Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Citroen C5

Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2001 roku. W ofercie Citroena C5 zastąpił wysłużoną Xantię, choć do czasu debiutu modelu C6, z racji rozmiarów, chwilowo uważano go również za następcę Citroena XM. Swoją nazwą C5 (podobnie jak cała nowa seria „C”) nawiązuje do słynnej gamy modeli „C” Citroena z końca lat 20. poprzedniego stulecia (choć „C-piątka” wtedy jednak nie powstała). Od 2008 roku w sprzedaży znajduje się trzecia generacja C5 zbudowana w oparciu o prototyp C5-Airscape Concept z 2007 roku. Model powstał na płycie podłogowej Citroena C6.

Generacje Citroen C5

  • Wybierz generację: Citroen C5 III (2008 - teraz)
    Citroen C5 III
    Citroen C5 III Tourer 2.0 HDI FAP 160KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Citroen C5 III Tourer 2.0 HDI FAP 160KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Citroen C5 III Tourer 2.0 HDI FAP 160KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Citroen C5 III Tourer 2.0 HDI FAP 160KM - galeria redakcyjna - kierownica Citroen C5 III Tourer 2.0 HDI FAP 160KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Citroen C5 III Tourer 2.0 HDI FAP 160KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

    Citroen C5 III

    Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu została wprowadzona na rynek w 2008 roku. Jego premierę poprzedziła prezentacja prototypu C-Airscape. C5 III został nie tylko powiększony w stosunku do swoich poprzedników, auto zrywa też z koncepcjami...

    więcej o Citroen C5 III

  • Wybierz generację: Citroen C5 II (2004 - 2008)
    Citroen C5 II
    Citroen C5 II Break 2.0 HDi 138KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Citroen C5 II Break 2.0 HDi 138KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Citroen C5 II Break 2.0 HDi 138KM - galeria redakcyjna - bagażnik Citroen C5 II Break 2.0 HDi 138KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza Citroen C5 II Break 2.0 HDi 138KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu

    Citroen C5 II

    Druga generacja C5 debiutowała na rynku w 2004 roku. Stylistycznie samochód nieznacznie różnił się od swojego poprzednika. Jego nadwozie zostało powiększone i delikatnie przeprojektowane, zmiany objęły między innymi kształt przednich i tylnych reflektorów....

    więcej o Citroen C5 II

  • Wybierz generację: Citroen C5 I (2001 - 2004)
    Citroen C5 I

    Citroen C5 I

    Pierwsza generacja modelu pojawiła się na rynku w 2001 roku. C5 jest następcą Citroena Xantii, choć jeśli chodzi o rozmiary, bliżej mu raczej do flagowego modelu XM. Pod względem stylistycznym, samochód nawiązuje do zmodernizowanej Xsary i Xsary Picasso...

    więcej o Citroen C5 I

Citroen C5 III

Masz dosyć widoku wszechobecnych Volkswagenów Passatów czy Fordów Mondeo? Kupując auto klasy średniej chcesz otrzymać coś wyróżniającego Cię w tłumie? W takim razie dobrze trafiłeś(-aś). Citroen C5 jest nie tylko znacznie rzadziej spotykany od swoich niemieckich rywali, ale także znacznie ciekawiej wygląda. Na atrakcyjny wygląd nadwozia pracują nowoczesne reflektory, elegancki grill zintegrowany z logo, wyraźne przetłoczenia boczne, unikalne lampy tylne, a w sedanie również sylwetka a la coupe.

Ta ostatnia dodaje autu uroku, ale niestety niekorzystnie wpływa na wygodę podróżowania z tyłu. Opadający ku tyłowi dach skutecznie ogranicza miejsce na głowy podróżnych, co w połączeniu z niezbyt pokaźnym miejscem na nogi i wąską szybą drzwi daje uczucie ciasnoty. Na plus drugiego rzędu siedzeń zaliczymy z kolei samą kanapę - jej głębokie wyprofilowanie pozwala się wygodnie rozsiąść, co gwarantuje komfort nawet podczas najdłuższej podróży. Wygodę na trasie zapewniają też obszerne fotele przednie, a dzięki pokaźnej ilości przestrzeni z przodu można poczuć się jak w aucie klasy wyższej.

