Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Honda CR-V

Lata produkcji: 1995 - teraz
Segment: Małe SUVy
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 1996 roku i budowany na bazie modelu Civic. Stworzenie CR-V było pierwszą samodzielną i od razu bardzo udaną próbą wejścia Hondy na rynek aut terenowych (wcześniejszy model marki - Passport był autorstwa Isuzu i nie był dostępny w Europie). Nazwa CR-V oznacza Compact Recreational Vehicle (Kompaktowy Samochód Turystyczny) lub Comfort Runabout Vehicle (Komfortowy Mały Samochód). Od 2012 roku oferowana jest czwarta generacja modelu. CR-V okazał się sukcesem komercyjnym Hondy – dotychczas wyprodukowano go w liczbie ponad 5 mln egzemplarzy.

Komentarze redakcji

Powagosław: Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko.
Luzacjusz: Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez.

Honda CRV IV

Przyglądając się czwartej odsłonie CR-V, już na pierwszy rzut oka widać, że podąża ona drogą utorowaną przez poprzednika. Drogą, dodajmy, mało wyboistą, bo w ślad za wcześniejszym modelem, nowej Hondzie bliżej do crossoverów niż terenówek. Świadczy o tym choćby jej wygląd zewnętrzny - owszem, masywny i budzący respekt, ale z dynamiczną linią, nowoczesnymi dodatkami i niewielką liczbą terenowych akcentów. Całość wygląda modnie, choć może budzić kontrowersje.

Podobnie jak w przypadku CR-V III, projektanci poświęcili dużo uwagi na wygospodarowanie pod nadwoziem jak najpokaźniejszej przestrzeni i ulokowanie we wnętrzu jak największej liczby funkcjonalnych rozwiązań. Efekty? Multum miejsca dla podróżnych, płaska podłoga w drugim rzędzie siedzeń, potężny kufer, a także mnogość skrytek i uchwytów oraz dziecinnie prosty system składania tylnej kanapy (pociągamy za uchwyt, a samochód załatwia resztę). Fotele są wygodne, ale mogą okazać się nieco za małe.

W porównaniu do poprzednika, miejsce pracy kierowcy przeszło istotną metamorfozę stylistyczną, jednak zachowało swoje najważniejsze atuty. A jest ich naprawdę sporo - wzorowo czytelne wskaźniki, doskonale rozplanowane elementy obsługi, wygodnie umieszczona dźwignia zmiany biegów i wreszcie wysoka jakość montażu. Minusy? Tworzywa wykończeniowe są niezbyt miłe w dotyku, a widok na zewnątrz ograniczają kierowcy wąskie szyby.

O tym, że Honda CR-V IV jest wierna koncepcjom poprzednika najłatwiej przekonać się, testując jej możliwości jezdne. Japoński SUV kompletnie nie nadaje się do jazdy w warunkach terenowych (polna droga czy ośnieżona ulica to maksimum), za to na szosie okazuje się bardzo przyjemny w prowadzeniu. Zawieszenie łączy bardzo skuteczne filtrowanie nierówności z niezłymi właściwościami trakcyjnymi, a układ kierowniczy gwarantuje należytą precyzję działania.

Upodabniając czwartą generację swojego SUV-a do wcześniejszego modelu, Honda nie zapomniała o kwestiach cenowych. Niestety, oznacza to, że model CR-V pozostał drogim autem, zwłaszcza w mocniejszych wersjach silnikowych. Nie polecamy podstawowej odmiany wyposażenia - wyższa specyfikacja kosztuje niewiele więcej, a zamiast konieczności otwierania szyb podczas upału daje nam dwustrefową klimatyzację automatyczną.

Honda CRV III

W odróżnieniu od poprzednika, który był jedynie mocno podniesionym kombi z uwydatnionymi nadkolami i kołem zapasowym przymocowanym do tylnej klapy, Honda CR-V III. generacji to samochód przyciągający wzrok oryginalną stylizacją nadwozia. Pas przedni z charakterystycznym grillem, profil ze zwężającą się ku tyłowi linią okien oraz tył z wybrzuszeniem na pokrywie bagażnika zdecydowanie mogą się podobać.

