Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Honda CR-V

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 1996 roku i budowany na bazie modelu Civic. Stworzenie CR-V było pierwszą samodzielną i od razu bardzo udaną próbą wejścia Hondy na rynek aut terenowych (wcześniejszy model marki - Passport był autorstwa Isuzu i nie był dostępny w Europie). Nazwa CR-V oznacza Compact Recreational Vehicle (Kompaktowy Samochód Turystyczny) lub Comfort Runabout Vehicle (Komfortowy Mały Samochód). Od 2012 roku oferowana jest czwarta generacja modelu. CR-V okazał się sukcesem komercyjnym Hondy – dotychczas wyprodukowano go w liczbie ponad 5 mln egzemplarzy.

Generacje Honda CR-V

  • Wybierz generację: Honda CR-V IV (2012 - teraz)
    Honda CR-V IV
    Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC - galeria redakcyjna - widok z przodu Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC - galeria redakcyjna - widok z tyłu Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC - galeria redakcyjna - lewy bok Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC - galeria redakcyjna - kokpit Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu

    Honda CR-V IV

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu wprowadzona na rynek w 2012 roku (pod koniec 2011 roku auto było już dostępne w Stanach Zjednoczonych). Zapowiedzią debiutu auta była prezentacja prototypu CR-V Concept, która odbyła się rok wcześniej....

    więcej o Honda CR-V IV

  • Wybierz generację: Honda CR-V III (2006 - 2012)
    Honda CR-V III
    Honda CR-V 2006 - maska otwarta Honda CR-V 2006 - widok z przodu Honda CR-V 2006 - lewy bok Honda CR-V 2006 - bagażnik Honda CR-V 2006 - tylna kanapa złożona, widok z bagażnika Honda CR-V 2006 - bagażnik

    Honda CR-V III

    Trzecia generacja modelu produkowana w latach 2006-2012 (sprzedaż w Europie rozpoczęła się na początku 2007 roku). Stylistyka samochodu została gruntownie odświeżona, zgodnie z innymi modelami w ówczesnej ofercie Hondy. Zmieniło się też wnętrze auta (na...

    więcej o Honda CR-V III

  • Wybierz generację: Honda CR-V II (2002 - 2006)
    Honda CR-V II
    Honda CR-V II 2.2 TD 140KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Honda CR-V II 2.2 TD 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Honda CR-V II 2.2 TD 140KM - galeria redakcyjna - lewy bok Honda CR-V II 2.2 TD 140KM - galeria redakcyjna - kokpit

    Honda CR-V II

    Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2002 roku. Pod względem stylistycznym CR-V II znacznie różnił się od swojego poprzednika, był też od niego nieco większy. Z zewnątrz bardziej widać było podobieństwa do siódmej generacji Civica. Niedługo...

    więcej o Honda CR-V II

  • Wybierz generację: Honda CR-V I (1995 - 2002)
    Honda CR-V I

    Honda CR-V I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1996 roku. CR-V I szybko zaczął zdobywać silną pozycję na rynku, dystansując z czasem swoich japońskich rywali, z Toyotą RAV4 na czele (przykładowo w 2000 roku CR-V stał się najlepiej sprzedającym się SUV-em w Australii)....

    więcej o Honda CR-V I

Honda CRV IV

Przyglądając się czwartej odsłonie CR-V, już na pierwszy rzut oka widać, że podąża ona drogą utorowaną przez poprzednika. Drogą, dodajmy, mało wyboistą, bo w ślad za wcześniejszym modelem, nowej Hondzie bliżej do crossoverów niż terenówek. Świadczy o tym choćby jej wygląd zewnętrzny - owszem, masywny i budzący respekt, ale z dynamiczną linią, nowoczesnymi dodatkami i niewielką liczbą terenowych akcentów. Całość wygląda modnie, choć może budzić kontrowersje.

