Szukaj

Informacje o Volkswagen Passat B7 Alltrack

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Klasa średnia
Siódma generacja Volkswagena Passata (B7) zaprezentowana została na wystawie samochodowej w Paryżu w 2010 r. Model w produkcji był do 2014 r. Mimo że auto było przedstawione przez producenta jako całkiem nowy samochód, w dużej mierze oparty był on na rozwiązaniach użytych już wcześniej u jego poprzednika. Passat B7 powstał m.in. na przedłużonym wariancie tej samej platformy podłogowej VW Group PQ35 Platform. Za zmianami stylistycznymi modelu stali Klaus Bischoff oraz Walter de Silva. Przód samochodu zaprojektowany został według nowej filozofii, którą zapoczątkował model Scirocco. W 2011 r. na targach motoryzacyjnych w Tokio zaprezentowany został Passat w wersji Alltrack, ze zwiększonym prześwitem oraz napędem na wszystkie koła.
czytaj więcej
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz

Volkswagen Passat B7 Alltrack – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Długość 4771 mm
Długość z hakiem holowniczym 4874 mm
Szerokość 1820 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2062 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3723 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3462 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1550 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2060 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1835 mm
Rozstaw osi 2710 mm
Rozstaw kół - przód 1549 mm
Rozstaw kół - tył 1531 mm
Prześwit 165 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1053 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 970 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 960 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1467 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1491 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1731 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 603 l
Wysokość bagażnika 831 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1133 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1941 mm
Kąt natarcia 16 stopnie
Kąt rampowy 12,8 stopnie
Kąt zejścia 13,6 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,2
~Olek
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW
Jestem trochę rozczarowany. Auto jakby stworzone do jazdy na wprost. Zakręty pokonuje ociężale, do tego beznadziejne fotele nie trzymają odpowiednio kierowcy nawet z porównaniu z Kia Ceed. Przyspieszenie nawet zadowalające biorąc pod uwagę, że mam wersję 177KM to dodatkowe 50 na pewno by się przydało. Mega pojemy i funkcjonalny bagażnik. Wygodna tylna kanapa. Skrzynia DSG czasami za wolno redukuje biegi przy dojeżdżaniu do świateł, trzeba wspomagać łopatkami. Ogólnie to raczej nie skusiłbym się ponownie na taki wybór. W większości podróżuję sam i auto raczej nie jest wystarczająco wykorzystane. Do tego spalanie na poziomie 8L na zwykły dojazd do pracy to w obecnych czasach nawet dużo.
3,8
~Kris
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW
Wybierając samochód kombi z napędem 4x4, lekko podwyższonym zbyt dużego pola wyboru nie miałem. Peugeot 508 RHX (Bardzo fajna hybryda, za stosunkowo małe pieniądze). Audi... no cóż ze względu na finanse wchodzi tylko w grę A4 allroad... niemniej przy tym wyposażeniu musiałbym wydać min. 50000zł więcej. A jednak to jest mały samochód. No i jeszcze Subaru... no cóż. Wybór padł na Alltracka głównie z powodu bardzo dobrego wyposażenia dodatkowego m.in. aktywny tempomat, szyberdach, asystenci zmiana pasa ruchu, martwego pola itp.
4,5
~Majkel
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Odczuwalne bardziej mułowaty w porównaniu do tradycyjnego Passata. Na zdecydowany plus absolutna niezawodność - 120tyś i żadnej usterki; w poprzednim wymieniono przy takim przebiegu turbo, sprzęgło, pompowtryski, termostat, pompe oleju - dramat...
Średnie spalanie dla Volkswagen Passat B7 Alltrack
11,0
l/100 km
6,8 – 7,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW
