Szukaj

Informacje o Audi 80

Lata produkcji: 1972 – 2000
Segment: Klasa średnia
Model należący do segmentu D (klasa średnia) produkowany w latach 1972-1996. Poprzednikiem Audi 80 była tak zwana seria F103. Jeden z jej modeli opatrzono liczbą 80 (produkowany od 1966 do 1969 r.), który bywa błędnie uważany za pierwszą generację Audi 80. Od swojego właściwego debiutu w roku 1972 przez 24 kolejne lata auto było dużym sukcesem rynkowym, sprzedano je w liczbie blisko 5 milionów egzemplarzy. Powstały cztery generacje modelu. W 1973 roku Audi 80 B1 (1972-78) zdobyło nagrodę dla Europejskiego Samochodu Roku. W 1994 roku Audi 80 zostało zastąpione przez Audi A4.
czytaj więcej

Audi 80 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Audi 80 - wyceny aut używanych

Sprawdź zanim znajdziesz wymarzone auto

Oceny Audi 80

Liczba ocen: 1 873
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~Patrycja S.
Sedan 2.3 E 133KM 98kW
Audi 80 B4
Auto zdecydowanie godne polecania ! Solidne,pancerne,dźwięk silnika to mód dla uszu . Auto nie jest drogie w utrzymaniu,o dziwo nie pali jak smok. Idealnie współgra z kierowca,skrzynia biegów działa bez zarzutów . Wystarczy dbać i jeździć . Auto bardzo wdzięczne . Jedyny minus(może niekoniecznie) to mechaniczny wtrys,który lubi robić niemiłe niespodzianki . Ale jeżeli ktoś się zna na tym bądź ma kumatego mechanika nie jest to duży problem .. Audi 80 2.3 NG1993 (bez gazu oczywiście ) w rodzinie już ponad 10 (13 dokładnie) sprowadzona z Niemiec od jednego właściciela,książka serwisowa,serwisowa w ASO . Zdecydowanie polecam,polecam i jeszcze raz polecam ! Niewyobrażam się rozstać się ze swoją . Nie zamieniłabym jej za żadne inne auto .
4,5
~wonda
Sedan 2.0 90KM 66kW
Audi 80 B4
posiadam audi 11 lat i tyle samo w gazie zrobiłem 130tyś km może niewiele, ale przez ten czas 2x zepsuł się czujnik temperatury który jest w chłodnicy auto trochę się przegrzało (zawsze była letnia pora)ale jakoś to negatywnie nie w płynęło na prace silnika, drążek stabilizatora wyleciała główka jeździłem tak około 4 m-cy nie było czasu by to zrobić audi trzymało się drogi jak przyklejone i zaczął hałasować przegub z mojej winy wjechałem zimą w jakąś zmarzlinę i uszkodziłem gumową osłone jeździłem też z tym około 5m-cy nie było czasu by to zrobić to tyle usterek przez 11 lat podajcie inne takie auto z tyloma usterkami B4 to jest czołg a i jeszcze największa wada tego modelu pękają przewody w osłonie co idą pod klapą bagażnika ale w sumie to drobiazg. Auto ciche w środku, spasowane żadnych trzasków nic, tylko trochę mułowate do 100 jest ok ale powyżej 110 wyprzedzanie daje do myślenia ale w końcu to tylko 90km, spalanie mogło by być mniejsze ,czy bym kupił jeszcze raz na pewno tak jakiś zadbany egzemplarz to na pewno bo moja jest już przyniszczona
4,8
~Zadowolony driver
Sedan 2.0 90KM 66kW
Audi 80 B4
Miałem wychwalane A4, ale wielowachacz... Wróciłem do 80... Jeżdżę automatem. Auto pancerne nie do zajechania, automat działa ok, 4 z lekkim opóźnieniem, ale mi to nie przeszkadza. Ceny części to poprostu żart... Przecieram oczy a osłona siłownika wspomagania 8zł, rozrząd 200zł, to niemożliwe... A jednnak. Warto jedynym słabym punltem tego auta to nagłośnienie. 2głośniczki w desce i tyle. Trzeba bedie dorzucic tubę do bagażnika. Rezac boczków nie bede... Jeździ sie zadziwiająco komfortowo jak na tak proste zawieszenie z wyjatkiem poprzecznych przeszkód. Dużo miejsca na nogi. Mam wersję be klimy ale da sie przeżyć. Jeśli zmienie to auto to tylko na cos bardziej komfortowego. Polecam.