Podobnie jak w przypadku CR-V III, projektanci poświęcili dużo uwagi na wygospodarowanie pod nadwoziem jak najpokaźniejszej przestrzeni i ulokowanie we wnętrzu jak największej liczby funkcjonalnych rozwiązań. Efekty? Multum miejsca dla podróżnych, płaska podłoga w drugim rzędzie siedzeń, potężny kufer, a także mnogość skrytek i uchwytów oraz dziecinnie prosty system składania tylnej kanapy (pociągamy za uchwyt, a samochód załatwia resztę). Fotele są wygodne, ale mogą okazać się nieco za małe.

W porównaniu do poprzednika, miejsce pracy kierowcy przeszło istotną metamorfozę stylistyczną, jednak zachowało swoje najważniejsze atuty. A jest ich naprawdę sporo - wzorowo czytelne wskaźniki, doskonale rozplanowane elementy obsługi, wygodnie umieszczona dźwignia zmiany biegów i wreszcie wysoka jakość montażu. Minusy? Tworzywa wykończeniowe są niezbyt miłe w dotyku, a widok na zewnątrz ograniczają kierowcy wąskie szyby.

O tym, że Honda CR-V IV jest wierna koncepcjom poprzednika najłatwiej przekonać się, testując jej możliwości jezdne. Japoński SUV kompletnie nie nadaje się do jazdy w warunkach terenowych (polna droga czy ośnieżona ulica to maksimum), za to na szosie okazuje się bardzo przyjemny w prowadzeniu. Zawieszenie łączy bardzo skuteczne filtrowanie nierówności z niezłymi właściwościami trakcyjnymi, a układ kierowniczy gwarantuje należytą precyzję działania.

Upodabniając czwartą generację swojego SUV-a do wcześniejszego modelu, Honda nie zapomniała o kwestiach cenowych. Niestety, oznacza to, że model CR-V pozostał drogim autem, zwłaszcza w mocniejszych wersjach silnikowych. Nie polecamy podstawowej odmiany wyposażenia - wyższa specyfikacja kosztuje niewiele więcej, a zamiast konieczności otwierania szyb podczas upału daje nam dwustrefową klimatyzację automatyczną.

Honda CRV III

W odróżnieniu od poprzednika, który był jedynie mocno podniesionym kombi z uwydatnionymi nadkolami i kołem zapasowym przymocowanym do tylnej klapy, Honda CR-V III. generacji to samochód przyciągający wzrok oryginalną stylizacją nadwozia. Pas przedni z charakterystycznym grillem, profil ze zwężającą się ku tyłowi linią okien oraz tył z wybrzuszeniem na pokrywie bagażnika zdecydowanie mogą się podobać.

Niewątpliwą zaletą SUV-a Hondy jest przestronność jego wnętrza. Zarówno z przodu, jak i z tyłu miejsca jest pod dostatkiem, a siedzenia okazują się bardzo wygodne. Pojemny bagażnik można podzielić poziomą półką lub nieznacznie powiększyć, przesuwając tylną kanapę do przodu i regulując jej oparcie. W zajęciu odpowiedniej pozycji za kierownicą przeszkadza niestety niedopracowana, skokowa regulacja fotela.

Inaczej niż w przypadku wielu innych propozycji Hondy, wnętrze CR-V nie zaskakuje deską rozdzielczą niczym z promu kosmicznego. Jest przez to mniej nowocześnie, ale za to obsługa przełączników okazuje się intuicyjna, a zegary cechuje wzorowa czytelność. Przyjemności podróżowania sprzyja doskonałe wyciszenie kabiny, po latach przeszkadzać może natomiast przeciętna jakość zastosowanych materiałów wykończeniowych - tworzywa są solidnie spasowane, ale łatwo się rysują.

Podniesione nadwozie ozdobione plastikowymi nakładkami i dużymi nadkolami nie powinno zmylić - CR-V nie jest terenówką i nawet w porównaniu do swoich rywali nie zachwyca zdolnościami jezdnymi w terenie. Powodem takiego stanu rzeczy jest napęd, który oferuje jedynie automatyczne dołączanie tylnej osi. Mocnym punktem podwozia jest natomiast zawieszenie gwarantujące zarówno wysoki komfort jazdy, jak i bardzo dobre własności trakcyjne. Narzekać nie można też na układ kierowniczy.