Jazda bez szaleństw na krótkich odcinkach miejskich do 10 km to spalanie rzędu 9-10 l ON na 100 km, zimną nawet do 11 l. Trasa: ~ Droga szybkiego ruchu około 7 L, ~ Autostrada około 7,5 L, ~ Drogi podmiejskie około 6,5 L. Nawet przy dołączanym napędzie 4motion należy pamiętać, że tylna oś stawia mały opór, co wpływa na spalanie - jednakże wrażenia z jazdy, szczególnie zimą bezcenne :) Pamiętajmy także, że auto też waży swoje. Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 5,2 L - ale była to podmiejska jazda płynna, bez wyprzedzania, prędkościami rzędu 60-80 km/h ze względu na trudne warunki drogowe.
7,6
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW
Auto mam już dwa lata. 40k km. Spalanie przyznam zaskoczyło mnie in minus. Przy 80-90km/h da się zejść w okolice 6.0L/100km, jazda autostradowa z tempomatem na 160km/h skutkuje spalaniem ok. 9.5L/100km. Średnio tankowanie w przeważającej jeździe miejskiej (spokojnej) mam w granicach 8,5L/100km. Wiem, że zwiększony prześwit, opony 225mm oraz napęd 4x4, oprogramowanie Dieselgate i nie mała masa własna muszą swoje robić, ale zestopniowanie skrzyni przy prędkościach przelotowych nie sprzyja niskiemu spalaniu. Do tej pory poza standardową obsługą musiałem zregenerować wtryski (przy przebiegu 150k km - auto z polskiego salonu z przedłużoną gwarancją do 5 lat)
7,6
Volkswagen Passat B7
Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM 130kW
Auto mam już dwa lata. 40k km. Spalanie przyznam zaskoczyło mnie in minus. Przy 80-90km/h da się zejść w okolice 6.0L/100km, jazda autostradowa z tempomatem na 160km/h skutkuje spalaniem ok. 9.5L/100km. Średnio tankowanie w przeważającej jeździe miejskiej (spokojnej) mam w granicach 8,5L/100km. Wiem, że zwiększony prześwit, opony 225mm oraz napęd 4x4, oprogramowanie Dieselgate i nie mała masa własna muszą swoje robić, ale zestopniowanie skrzyni przy prędkościach przelotowych nie sprzyja niskiemu spalaniu. Do tej pory poza standardową obsługą musiałem zregenerować wtryski (przy przebiegu 150k km - auto z polskiego salonu z przedłużoną gwarancją do 5 lat)
1 błąd: 10087 - Czujnik neutralnego położenia skrzyni biegów P15A1 00 [044] - niewiarygodny sygnał, 2 błąd: 4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 00 [175] - usterka MIL
  • Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Święci się kontrolka CHECK ENGINE + mruga kontrolka PODGRZEWANIA ŚWIEC ŻAROWYCH, silnik w Passat B7 pracuje w trybie awaryjnym czyli kręci tylko do 3000 obrotów oraz ograniczona moc. EGR już od roku zgłaszał co jakiś czas blokadę przepustnicy aż wreszcie padł. Odnośnie Czujnika neutralnego położenia skrzyni biegów - w skrzyniach manualnych jest to powiązane z systemem Start-Stop,chociaż jest osiągnięta temperatura oleju, płynu chłodniczego i powietrza wewnątrz samochodu to nie gaśnie silnik na postoju przed światłami, czasami wyskakuje na wyświetlaczu komunikat BŁĄD SYSTEMU START-STOP. Do wymiany EGR (1200zł. OEM)+ Czujnik Neutralnego Położenia Skrzyni Biegów (150zł. OEM) + koszty robocizny (5-6 godzin na wymianę EGR - trzeba ściągać belkę).
1 komentarz
Odpala na 3 sekundy i gasnie
  • Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • instalacja elektryczna
  • 290 tys. km
Problem jest taki że pasek odpala i po 3 sekundach gaśnie i potem jest głuchy jak pień. Diagnozowałem go na wiele sposobów i stały błąd to P160300 (sporadyczny zanik napięcia sterownika silnika). Już dałem się wkręcić w wymianę pompki paliwa w zbiorniku(600 pln lezy se teraz na półce). Błąd wydaje mi się prosty ale może ktoś miał podobny i poradził sobie z nim. Dodam że rano samochód odpala i działa bez zarzutu , ale jak się już rozgrzeje to łapie takie zawiechy po zatrzymaniu. Wysiadam odpinam mase na kilka sekund i jadę dalej ale to nie lekarstwo. Miałem już rady żeby zrobić soft oprogramowania lub wysłać sterownik silnika do naprawy. póki co dałem dodatkową mase do silnika i pójdę w kierunku czujnika temperatury. Jeżeli nie będzie poprawy niestety wysyłam sterownik.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Kontrolka świateł
  • Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014
  • instalacja elektryczna
  • 280 tys. km
Podczas jazdy zapala się kontrolka świateł czasem się wyłącza czasem włącza i tak na okrągło. Czujnik poziomowania świateł został dwukrotnie wymieniony jednak na nic się to zdało. Po podłączeniu tester diagnostyczny v-scan pojawia się błąd nr 5279761. Usuwam ten błąd lecz po chwili wyskakuje on ponownie. Co może być przyczyną?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Volkswagen Passat B7 Alltrack