Wrażenie podróżowania samochodem klasy premium wzmaga wykończenie wnętrza - i materiały, i montaż zasługują na najwyższą ocenę. Gorzej ma się niestety sprawa z przejrzystością kokpitu - przyzwyczaić trzeba się do nowoczesnych, ale niezbyt czytelnych zegarów, przeładowanej przyciskami, więc trudnej w obsłudze konsoli środkowej, jak i do kierownicy, w której ruchomy jest tylko wieniec. Zastrzeżeń nie budzi natomiast pozycja za "kółkiem" oraz widoczność na zewnątrz. Użytkownikom odmiany sedan może przeszkadzać niespecjalnie pojemny kufer z małym otworem załadunkowym.

Oceniając możliwości układu jezdnego przechodzimy do jednego z największych, jeśli nie największego atutu Citroena C5. Hydropneumatyczne zawieszenie idealnie pochłania wszelkie niedoskonałości drogi, co w połączeniu z wygodnym wnętrzem i kapitalnym wyciszeniem daje komfort, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna pozycjonowana kilka segmentów wyżej. Zdecydowanie słabiej auto wypada w ocenie precyzji prowadzenia - stabilność na zakrętach nie zasługuje może na krytykę, ale zarówno zawieszenie, jak i układ kierowniczy do szybkiej jazdy po łukach się nie nadają.

Oferta rynkowa francuskiej limuzyny prezentuje się naprawdę zachęcająco - do zakupu przyciągają nie tylko atrakcyjne ceny (po uwzględnieniu pojawiających się co nóż promocji), ale także bogate wyposażenie. W standardzie nabywca "cytryny" otrzymuje komplet airbagów z poduszką kolanową kierowcy, wszystkie szyby sterowane elektrycznie, tempomat, automatyczną klimatyzację czy rozbudowane reflektory, zaś po dopłacie może otrzymać takie elementy jak fotel kierowcy z funkcją masażu, skórzane wykończenie całego wnętrza czy zestaw audio ze wzmacniaczem i tubą basową. Niestety, najbogatsze wersje wyposażone w najmocniejsze silniki są ponad dwukrotnie droższe od wersji standardowych.

Citroen C5 I/II

W nadwoziu C5 królują łagodne kształty - próżno w nim szukać sportowych akcentów, a jedyną ekstrawagancją jest przód wersji po liftingu (który przeprowadzono w 2004 roku). Znacznie odważniej wystylizowano kokpit, choć efekt trzeba uznać za dyskusyjny, podobnie zresztą jak staranność jego montażu. Łatwo jednak o tym zapomnieć wiedząc, że możemy korzystać z niesamowicie przestronnej kabiny pasażerskiej z ultra-komfortowymi fotelami oraz potężnego bagażnika z dużym otworem załadunkowym (zarówno w liftbacku, jak i kombi).

Skoro już wspomnieliśmy o bagażniku, warto dodać, że niezależnie od tego, ile do niego zapakujemy, prześwit auta pozostanie bez zmian. To zasługa hydropneumatycznego zawieszenia, które przy okazji gwarantuje ponadprzeciętną skuteczność resorowania nierówności. Jeśli chodzi o silniki, na rynku zdecydowanie przeważają diesle - równie żwawe jak 4-cylindrowe "benzyniaki", a przy tym o niebo oszczędniejsze. Wśród nich najbardziej godny polecenia jest motor 2.0 HDi w starszych wersjach bez filtra FAP.

Przy przeglądaniu ofert Citroena C5 I. generacji może nasunąć się jedno pytanie - czemu to auto kosztuje tak mało? Odpowiedź tkwi w obawie przed serwisowaniem nietypowego zawieszenia, i choć rzeczywiście jest ono kosztowne w obsłudze, okazuje się na tyle trwałe, że w młodszych, zadbanych egzemplarzach nie powinno sprawiać problemów. Znacznie bardziej usterkowa okazuje się za to skomplikowana elektryka. Jeśli chodzi o jednostki napędowe, te benzynowe są z ogóły niezawodne (pomijając silnik 2.0 HPI), ale już te wysokoprężne cierpią na defekty kół pasowych, wtrysków czy filtra cząstek stałych.

