Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Hyundai i30

Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2007 roku. Następca Hyundaia Elantra. Pierwszy model koreańskiej marki z oznaczeniem literowo-cyfrowym w nazwie. Technicznie i konstrukcyjnie powiązany z Kią Cee’d – powstaje na tej samej platformie podłogowej. W Wielkiej Brytanii i30 zastąpił zarówno Elantrę, jak i Accenta. W USA wersja kombi i30 oferowana jest pod nazwą Elantra Touring. Model został nagrodzony tytułem Samochodu Roku 2008 w Australii oraz najlepszym autem rodzinnym według magazynu „Stuff”. Od 2011 roku na rynku dostępna jest druga generacja i30.

Generacje Hyundai i30

Hyundai i30 II

Kiedy na świat przyszło fenomenalnie wystylizowane i40 było już wiadomo, że druga generacja jego mniejszego brata - modelu i30 - będzie jednym z najciekawiej zaprojektowanych aut swojej klasy. I rzeczywiście - Koreańczycy stanęli na wysokości zadania tworząc samochód, który swoim designem pełnym dynamizmu i charakteru posyła wielu swoich kompaktowych rywali na łopatki. Wąskie okna, ostre przetłoczenia czy finezyjne detale (w postaci np. świateł) świadczą o tym, że Hyundai dokonał ogromnego postępu w dziedzinie designu, a jego dawne wiejące nudą produkty mogą posłużyć do historycznych opowieści przy kominku.

Część z Was pamięta z pewnością głośne video, w którym Martin Winterkorn (szef Volkswagena) ogląda Hyundaia i30 na targach we Frankfurcie i jest pod wrażeniem jakości, z jaką został wykonany. Jakość tę reprezentuje choćby staranność, z jaką wykonano wnętrze - nie dość, że zastosowane materiały zasługują na duży plus, to jeszcze wszystkie elementy kokpitu zostały ze sobą perfekcyjnie spasowane. Na tym jednak nie koniec zalet. Miejsce pracy kierowcy zaprasza do siebie wygodną pozycją za "kółkiem", nieskomplikowaną obsługą wszelkich elementów pokładowych, czytelnymi wskaźnikami oraz świetną widocznością na zewnątrz.

Głodnych kolejnych zalet zapraszamy do przyjrzenia się wnętrzu i30 z miarką w ręku. Jego wymiary okazują się bowiem bardzo pokaźne - podczas, gdy ilością miejsca z przodu auto plasuje się w czołówce segmentu, w kwestii przestronności na tylnej kanapie nie ma sobie równych. Wysoka nota należy się też pojemności bagażnika, który na dodatek okazuje się bardzo ustawny. To wszystko w połączeniu z odpowiednią funkcjonalnością wnętrza (obecność wielu schowków i skrytek, brak "schodka" po złożeniu tylnej kanapy) oraz wygodą siedzeń daje nam obraz kabiny idealnej na potrzeby rodziny.

Hyundai i30 II to auto bardzo dopracowane pod względem konstrukcyjnym, jednak w kwestii zachowania się podczas jazdy wymaga delikatnych usprawnień. Bo choć zarówno jakość resorowania, jak i stabilność pokonywania zakrętów stoją na dobrym poziomie, do liderów klasy C w kategorii "zestrojenie zawieszenia" trochę brakuje. Na domiar złego, przyjemność z prowadzenia psuje nieszczególnie komunikatywny układ kierowniczy, który nie daje kierowcy odpowiedniego czucia tego, co dzieje się z przednimi kołami.

Złego słowa nie da się za to powiedzieć o ofercie rynkowej modelu i30. Podobnie jak poprzednik, również model drugiej generacji przyciąga do siebie atrakcyjnymi cenami zakupu - nawet po doposażeniu koszty zakupu nie powinny wywołać zawrotów głowy. Warto zresztą pokusić się o nieco droższe wersje, bowiem w tej podstawowej brak klimatyzacji, tylnych szyb sterowanych elektrycznie czy choćby ładnie wykończonego wieńca kierownicy. Mając na uwadze przyszłą eksploatację, klienci docenić powinni nieczęste przeglądy oraz - przede wszystkim - bardzo dobrą gwarancję.

Hyundai i30 I

W odróżnieniu od następcy, Hyundai i30 I. generacji prezentuje się z zewnątrz bardzo skromnie. Stonowane kształty ma zarówno sama bryła nadwozia, jak i poszczególne detale. Nierzucająca się w oczy stylistyka spodoba się z pewnością osobom ceniącym konserwatywny i ponadczasowy styl. Modele po face-liftingu z 2010 roku rozpoznamy po inaczej ukształtowanym zderzaku przednim oraz zmienionej listwie ozdobnej grilla.

