Szukaj

Informacje o Hyundai i20

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od 2008 roku, miejski model segmentu B, który stał się następcą modelu Getz na większości rynków. Hyundai i20 w gamie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy kompaktowym i30 a najmniejszym i10, uzupełniając tym samym nową gamę samochodów miejskich Hyudaia i kontynuując jego nową filozofię nazewnictwa. Druga generacja modelu (Elite i20) jest dostępna od roku 2014. Zarówno pierwsza, jak i druga generacja Hyundaia i20 została zaprojektowana w położonym w Russelsheim Europejskim Centrum Stylizacji Hyundaia. Model okazał się dużym sukcesem marki – sprzedano do tej pory już ponad 500 tysięcy aut.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Hyundai i20

Cena od: 48 200 PLN
Wyszukiwarka samochodów

Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Hyundai i20

Liczba ocen: 106
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Czarny89
Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW
Hyundai i20 II
Polecam auto każdemu! Kto lubi mieć spokojną głowę a nie jeździć od garażu do garażu poszukując kolejnego magika. Zero problemów, auto ma w środku mnóstwo miejsca jak na takie pozornie małe auto. 4 dorosłe osoby mogą podróżować bardzo komfortowo. Do tego jakość i spasowanie materiałów na 6+ owszem są gdzie nie gdzie twarde plastiki ale to auto klasy B. Do tego dwukolorowa tapicerka brązowo/czarna wygląda przepięknie. Auto sprowadziłem z za granicy bo na naszym rynku mało kto decydował się na najwyżej doposażona wersje. Która kosztowała ponad 60tys. Natomiast auto warte tych pieniędzy. Najmocniejszy silnik 1,4 crdi jest bezobsługowy, żadnych problemów do tego auto nie posiada koła dwumasowego jak większość diesli na rynku co zdecydowanie obniża koszta utrzymania. Do tego automatyczna klimatyzacja, asystent zmiany pasa ruchu który świetnie się sprawdza np w nocy w deszczu gdy nie widzimy lini na jezdni, 6 biegowa skrzynia, fotochromatyczne lusterka, przyciemniane fabrycznie szyby piękne felgi 16" pełna elektryka szyb lusterek, klimatyzowany schowek, asystent wspomagania ruszania pod wzniesienie, świetny system Bluetooth kierownica wielofunkcyjna, ogranicznik prędkości, tempomat, rozbudowane funkcje komputera spalanie czas servis itd. piękne ledowe światła , światłami do jazdy dziennej, soczewkowe reflektory, klimatyzowany schowek, rewelacyjne czujniki parkowania przód tył z wyświetlaczem pokazującym odległość, światła coming home oraz powitalne Wejścia 6 poduszek itd. w każdych drzwiach miejsce na butelkę 1litrowa dodatkowo przy podłokietniki 2 cup holdery na większy i mniejszy napój. AUTO PRAWIE IDEALNE. Hyundai oraz kia zrobiła niesamowity postęp technologiczny jeśli chodzi o samochody i oferuje to czego niemi cka konkurencja już nie potrafi przynajmniej za te pieniądze, ale przede wszystkim niezawodność. Spalanie auta najniższe jakie zrobiłem na trasie to 4,2 ale średnio wychozi 5,7 Moim zdaniem warto szukać lepiej doposażonych modeli, bo naprawdę w trakcie użytkowania daje nam wiele radości .
3,5
~xud99
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Hyundai i20 II