Komentarze redakcji

Powagosław: Pomysł Francuzów, jak przełamać supremację Passata i Mondeo w segmencie samochodów klasy średniej z wyższymi aspiracjami. Udane połączenie niemieckiej jakości, co sugerowali sami szefowie Citroena z francuskim polotem stylistycznym. Efekt? Fantastyczny!
Luzacjusz: Ci sami Francuzi, którzy jedzą ser, bagietki maczają w winie, a zamiast „komputer” mówią: „ordinateur” (przecież komputer to międzynarodowy termin!), stworzyli samochód, na widok którego Mandaryna przestaje fałszować, a Boruc staje się tajemniczym Borubarem.

Silniki Citroen C5

Citroen C5 III - jaki silnik wybrać?

W tym modelu producent zdecydowanie stawia na diesle. Najsłabszy o mocy 110KM i pojemności 1.6l byłby dobry do kompaktu, ale nie do limuzyny. Jest ospały i łatwo zniechęca się przy szybszej jeździe. Do tego mocniejsze motory nie spalają wiele więcej paliwa niż ten. Szczególnie warto skusić się na 2.2l 173KM. Jest dość drogi, ale dobry praktycznie pod każdym względem, a wysoka moc i moment obrotowy powodują, że sama jazda znudzi wam się wolniej, podobnie jak niezły projekt nadwozia. Pozostałe, ciekawe silniki są już za drogie, flagowa jednostka ma 3.0l pojemności i ponad 240KM. Niestety wszystkie diesle posiadają pułapkę – filtr FAP. Jeśli podczas jazdy lubicie mieć świadomość, że przyczyniacie się do wolniejszego wymierania saren, które skaczą wam przed maską i macie wpływ na promowanie ekotechnologii, to warto wziąć motor wysokoprężny. Jeśli nie, to zapomnijcie o nim, bo filtr jest źródłem kosztownych problemów. Wtedy zostaje silnik benzynowy, najlepiej 2-litrowy o mocy 143KM. Sporo zaoszczędzicie przy jego zakupie i nie powinniście tego żałować.

Publikacje o Citroen C5

Citroen C5 Tourer - idealny na polskie drogi
 
Nasz test Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 160 KM

Polskim kierowcom sen z powiek spędzają dwie rzeczy: ceny paliw oraz stan dróg po jakich przychodzi nam poruszać się na co dzień. O ile na wartość baryłki ropy naftowej nie możemy poradzić zbyt wiele, większy komfort podróży jest w naszym zasięgu. I wcale nie mówię o czasochłonnym rozwiązaniu, którego...

Awaryjność niezależna od wieku - Citroen C5 (2000-2008)
 
Nasz test

Francuska limuzyna cudownie wygładza nierówności na polskich drogach. Ma solidne silniki, a używane egzemplarze nie straszą wyśrubowanymi cenami. Co najważniejsze - samochód jest mniej awaryjny niż się powszechnie sądzi.

Citroen C5 kombi - Elegancja z pazurem
 
Nasz test

Citroen C5 to wciąż jeden z najciekawszych samochodów w swojej klasie. Udało się połączyć klasyczną elegancję z ciekawymi detalami, a szeroki wybór wersji pozwala dobrać auto dla własnych potrzeb i możliwości portfela. Tym razem dostaliśmy lepiej wyposażoną wersję Selection z opcjonalną nawigacją i przyjemnie...

Po francusku - Citroen C5
 
Nasz test

Pamiętacie takie przewrotne hasło reklamowe z połowy lat 90-tych - "Polskie drogi są wspaniałe... w Citroenie"? Przypomniałem sobie o nim podróżując Citroenem C5 po rodzimych drogach zdewastowanych "atakiem" zimy.