Jak nietrudno odgadnąć, bez udziwnień wystylizowano również wnętrze koreańskiego auta. Dzięki temu kierowca nie ma problemu z odczytaniem wskazań zegarów, trudności nie sprawia też obsługa wszelkich urządzeń pokładowych. Użytkownika i30 ucieszy również znakomita widoczność, zmartwić mogą z kolei niedostatki w wykończeniu wnętrza.

W kwestii przestronności kabiny pasażerskiej auto nie ma się czego wstydzić przed rywalami. Podczas gdy ilość miejsca wygospodarowanego z przodu plasuje się na średnim poziomie, przestrzenią zaoferowaną pasażerom tylnych siedzeń i30 bije na głowę konkurencję. Rywale przewyższają jednak “Koreańczyka”, gdy porównamy pojemności bagażników. A szkoda, bo pod względem ładowności Hyundai stanowi ścisłą czołówkę segmentu.

Układ jezdny i30 nie wyróżnia się niczym szczególnym - jest poprawny, ale w żadnej kwestii nie góruje nad konkurentami. Podwozie zapewnia bezpieczne i dość wygodne podróżowanie, ale szybkie manewry obnażają niedoskonałości układu kierowniczego. Zastosowany układ hamulcowy to wzór... nie do naśladowania.

Co prawda, początkowe egzemplarze Hyundaia i30 miewały sporo problemów, jednak Koreańczycy sukcesywnie poprawiali swój produkt i dziś niezawodność tego modelu trzeba ocenić wysoko. Nerwy psują właścicielom głównie drobiazgi - często przepalające się żarówki, stukające zawieszenie, “świrująca” elektryka wnętrza czy drobne oznaki korozji. Te ostatnie mogą się jednak przerodzić w spore kłopoty, co warto mieć na uwadze podczas kupna. Ceny modelu na rynku wtórnym są atrakcyjne, ale ceny części - już nie zawsze.

Komentarze redakcji

Powagosław: Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze.
Luzacjusz: Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa.

Silniki Hyundai i30

Hyundai i30 II - jaki silnik wybrać?

100-konny silnik 1.4l zasilany benzyną nie będzie najlepszym pomysłem w tym aucie. Męczy się i nie jest zbyt elastyczny. Jednak 120- lub 136-konny 1.6l zmienia postać rzeczy. Szczególnie w tym drugim przypadku trzeba szukać mocy powyżej 4 tys. obr./min., ale przynajmniej ją czuć. W przypadku diesli sprawa wygląda trochę inaczej, bo już podstawowy 1.6 CRDi 110KM nadaje autu sporej lekkości dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Trzeba tylko zgryźć wyższą cenę zakupu.

Publikacje o Hyundai i30

Hyundai i30 1.6 GDI - poszukiwanie sportu
 
Nasz test Hyundai i30 1.6 GDI Premium

Koreański koncern sukcesywnie wypełnia kolejne luki w ofercie. Wiosną bieżącego roku rozpoczęto produkcję 3-drzwiowego i30. Czy flagowa, 135-konna wersja 1.6 GDI stanowi namiastkę sportowego samochodu?

Hyundai i30 Wagon - nowa jakość z Korei
 
Nasz test Hyundai i30 Wagon Comfort 1.6 GDI

Atrakcyjna stylizacja nadwozia, przestronne oraz dobrze wykończone wnętrze to główne atuty nowego Hyundaia i30. Wersja Wagon, czyli kombi może poszczycić się także pojemnym i ustawnym bagażnikiem.

Za ciosem - Nowy Hyundai i30
 
Nasz test

Pojawił się na rynku blisko 5 lat temu i sprzedał w ilości miliona egzemplarzy. Jest pierwszym w stajni Hyundaia modelem, który dostał przedrostek "i" w nazwie. Również pierwszym z pięcioma gwiazdkami Euro NCAP oraz na tyle bezawaryjnym, że można było go nabyć z pięcioletnią gwarancją Triple...

Hyundai i30 - Płynąca dynamika

Nowy koreański kompakt to kolejny model Hyundaia nawiązujący do linii stylistycznej wyznaczonej w 2009 roku przez prototyp ix-onic. Większy, ale bardziej sportowy pojawi się na rynku na początku przyszłego roku.