Jak na produkt spod znaku Hondy przystało, CR-V III. generacji to samochód cechujący się najwyższym stopniem niezawodności. Warunek bezproblemowej eksploatacji jest jeden - auto musi być regularnie serwisowane, bowiem silniki lubią “brać” olej, niedopilnowanie wymiany oleju w układzie napędowym szybko kończy się jego niewłaściwą pracą, a filtry cząstek stałych spotykane w dieslach lepiej (i taniej!) “dopalić” niż wymienić. Z racji znakomitej opinii japońskie auto jest drogie w zakupie, a i koszty części do niskich nie należą.

Komentarze redakcji

Powagosław: Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko.
Luzacjusz: Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez.

Silniki Honda CR-V

Honda CR-V III - jaki silnik wybrać?

Gama silników jest jak najbardziej standardowa dla aut Hondy, ale tu w wyjątkowo ubogim wydaniu. Podstawowy motor benzynowy 2.0l ma 150KM i mile zaskakuje. Ma ładny dźwięk, całkiem żwawo ciągnie auto do przodu i nawet przy dynamicznej jeździe nie powinien palić więcej niż 10l/100km. Szkoda jednak, że nie ma jeszcze jakiejś 200-konnej jednostki w ofercie. Alternatywą dla silnika benzynowego jest diesel, pod warunkiem, że macie na zbyciu równowartość używanego Golfa IV. Motor wysokoprężny ma 2.2l i 140KM, ale radzi sobie z tym nielekkim autem lepiej niż mogłoby się wydawać. Jest cichy, pracę turbosprężarki wyraźnie czuć już poniżej 2000obr/min i nawet miłośnicy jednostek benzynowych mają szansę go polubić. Niestety wysokie cło niszczy jego rozsądną cenę.

Publikacje o Honda CR-V

Honda CR-V 2.2 i-DTEC - wszechstronnie utalentowana
 
Nasz test Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive

Crossovery i SUV-y cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Trend szybko nie ulegnie zmianie, gdyż producenci pseudoterenówek wsłuchują się w sygnały docierające z rynku i dopasowują samochody do potrzeb klientów. Świetnym przykładem ewolucji jest Honda CR-V.

Honda CR-V 2WD 1.6 i-DTEC - małe serce w dużym aucie
 
Nasz test Honda CR-V 2WD 1.6 i-DTEC 120KM

Od dawna mam problem ze zrozumieniem sensu produkowania SUV-ów bez napędu na cztery koła. Duża "terenówka" zakopana w zaspie na osiedlu? Blamaż. Uterenowione auto, którym nie można dojechać na biwak w środku lasu? Zbyteczność. Jednak patrząc okiem kierowców takich pojazdów okazuje się, że tego...

Honda CR-V 1.6 i-DTEC - SUV do walki z... podatkami
 
Nasz test Honda CR-V 1.6 i-DTEC

We wrześniu w salonach Hondy pojawi się CR-V z turbodieslem 1.6 i-DTEC. Pojemność chroniąca przed wyższą stawką podatku akcyzowego to ważny, ale nie jedyny atut samochodu. Nowa wersja popularnego SUV-a jest też oszczędna i przyjemna w prowadzeniu.

Czy warto kupić: używana Honda CR-V (od 2001 do 2006)

Japoński SUV nie czaruje urodą nadwozia i wystrojem wnętrza. Ma jednak cechę pożądaną przez większość kierowców - jest wybitnie trwały. Pod koniec produkcji otrzymał doskonały silnik wysokoprężny 2.2 i-CTDi. Czy warto kupić używaną Hondę CR-V?

