Szukaj

Informacje o Honda CR-V IV SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW 2012-2014

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Często wybierany jest benzynowy motor 2.0l 155KM. I nic w tym dziwnego – jest najtańszy i całkiem niezły. Lubi wysokie obroty i ma niewielki zapas mocy, ale CR-V ma z nim raczej łagodne usposobienie. Podobnie jest z dieslem 2.2l 150KM. Ten z kolei jest nieco przyjemniejszy podczas jazdy, bo jego elastyczność jest wyraźnie większa. Najnowsze serce to jednak diesle 1.6l 120KM. Tak mała moc w sporym SUVie nie wróży nic dobrego, ale w praktyce nie jest źle. Motor jest zaskakująco zrywny, a mocy brakuje dopiero przy wyższych prędkościach.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2199 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2000 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~RJ
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Ocena ogólna bardzo dobra. Po sześciu latach użytkowania uważam, że w Hondzie stosunek jakości do ceny nie ma sobie równych. Mechanicznie auto dopracowane. Silnik 2.2 idealnie współpracuje z 5-cio stopniowym automatem. Nigdy nie brakowało mi ani mocy, ani momentu. Skrzynia bardzo dobrze zestrojona, opóźnienie przy kick downie akceptowalne. Nigdy nie miałem też żadnego problemu z filtrem cząstek stałych - mimo, że w pewnych okresach auto było użytkowane praktycznie wyłącznie w mieście. Oczywiście nie jest to wyścigówka, ale chyba nikt nie kupuje rodzinnego SUVa dla sportowych osiągów. Akceptowalny apetyt na paliwo - od 6.5 przy jeździe dość oszczędnej z przewagą trasy, do 10 l - w cyklu mieszanym i prędkościach na autostradzie od 170 km/h. Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - ciężko znaleźć konkurenta. Brak tunelu środkowego jest super udogodnieniem, a rozmiar bagażnika pozwala spakować naprawdę wiele. Jedynym obszarem, gdzie ta wersja CR-V odstaje od marek premium - to system infotainment. Po przejechaniu ponad 160 tys. auto po względem mechanicznym nie zdradzało żadnych problemów, a wnętrze wyglądało praktycznie jak nowe.
4,9
~m_2
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Jak zwykle Honda nie zawodzi. Finezji może i nie ma ale solidność to i owszem. Silnik 2.2 pracuje aż miło - prawie jak nie diesel (Volvo czy Toyota przy nim to traktory). Prawie 4 lata jeżdżenia i nic nie zawiodło.
4,1
~paweł
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Samochód po prostu dobry. Wada to że nie ma w nim żadnych emocji. Po prostu wygodne urządzenie do przemieszczania się. W mojej wersji sporo elementów bezpieczeństwa - jakieś radary wyczuwające przeszkody itp. ale obsługa tego nie jest zbyt intuicyjna. Wnętrze z ładną skórzaną tapicerką, ale plastiki przeciętne, design też raczej przeciętny. Ale jeżeli będzie trwały i bezawaryjny to wszystko OK.
Średnie spalanie dla Honda CR-V IV SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW 2012-2014
7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Auto dopiero przejechało 910 km. Średnie spalanie miasto/autostrada wyniosło 6,12 l/100 km po przeliczeniu liczby przejechanych kilometrów wg. wskazania licznika i wlanego paliwa do pełna (przejechano 809 km na 49,5 litrze paliwa). Przewaga autostrada średnia prędkość 120/130 km większości tempomat. Przed wjazdem na dłuższą trasę na autostradzie tj. w cyklu w równych częściach miasto/autostrada komputer wskazywał średnio 6,9 l/100km. W dużej mierze jazda na funkcji ECO. Po pierwszym zatankowaniu na autostradzie na dystansie ok 100 km, przy tempomacie ustawionym na 110 km/h i spokojnej jeździe bez hamowania i przyspieszania komputer wskazał 5,1 l/100 km. To są pierwsze odczyty. W miarę użytkowania podzielę się spostrzeżeniami.
6,9
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
W tej dziedzinie mistrzostwo świata. Spalanie 7 litrów to standard. Ekonomicznie można zejść poniżej bez problemów. Na autostradzie (niemieckiej) przy 180 km/h pali 9 litrów. Przeglądy w rozsądnej cenie (Volvo przy tym to złodzieje)
8,5
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
automat 5 biegów - mam nadzieje, że będzie niezawodny, ale jazda poza miastem do 100km - około 6,8-7,5l miasto - 9/11 autostrada 120km/h - koło 7l 130 - od 7,5l 140 - od 8,4l 150 i wiecej - 9,5l i wiecej na włączonym eco, może sie jeszcze uleży... przeglądy pewnie tańsze niż u konkurencjii premium
Honda CR-V IV SUV