się bez trudu. Opcja może być Seat Altea, ale jakość materiałów użytych to z porównaniu z VW to porażka. No i jeszcze jeden aspekt, łatwość odsprzedaży i utrata na wartości (VW zawsze się cenią).

dodał: Aergisson
Volkswagen Golf Plus 1.4 i 16V (80 KM)

idealnie sie prowadzi.duzo przestrzeni wewnatrz, bardzo nowoczesny silnik ,golf z tym silnikiem przy wyprzedzaniu bezpieczny. mam go 2 miesiace kupiony w salonie, jestem zadowolony, gdybym mial jeszcse raz wybierac to golf PLUS

dodał: max
Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI (105 KM)

dobry pojazd za rozsadne pieniadze i z sensownym wyposazeniem. silnik 1.9 TDI 105 koni to idealne zrodlo napedu dla tego Golfa - mocny, elastyczny i oszczedny

dodał: Radeczek

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII GTI 5d 2.0 TSI 230KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII Hatchback 5d TSI Volkswagen Golf GTI Wunschel Sport Volkswagen Golf R32 Volkswagen Golf VII hatchback R-Line (2013) Volkswagen Golf VI GTI Cabrio Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VI Plus Volkswagen Golf VII R 5d (2014) Volkswagen Golf VII Sportsvan (2014)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V (KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 183 komentarze

1 029 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

adamus75adamus75

Do Edzio: Kup sobie wóz drabiniasty i konia, najlepiej na tym wyjdziesz.

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

adamus75adamus75

Skąd w dyskusji o golfie tylu idiotów? Konkurencja sra ile wlezie? Albo zazdrośnicy jeżdżący trzeszczącymi oplami? W sumie to nie ważne, nie znajdzie się drugie tak pospolite, a zarazem kochane i nienawidzone auto. Użytkuję golfa codziennie i nie narzekam, to dobry wybór, ale przy zakupie trzeba uważać na oszustów. Jak się trafi dobra sztuka i o nią dbamy, to odwdzięczy się niezawodnością. Pozdrawiam 'golfiarzy'

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 988
Przejechany dystans
42 117 641 km
Zatankowanego paliwa
2 125 720 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 533
Wydanych pieniędzy
3 230 088 zł
Średnie wydatki na auto
1 252 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 010
Wydanych pieniędzy
3 477 807 zł
Średnie wydatki na auto
1 349 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 579)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus

Na podstawie 78 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Tomasz, dodano: 04.02.2013 21:23

co do spalania to chyba najoszczedniejszy silnik jaki mozna obecnie kupic. Przy mega spokojnej jezdzie 80-90 moj rekord na 15", kolach 3,9 l. Byłem w szoku. Przy moich predkosciach tj. 120-130mk/h 5,5 l max. W miescie gdzies 6 l. Na autostradzie przy predkościach 150-170km/h 6,7l na odcinku okolo 300km. Oczywiście da się spalić i 7l jak sie powciska po miescie. Za spalanie dał bym "doskonale". Co do napraw to miałem ich troszke, ale wiedziałem co kupuje bo o wielu usterkach wiedziałem kupujac auto. 1. turbo sie zacieło, a dokladniej kierownice 2. mikrostyki w drzwiach kierowcy i klapie 3. serwo miałem do wymiany, meeeeega rzadka usterka, moj mechanik nie mogł uwiezyc ze to sie zepsuło. 4. spalila mi sie kiedys kostka na alternatorze Poza punktem 3 i 4 to standardowe usterki dla tych aut w koncu ma przejechane prawie 300 tys Co do cen to taniocha a czesci dostepne od reki zarówno uzywki z rozbiorek jak i w sklepach

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: ..., dodano: 19.06.2012 18:48