Rok produkcji 2017 1.2 85 kM LPG wersja Comfort. Ciekawostka , fabryczna instalacja LPG dotryskuje 25 % paliwa po osiągnięciu 3750 obrotów przez silnik a przy gwałtownym przyspieszaniu podobna sytuacja , więc proszę uważać podczas jazdy po autostradzie tak od 130km/h bo można wypalić paliwo z baku :). Szukałem samochodu najlepiej z gazem bez udziwnień ,bez Turbo ale z 4 cylindrami. Fabia odpadła z powodu paliwożernych litrowych silników, którym brakuje momentu obrotowego przy wyższych prędkościach a na drogach szybkiego ruchu nie radzą sobie nawet same ze sobą o wietrze nie wspominając :) Tak samo Baleno ,jakoś tak mi nie pasowało jego wykończenie na zewnątrz i w środku, a Tipo to Fiat... Jeśli jeździłeś do tej pory samochodami które były starsze jak Golf, Polo czy Focus to jest ciężko się się przyzwyczaić , dla kierowcy o wzroście 180 cm, 80 kg znalezienie wygodnej pozycji dla kierowcy będzie trudne ,brak czegoś miękkiego dla lewej ręki kierowcy po dłuższym czasie powoduje ból łokcia. Koniecznie trzeba posiedzieć w tym aucie i dużo pojeździć zanim się kupi bo dla niektórych może to być porażka a dla innych cudo. Wyprzedzanie przy wyższych prędkościach trzeba zaplanować dzień wcześniej, Jest to nudny samochód nie dający żadnej frajdy z jady o takie pędzidło dla ludzi bez wyobraźni i nie mających pojęcia o tym jak samochód może być wygodny i ergonomiczny, taki samochód dla ludu. Widoczność do tyły i na boki jest fatalna, czujniki cofania obowiązkowe. Ruszanie tym samochodem jest udręką , jedynka jest jakaś dziwnie krótka a pedał gazu ma opóźnioną reakcję na naciśnięcie .Samochód podatny na boczne podmuchy wiatru. System ruszania pod górę ma swoje życie ja tam nie wiem jak on asystuje :) Plusem jest to że wsiadasz do auta i od razu umiesz wszystko obsłużyć nie jest skomplikowane do duży plus. Fabryczny uchwyt na telefon w kokpicie lubi trzeszczeć . Jeżeli ktoś potrzebuje prostego samochodu bez udziwnień polecam, wsiadasz i jeżdzisz . Polecam dla osób które mają zamiar kupić używany niewiadomego pochodzenia a potem płacić mechaniką, ot taki samochód dla świętego spokoju. Natomiast przesiadka z aut klasy Golf, Polo, Focusa to będzie nie do przełknięcia ale lepsze to niż Fiat Panda :) Kiedyś za łebka zjeździłem całą Polskę maluchem bo nie było wyboru i było dobrze , teraz człowiek marudzi o byle co, tak dla podsumowania. 25 tys - oryginalna stacja dokująca smartfon przestaje ładować telefon. 32 tyś - Włącznik świateł szwankuje. Mija miesiąc od uznania usterki uchwytu i włącznika świateł w ramach gwarancji po miesiącu dalej czekam na wymianę. 37 tyś - sprzęgło wpada w wibracje przy ruszaniu
4,6
~i20stka
Hatchback 5d 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Hyundai i20 II
silnik 1.0 T-GDI 120 KM, i20 z tym silnikiem auto jest bardzo dynamiczne, wrazenia z jazdy super, auto "sztywniejsze" niz fiesta ( jak kto woli ) poki co brak uwag, mam wersje GO PLUS, czyli navi, klima, alu,kamera cofania, panoramiczny dach itd...w tej cenie wolalem wziac full i20, niz i30, bo wg mnie roznica niezbyt wielka. waga auta + ten silnik uwazam za super wyjscie, w 4 dorosle osoby spokojnie mozna jechac. Nie widzialem nigdzie opinii i20-stki z tym motorem, wiec wpisuje ja raczej jako pierwszy, silnik stosowany przez hyundaia w wiekszych autach, w tym jak wspomnialem pelni role dynamicznego.