Niewątpliwą zaletą SUV-a Hondy jest przestronność jego wnętrza. Zarówno z przodu, jak i z tyłu miejsca jest pod dostatkiem, a siedzenia okazują się bardzo wygodne. Pojemny bagażnik można podzielić poziomą półką lub nieznacznie powiększyć, przesuwając tylną kanapę do przodu i regulując jej oparcie. W zajęciu odpowiedniej pozycji za kierownicą przeszkadza niestety niedopracowana, skokowa regulacja fotela.

Inaczej niż w przypadku wielu innych propozycji Hondy, wnętrze CR-V nie zaskakuje deską rozdzielczą niczym z promu kosmicznego. Jest przez to mniej nowocześnie, ale za to obsługa przełączników okazuje się intuicyjna, a zegary cechuje wzorowa czytelność. Przyjemności podróżowania sprzyja doskonałe wyciszenie kabiny, po latach przeszkadzać może natomiast przeciętna jakość zastosowanych materiałów wykończeniowych - tworzywa są solidnie spasowane, ale łatwo się rysują.

Podniesione nadwozie ozdobione plastikowymi nakładkami i dużymi nadkolami nie powinno zmylić - CR-V nie jest terenówką i nawet w porównaniu do swoich rywali nie zachwyca zdolnościami jezdnymi w terenie. Powodem takiego stanu rzeczy jest napęd, który oferuje jedynie automatyczne dołączanie tylnej osi. Mocnym punktem podwozia jest natomiast zawieszenie gwarantujące zarówno wysoki komfort jazdy, jak i bardzo dobre własności trakcyjne. Narzekać nie można też na układ kierowniczy.

Jak na produkt spod znaku Hondy przystało, CR-V III. generacji to samochód cechujący się najwyższym stopniem niezawodności. Warunek bezproblemowej eksploatacji jest jeden - auto musi być regularnie serwisowane, bowiem silniki lubią “brać” olej, niedopilnowanie wymiany oleju w układzie napędowym szybko kończy się jego niewłaściwą pracą, a filtry cząstek stałych spotykane w dieslach lepiej (i taniej!) “dopalić” niż wymienić. Z racji znakomitej opinii japońskie auto jest drogie w zakupie, a i koszty części do niskich nie należą.

Dane techniczne Honda CR-V

Silniki

Moc silników 120-170 KM

Poj. silników 1 597-2 354 cm3

Prędkość maks. 174-202 km/h

Przyspieszenia 0-100 10,0-12,5 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Honda CR-V

Średnia ocena modelu

na podstawie 498 opinii

4.29

Średnia dla segmentu: Małe SUVy 4.15

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Drobne usterki

+ Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Wyciszenie

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (86%)
NIE (14%)