Honda CR-V - zmiany na lepsze

Bezpieczniejsza, bardziej komfortowa, lepiej wyposażona... Według Hondy nowa CR-V jest pod każdym względem lepsza od dotychczas oferowanego modelu. Sposobem na pozyskanie nowych klientów ma być również wersja z napędem na przód.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Honda CR-V

Honda CR-V na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Honda CR-VautoWcentrum - społeczność Honda CR-V

najwyższe oktanyAuta - Honda CR-V

Honda CR-V 66,04

Honda CR-V ela 34,05

Honda CR-V HONDA CRV EX 58,23

Honda CR-V 46,47

Honda CR-V 36,07

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Honda CR-V

resist10 65,19

majchas 30,01

DAMIAN_CC7 93,97

mocomus 30,12

fonnes 30,10

MALYOSP 45,83

zolnierz_20 30,01

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Honda CR-V

Garażowy serwis LPG
Garażowy serwis LPG Witam Po 2 latach użytkowania Hondy na LPG postanowiłem wreszcie dolać oleju do ...
Są wakacje jest boks dachowy
Są wakacje jest boks dachowy Mając trzy kobiety w domu i wybierając się na wakacje trzeba się nagimnastykować...
Zima - nowa inwestycja: opony sezonowe.
Zima - nowa inwestycja: opony sezonowe. Jak wielu kierowców w okolicach później jesieni naszła mnie myśl o zakupie opon ...
Stało się ...
Stało się ... No i niestety stało się ... co prawda już miesiąc temu, ale znowu CR-Vka jest u ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Honda CR-V

od 97 500 zł do 165 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (155 KM): 2.0 i-VTEC

 

Diesel (120 - 150 KM): 1.6 i-DTEC, 2.2 i-DTEC

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 5-stopniowa
Katalog nowych aut Honda CR-V
 

Najpopularniejsza wersja Honda CR-V

Honda CR-V 2.0 i-VTEC 155KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna

Dostępne kolory

Cena katalogowa

97 500

Zobacz ofertę Honda CR-V 2.0 i-VTEC 155KM - 5 drzwiowy terenowy
 

Honda CR-V najczęściej porównywane z:

Suzuki SX4
1.6 VVT (120 KM)
Suzuki SX4
1.6 DDiS (120 KM)
Opel Mokka
1.4 Turbo ECOTEC (140 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara 2,4 169KM Premium Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara 2,4 169KM Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 12 400 km. Silnik: 2.4 169KM, benzynowy.
Cena: 114 490 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 27 590 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai ix35 Comfort Demonstracyjny Hyundai ix35 Comfort
Rocznik: 2014. Przebieg: 2 000 km. Silnik: 1.6 135KM, benzynowy.
Cena: 82 200 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 8 300 zł Zobacz szczegóły »

Używane Honda CR-V

Honda CR-V
benzyna
65 000 km, 2009
69 000 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
54 000 km, 2009
68 999 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
93 000 km, 2008
62 777 PLN
Honda CR-V
2.0 benzyna 150 KM
79 000 km, 2007
55 900 PLN

Ocena auta Honda CR-V

  • Średnia ocena
    na podstawie 456 opinii
  • 4,28
  • Średnia dla segmentu
    Małe SUVy: 4,15

Wybrane opinie

Honda CR-V SUV 2.2 TD (140 KM)

Jeżeli nie chcesz jeździć ociężałą terenówką , która podskakuje jak piłka na drodze i pali jak smoch , to kup CR-V. Dla mnie to najpepszy wóz na rynku, przez swoją niezawodność, ergonomię, ekonomię, prostotę,miejsce które oferuje, osiągi naprawdę niesamowite ( na 4 b. 60-100km/h 6,2 s.!) W terenie zaskakuje bardzo tym gdzie potrafi wjechać , no i wspaniale razi sobie w polskimi dziuro-studzienkami .A i jeszce jedno maiałem wypadek taką CR-V parę miesięcy temu ,120km.h , dachowanie , honad skasowana , zniszczona całkowicie , ale kabina zosała cała i mi nic się nie stało. Dlatego też kupiłem nową c-v niech mnie chroni. Pozdrawiam

dodał: igorb@satland.com.pl
Honda CR-V SUV 2.0 16V (150 KM)