Golf z silnikiem SB jest super. Ma niezłego kopa jak na starego diesla. A spalanie bajkowe dosłownie. dojeżdżam codziennie do pracy ok. 20km w jedna stronę. spalnie jakie uzyskuje wychodzi mi pomiedzy 4,9 a 5,2 styl jazdy. nie cisne go bez sensu jak nie mam gdzie, ale też nie żałuje mu i kiedy moge kręce turbinke na maksa.nie mozna wiec powiedziec ze jeżdze oszczednie ale nie moge powiedziec że go piłuje. czasem zdarzy sie że go cisne ostro jak za późno sie zbiore do pracy. wiec wynik na poziomie 5l jest genialny. awaryjnosc zerowa. od 1,5roku nie robie przy tym aucie nic. -30 czy +30 silnik cyka elegancko i pali od pierwszego strzała. majac takie auto mozna zapomniec o zagazowanych autach. dodoam jeszcze że mam 16 calowe koła z przodu 195 a z tyłu 215 co niewatpliwie zostawia swój ślad na wyniku spalania, wiec na seryjnej feldze moze by wyszło miedzy a 4 a 4,5 litra. powiem szczerze że zadziwia mnie to autko. ciekawostka 170km/h a pod noga jeszcze zapas;D spokojnie by wycisnął 190 bez zajęknięcia. mistrzowska konstrukcja. auto oszczedne, naprawde dynamiczne, twarde jak diabli mimo 89r. zero śladów rdzy, ostatnio miałem nim wypadek (uderzyłem w sarne) i nie stao sie nic delikatne pekniecie na grillu i przekrzywiona lampa na zaczepie przy czym te cudowane nowe autka miałyby skasowane pół przodu.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.6 TD

autor: kelwinikelwinik, dodano: 22.06.2014 23:11

Nie wiem jak inni to robią ale u mnie spalanie golfa to od 6,5-9 l/ 100km. Ze spalania nie jestem zadowolony, nie mam ciężkiej nogi, ale niestety w cyklu mieszanym, dzieci do szkoły i powrót na dom(11+11km) to ok. 7,5l/100km. Nie udało mi się zejść poniżej 6l/100km nawet na trasie Lublin-Warszawa. Ogólnie na auto nie ma co nażekać bo się nie psuje tylko są koszty eksploatacyjne typu rozrząd, oleje, klocki hamulcowe, filtry czy łożyska. Wymieniałem w nim tylko to co się zużywało. Zawieszenie to duży plus. Pracowałem jako listonosz i codziennie się tłukłem po wsiach polnymi drogami i zawieszenie naprawiałem tylko 1 raz przez 3 lata, dla porównania jeździłem również fordem escortem 1,8D i zawieszenie wymieniałem co pół roku. Samochód raczej bezawaryjny bez elektroniki, palił w każdą zimę- aby akumulator przekręcił i auto odpalało od strzała nawet przy -25^C. Środek raczej wygodny, ale to wszystko wewnątrz to takie toporne i bezmyślnie zaprojektowane-tak jak by 2 różne osoby projektowały wnętrze. Części raczej tanie i wiele rzeczy można zrobić samemu aby mieś tylko czas i porządne klucze. Co do minusów to niestety korozja tylnej wielka bolączka golfa, oprucz tego to jeszcze progi i przednie błotniki szybko korodują-niestety trzeba w porę naprawiać bo później nie ma już do czego części przyspawać, również często przednie drzwi rdza zjada. Auto dość wysokie i ciężkie więc w zimię wszystkie zaspy można pokonać jak ktoś nie przeceni swoich możliwości. Bolączką jest również elektryka, często kostki stacyjki padają, czy 4 stopniowy włącznik wentylatora, czy sam wentylator nawiewu, a jak ktoś ma z elektrycznymi szybami to pożal się Boże- tak się opuszczają i podnoszą jak by chciały a nie mogły. Sylwetka auta zgrabna. Ja swoim dojeździłem do 370 000km i go sprzedałęm gdyż uznałem że trzeba w niego już zbyt dużo zainwestować aby dalej jeździć i zakupiłem Opla Corsę 1,7D- jak dłużej pojeżdżę to dodam opinie ale póki co to miło mnie zaskoczyła ze spalaniem, ale to w innym dziale swego czasu napiszę.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TD

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf V Plus
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także