Raporty spalania Audi 80

Liczba raportów: 1 957
Średnie spalanie dla Audi 80
7,0 – 15,8
l/100 km
5,0 – 7,0
l/100 km
7,3 – 16,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,8
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Audi 80 B4
W trasie przy jeździe 90-100km/h spalanie około 8,5l/100km. Nawet gdy jest załadowany to nie wpływa to zbytnio na spalanie. Przy ciąganiu przyczepki(burty 40cm) w trasie spalanie 10,5l/100km. Cykl mieszany średnio 10,5l/100km. W mieście to ciężko powiedzieć ale można przyjąć 14l/100km. Przy codziennej jeździe tzn (10km droga powiatowa, 10km miasto 200tyś , 20km droga ekspresowa) średnie spalanie zawsze oscyluje na poziomie 8,7l/100km. Instalacja gazowa BRC sekwencyjna . Przebieg 358 tys km(prawdziwy) - w tym na gazie 150tys km. Spalanie mierzone wielokrotnie od pełnego do pełnego zbiornika lpg. Przy codziennej jeździe do pracy (8,7l/100km) nie uwzględniłem spalania benzyny. W okresie zimowym można dodać +0,5l/100km a w letnim mniej bo wtedy szybko przełącza się na lpg. W długiej trasie udawało się schodzić poniżej 8l ale zapewne była to różnica zatankowań. W trasie przy jeździe 100km/h i 4 osoby w samochodzie regularnie wychodzi 8,3-8,7l/100km. Ciśnienie na cylindrach 14-14,2 bar. Na innych oponach miałem spalanie wyższe średnio o 0,5l/100km .
10,5
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Audi 80 B4
Posiadam ten model już 3 lata, samochód jest w ciągłej eksploatacji dziennie pokonuję około 100km więc coś mogę powiedzieć na temat spalania, silnik ten napewno nie należy do ekonomicznych, a ja należę do osób które lubią szybką jazdę. Spalanie minimalne mieści się w granicach 9 litrów bp a jeśli mu się depnie to 14 l nie jest dużym problem, cykl mieszany 11/12 l, mówimy tu o benzynie. Autko jest zagazowane średnie spalanie to 14 l LPG. Gdy widzę opisy że ktoś twierdzi że zszedł do 8 litrów /100 km BP to napewno nie pisze o modelu 2.0
10,2
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Audi 80 B4
Co do Audi 80 B4 :) Mam to auto od ponad 6 miesięcy, pewnie krócej co niektórzy tutaj.. Silnik 2.0e 115 konny jest dobrym wyborem dla młodego kierowcy, jest silny i zrywny no ale co za tym idzie, dość duże spalanie gazu bo na trasie pali 9 litrów gdzie przy Vectrze C w silniku 1.8 125ph można zejść do 7 na trasie a 8-9 w mieście to w Audi jest to 9 w trasie przy prędkości 120-130 a w cyklu mieszanym dochodzi nawet do 11.5 litra! Zapewne jest to spowodowane tym że kupiłem auto z instalacją gazową generacji pierwszej i jest pewnie też do regulacji gdzie pewnie zgubiłbym po regulacji ponad litrę gazu :) Tak czy tak, polecam serdecznie to auto ludziom młodym którzy zarabiają i nie szukają auta oszczędnego a w miarę szybkiego. Jak na swoje lata Audi wygląda i prezentuje się bardzo dobrze :) A jeśli ktoś narzeka na spalanie i chce oszczędne auto to polecam kupić silnik 1.2 corsę lub 1.4 hondę :) Cieszyć się rdzą która zjada auto ale za to mieć bardzo ekonomiczny silnik :)