Miałem wiele samochodów. Ten jest drugi pseudo terenowy (po RAV4, która wyposażona była w napęd tylko na przednią oś). I wiem, że nie chcę innego! Kiedy sąsiedzi wypychają auta z zasp śniegu (powstałych na osiedlowych uliczkach), ja nie mam żadnego problemu. Komfort i wielkość biją na głowę toyotę (przynajmniej roczkik 2002 - bo tej najnowszej nie znam). Jeżeli ktoś lubi wyprawy do lasu, nad jeziora - to idealne rozwiązanie. Ilość schowków i schoweczków jest zaskakująca. Bagażnik ogromny, wnętrze funkcjonalne do bólu. Silnik super, zawieszenie też. Jedyny mankament to nienajlepiej wchodząca 2...

dodał: Matias
Honda CR-V SUV 2.2 i-CDTi (140 KM)

Auto dobrze się prowadzi ale wydaje się, że na mieście trochę się męczy. Po szutrowych czy leśnych drogach też sobie radzi i doskonale tłumi nie równości. Dużo miejsca dla pasażerów i kierowcy. Pewne poczucie bezpieczeństwa. Przód auta budził we mnie dziwne uczucia ale idzie się przyzwyczaić a potem to się nawet podoba :-) .Miałem dylemat pomiędzy Acordem a CR-V ale po dłuższych jazdach próbnych wybrałem CR-V. Acord to bardzo małe auto w środku i szczerze to trochę przestarzałe no i nie bawem wychodzi nowy model. No i w Acordzie diesel jest duuuużooo droższy od benzyny.

dodał: galapagos@plusnet.pl
Honda CR-V Terenowy 2.0 16V (147 KM)

Polecam każdemu, kto chce swobodnie jeździć po naszych drogach bez obaw o zawieszenie oraz chce mieć niezawodne auto - niestety bez luksusów. Dość tania "terenówka", no pseudo terenówka, ale po polu można pojeździć sobie bez problemu, a po gruntowych drogach bez obaw śmigać 70-80km/h. Dodatkowy atut CR-V to małe i tanie opony, ja zimówki BFGoodrich kupiłem za 299zł/szt, co w przypadku dużych opon jest nieosiągalne. Denerwuje jedynie spalanie zimą i "w terenie", ale dziś chyba żadne auto nie jest tanie w eksploatacji. Polecam Hondę.

dodał: leszek@p
Honda CR-V Terenowy 2.0 16V RD1 (128 KM)

mam go od roku sprowadzony,pamieta tylko niemieckie autostrady,wymieniłem łączniki stabilizatora,serwis jak inne,jak chce to po miescie spali 9l,w trasie 7,5l,max.z dziką jazdą 11l,nie wolno tylko w nim samemu grzebać bo się tylko zepsuje,serwis prawie darmowy,w ASO montują też zamienniki,super msię prowadzi,nawet na trasie.tylko ten ABS to zgroza,boję się silniej przyhamować bo się cały trzęsie.Ma 9 lat a wygląda jakby miał rok.Rzuca się w oczy,miałem różne auta ale ten jest wyjątkowy,tylko orurowanie i opony drogie.

dodał: marcinp450@poczta onet.pl
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + widoczność
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Honda CR-V

Honda CR-V 2.2 i-CTDi - galeria redakcyjna Honda CR-V 2010 Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 150KM - galeria redakcyjna Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC - galeria redakcyjna Honda CR-V IV - wersja europejska Honda CR-V IV - wersja amerykańska Honda CR-V IV Concept - wersja europejska Honda CR-V I Honda CR-V II Honda CR-V II 2.2 i-CTDi 140KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Honda