Nowa elegancja i jeszcze nowsze technologie
 
Nasz test

Poprzednia generacja Citroena C5 w wersji kombi przypominała nieco samolot. Miała obłe, masywne nadwozie i pełno nowoczesnej elektroniki. Pękate nadwozie nie wzbudziło entuzjazmu indywidualnych nabywców, a wysoka cena zaawansowanego technicznie samochodu przekreśliła szanse we flotach.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Citroen C5

Citroen C5 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Citroen C5autoWcentrum - społeczność Citroen C5

najwyższe oktanyAuta - Citroen C5

Citroen C5 2.0 HDI160 EXCLUSIVE 62,57

Citroen C5 Pluszak 87,79

Citroen C5 Mk2 74,70

Citroen C5 70,35

Citroen C5 Żłówik 51,88

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Citroen C5

Torment88 30,13

dark-man 30,16

sgrzegorz86 30,14

Miko79 30,16

BENEK1270 94,61

Citromaniak 30,60

Laasi 90,76

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Citroen C5

Jaśniej pod nogami
Jaśniej pod nogami Zabierałem się za ten temat dość długo. W mojej wersji VSX brakowało podświetlen...
Wizyta w ASO
Wizyta w ASO Wczoraj oddałem moją C5 do ASO na przegląd przy zbliżających się 250tyś. co musi...
Maglownica
Maglownica Moje C5 kolejny raz trafiło do warsztatu Stasia. Tym razem powodem były plamy LD...
Hamulec ręczny C5 - jak nowy!
Hamulec ręczny C5 - jak nowy! Naprawa hamulca ręcznego była na mojej liście od samego początku przygody z C5. ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Citroen C5

od 83 100 zł do 144 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (120 - 156 KM): 1.6 THP, 1.6 VTi

 

Diesel (115 - 204 KM): 1.6 HDi FAP, 1.6 e-HDi FAP, 2.0 HDi, 2.0 HDi FAP, 2.2 HDi, 2.2 HDi FAP

Skrzynie biegów

automatyczna: 6-stopniowa

 

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa
Katalog nowych aut Citroen C5
 

Najpopularniejsza wersja Citroen C5

Citroen C5 2.0 HDi FAP 163KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

komputer
elektryczne szyby
klimatyzacja
czujnik parkowania

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Parkowanie - 1 550
Pakiet Parkowanie2 - 5 000
Pakiet Bezpieczeństwo - 2 200

Cena katalogowa

123 500

Zobacz ofertę Citroen C5 2.0 HDi FAP 163KM - 5 drzwiowe kombi
 

Citroen C5 najczęściej porównywane z:

Citroen DS5
2.0 HDi (163 KM)
Infiniti Q50
2.2d (170 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI BiTurbo Ecotec (195 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 BASE DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 BASE DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 10 000 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 166 304 zł 138 000 zł
Zyskujesz: 28 304 zł Zobacz szczegóły »

Używane Citroën C5

Citroën C5
2.0 diesel 140 KM
2009
38 900 PLN
Citroën C5
2.0 diesel 163 KM
157 000 km, 2010
42 900 PLN
Citroën C5
1.6 diesel 110 KM
128 000 km, 2008
30 900 PLN
Citroën C5
1.8 benzyna 125 KM
142 000 km, 2007
19 900 PLN

Ocena auta Citroen C5

  • Średnia ocena
    na podstawie 719 opinii
  • 4,15
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Citroen C5 Hatchback 2.0 HDi (109 KM)

C5 - 2HDI 9 tys. km jeżdżę 4 miesiące. Dziurka w przewodzie odpowietrzającym zbiornika paliwa,serwis dał zastępczy samochód, 2 dni i po problemie sprowadzili i wymienili cały zbiornik. Raz alarm odmówił działania, ale serwis powiedział abym się nie przejmował, włożył kluczyk i pojedzie - rzeczywiście, zawył i pojechał. Po czterech dniach w momencie podjechania do serwisu na umówioną naprawę sam się alarm przestraszył i naprawił. Wydaje mi się iż C5 psuje się nie więcej niż inne renomowane pojazdy, serwis się stara o wiele bardziej aniżeli np. w "OPELek Bogacki" w Szczecinie gdzie mi kiedyś powiedziano: "Panie ! Co Pan wydziwiasz !!?? Opla Pan nie widział ??!! Przecież to tylko OPEL !!" - chodziło o wybrzuszenie na lakierze tygodniowej VECTRY. W tymże samym serwisie "mechanicy" zaproponowali szwagrowi podprowadzenie na tył pojazdu instalacji do głośnikówdo Astry II za jedyne 50 zł, szwagier pogłówkował i znalazł te przewody - one tam były. Na mrozie odłamałem plastykowy dekielek zbiornika...

