Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda CR-V IV SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW 2012-2014

Lata produkcji: 2012 - 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Często wybierany jest benzynowy motor 2.0l 155KM. I nic w tym dziwnego – jest najtańszy i całkiem niezły. Lubi wysokie obroty i ma niewielki zapas mocy, ale CR-V ma z nim raczej łagodne usposobienie. Podobnie jest z dieslem 2.2l 150KM. Ten z kolei jest nieco przyjemniejszy podczas jazdy, bo jego elastyczność jest wyraźnie większa. Najnowsze serce to jednak diesle 1.6l 120KM. Tak mała moc w sporym SUVie nie wróży nic dobrego, ale w praktyce nie jest źle. Motor jest zaskakująco zrywny, a mocy brakuje dopiero przy wyższych prędkościach.

Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Dane techniczne Honda CR-V IV SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW 2012-2014

Podstawowe parametry Honda CR-V IV SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Produkowany od 2012 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2199 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2000 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Honda CR-V IV SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5

Autorentgen Honda CR-V IV

Liczba wpisów: 26

Słabo działajace amortyzatory klapy bagażnika.

dodał: ~Piotr, 7 lat temu
Witam jestem posiadaczem 2 letniej CRV - ki, od jesieni zauważyłem problem z otwieraniem sie klapy bagaznika, amortyzatory klapy coraz słabiej działaja, byłem w 2 autoryzowanych serwisach Hondy, niestey w jednym po uzgodnieniach z centrala Hony w Warszawie stwierdzono ,że te typy tak mają a w drugim wyrażono zgode wna wymiane jedengo amortyzatora. Uważam że jest to wada fabryczna , porównujac auto nowe z moim 2 letnim wyraznie widac ze klapa nie chce sie podnosić. Uważam ,że jest to wada fabryczna i powinny byc zastosowane mocniejsze amortyzatory klapy bagaznika, moje spostrzeżenia...

Fatalne uszczeki w drzwiach.

dodał: ~jerzy szymanski, 7 lat temu
W mojej , nowej Hondzie CR-V, już przy szybkości od 70 km słychać szumy powietrza ze strony bocznych, przednich szyb. Jest to wada szalenie irytująca. Nie powinna występować w aucie za 121 tyś złotych.

Awarie oświetlenia tylnego.

dodał: ACbot, 9 lat temu
Trochę uciążliwe jest poszukiwanie (oczywiście po za serwisem Hondy ) dedykowanych do CRV żarówek. Mam na myśli żarówki wałeczkowe do oświetlenia wnętrza kabiny,są krótsze od standardowych i dlatego inne jak orginalne do gniazda nie wejdą. Następnie pomarańczowe żarówki przednich migaczy (w reflektorach)też nie do zdobycia tam gdzie powinny być czyli na stacjach paliwowych czy sklepach motoryzacyjnych. Pytam się po co te udziwnienia utrudniające nam życie.

Publikacje o Honda CR-V

Newsy o Honda CR-V

Honda CR-V IV SUV