Opinie o instalacji LPG

Honda CR-V

  • 1.
  • 5,00 Honda CR-V II 2.0 16V (150KM) 2004r.
    dodał: marcin, 09.09.2010

    kupiłem już z gazem, działa bardzi dibrze, od kilku lat nie daje instalacji do serwisu jeśli dobrze pracuje. z doświadczenia zauważyłem, że jeśli sie pojedzie na regulacje to zawsze spiep... dotyczy to wszystkich jakie miałem instalacje od landi renzo przez jakieś cuda do dt gas system. Na tej ostatniej najechałem już około 50kkm, wymieniam tylko filtry - samemu. nie odadaję na przeglądy. Dochodzi jeszcze regulacja zaworów co jakieś 20kkm jak to w hondzie na gazie. w civicu mama igs landi renzo, najechane na gazie jakies 120kkm i teraz dopiero coś padło bo nie chce sie przełączyc i pracować na gazie. ponoć silniczek krokowy lpg. ale jeszcze sie sprawdzi co i jak. jak oddawałem na przeglądy to co chwila bylo coś nie tak i do wymiany komputery, wtryskki, cewki kable itp itd. także lipa te wszystkie serwisy. zakładać samemu i jeżdzic ile sie da jeśli oki. najlepiej w zaufanym warsztacie, co nie siedzi i naprawia swoje instalacje tlko poprawia innych... to sa serwisy. do dt gas byłem bardzo oporny,ale nie bylo innego auta do kupna, i się skusiłem, nie żałuje, jak narazie.

  • 2.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.4 i-VTEC (170KM) 2007r.
    dodał: Jarosław, 09.02.2011

    2.4 litra (VTEC) w mojej hondzie CRV to prawdziwe cudo techniki lecz jednak mimo tego pożera mi znaczne ilości benzyny (mam ciężka nogę). Zdecydowałem się na zamontowanie instalacji gazowej gdyż miesięcznie pokonuje duże odległości a paliwo wcale nie tanieje. Podjąłem decyzje montażu instalacji gazowej marki BRC model Sequent 24 i nie żałuje swojego wyboru. Jest naprawdę dopracowana i jak na razie niezawodna. Auto nie straciło na swojej dynamice, prowadzi się bardzo pewnie i nic nie szarpie. Jazda CRV'ką na gazie niczym się nie rożni od tej na benzynie lecz dopiero na stacji zauważamy znaczna różnice w kosztach. Cala operacja zakupu wraz z montażem została wykonana w warsztacie Energy Gaz Polska w Warszawie który mogę serdecznie polecić.

  • 3.
  • 3,50 Honda CR-V I 2.0 16V (147KM) 2000r.
    dodał: marcin18, 01.04.2013

    Samochód chodzi³ dobrze na gazie dopóki nie wymienili¶my butli, bo stara ju¿ straci³a homologacje, niestety zrobili¶my to w zak³adzie PRO-GAS w K³odzku. Po wymianie samochód wyra¼nie os³ab³ i nie wypala wszystkiego gazu z butli. Po zg³oszeniu tego problemu zaczêli wciskaæ nam kit o tym, ¿e niby za du¿o butanu w gazie jest. Tak¿e nie mam zastrze¿eñ do instalacji gazowej, poniewa¿ sprawowa³a siê dobrze, natomiast mam do zak³adu PRO-GAS w K³odzku bo spaprali robotê.

  • 4.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.0 i-VTEC (150KM) 2007r.
    dodał: Dagmara z Oławy, 24.11.2013

    Samochód kupiłam w salonie gdzie mi odradzali montaż gazu.Z uwagi na koszty użytkowania mimo rozterek zdecydowałam się na założenie gazu.Zrobiłam wywiad wśród znajomych i wielu z nich polecało mi montaż w Radwanicach w firmie EkoAlma.Jest to jedyna na dolnym śląsku firma posiadająca certyfikat IS0 przyznany przez niemiecki TUV.Nie żałuję wyboru. Jeżdzę na gazie ok.20 tysięcy kilometrów rocznie i mogę z czystym sumieniem polecić takie rozwiązanie.Obsługa w firmie bardzo fachowa i uprzejma.Montaż wykonano w jeden dzień.