Raporty spalania Hyundai i20

Liczba raportów: 154
Średnie spalanie dla Hyundai i20
5,6 – 7,2
l/100 km
4,3 – 6,2
l/100 km
6,3 – 7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Hyundai i20 II
Tragedia! Jestem załamany samochód kupiony prosto z salonu. Byłem przekonany, że kupuje zwykłego benzyniaka i będzie palił max 6l/100km niestety okazało się, że samochód pali grubo ponad 8l. Całkowity brak mocy, samochód miał być przeznaczony na niewielkie trasy z miasta do domu ale nawet tu się nie sprawdza. Totalna porażka odradzam. Jeśli do samochodu będę zmuszony wstawić instalację gazową samochód straci bagażnik, przepraszam ja stracę bagażnik i po co mi będzie taki samochód. Katastrofa, nie polecam!!!
4,8
Hatchback 5d 1.1 CRDi 75KM 55kW
Hyundai i20 II
Powyższe dane pochodzą ze szczegółowych wyliczeń pierwszych 15.000 przebiegu w okresie 9 miesięcy. 4 l to podróż z Krakowa do Szczecina, 5 l to 60% trasy i 40% miasta, a 5,5 l odwrotnie. Rekordowy dystans na jednym baku to 1158 km i można było jeszcze coś dołożyć, ale była stacja. Auto przeważnie użytkowane bez klimatyzacji, z klimą pali ok 0,5 l więcej. System stop&start w ciągłym użyciu, nie wiem ile to może wytrzymać w przyszłości... Z mojego punktu widzenia ultra ekonomiczny samochód, przy całkiem żwawym silniku. Szósty bieg nadaje się do czegoś powyżej 100 km/h. 1800 obr/min to minimum pracy silnika i nie ma co się sugerować wskazaniami ekonomicznymi komputera, co do zmiany biegu na wyższy przy niższych obrotach docelowych. Silnik wpada wtedy w nieprzyjemne wibracje, podobnie jest na biegu jałowym - czegoś nie dopracowali. Informacja na koniec: komputer zaniża spalanie w stosunku do rzeczywistego o ok. 0,2 litra/100 km.
5,9
Active 1.4 100KM 74kW
Hyundai i20 II
Silnik się jeszcze dociera (jest 4500 km), więc spalanie będzie niższe (np. po wymianie oleju). Silnik dość ekonomiczny. Najniższe spalanie (4,8 L na 100 km (średnie spalanie wg komputera)) wg mnie jest na trasie przy prędkości 85 km/h i włączonym tempomacie na szóstym biegu. W mieście przy prędkości 60 km/h można jeździć na piątce (będzie 2000-2100 obrotów) i spalanie wynosi jakieś 4,5 L na prostej drodze (w mieście ciężko o taką). Jeśli jeździ się normalnie po mieście (nie eko :P), to spalanie wynosi 6,5-7,0.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 15
4,8
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Hyundai i20 I
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Nasze I20 ma fabryczną instalację gazową i o ile jeździ się na niej dobrze o tyle nie da się powiedzieć, że nie sprawia żadnych problemów. Sonda lambda, że niby szwankowała. Wymieniana kilka razy, okazało się że to jednak coś w instalacji LPG do wymiany. Generalnie przez 4 lata użytkowania samochodu (od nowości) poza przeglądami byliśmy w serwisie z 10 razy i prawie zawsze...
5,0
Hatchback 5d 1.2 75KM 55kW
Hyundai i20 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Jazda na LPG nie różni się niczym od jazdy na benzynie. Wszystko jest jak było. No trochę miejsca jedynie zajmuje butla, ale to nie problem. Instalacja dobrej jakości, jeszcze nie musiałem odwiedzać serwisu poza przeglądami. Nie odczułem też żadnego spadku mocy, ani zmiany w jakości pracy silnika. Nie mam uwag.
5,0
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Hyundai i20 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Kończyła się gwarancja, zdecydowałem się na montaż instalacji Kit Alba. Silnik bardzo dobrze pracuje na LPG, praktycznie nie ma różnicy z tym co było na benzynie. Po podkręceniu na większe obroty auto dalej jest dynamiczne, nie traci na mocy, nawet przy mocniejszym dodani gazu.
Hyundai i20