Wybrane oceny kierowców Honda CR-V

Auto funkcjonalne do bólu. Pralkę wsadzisz, lodówkę - po złożeniu siedzeń - też. 5 osób zabierzesz z klamotami nad adriatyk ... więcejna miesiąc. Na autostradzie - płyniesz - tyle że z tymi klamotami j.w. trochę mułowato wyprzedzasz. Po lesie - na ryby - dojedziesz tam, gdzie się nawet nie spodziewasz. Przypieprzysz dołem o korzeń, kamień itp. - jedziesz na kanał i widzisz lekkie wgniecenie w takiej fajnej rurce chroniącej zbiornik paliwa. Ogółem - auto rodzinne (wózek i klamoty malucha wymagają miejsca), na maxa wszechstronne i cholernie wyrozumiałe - krawężniki, dziury. Więcej szczegółów znajdziesz w pełnej opinii. ukryj
dodano 27.11.2008 przez
Długo szukałem przestronnego uniwersalnego auta rodzinnego, niezawodnego, benzynowego. CRV'ka wygrała z RAV'ką i Outlanderem. W tej samej cenie wersja Lifestyle ... więcejoferowała znacznie więcej niż konkurencja, m.in. biksenony, czujniki parkowania, przyciemnione szyby. Honda jest znakomita jako wygodne auto rodzinne, z mega bagażnikiem. Silnik lubi być wysoko kręcony, więc przesiadając się z diesla długo musiałem się przyzwyczajać do nowego stylu jazdy. Oczywiście to żaden "potwór" pod maską, ale te 155KM od 4000 obr/min naprawdę daje radę! Jakość materiałów i sposób wykończenia/montażu na bardzo wysokim poziomie. Niestety lakier na karoserii nie należy do trwałych. Wystarczy nawet muśnięcie czymś mniej delikatnym niż ręcznik z mikrofibry aby pozostawić drobne ryski. Po kilku przykrych doświadczeniach zaopatrzyłem się w zestaw Meguiars'a aby przywrócić blask mojemu autku. Irytujący jest system auto-stop który aktywuje się po każdym odpaleniu i można go deaktywować tylko do kolejnego odpalenia auta. Wersja Lifestyle (czyli 1 opcja niżej "full wypas") kosztowała 115000zł ukryj
dodano 08.01.2015 przez
Miałem wiele samochodów. Ten jest drugi pseudo terenowy (po RAV4, która wyposażona była w napęd tylko na przednią oś). I ... więcejwiem, że nie chcę innego! Kiedy sąsiedzi wypychają auta z zasp śniegu (powstałych na osiedlowych uliczkach), ja nie mam żadnego problemu. Komfort i wielkość biją na głowę toyotę (przynajmniej roczkik 2002 - bo tej najnowszej nie znam). Jeżeli ktoś lubi wyprawy do lasu, nad jeziora - to idealne rozwiązanie. Ilość schowków i schoweczków jest zaskakująca. Bagażnik ogromny, wnętrze funkcjonalne do bólu. Silnik super, zawieszenie też. Jedyny mankament to nienajlepiej wchodząca 2... ukryj
dodano 10.03.2005 przez
kirerowca nie posiada w kabinie żadnych wizualnych wskażników działania napędu na 4 koła,tak więc weryfikacja tego działania jest dość trudna ... więcejponieważ zadziałanie napędu na 4 koła zależy od uśliżnięcia się przednich kół, kiedy to ma być dołączony do przedniego napędu tylny napęd,ale system VSA którego zadaniem jest zapobieganie uśliżnięciu przednich kół de facto uniemożliwia załączenie tylnych kół do całego napędu, w trakcie przeglądów serwisowych Honda nie ma w kartach zadaniowych obowiązku sprwdzenia działania systemu napędu na 4 koła, usterka tylnego mostu zaczyna się od powstawania dżwięków dochodzących z tylnego mostu w trakcie ciasnych skrętów na małej prędkości w moim przypadku już po 32 tyś. km tuż pod koniec gwarancji,oznacza to ,że Honda produkuje samochody CRV z podzespołami których bezawaryjne uzytkowanie zamiast do końca żywotności samochodu można porównać do jednorazowego użycia papieru toaletowego we wiadomym celu,oraz długość beazawaryjnego użycie wspomnianych podzespołów można porównać również do trwałości użycia papieru toaletowego,, to samo z pompą sprzegła,która zdefektowała po 27tyskm ale której usterkę można odczuć było natychmiast czego nie można stwierdzić w przypadku Hondowskiego napędu na 4 koła, użytkownik tym nie mniej posiada możliwość weryfikacj działania napędu na 4 koła, może poprosić o to w serwisie podczas przeglądu serwisowego lub sprawdzić sam, umiejscowiając przednie koła samochodu na śliskim podłożu a tylne na stałym podłożu , wyłączyć włącznikiem system VSA ,otworzyc przednie drzwi( lub skorzystać z pomocy obserwatora) i puszczając sprzęgło , zwiększyć obroty silnika doprowadzając do zerwania przyczepności przednich kół obserwowac tylne koła czy zaczną sie obracać powodująć napędzanie samochodu, oczywiście należy zapewnić sobie wystarczającą ilość miejsca do tego manewru ,istnieje jeszcze jeden mankament Hondowskiego rozwiązania technicznego w sposobie odpowietrzania tylnego mostu, który jak myślę bardzo pomaga powstawaniu defektów w tylnym moście, otóż jest to odpowietrzenie tylnego mostu,które wykonane jest za pomocą zwykłej gumowej rurki, tak więć jeżeli most się nagrzewa wraz z płynem i powietrzem przebywającym w tylnym moście ,aby nie doszło do zwiększenia ciśnienia, wspomniana wcześniej gumowa rurka umożliwia swobodną migrację powietrza z tylnego mostu na zewnątrz, lecz co dzieję sie gdy, po pracy tylny most zaczyna stygnąc , powiętrze i płyn zalegający w tylnym moście również stygną ,zmniejszając swoją objętość powodują spadek ciśnienia i zasysanie przez wspomnianą wcześniej gumową rurkę , do wnętrza tylnego mostu powietrza z otoczenia wraz z wilgocią, rozgrzewania i stygniecia tylnego mostu powodują wzrost wilgoci w tylnym moście,co często doprowadza do jego uszkodzenia.Smiem postawić twierdzenie , ze 50% CRV jeżdzi z niesprwnym napędem na 4koła. I kończąc Honda AutoPoland wypiera się jakiejkolwiek odpowiedzialności za wadiwe działanie tylnego mostu.Cena nowego tylnego mostu wynosi ok.7000PLN,ale w związku z tym co opisałem wcześniej nie wiadomo jak długo napęd na 4koła i wogóle tylny most będą działac należycie i jeżeli ulegnie awarii Honda Auto Poland znów wyprze sie odpowiedzialności i i tak w kółko będzie można zacząć czytać tę notatkę od początku.Poszukuję osób tą drogą , które miały podobne problemy moja poczta to mirekbac@o2.pl jeszcze z Hondą Poland nie skończyłem ukryj
dodano 25.02.2009 przez
Zobacz oceny Honda CR-V Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Honda CR-V