  • 5.
  • 5,00 Honda CR-V III 2.0 i-VTEC (150KM) 2007r.
    dodał: artur20, 25.11.2011

    Witam jestem zadowolony z instalacji DT , posiadam już 2 samochód z instalacją tej firmy i jak narazie niemam większych problemów.Może jest to kwestia poprawnego montażu instalacji i dobrego serwisu . Instalacje zamontowałem i serwisuje nadal na Chełmżyńskiej 249 w Warszawie. Nie tankuje gazu byle gdzie tylko na dużych stacjach sieciowych jak np. BP Polecam wszystkim ten warsztat Artur

  • 6.
  • 4,50 Honda CR-V I 2.0 16V (147KM) 2001r.
    dodał: krakus, 01.08.2010

    właśnie dowiedziałem sięw ASO Hondy, że przy założonej instalacji LPG należy regulować co 10 tys zawory. Lubryfikator ma być założony bo bez tego po pewnym przebiegu wypalają się gniazda zaworów. Koledze po przejechaniu 100tys.km na LPG gniazda zaworów się wypaliły-wymienił silnik bo było taniej.Taki przebieg osiągnę w ciągu 2 lat, wtedy napiszę czy motor jeszcze "dycha"...

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Honda CR-V

Honda CR-V

128 komentarzy

99 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~marek~marek

Honda CRV 2013 benzyna lifestyle - 5500km- system auto-stop przy małym przebiegu/ 5000 na rok/ przestał działać .kontrolka pokazuje spadek napięcia akumulatora.Tzw kalibracja nie przynosi efektu. Czekam na wymianę akumulatora. Jest to zastanawiające bo raczej robię jednorazowo dłuższe przejazdy minimum 100 km. Innych uwag w zasadzie nie mam poza tym ze po przekroczeniu prędkości 140km/h znaczny hałas w kabinie

~HEINEKEN~HEINEKEN

Upss - zapomniałem dodać, że mam CR-V 2013!

~HEINEKEN~HEINEKEN

Hej!
CRV jest super! mam wersję 2.0 benzyna lifestyle a więc także 4x4.
Generalnie jeździ się super, zawieszenie ciche, bardzo dobrze tłumi nierówności, dobrze się trzyma drogi. Spalanie między 7,6 a 8,2 (miasto 30% w trasie 70%) ale nie autostrady, po prostu przeważnie jeżdżę z miasta do miasta. Używam tryb ECON, auto-stop czasem drażni, nie zawsze się załącza bo pokazuje że słaby akumulator i od razu stres - mam doładować, nie doładować?!
Co do wnętrza i plastików - jest ogólnie w porządku, chociaż drażnią trochę niektóre elementy - np. tylna kanapa ma podłokietnik ale nie ma przejścia na długie przedmioty - nawet za dopłatą! tylne pasy są zbyt toporne i się zaczepiają przy zapinaniu dziecka w foteliku, z przodu podłokietnik nie ma funkcji chłodzenia, schowek z przodu przed pasażerem także nie jest chłodzony! w bagażniku śmiało można było doprodukować dodatkowe miejsca i schowki na drobnostki - brakuje tego!
Poza tym auto świetnie się prowadzi - jak na wielkość i wagę to jeździ leciutko! Na prawdę przyjemne auto. System oświetlenia zewnętrznego - rewelacja!
Silnik - miałem spore obawy czy dobrze robię, że kupuję auto w benzynie i tylko 155 KM - ale po 5000 km stwierdzam, że obawy były niepotrzebne - przy normalnej jeździe jest dobrze a gdy trzeba wyprzedzić, to gaz do dechy i jazda - w końcu manewr wyprzedzania trzeba wykonać szybko i skutecznie! A więc jest nieźle z mocą! Honda uwielbia wysokie obroty i to czuć!
Dodam, że jestem wielkim fanem Hondy więc pomimo kilku braków czy słabostek potrafię je wybaczyć!
Bo w końcu tylko Honda ma duszę hehehe

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Honda

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 174
Przejechany dystans
11 572 550 km
Zatankowanego paliwa
744 059 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 897
Wydanych pieniędzy
1 009 655 zł
Średnie wydatki na auto
1 042 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 106
Wydanych pieniędzy
1 932 176 zł
Średnie wydatki na auto
1 994 zł
Zobacz dzienniki kosztów Honda (969)

Testy zderzeniowe Honda CR-V

Najnowsze testy zderzeniowe Honda CR-V przeprowadzone przez Euro NCAP.