dodał: denaturat@tlen.pl
Citroen C5 Kombi 2.2 HDi FAP (133 KM)

Auto, ma pełne wyposażenie, xenon, syberdach, skóra itd. Kupiłem uszkodzony z przodu. I wpakowałem sie w straszne koszty. Sama konsola używana to 5000zł nielicząc poduszek. Jak się okazało wymienic trzebabyło mnóstwo części.Ale wkońcu fachowcy zrobili.I powiem tak: Wcześniej jeździłem xm-em 2.1tdi 12V i palił znacznie mniej, osiągi nie miał dużo gorszych, świetnie się prowadził, ponieważ miał duży rozstaw osi. A c5 niestety myszkuje, pomimo ESP. Zawieszenie nie radzi sobie z ostrą jazdą. Ma za mały rozstaw osi. Pali dużo, czy sie jedzie wolno czy szybko.Choćby nie wi4em ak jechał, i tak spali 7,5. Trzeba było kupić 2,0 HDI, a nie przepłacać za 2,2HDI. Nie warto.Drogie częsci, serwis, dużo droższy niż w fordzie.Ale jest to auto dla ludzi spokojnych, którzy cenią sobie wolna spokojna jazdę.Plusy: komfortowe zawieszenie, xenony świetnie świecą, cichutkie w środku, dużo miejsca po rozłożeniu foteli.Minusu, starsznie drogi, gdyby go kupic w salonie, drogi serwis, bardzo duża średnica zawracania,...

dodał: tomaszbebel@op.pl
Citroen C5 Kombi 2.2 HDi FAP (133 KM)

Chyba najgorzej jak można ulokowałem ponad 90.000zł netto ( auto "ciężarowe"). Jedyne atuty tego samochodu to komfortowe zawieszenie i dobrze zestrojone wspomaganie. Silnik "wołowaty" a większego diesla nie ma. Mnóstwo udogodnień elektronicznych i elektrycznych, które działają jednak zgodnie ze swoją logiką jak np. wycieraczka tylnej szyby. Po włączeniu nie wyciera jej natychmiast, tak jakby tego chciał nieszczęsny kierowca, tylko czeka i rusza po mniejszej lub większej zwłoce czasowej generowanej losowo- jak twierdzi serwis - jest to działanie zgodne z programem producenta. Światła migają bo prawdopodobnie został źle dobrany regulator napięcia alternatora.Występuje to przy 2 progach prędkości obrotowej zarówno przy zwiększaniu jak i przy zmniejszaniu obrotów. I już mi się nie chce dalej pisać bo mógłbym jeszcze długo w podobnym tonie a wszystko to szczera prawda i na dodatek udokumentowana. Ocena moja bazuje na 4-ech C5, które kupiła nasza firma i każde z aut pomimo różnych silników i...

dodał: Przemek
Citroen C5 Hatchback 2.0i 16V (136 KM)

Oceny podaję opierając się na intuicji. Kupiłem go z polskiego komisu, w którym jak się później okazało zostałem nieźle zrobiony w trąbę. Według sprzedawcy samochód miał 136 tys. km. Jak się na koniec okazało miał więcej, bo aż 380 tys. km. Niestety ten przebieg to trumna dla takiego samochodu jak C5, wliczając w to również żywotność silnika. Gdyby nie przebieg, samochód były dobrym autem, a jeździłem już Fordem Fiestą, Fiatem Stilo, Volvo S40, Audi A3 i okazjonalnie innymi. Wracając do opinii całokształtu - uważam, że jest to niezwykle wygodny i komfortowy samochód z niezłym wyposażeniem i przemyślaną aranżacją wnętrza. Gdyby tylko zechciał mieć ze 2 razy mniej elektroniki i 3 razy mniej przebiegu to jeździłbym nim dalej i cieszyłbym się tym wozem. Jeżeli szukacie ścigacza - nie kupujcie go. To jest auto rodzinne i reprezentacyjne.

dodał: Zrobiony w trąbę
Citroen C5 Kombi 3.0 V6 (207 KM)