Pb
6,13 - 18,63
Na podstawie 316 raportów spalania
ON
4,77 - 10,50
Na podstawie 134 raportów spalania
LPG
7,53 - 15,17
Na podstawie 82 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Honda CR-V

bardzo dużo zależy od techniki jazdy, najpierw trasa: droga z Bielska-Białej do Kędzierzyna-Kożla - 130 km w jedną stronę, boczne ... więcejdrogi - trasa przez Żory, Rybnik, Rudy, Kuźnię Raciborską, droga niezbyt szybka, ale średnia prędkość to około 60 - 70 km/h, więc całkiem spora. Jazda bez nagłych przyspieszeń, w okolicach 110 km/h, bardzo spokojny start ze świateł, przejazd przez miejscowości bez korków - średnie spalanie zaskoczyło mnie - 7,0 l/100 km - na taki samochód to nic. Góry (pętla beskidzka: B-B - Żywiec - Koniaków - Kubalonka - Wisła - Skoczów - B-B): tutaj silnik pokazuje swój charakter - 150 KM nie robi z niego sportowego samochodu, ale w górach nie brakuje mu mocy, spokojnie przeskakuje przez górki, nie trzeba wciskać głębiej pedału gazu, stosunek mocy do wagi samochodu jest dobrze dobrany (zawsze może być lepiej), miasto: tutaj wszystko zależy od techniki jazdy, jeżeli poskromimy swoje zapędy szybkiego startu (i gwałtownego hamowania), spokojne dojście do świateł, omijanie korków, skończy się na 10 L/100 km. Wyniki testu mojej żony - w każdym przypadku trzeba dodać jeden litr. Staram się stosować jedną zasadę - zapalam samochód i czekam, aż obroty spadną na 1000 (około 1 minuta), wtedy ruszam, polecam! samochód nie zachowuje się jak pijawka. ukryj
dodano 06.12.2008 przez
Niesłychany pozytyw. Ustawiłem komputer i jeżdżąc rozsądnie, 65% miasto 35% trasa, bardzo często na tempomacie (nawet w mieście, ustawiam 60km/h, ... więcejwbijam tempomat) komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 6,2 litra na 100 km. Przy tankowaniu średnia wyszła 6,3 L/100 km. Jazda spokojna, w trasie do 100 km/h na tempomacie (unika się nieświadomego przyspieszenia i wzrostu spalania z tym związanego). Jak dla mnie rewelacja. Choć mam znajomego, który dziwi się że tak mi pali bo on nie może zejść poniżej 9 litrów. Tyle że znajomy jeździ po Warszawie w korkach a ułańska fantazja nakazuje mu od czadu do czasu deptać w gaz ile wejdzie. Napiszę jeszcze raz - przy rodzinnej, normalnej jeździe bez szaleństwa, wspomaganej tempomatem spalanie zamyka się w średniej 6.2 - 6.3 L/100 km. Najmniejsze chwilowe spalanie komputer pokazuje przy prędkości 80km/h + 6 bieg + tempomat, na moje oko wychodzi wtedy koło 4 litrów na 100km. Przy przyspieszaniu komputer spokojnie dobija do 15-20 litrów na 100km. Ale to spalanie chwilowe. Wpisze więc średnią 6.2 L na 100km. Gdyby ktoś nie wierzył - mam zdjęcia średniego spalania pstryknięte komórką. ukryj
dodano 04.06.2013 przez