Honda CR-V 2.2 diesel SE, RHD
2013

Honda CR-V
Honda CR-V

Honda CR-V
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Honda

Zużycie paliwa Honda CR-V

Na podstawie 506 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: sssssssss, dodano: 03.03.2011 00:32

Bardzo mało pali jak na takie niemałe auto !! jeżdzę dynamicznie i na moje oko pali śrdniop ze wszytkich średnich mierzonych jakieś 8,5 l na 100 km . Niepodziewanie fajny bieg 4 ....ciągnącć można już od 70 do ....... naprawdę miło ;)... rada ...nie przekraczając 2500 obrotów można zjechać ze spalaniem do około 7,6 w mieście ;)) a poza tym auto REWELACYJNE PODF KAZDYM WZGLĘDEM !!!!! PAKOWNE BEZPIECZNE KOMFORTOWE FUNKCJONALNE polecam wersję EXECUTIVE .;)))) nie polecam firmowej nawigacji ( 6 klocków -ale działa super u NIEMców ;)) fajnie sie zbioera do 100ki jedyna wada jak na razie ...pprzy mrozach hamulec ręczny choć super designe (jak w samolocie ) to qrwa zamarzał u mnie już przxy -2 ;( ...ale da sieprzeżyć ;))))))) polecam auto fajna wygodna zwinna bryka !!! HONDA is coooooollllll

pełny raport Honda SUV 2.2 i-CDTi

autor: pvbv@onet.eu, dodano: 11.04.2008 21:02

Już raz opisałem wrażenia eksploatacyjne w ramach raportu spalania nic się nie zmieniło dalej pije benzynę ponad miarę nieporównywalnie do innych marek czy nawet do CRV-III gdzie obniżono zużycie szczególnie w silniku benzynowym. Dlatego mam pytanie do tych którzy założyli instalację gazową. Jaką wybrać gdybym się zdecydował, oraz czy w ogóle warto ją założyć. Jakie są rezultaty (wymierne) czyli zużycie gazu, spadek mocy oraz inne efekty przejścia na gaz. Co z kosztami przeglądów??? słyszałem że są wyższe. Pewnym jest że instalacja też wymaga przeglądów oraz napraw, ponadto jest warunek przemiennego zasilania motoru-dwa zbiorniki gazu jeden benzyny. Więc kłania się ekonomia przedsięwzięcia!!! Zapraszam do dyskusji. Pozdrawiam PVBV

pełny raport Honda SUV 2.0 16V

autor: WTC, dodano: 22.03.2014 20:41

Wszyscy odradzali mi zakup CRV w AUTOMACIE - twierdząc że skrzynia 5 biegowa i auto jest zbyt ciężkie. Niestety Honda u żadnego Dealera nie posiada automatu testowego :). Kupiłem w ciemno /nigdy nie jeżdżąc automatem/ .... i jestem mega - zadowolony. Może w ustawieniu "D" auto jest ociężałe i wolno się zbiera ale wystarczy przełączyć na "S" i już pojazd toczy się znacznie dynamiczniej - mamy też do dyspozycji łopatki zmiany biegów przy kierownicy ale moim zdaniem najciekawszy bajer to KICKDOWN- po mocniejszym wciśnięciu gazu - auto redukuje bieg i natychmiast przyspiesza. Spalanie no cóż - coś za coś :) - AUTOMAT polecam wszystkim niezdecydowanym.

pełny raport Honda SUV 2.0 i-VTEC

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Prośby o diagnozę

Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Honda CR-V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Honda CR-V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Honda CR-V
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda CR-V, oglądali także