Szukaj

Informacje o Hyundai i20

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od 2008 roku, miejski model segmentu B, który stał się następcą modelu Getz na większości rynków. Hyundai i20 w gamie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy kompaktowym i30 a najmniejszym i10, uzupełniając tym samym nową gamę samochodów miejskich Hyudaia i kontynuując jego nową filozofię nazewnictwa. Druga generacja modelu (Elite i20) jest dostępna od roku 2014. Zarówno pierwsza, jak i druga generacja Hyundaia i20 została zaprojektowana w położonym w Russelsheim Europejskim Centrum Stylizacji Hyundaia. Model okazał się dużym sukcesem marki – sprzedano do tej pory już ponad 500 tysięcy aut.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Hyundai i20

Cena od: 80 400 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Hyundai i20

Liczba ocen: 153
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,9
~paweł
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Witam.auto uzytkowałem 3 tygodnie w Hiszpanii.Auto z wypozyczalni.Przede wszystkim auto za słabe,w 4 osoby każdy podjazd,górka była problem w 2 osoby również obowiazkowe redukcje nawet przy rozpedzeniu....Nie ten silnik.Auto w prostej konfiguracji jak mniemam basic wiec nie ma problemu z plastikową kierownicą,zaslepkami czy korbkami z tyłu...System audio wystarczajacy,wyswietlacz monochromatyczny bez szału ale funkcjonalny.Zawieszenie sprężyste ,skrzynia działająca poprawnie,krótkie dobre precyzyjne skoki,przestrzeń z przodu bez zastrzeżeń z tyłu nie siedziałem.Teraz to co irytuje.Szum uszczelek i z prawej i lewej strony z przodu powyzej 80km/h z wrażeniem że wiatr chce sie wedrzec do środka.Uszczelki sprawdzone,żadnych braków nie stwierdziłem,wyglada na wadę materiałową albo konstrukcyjną.Brak regulacji pionowej pasów bezpieczeństwa - idiotyczna oszczędnośc bo ile to moze kosztować? Zakładam ze w droższych wersjach tez tak może byc co wydaje się w tych czasach absurdem.Lusterko wsteczne sie nie ściemnia,odwykłem od tego więc jazda w nocy z kimś za plecami dość męcząca.Jeszcze jedna sprawa....po tygodniu jazdy autem z czarnym,depresyjnym wnętrzem i do tego z szarym,ciemnym lakierem depresja murowana.Serdecznie nie polecam bo problem wydaje sie błahy ale to po prostu brzydka,smutna mieszanka.Kształt bryły auta nowoczesno-nijaki,na parkingu idealnie sie maskuje :)
3,6
~RobertBydzia
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Pracowałem jako mechanik wiele lat, opisy wykonane rzetelnie. Osobiście za te pieniądze DRAMAT. Pojazd służbowy, mamy kilka sztuk w firmie, wszystkie maja te same bolączki. Zaczynam; radio często gubi fale, nie da się słuchać, zgłaszałem w ASO -ten typ tak ma. Z radiem jest jeszcze 1 problem; słuchając muzyki przez Bluetooth jest wszystko Ok, jednak po ponownym odpaleniu radio włącza się na fale MW a nie Bluetooth -nie pamięta ostatniej zadanej pozycji, kolega sprawdzał w instrukcji, nie ma opcji zapamiętania ostatniego użytkowanego położenia. Radio pamięta fale FM jeśli pozostanie na nich wyłączone, co z tego skoro ciagle je gubi!!! Zbiornik spryskiwacza ma pojemność około 2,5L masakra! Hitem jest zbiornik paliwa; tankując do pełna odbija przy około 32-34L (wszystkie egzemplarze tak odbijają) ale kiedyś sprawdziłem lejąc cienkim strumieniem (licznik wskazywał zasięg 2km) WLAŁEM PONAD 49L!!!!!!!! Szacunkowo zbiornik można napełnić do 70% pojemności. Całościowo, dzielnie znosi codzienną pracę, ale wolałbym Skodę niż tego plastikowego kartofla.
4,9
~Zadowolony właściciel
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Autko bardzo "przyjazne" dla użytkownika, wszystko działa bez zarzutu, wszystko jest pod ręką. Mam limitowaną wersję COOL, której konfiguracja wydaje mi się optymalna: nie ma zbędnych - moim zdaniem - gadżetów (takich jak cyfrowe zegary, system utrzymania na pasie ruchu itp.) za to są pełne LEDy i automatyczna klimatyzacja. Nie jest może demonem szybkości i zrywności, ale do bezstresowego i statecznego przemieszczania się drogami miejskimi i podmiejskimi w zupełności wystarczy. Spalanie bardziej niż satysfakcjonujące. Dla mnie bajka.