To znowu ja... już 5000 km na liczniku i więcej obserwacji odnośnie jazdy i spalania. Rekord jaki udało mi się ... więcejosiągnąć to 3,5l na 60-kilometrowej trasie, zaraz po taknkowaniu. Teren zabudowany cały czas, droga prosta i pusta, prędkość 50-70km/h, czasami mała górka, czasami wyprzedzanie, skrzyżowanie, stop, itp. Jazda normalna, ale spalanie - szok. Drugi biegun - jazda na autostradzie zaraz po tankowaniu, 4 pasażerów - przyspieszenie od 0 do 160km/h i jazda z prędkością 150-160 przez 30 km, teren pagórkowaty (dokładnie A1 Gliwice-Pyrzowice) - spalanie średnie 8,5l... Jazda na trasie Wodzisław Śl - Racibórz (wielokrotnie) - średnia 4,5 l. Jazda normalna - czasami wyprzedzanie, czasami hamowanie, światła, itd. Dynamiczna jazda po mieście - 6,5 l. Co do dynamicznej jazdy, to dodam, że jest spora różnica a przełożeniach 1 i 2 biegu i czasem redukując nie wiadomo który wrzucić - 1 mocno przyhamuje, a na 2 będzie zamulać. A powracając do spalania - na razie co tankowanie (czyli co 800-900 km przebiegu) mam średnie spalanie 5,6 litra. Przebiegi są w około 40% trasa i 60% miasto. ukryj
dodano 22.07.2015 przez
Witam Moja honda 1999r 147KM przebieg 343 000 km, gaz od momentu zakupu przejechane na gazie ponad 110tyś km średnie spalanie ... więcejto 12 litrów gazu. Zbiornik w kole zapasowym 600x200 pojemność 43litry pod ciągniety pływak wchodzi spokojnie 40litrów. zasięg od 300 do 350km. minimalne spalanie to 9 litrów gazu na krajowej drodze gdzie V-max to 90km/h autostrada 110km=12litrów ; 120km=13litrów im szybciej tym spalanie rośnie w górę a szum w aucie lepiej nie mówić - do cichych nie należy. naprawy auta sporadyczne ale też nie jakieś kosztowne podstawowe rzeczy = zawieszenie bardzo mocne = wymieniam tylko gumy za 20 - 30zł sztuka. W audi a4 z aluminiowymi wahaczami to honda jest wręcz TANIOCHA. WAŻNE ciśnienie w kołach 1,8 ATMOSFERY tak podaje producent po dziurach lecisz i nic nie czujesz mega komfort. wszędzie wjedzie przy dobrych oponach. spalanie oleju około 2 litry na 10 000km może duże ale przebieg też pewnie robi swoje. jeżdżę nim codziennie po 60km i jak na razie nie zamierzam zmieniać na inne. ukryj
dodano 06.07.2015 przez
Nie ma rewelacji, aczkolwiek jak na tak duże auto, o mizernym współczynniku Cx, jazda jest całkiem tania. Dodajmy do tego ... więcejsilnik o pojemności 2.0 zaprojektowany około roku 1995 (pomijając już fakt, że był to w tych czasach jeden z najbardziej nowoczesnych silników). Spalanie oscyluje w granicach 13l gazu w mieście, średnie spalanie w cyklu mieszanym to zaś 12-12,5l, na trasie 10l to wszystko czego potrzebuje. Części nie należą do tych najtańszych, a po bardziej wyszukane będziemy się musieli trochę nachodzić, ew. "naklikać". I proszę się nie dziwić, że niektóre mniej popularne (teoretycznie się nie zużywające) osiągają 4-cyfrowe ceny. Przykładowo wymiana świec + kabli na średnich podzespołach to 200zł (roboty nie liczę bo zrobisz to sam). Należy pamiętać o regulacji zaworów co 15 tys. km! Oleju wchodzi niecałe 4l więc nie jest drogo. Mam ją już ponad rok i wydałem może 700zł (kable, świece, 2x olej, koło pasowe wału, klocki hamulcowe, olej w moście). ukryj
dodano 15.05.2012 przez
Zobacz raporty spalania Honda CR-V Dodaj raport spalania