Usterki Audi 80

Liczba wpisów: 81
Spadek mocy itd
  • Audi 80 B4 Cabrio 2.3 E 133KM 98kW 1991-2000
  • silnik
WITAM. MAM PROBLEM ZE SWYM AUDI SILNIK 2.3E, DOTYCZY ON DUZEGO SPADKU MOCY, WACHANIA OBROTOW NA BIEGU JAŁOWYM, DROBNYCH WYSTRZAŁOW PODCZAS DOJEŻDŻANIA DO SKRZYZOWANIA NA BIEGU, NAGŁY ZRYW NA TRASIE PO CZYM AUTO ZWALNIA. DODATKOWY PROBLEM WYSTĘPUJE PODCZAS RUSZANIA NA ZIMNYM SILNIKU. SAMOCHÓD NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU I PRZYSPIESZA JEDYNIE PODCZAS PODBIJANIA BIEGU. WITAM. MAM PROBLEM ZE SWYM AUDI SILNIK 2.3E, DOTYCZY ON DUZEGO SPADKU MOCY, WACHANIA OBROTOW NA BIEGU JAŁOWYM, DROBNYCH WYSTRZAŁOW PODCZAS DOJEŻDŻANIA DO SKRZYZOWANIA NA BIEGU, NAGŁY ZRYW NA TRASIE PO CZYM AUTO ZWALNIA. DODATKOWY PROBLEM WYSTĘPUJE PODCZAS RUSZANIA NA ZIMNYM SILNIKU. SAMOCHÓD NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU I PRZYSPIESZA JEDYNIE PODCZAS PODBIJANIA BIEGU.
Problem rozwiązany
3 komentarze
stracił moc
  • Audi 80 B3 Sedan 1.6 70KM 51kW 1987-1991
  • silnik
szarpanie brak mocy niema siły jechać tak jakby ni chodziły dwa cylindry samochód rakieta ponad miesiąca jesienią stał pod chmurką z pustym zbiornikiem po wlaniu paliwa i odpaleni zaczoł szarpać i przerywać wymiana filtra paliwa niewiele pomogło zachowywał sie tak jak by nie chodził cylinder po jakimś cZasie kolejny teraz przy odpaleniu przez chwilke pracuje po czym sie dusi i gaśnie nie wiem co robić słyszałem wiele porad na ten temat ale każda jest inna ni więc czy da się go wyleczyć czy zacząć sie rozglądać za nowym silnikiem ?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
brak mocy
  • Audi 80 B3 Sedan 2.0 112KM 82kW 1990-1991
  • silnik
witam.Mam do kupienia ładną b3 ,jeździłem nią ale coś jest nie tak, jak na silnik 2 litry to te autko powinno "latać" a tutaj jest mułowate,biegi wskakują ale tak chodzby 3 omijało,rozpędza się bardzo wolno,ja sam rozpędziłem się nim do 130,poprostu wiecej sie nie dało,gaz do konca a on nic,nawet gdy lekko go wciskałem,rowniez nic,nie wiem co sie dzieje,chce te autko kupic bo tanio,okazja i w gazie,ale nie mam pojecia co z tym,czy trzeba olej i filter wymienic,czy to sprzęgło,czy bóg wie co innego,nie znam się na automatach,wlasciciel w sumie nic o samochodzie nie wie,ma kilka aut,tym jezdzila jego zona,on sam nic nie wie,a jak to dla baby,czy popsute czy nie to jezdzi normalnie, moge dopisac ze autko stalo kilka miesiecy nie jezdzone,ogulem to znajomy w matizie mnie wyprzedził...;( tak wiec cos jest na prawde nie tak,proszę o pomoc.Pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 56
5,0
Sedan 2.0 90KM 66kW
Audi 80 B4
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
To auto jest stworzone do gazu ! Pali więcej niż auta z sekwencyjną instalacją ale to monowtrysk i nie da rady nic innego tu zamontować. Za to odwdzięcza się kompletnie bezawaryjną, równą pracą. Żona ma ciężką nogę i na obwodnicy trójmiejskiej lata po 190. Odpalam na benzynie, przełączam na gaz jak ma min 50 st. C, na gazie odpalam tylko gdy silnik jest ciepły. Pilnuję...
4,3
Sedan 2.0 90KM 66kW
Audi 80 B4
homologacja: WYDZIAŁ TRANSPORTU POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Audi 80 z silnikiem 2.0 ABT z gazem spisuje się bardzo dobrze. Na gazie tym autem jeżdżę już ponad 5 lat i nie było żadnych najmniejszych kłopotów z instalacją. Jedynym dodatkowym wydatkiem eksploatacyjnym jest wymiana filtra gazu za kilkanaście złotych co kilkadziesiąt tys KM. Po trzech latach eksploatacji wymieniłem membrany w reduktorze za 50 zł (w sumie nie było to...
5,0
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Audi 80 B4
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Audi 80 B4 2.0E ABK 115KM, 1994 r. zagazowalem je w lipcu 2009 roku przy przebiegu 175 000km. Aktualnie przejechane mam 225 000km (kwiecien 2011). Instalacja STAG 300, wtryskiwacze MATRIX HD344, reduktor SCORPION MINI. Auto sprawuje sie idealnie, nie mialem zadnych problemow. Pali 10L/100km lato/zima nie ma roznicy co do pory roku. Jazda na gazie jest nieodczuwalna, zadnej...
Audi 80