Przyjemne zaskoczenie - Hyundai i30 (2007- )

Atrakcyjne ceny, przyjemny dla oka design, dobre wykończenie oraz rozsądne jednostki napędowe. Trudno się dziwić, że koreański kompakt odniósł sukces. Oczywiście zainteresowanie modelem nie było dziełem przypadku. Hyundaia i30 został zaprojektowany przez Europejczyków dla Europejczyków. Również proces...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Hyundai i30

Hyundai i30 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Hyundai i30autoWcentrum - społeczność Hyundai i30

najwyższe oktanyAuta - Hyundai i30

Hyundai i30 42,34

Hyundai i30 Hultaj 64,33

Hyundai i30 42,73

Hyundai i30 58,44

Hyundai i30 vivid blue style 72,58

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Hyundai i30

rico75 64,31

1astro 30,00

leszejk 72,83

nediam 30,17

skrobak 30,08

miro2011 66,95

krisuu71 30,17

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Hyundai i30

Stacyjka nie dblokowuje drzwi
Stacyjka nie dblokowuje drzwi Po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka ze stacyjki nie zawsze następuje odblok...
Na psa urok, znów Peugeot 206
Na psa urok, znów Peugeot 206 Witam Chyba nad moim Hyundaiem krąży jakaś klątwa. Nie dalej jak 3 miesiące t...
Delikatne niedoróbki Hyundai, akcje serwisowe a więc cd powakacyjnych problemów z i30 !!!!
Delikatne niedoróbki Hyundai, akcje serwisowe a więc cd powakacyjnych problemów z i30 !!!! Witam. Hmmm zastanawiałem sie czy ten tytuł jest najbardziej odpowiedni dla opis...
Przez akumulator mam znów nowe auto
Przez akumulator mam znów nowe auto Wszystko zaczęło się w sobotę. Przy okazji pięknej pogody postanowiłem dokładnie...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Hyundai i30

od 46 300 zł do 88 300

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 135 KM): 1.4, 1.4 CVVT, 1.4 MPI, 1.6 CVVT, 1.6 GDI, 1.6 MPI

 

Diesel (90 - 128 KM): 1.4 CRDi, 1.6 CRDi, 1.6 CRDi HIGH , 1.6 CRDi LOW

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Hyundai i30
 

Najpopularniejsza wersja Hyundai i30

Hyundai i30 1.4 MPI 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

komputer
wspomaganie kierownicy

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Multimedia - 2 999
Pakiet Brasil - 999

Cena katalogowa

48 300

Zobacz ofertę Hyundai i30 1.4 MPI 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Hyundai i30 najczęściej porównywane z:

Volkswagen Golf
1.4 TSI (140 KM)
Ford Focus
1.6 Duratec (125 KM)
Honda Civic
1.6 i-DTEC (120 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Hyundai i30

Hyundai i30
1.6 benzyna 126 KM
15 000 km, 2011
42 000 PLN
Hyundai i30
1.6 diesel 115 KM
134 000 km, 2010
28 900 PLN
Hyundai i30
1.6 diesel 115 KM
163 000 km, 2009
28 900 PLN
Hyundai i30
1.4 benzyna 80 KM
34 000 km, 2010
0 PLN

Ocena auta Hyundai i30

  • Średnia ocena
    na podstawie 452 opinii
  • 4,29
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Hyundai i30 Hatchback 1.6 (126 KM)

Spoko, podoba mi się dlatego go kupiłem. wprawdzie otrzymał tylko 4 gwiazdki w testach zderzeniowych ale i tak lubie to auto, podoba mi się jego wygląd, reflektory, kolor, wnętrze itp itd. Acha! kupując uważajcie na coś takiego: w salonach auta pokazowe mają koła zapasowe pełnowymiarowe i funkcjonalną podłogę w bagażniku ze schowkami - a ja dostałem jedynie koło dojazdowe przymknięte od góry dyktą z materiałem. To najbardziej boli i to NAJWIĘKSZY mankament zakupu tego samochodu. pokazują jedno a dostajesz co innego!

dodał: `
Hyundai i30 Hatchback 1.6 CRDi (90 KM)

Auto rzeczywiście zostało zaprojektowane, aby zawojować rynek. Tym bardziej jest to zadowalające , gdyż konkurencja w tym segmencie próbuje szukać oszczędności, wprowadzając tandetne wykończenie i to w tak znaczących markach jak Toyota, Volkswagen. Jedynym moim rozczarowaniem było dla wersji Comfort,włozenie do bagażnika tylko dojazdówki i brak przegródek na drobiazgi, jak w samochodzie do jazdy próbnej (Comfort Plus). Tu Koreańczycy zawiedli swoją hytrością i niepotrzebnymi rozczarowaniami klientów.

dodał: ewstan
Hyundai i30 Hatchback 1.4 (109 KM)