Wydałem prawie 140 tyś i jestem niesamowicie zadowolony. Moje auto pracuje na siebie, bardzo często wyjeżdzam do Francji i Hiszpani do pracy z tąd ten przebieg.Poważnych usterek nie zanotowałem było kilka drobiazgów ale to były naprawde drobiazgi typu przepalone żarówki.Auto wyjątkowo ciche i wygodne a na europejskich drogach wręcz luksusowe, bardzo dobrze współpracuje z kierowcą a jak na swój silnik jest dosyć oszczędne.Doskonałe wyposazenie i mocny przyjemnie brzmiący silnik stawiają to auto na czele klasy średniej. Jak jest z serwisami w polsce nie wiem bo nie kozystam jak jestem we francji wole skozystać z wiedzi i umiejętności francuskich serwisów,oni mają o swoich samochodach pojęcie!

dodał: Andrzej
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Citroen C5

Citroen C5 Kombi 2007 Citroen C5 Break 2.0 HDi  SX - galeria redakcyjna Citroen C5 III CrossTourer (2014) Citroen C5 III Tourer 2.0 HDI FAP 160KM - galeria redakcyjna Citroen C5 Sedan 2001 Citroen C5 I Kombi - galeria społeczności Citroen C5 III Sedan - galeria społeczności Citroen C5 II Hatchback - galeria społeczności Citroen C5 Sedan 2007 Citroen C5 II Break 2.0 HDi 138KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Citroen

Opinie o instalacji LPG

Citroen C5

  • 1.
  • 5,00 Citroen C5 I 2.0i 16V (136KM) 2003r.
    dodał: jurek, 21.01.2011

    Auto chodzi na gazie znakomicie, roznica w przyspieszeniu jest nieodczuwalna, nie szarpie ani nie przerywa. Wszystko jest tak jak nalezy:) Sama instalacja to wtrysk BRC, zaplacilem z nia okolo 2500zł jakis rok temu wraz z montazem i do dzisiaj nie mialem z nia zadnego problemu. Calosc robilem w Energy na Ostrobramskiej w Warszawie. Polecam

  • 2.
  • 5,00 Citroen C5 I 1.8i 16V (116KM) 2003r.
    dodał: Adam102, 16.01.2010

    Auto pracuje idealnie, nie musiałem nawet regulować instalacji po jej założeniu. Nie odczuwam żadnej różnicy w mocy ani pracy silnika. Bardzo dobra instalacja do tego silnika.

  • 3.
  • 5,00 Citroen C5 III 1.8i 16V (125KM) 2007r.
    dodał: M. Drozd, 10.03.2014

    4 samochód w Energy gazowany. Polecam , bezawaryjnie, szybko przyzwoicie. Nie chwalę aby się nie popsuli!

  • 4.
  • 5,00 Citroen C5 III 1.8i 16V (125KM) 2008r.
    dodał: Włodek, 23.05.2014

    Pierwszy przegląd po 1000km.Później co 10tkm. Fachowe podejście .Auto jeździ ok.Cena ni do pobicia

  • 5.
  • 5,00 Citroen C5 III 3.0 V6 (211KM) 2008r.
    dodał: Puk, Puk. Kto tam?, 21.02.2013

    Eksploatacja samochodu zasilanego gazem LPG jest teraz około 40% tańsza.

  • 6.
  • 4,50 Citroen C5 I 2.0i 16V (136KM) 2002r.
    dodał: Jaśkiewicz Roman, 07.03.2012

    Wszystko w jak najlepszym porządku.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Citroen C5

Citroen C5

404 komentarze

281 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bleytram~bleytram

Do ~Freek: nie kupuj.kupilem nową w 2009 . ma 60 tys przejechane. oba podnosniki szyb przednich urwaly sie. zawieszenie hydractiv a wlsciwie silowniki wymieniane...hmmm przestalem liczyc ile razy. zawor sterujacy zawieszeniem wymieniany. po 40 tys km wymiana uszczelniacza na wale korbowy. \jak chcesz miec klopoty to kup c5