Publikacje o Honda CR-V

Przeczytaj pozostałe 12 publikacje o Honda CR-V

Newsy o Honda CR-V

Przeczytaj pozostałe 10 newsów o Honda CR-V

Generacje Honda CR-V

Nowe Honda CR-V

nowe Honda CR-V
Honda CR-V
ceny od 97 500 zł do 160 100

Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM od 2012

w pakiecie S

w cenie katalogowej brutto

112 600 zł

Wyposażenie standardowe
chromowane wewnętrzne klamki drzwi
Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
Schowek akcesoryjny (Centralna konsola)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 21 oferty Honda CR-V

Dealerzy Honda

D&D

D&D Honda Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Karkonoska 45

Więcej

GŁUCHY I SPÓŁKA S.J.

GŁUCHY I SPÓŁKA S.J. Honda Gorzów Wlkp.

lubuskie, Gorzów Wlkp., Kasprzaka 1a

Więcej

AD AUTO

Honda Daszuta Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Sikorskiego 33

Więcej

AUTO WITOLIN

HONDA AutoWitolin

mazowieckie, Warszawa, Grochowska 85

Więcej

AUTOKOPEX CARS SP. Z O.O.

AUTO KOPEX Honda Katowice

śląskie, Katowice, Roździeńskiego 208

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Honda CR-V

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

2 008

Przejechany dystans

266 370 zł

Zatankowanego paliwa

68 032 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

92

Wydanych pieniędzy

50 075 zł

Średnie wydatki na auto

795 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

331

Wydanych pieniędzy

204 000 zł

Średnie wydatki na auto

3 238 zł

ZOBACZ 63 dzienniki kosztów Honda CR-V Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Honda CR-V

Liczba wpisów: 26
komentarzy(23)
komentarzy(2)
komentarzy(18)
komentarzy(1)
komentarzy(1)
komentarzy(6)
Zobacz inne typowe słabe punkty Honda CR-V dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Honda CR-V

Liczba wpisów: 7
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Honda CR-V Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Honda CR-V