Bardzo obszerne, nowoczesne i naprawdę ładnie zaprojektowane i wykonane auto. Prowadzi się doskonale. Niestety kultura pracy silnika, szczególnie do czasu pełnego rozgrzania, (gorsza niż w niejednym aucie segmentuy niższego) i hałaślwe przednie zawieszenie odbieraja mu sporo punktów. Jeżeli miałbym kupić to auto jeszcze raz to tylko z uwagi na jego "urodę" i wyjątkowo atrakcyjną cenę.

dodał: Misiek
Hyundai i30 Hatchback 1.6 (126 KM)

To naprawde kawał porządnego kompakta za rozsądne pieniądze. Hyundai zaproponował naprawde niewygórowaną cenę za samochód z silnikiem 1.6 - 122 kM z klimą manualną, 6 poduszkami, radiem ze sterowaniem w kierownicy... 59 tys to dobra propozycja. do tego alarm, opony zimowe gratis i lakier metalik w cenie. Za focusa z podobnym wyposażeniem i silnikiem poniżej 70 tys nie ma szans.

dodał: pazur
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi (115 KM)

Dobra propozycja, szkoda tylko że drogi mamy tak kiepskie co skutkuje narzekaniem na głośność zawieszenia. Ogólnie bardzo przyzwoite autko, dobre materiały wykończeniowe, spasowanie tez nienaganne. Jak komuś nie zależy na prestiżu marki to polecam. Drogie części a zarazem ich brak -ale samochód dopiero co wszedł na rynek więc mam nadzieję że to się niedługo zmieni.

dodał: notus
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Hyundai i30

Hyundai i30 II Hatchback 5d - prezentacja w Sevilli Hyundai i30 II Hatchback 3d (2013) Hyundai i30 Kombi Hyundai i30 I Hatchback - galeria redakcyjna Hyundai i30 II kombi Hyundai i30 Kombi 2010 Hyundai i30 II Hyundai i30 II Hatchback 5d - galeria redakcyjna Hyundai i30 Hyundai i30 Hatchback - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Hyundai

Opinie o instalacji LPG

Hyundai i30

  • 1.
  • 4,00 Hyundai i30 I 1.6 DOHC CVVT (126KM) 2009r.
    dodał: jerzy, 10.09.2013

    I30 CW 9000 na Gazie razem z benzyną 45000.Do tej pory było wszystko OK. PO tym czasie zaświeciła się kontrolka silnika.Stoi w serwisie, diagnoza: ciśnienie na 4 cylindrze tylko 5 atm. 1 cyl,12 atm,2 cyl,11,5 atm, 3 cyl 10,5 atm. Czym dalej od 1cyl tym słabsze ciśnienie.Okazało się że po wlaniu trochę oleju do cylindra ciśnienie wzrosło do normalnego, czyli do 12 atm.Oznaczało by to że padły pierścienie na 4 tym cyl. Tylko dlaczego po tak małym przebiegu

  • 2.
  • 5,00 Hyundai i30 II 1.6 MPI (120KM) 2013r.
    dodał: Zbyszek Kopiec, 07.02.2014

    Jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji.Firma na medal. Przed montażem pytałem w serwisie i mimo że mi odradzali zabudowę do mojego samochodu zdecydowałem się jednak na montaż w AUTO MIX-ie. Wszystko jest w najlepszym porządeczku. Poprzednie auto Opel Vectra B 1,8 16V montowałem u nich 10 lat temu i zrobiłem na instalacji ponad 200 tyś km i również byłem zadowolony stąd moja decyzja mimo że serwis z Rybnika mi odradzał. Jeszcze raz bardzo polecam!!!

  • 3.
  • 4,50 Hyundai i30 I 1.6 DOHC CVVT (126KM) 2010r.
    dodał: Paweł, 04.04.2014

    Bardzo dobrze pracuje na gazie,jestem po przeglądzie po 10000km i nie mam zastrzeżeń.Spalanie prawie jak na benzynie,nie szarpie,nie gaśnie.Założona bardzo profesjonalnie.Firma solidna,wszystko jest tak jak obiecali.

  • 4.
  • 5,00 Hyundai i30 I 1.4 (109KM) 2009r.
    dodał: Mario, 19.09.2013

    Polecam montaż gazu w tym samochodzie, szczególnie w firmowym warsztacie producenta sterowników STAG w Białymstoku, którzy mają gotowe zestawy do hyundaia. Wszystko idealnie zamontowane i działa.