Raporty spalania Hyundai i20

Liczba raportów: 221
Średnie spalanie dla Hyundai i20
5,4 – 7,3
l/100 km
4,3 – 6,2
l/100 km
6,2 – 7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadamy od nowości. Po mieście jeździmy przez 99% czasu. Przy dynamicznej jeździe po mieście wychodzi 7l/100km. Przy spokojnej jeździe po mieście do 50km/h pali ok. 5/5.5litra. Ale w naszym przypadku ciężko uzyskać taki wynik. W trasie jadąc płynnie do ok 90/100km/h spali ok 5.5l/100km. Tragedia robi się jadąc prędkościami wyższymi. Do 110km/h pali 6,8l a przekraczając 130km/h, dobijając nawet do 140 pali już 7,5/8litrów. Samochód idealny na miasto, nie w trasy gdzie brakuje mu mocy i spalanie drastycznie rośnie. W mieście da się uzyskać spalanie 4.5l/100km ale to nie jest jazda, człowiek staje się zawalidrogą :D
7,3
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
Obiecanki cacanki. W marciu 2020 mogłem zejść do średniej 6,2 w pustym mieście, ok Covid, ale jeżeli przy spokojniej jeździe z klimą wciąga 8 litrów, lub 7,5 jak zresetuję licznik po 1km, to coś jest nie tak. Srednia z tankowania waha się 7,6-8,3, a komputer zaniża o 0.3..0.4, ale dużo mniej zaniżał wiosną 2020. Przeglądy tip-top, filtr powietrza sam wymieniłem po niecałym roku. Docierałem wg instrukcji. Podejrzewam, ze komputer nie mierzy przepływu benzyny tylko liczy ilość wtrysków i układ wtryskiwacza się rozkalibrował, bo jak wytłumaczyć średnią ze spalania 8 litrów mieście klimą? W maju z cięższą nogą było 6.1..6.8 z tankowania i to byłoby ok. Stary, cieżki mercedes 1.6 benzyna z kompresorem, z 4 biegowym klasycznym automatem, wygodami, klimą automatyczną włączoną i szarżą na obwodnicy + trochę korku w mieście i postój na oczekiwanie na myjni - wyszło 9.6. Tucson GDI 1.6 130KM pali wg komputera średnia długookresowa 8.6/100. Jestem bardzo rozczarowany, bo miało być oszczędnie a jest lipa. Downsizing to bzdura i oszustwo, skoro 1.5 TSI VW benzyna może zejść na trasie do 3.5/100. Do tego strasznie twarde zawieszenie, głośny w środku, za to hamulce żyleta. Do miasta na krótkie trasy ok, ale wtedy pali jeszcze więcej. Samochód z potencjałem (wnętrze), ale widać pozycjonowanie produktu. Było brać na wynajem na rok albo Ibizę czy Aronę lub opluwaną Fabię. Jestem bardzo rozczarowany, no chyba, że to awaria, ale komputer nic nie pokazuje.
7,0
Hyundai i20 III
Hatchback N 1.6 T-GDI 204KM 150kW
Auto zdecydowanie ma dwa oblicza. Przy trybie ECO można zejść do około 6 L. Podczas dynamicznej jazdy w trybie N, często może pokazać się 10L w górę - wszystko zależy od nogi. Auto jest super do miasta, dynamiczne - gorzej w trasie, głośno w środku, sztywno - coś za coś. POLECAM!

Usterki Hyundai i20

Liczba wpisów: 25
Remont silnika
  • Hyundai i20 III Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW 2020-2023
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 1
Auto z 2023r zrobiło 41tys i skończył się silnik hymm dziwne tak mówią w serwisie remont kapitalny/wymiana silnika na drugi problem z głowicą itp. w ciągu roku 7razy go laweta zabierała nie widzieli usterek które były i się powtarzały coraz częściej mimo braku kodów błędu. Nie polecam szkoda kasy i nerwów, jak takie auto sprzedać które w ciągu roku ma taką historię serwisową w moich rękach 9miesięcy i 3 w serwisach. Ale co zrobić tak wygląda nasza przyszłość jazdy kosiarkami które po max 100tys idą na szrot. poza tym autko zwinne ale tylko do miasto po za miastem to tylko z lawetą za sobą. Moja ocena 3/10
Korozja klocków hamulcowych
  • Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW 2018-2020
  • układ hamulcowy
  • 60 tys. km
Samochód w 4 roku eksploatacji - regularnie jeżdżony i serwisowany. Ostatni serwis - gwarancyjny 10.2022. Po kilku dniach postoju w styczniu 2023 spowodowanych śniegami, skorodowały blachy klocków hamulcowych z tyłu. Marne zabezpieczenie. Wskutek tego na dłuższej trasie zapiekły się hamulce i przegrzały tarcze.
Problem rozwiązany
1 komentarz
rdza na tylnej klapie i łuszczenie się czarnych elementów wokół szyb
  • Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW 2014-2015
  • części blacharskie
  • 65 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 1
Auto z salonu, rocznik 2015 kupione w 2016.Po około 2 latach użytkowania zaczęły wychodzić wykwity na tylnej klapie, rdza w kilu punktach. Czarne elementy (słupki pomiędzy szybami) zaczęły się łuszczyć.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 17
4,8
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Nasze I20 ma fabryczną instalację gazową i o ile jeździ się na niej dobrze o tyle nie da się powiedzieć, że nie sprawia żadnych problemów. Sonda lambda, że niby szwankowała. Wymieniana kilka razy, okazało się że to jednak coś w instalacji LPG do wymiany. Generalnie przez 4 lata użytkowania samochodu (od nowości) poza przeglądami byliśmy w serwisie z 10 razy i prawie zawsze...
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 145 tys. km
Bardzo dobra instalacja, bezawaryjna, bezproblemowa, co roku wymieniane filtry fazy gazowej i fazy ciekłej. Silnik pracuje równo bez żadnych skoków ani nierównej pracy, przyspiesza tak samo jak na gazie czy benzynie. Nie było żadnych problemów z sondą lambda. Przejechane ponad 14000 km na gazie i żadnych usterek. Regularnie wymieniany olej co 15000 km i świece zapłonowe co...
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze, nigdy nic się nie stało. Co roku wymiana filtrów, ogólne sprawdzenie auta dzięki czemu jazda jest bezproblemowa. Bardzo polecam automix każdemu kto chce cieszyć się bezproblemowa jazda
Hyundai i20