~Freek~Freek

Witam chcialbym kupic C5 w kombi ale nie wiem jak sie maja sprawy z eksploatacja, czy czesci sa w miare tanie i czy jest ewentualnie kilka zamiennikow do tych modeli?
Bardzo mi sie podobaja te C5 sylwetka wnetrze ale jeszcze nie mialem Cytrynki dodam ze wiecej jezdze po miescie czasami jakis wypad na trase( jak sie spisuje na dalsze wyjazdy)

~edi~edi

Czy warto kupic Citroena C5I 2,0 HDI , 110 km ,silnik 1997 roku

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Citroen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
17 619
Przejechany dystans
11 804 364 km
Zatankowanego paliwa
630 918 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 005
Wydanych pieniędzy
1 124 655 zł
Średnie wydatki na auto
1 409 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 309
Wydanych pieniędzy
1 369 542 zł
Średnie wydatki na auto
1 716 zł
Zobacz dzienniki kosztów Citroen (798)

Testy zderzeniowe Citroen C5

Najnowsze testy zderzeniowe Citroen C5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Citroen C5 2.0 diesel 'Dynamic', LHD
2009

Citroen C5
Citroen C5

Citroen C5
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Citroen

Zużycie paliwa Citroen C5

Na podstawie 657 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: pnasz@wp.pl, dodano: 04.02.2014 22:25

Zyżycie paliwa 6,97 l/100 km przy samochodzie ważącym prawie 1,7 t uważam za bardzo dobry wynik. jeżeli tym samochodem planujemy dłużej pojeździć to wymiana oleju w silniku co 30 tyś km przy naszych warunkach drogowych i brak wymiany oleju w skrzyni biegów to jakieś nie porozumienie. Znajomy mechanik naprawiający te samochody powiedział mi że jak będe wymieniał olej co 15 tyś a w skrzyni (automat) co 45 tyś. to ... niestety dla niego nie będę do niego przyjeżdżał.

pełny raport Citroen Tourer 2.0 HDi FAP

autor: Krzysiek, dodano: 21.06.2013 17:56

Ludzie nie zaniżajcie realnego spalanie kolega który pisze o spalaniu 4,5-5,5 z prędkością do 140km/h chyba miał takie spalanie w snach. Podkreślam, że mam automat w kombi moje spalanie jest na podstawie normalnej jazdy a nie patrzenia cały czas na chwilowe spalanie. Na trasie jak się jedzie z prędkością cały czas około 110 z tym, że nie wyprzedzałem z pedałem w podłodze, głównie autostrada 80%. Przy dość szybkiej jeździe na trasie około 8.5l ciągłe wyprzedzanie autostrada 160km/h na mieście pali od 7-9l można zejść ciut mniej bawiąc się w ręczna zmianę biegów 9 wychodzi przy zwawej jezdzie gwaltownym przyspieszaniu. Moje auto jest w pelnej opcji i wazy prawie 1800kg co myślę, że ma bardzo duży wpływ na spalanie. Szkoda, że auto tyle waży ale za to daje świetne poczucie bezpieczeństwa i bajeczny komfort. Auto godne polecenia auto jak macie żałować każdej wydanej złotówki na paliwo kupcie megane II 1.5 dci 82km. pali 4l/100km ale jest to auto z innej półki

pełny raport Citroen Tourer 2.0 HDi FAP

autor: Corleone, dodano: 01.04.2014 15:27

To nie żart. Jak na takie gabaryty to auto pali bardzo, ale to bardzo niewiele. Robię około 2000km/m-c. W tygodniu do pracy mam jedynie 15km, ale mam częste wyjazdy na odległości około 60-80km. Przy takim tygodniu Cytryna spala 5,8l/100km (tyle pokazuje komputer). Liczyłem też od tankowania do tankowania, żeby sprawdzić, czy komputer się myli - myli się bardzo niewiele, ale na moją korzyść, bo z moich wyliczeń średnie spalanie wyniosło 5,65 l/100km. Warunek jest jeden: spokojna jazda. Bo przy większym szarżowaniu spalanie w mieście wyniesie nawet 9-10 l/100km.

pełny raport Citroen Hatchback 1.6 HDi
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Citroen C5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Citroen C5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Citroen C5
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Citroen C5, oglądali także