  • 5.
  • 5,00 Hyundai i30 1.4 (109KM) 2007r.
    dodał: Sławek, 26.10.2011

    początkowo zamontowano mi wtryskiwacze magik jett, jednak po 5 tyś. jeden padł, zmieniłem wstryski na hana 2000 i jest super. Spalanie gazu 6,8 l na 100 km. /lekka noga/.

  • 6.
  • 5,00 Hyundai i30 1.4 (109KM) 2007r.
    dodał: Sławek, 14.07.2011

    Spalanie przy b. delikatnej jeździe 6,7 - 6,8 l gazu na 100 km. Paliwa przy podobnej eksploatacji do 6 litrów. Spadek mocy niewyczuwalny. Jestem b. zadowolony.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Hyundai i30

Hyundai i30

144 komentarze

102 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Andrzej~Andrzej

Do ~tojapisałem:
Tak ten typ ma ja mam spalanie od 7 do 9,5l w zimę.
Jeździj dynamicznie, to będzie mniej palić. Sprawdzone.

~Marek~Marek

Do ~kristof78: co ty gadasz to zlom i tyle rdza rdza rdza gowno na kolkach taczki sa lepszeod tej padaki

~gryfciu~gryfciu

Czy w waszych i30 stukaja hamulce na skręconych kołach jak auto już się zatrzymuje, strasznie mnie to wkurza, pom aga czyszczenie klocków co 3 miesiące, może ktoś ma na to jakieś lekarstwo

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Hyundai

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 460
Przejechany dystans
6 613 754 km
Zatankowanego paliwa
394 088 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 167
Wydanych pieniędzy
397 867 zł
Średnie wydatki na auto
910 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 915
Wydanych pieniędzy
985 123 zł
Średnie wydatki na auto
2 254 zł
Zobacz dzienniki kosztów Hyundai (437)

Testy zderzeniowe Hyundai i30

Najnowsze testy zderzeniowe Hyundai i30 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Hyundai i30 1.4MPI GLS, LHD
2012

Hyundai i30
Hyundai i30 1.6 GLS, LHD

Hyundai i30
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Hyundai

Zużycie paliwa Hyundai i30

Na podstawie 595 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: tutturek, dodano: 03.07.2010 12:48

poruszam się głównie po Katowicach i okolicach, przy dynamicznej jeździe i kręceniu silnika wysoko spalanie wyraźnie przekracza 8 litrów, przy delikatnej jeździe jestem w stanie zejść poniżej 7 litrów, przy wakacyjnej trasie 1100km do Zakopanego i spowrotem (400km w trasie reszta po okolicach Zakopanego) z boxem na dachu i z kompletem 4 pasażerów średnie spalanie wyniosło 6.7l/100km

pełny raport Hyundai CW 1.6 DOHC CVVT

autor: Bogdan, dodano: 28.08.2013 06:25

Nowe auto z salonu- przebieg 200km. Już w salonie sprzedawca męczył mnie przez 2,5 godziny jak jeździć po mieście i na trasie- miałem złe nawyki! Po takim szkoleniu gdy zaczynam teraz jeździć miłe zaskoczenie- spalanie mniejsze niż przypuszczałem. Oczywiście gdy jedzie się na trasie z klimą, pod górkę i z przyspieszeniem średnia wychodzi ok 6,1 ale to dopiero początki jazdy tym autem. Zobaczymy co przyniesie przyszłość, na razie jestem mile zaskoczony- jakość wykonania i spalanie- duży plus!!!

pełny raport Hyundai Hatchback 5d 1.6 MPI

autor: maruda, dodano: 13.09.2011 09:55

Spalanie - średnio 6,4 przy ciężkiej nodze. Samo miasto w okolicy 7,5 -8,2 litra - zależy od korków. Trasa - nie żałuję sobie - 6,4l przy jeździe do 160km/h. Żona na trasie ma 4,6-5,1. Zdarzyło mi się uzyskać przy spokojnej jeździe (70-90km/h) bez wyprzedzania 3,7l/100km, ale taka jazda to nie dla mnie. Wymiana klocków 500pln z robocizną - czyli dość drogo. Przeglądy... jeszcze nie zapłaciłem - wynegocjowałem 2 lata gratis. Sporym kosztem są żarówki h7 które palą się na grandę, przy czym prawą wymienisz samemu odkręcając skrzynkę z bezpiecznikami. Wymiana lewej wiąże się z wyjęciem reflektora - 20pln żarówka + 20 pln usługa. W ciągu 2 lat wymieniłem ok. 10 żarówek - dramat.

pełny raport Hyundai CW 1.6 CRDi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Hyundai i30

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Hyundai i30

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Hyundai i30
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Hyundai i30, oglądali także