Liczba wpisów: 33
kupiłem już z gazem, działa bardzi dibrze, od kilku lat nie daje instalacji do serwisu jeśli dobrze pracuje. z doświadczenia ... więcejzauważyłem, że jeśli sie pojedzie na regulacje to zawsze spiep... dotyczy to wszystkich jakie miałem instalacje od landi renzo przez jakieś cuda do dt gas system. Na tej ostatniej najechałem już około 50kkm, wymieniam tylko filtry - samemu. nie odadaję na przeglądy. Dochodzi jeszcze regulacja zaworów co jakieś 20kkm jak to w hondzie na gazie. w civicu mama igs landi renzo, najechane na gazie jakies 120kkm i teraz dopiero coś padło bo nie chce sie przełączyc i pracować na gazie. ponoć silniczek krokowy lpg. ale jeszcze sie sprawdzi co i jak. jak oddawałem na przeglądy to co chwila bylo coś nie tak i do wymiany komputery, wtryskki, cewki kable itp itd. także lipa te wszystkie serwisy. zakładać samemu i jeżdzic ile sie da jeśli oki. najlepiej w zaufanym warsztacie, co nie siedzi i naprawia swoje instalacje tlko poprawia innych... to sa serwisy. do dt gas byłem bardzo oporny,ale nie bylo innego auta do kupna, i się skusiłem, nie żałuje, jak narazie. ukryj
dodano 09.09.2010 przez
2.4 litra (VTEC) w mojej hondzie CRV to prawdziwe cudo techniki lecz jednak mimo tego pożera mi znaczne ilości benzyny ... więcej(mam ciężka nogę). Zdecydowałem się na zamontowanie instalacji gazowej gdyż miesięcznie pokonuje duże odległości a paliwo wcale nie tanieje. Podjąłem decyzje montażu instalacji gazowej marki BRC model Sequent 24 i nie żałuje swojego wyboru. Jest naprawdę dopracowana i jak na razie niezawodna. Auto nie straciło na swojej dynamice, prowadzi się bardzo pewnie i nic nie szarpie. Jazda CRV'ką na gazie niczym się nie rożni od tej na benzynie lecz dopiero na stacji zauważamy znaczna różnice w kosztach. Cala operacja zakupu wraz z montażem została wykonana w warsztacie Energy Gaz Polska w Warszawie który mogę serdecznie polecić. ukryj
dodano 09.02.2011 przez
Samochód chodzi³ dobrze na gazie dopóki nie wymienili¶my butli, bo stara ju¿ straci³a homologacje, niestety zrobili¶my to w zak³adzie PRO-GAS ... więcejw K³odzku. Po wymianie samochód wyra¼nie os³ab³ i nie wypala wszystkiego gazu z butli. Po zg³oszeniu tego problemu zaczêli wciskaæ nam kit o tym, ¿e niby za du¿o butanu w gazie jest. Tak¿e nie mam zastrze¿eñ do instalacji gazowej, poniewa¿ sprawowa³a siê dobrze, natomiast mam do zak³adu PRO-GAS w K³odzku bo spaprali robotê. ukryj
dodano 01.04.2013 przez
Jeśli jesteście niezdecydowani. Gorąco polecam. Sam miałem wiele wątpliwości montując instalację w rocznym samochodzie na gwarancji. Jednak przy spalaniu ca ... więcej14-15l/100km benzyny auto było mega drogie w eksploatacji. Zamontowałem gaz zużycie paliwa ca15-15,5l więc przy obecnej cenie gazu przejechanie 100km kosztuje mnie mniej niż w dieslach. Przez te cztery lata jeżdżę tylko na przegląd gazu ca 100zł na rok. Miałem jeden przypadek falowania obrotów. Więc pojechałem do serwisu HONDY w Bytomiu i dokonali jakiejś regulacji, która kosztowała 300 zł i od tego czasu żadnych probelów. ukryj
dodano 24.05.2015 przez
Samochód kupiłam w salonie gdzie mi odradzali montaż gazu.Z uwagi na koszty użytkowania mimo rozterek zdecydowałam się na założenie gazu.Zrobiłam ... więcejwywiad wśród znajomych i wielu z nich polecało mi montaż w Radwanicach w firmie EkoAlma.Jest to jedyna na dolnym śląsku firma posiadająca certyfikat IS0 przyznany przez niemiecki TUV.Nie żałuję wyboru. Jeżdzę na gazie ok.20 tysięcy kilometrów rocznie i mogę z czystym sumieniem polecić takie rozwiązanie.Obsługa w firmie bardzo fachowa i uprzejma.Montaż wykonano w jeden dzień. ukryj
dodano 24.11.2013 przez
Witam jestem zadowolony z instalacji DT , posiadam już 2 samochód z instalacją tej firmy i jak narazie niemam większych ... więcejproblemów.Może jest to kwestia poprawnego montażu instalacji i dobrego serwisu . Instalacje zamontowałem i serwisuje nadal na Chełmżyńskiej 249 w Warszawie. Nie tankuje gazu byle gdzie tylko na dużych stacjach sieciowych jak np. BP Polecam wszystkim ten warsztat Artur ukryj
dodano 25.11.2011 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda CR-V