Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B5 Kombi 2.0 TDI

Najbardziej udany i najlepiej sprzedający się samochód w licznej rodzinie Passatów. Piąta generacja modelu (B5) debiutowała w Europie w roku 1996 (dwa lata później w Ameryce Pn.). Passata V zbudowano na tej samej platformie podłogowej, co Audi A4. Pod względem stylistycznym, stanowił on prawdziwy przełom w długiej historii modelu. B5 zdobył mnóstwo nagród (Najlepszy Rodzinny Samochód wg m. in.: „Auto Express”, „What Car?” i magazynu „Top Gear”; trzeci w wyścigu o Samochód Roku w 1997 r.). W roku 2000 model został poddany modernizacji. W 2005 roku zakończyła się jego produkcja.

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B5

Silniki Volkswagen Passat B5 Kombi

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 16 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 130 sport edition 80,66

Volkswagen Passat VR6 79,33

Volkswagen Passat Szary Potwór 76,42

Volkswagen Passat 81,53

Volkswagen Passat 77,89

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

kajos 81,94

kaytek_rx4 92,27

krzysiek29_2006 88,53

dawid1989 64,85

markus63 73,06

Demonus 91,60

qqrydziany 87,52

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

O Passku
O Passku Witam! Nie wiem jak do Was pisać, bo już daaaawno nie pisałem :))). Opowiem tr...
Ostatnia sesja
Ostatnia sesja Jeśli chce się sprzedać auto, trzeba je dobrze opisać i dobrze "obcykać". Chyba ...
klamot
klamot wlasciwie ten car ma jedna zalete malo pali i to wszystko napalilem sie zeby go ...
pęknięty kolektor wydechowy.
pęknięty kolektor wydechowy. witam ostatnio pojawił mi się problem pekl mi kolektor wydechowy i faluja mi obr...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Passat
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
Opel Insignia
1.6 Turbo ECOTEC (170 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOFLEX (140 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B5 Kombi 2.0 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 4,46
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat B6 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat B8 sedan (2015) Volkswagen Passat 2005 Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Kombi Blue Motion Volkswagen Passat R36 Volkswagen Passat B7 - galeria redakcyjna Volkswagen Passat TSI EcoFuel Volkswagen Passat B6 Variant - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
54 691
Przejechany dystans
42 719 297 km
Zatankowanego paliwa
2 152 248 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 635
Wydanych pieniędzy
3 273 495 zł
Średnie wydatki na auto
1 255 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 137
Wydanych pieniędzy
3 501 676 zł
Średnie wydatki na auto
1 343 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 608)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B5 Kombi 2.0 TDI

Na podstawie 4 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: paweł, dodano: 29.06.2014 22:31

Nie czytajcie durnych komentarzy ze pali 5 srednio.Komputer pokladowy oszukuje na 0.5l czyli jesli jade w trasie 90 pokazuje 3.8 co w rzeczywistosci daje 4.3-4.5l i to jest najnizsze spalanie przy normalnej jezdzie 100-120 pali 4.3 czyli 4,8 -5 czyli niewiele mniej niz sredniej klasy benzyniak. Miasto 100% to ok 7-7.5 tak jak podaje producent .Srednio 50/50 6-6.5 l. Nie wierzcie w bajki o srednim 5l w trasie spokojnie jadac owszem. Ogolnie auto dobre choc niezbyt tanie w utrzymaniu po kilku latach eksploatacji wracam jednak do benzyniaka o pojemnosci 1.4 100KM moze pali wiecej troszke ale mniej rzeczy do wymiany. Ogolnie smieszy mnie jak ktos kupuje passata lub audi tylko dlatego ze malo pali to co zaoszczedzi sie na paliwie odda sie w serwisie z nawiazka to nie sa auta dla przecietniaka.Moim zdaniem kompakt z silnikiem benzynowym jest tanszy w eksploatacji niz TDI pomijajac to ze wiekszosc diesli jest wymeczona i to mocno benzyniaka natomiast latwiej kupic. po 5 latach eksploatacji powiem tak wole wiecej placic na stacji benzynowej niz stac i tupac w serwisie przy naprawach diesla.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.9 TDI

autor: ghostR1, dodano: 14.11.2008 16:32

paszczak 1.8 20v fajny samochodzik dobrze sie prowadzi rakieta to to moze nie jest ale spokojnie bez zająknięcia rozpędza sie na gazie 205km/h na benie 210km/h. spalanie hmmmm nie wiem ile pali przy spokojnej jeżdzie ale beny nie spali więcej niż 13l w mieście przy zapier.... do pracy mam 35km autostradą zazwyczaj jeżdżę z prędkościami 170-200 i wtedy spala w granicach 13,5 gazu jesli dodać do tego troszkę ruchu miejskiego w miare dynamicznie wychodzi 14,5 w każdym razie poniżej 12,3jeszcze nie zszedłem:) na benzynie przyzwoicie od 8 do 12L i wiecej nie da rady zjeść:) mała uwaga w aucie zainstalowalem instalację firmy BRC sekwencja ale ustawiono ją tak aby auto nie straciło na mocy za to spalanie wzrasta tak jak mi powiedziano do 40% w każdym razie jeśli ktoś chce takiego paszczaka to niech sobie da spokuj z instalacją gazową no chyba że ktoś chce żółwia który będzie palił max 11L gazu:):);)ale naprawde to auto na ustawieniach ekonomicznych nie jedzie wręcz się strasznie męczy także warto sobie wszystko przekalkulować a instalacja kosztuje jakby nie patrzeć 2,500zl!!! POZDRAWIAM

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8 20V

autor: Krzychu, dodano: 03.10.2010 23:02

Samochód pali dosyć sporo w porównaniu do innych z podobnymi silnikami. W cyklu mieszanym trochę trasy i trochę miasta bierze średnio 10 l/100km. W cyklu tylko i wyłącznie miejskim gdzie przejeżdżam dziennie rano 15km i po południu wracając z pracy inną drogą kolejne 7 km (silnik raczej zimny bo dystanse krótkie a jazda raczej ostra) bierze 12,5 - 13.0 l/100km choć kilka razy wziął i 13.5l. Ostatnio testowałem w mieście super oszczędną jazdę (delikatniej już nie umiem nim jeździć obroty silnika w okolicach 2000) - pasek spalił podczas tego testu 11,74 l/100km i to jest jego minimum w mieście przy moim bucie. Z kolei podczas jazdy po autostradzie w temp przeszło 40 stC z włączoną klimą, pełnym bakiem, pełnym i ciężkim bagażnikiem, z trzema osobami na pokładzie przy prędkości 130-150 km/h samochód łykał 7,84 l/100km i to jest jego minimum na trasie jakie udało mi się osiągnąć. Poza tym silnik bezawaryjny, turbina również, nie bierze oleju. Jeżdżę na Castrol EDGE Sport 0W40 LongLife. Przebieg 78800 km.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8 T 20V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B5 Kombi 2.0 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B5 Kombi 2.0 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Passat B5

Passat to flagowy po Golfie model Volkswagena, produkowany od bardzo dawna. Za każdym razem modele są ulepszane.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B5 Kombi 2.0 TDI 136KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także