Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Hyundai i30

Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2007 roku. Następca Hyundaia Elantra. Pierwszy model koreańskiej marki z oznaczeniem literowo-cyfrowym w nazwie. Technicznie i konstrukcyjnie powiązany z Kią Cee’d – powstaje na tej samej platformie podłogowej. W Wielkiej Brytanii i30 zastąpił zarówno Elantrę, jak i Accenta. W USA wersja kombi i30 oferowana jest pod nazwą Elantra Touring. Model został nagrodzony tytułem Samochodu Roku 2008 w Australii oraz najlepszym autem rodzinnym według magazynu „Stuff”. Od 2011 roku na rynku dostępna jest druga generacja i30.

Generacje Hyundai i30

Hyundai i30 II

Kiedy na świat przyszło fenomenalnie wystylizowane i40 było już wiadomo, że druga generacja jego mniejszego brata - modelu i30 - będzie jednym z najciekawiej zaprojektowanych aut swojej klasy. I rzeczywiście - Koreańczycy stanęli na wysokości zadania tworząc samochód, który swoim designem pełnym dynamizmu i charakteru posyła wielu swoich kompaktowych rywali na łopatki. Wąskie okna, ostre przetłoczenia czy finezyjne detale (w postaci np. świateł) świadczą o tym, że Hyundai dokonał ogromnego postępu w dziedzinie designu, a jego dawne wiejące nudą produkty mogą posłużyć do historycznych opowieści przy kominku.

Część z Was pamięta z pewnością głośne video, w którym Martin Winterkorn (szef Volkswagena) ogląda Hyundaia i30 na targach we Frankfurcie i jest pod wrażeniem jakości, z jaką został wykonany. Jakość tę reprezentuje choćby staranność, z jaką wykonano wnętrze - nie dość, że zastosowane materiały zasługują na duży plus, to jeszcze wszystkie elementy kokpitu zostały ze sobą perfekcyjnie spasowane. Na tym jednak nie koniec zalet. Miejsce pracy kierowcy zaprasza do siebie wygodną pozycją za "kółkiem", nieskomplikowaną obsługą wszelkich elementów pokładowych, czytelnymi wskaźnikami oraz świetną widocznością na zewnątrz.

Głodnych kolejnych zalet zapraszamy do przyjrzenia się wnętrzu i30 z miarką w ręku. Jego wymiary okazują się bowiem bardzo pokaźne - podczas, gdy ilością miejsca z przodu auto plasuje się w czołówce segmentu, w kwestii przestronności na tylnej kanapie nie ma sobie równych. Wysoka nota należy się też pojemności bagażnika, który na dodatek okazuje się bardzo ustawny. To wszystko w połączeniu z odpowiednią funkcjonalnością wnętrza (obecność wielu schowków i skrytek, brak "schodka" po złożeniu tylnej kanapy) oraz wygodą siedzeń daje nam obraz kabiny idealnej na potrzeby rodziny.

Hyundai i30 II to auto bardzo dopracowane pod względem konstrukcyjnym, jednak w kwestii zachowania się podczas jazdy wymaga delikatnych usprawnień. Bo choć zarówno jakość resorowania, jak i stabilność pokonywania zakrętów stoją na dobrym poziomie, do liderów klasy C w kategorii "zestrojenie zawieszenia" trochę brakuje. Na domiar złego, przyjemność z prowadzenia psuje nieszczególnie komunikatywny układ kierowniczy, który nie daje kierowcy odpowiedniego czucia tego, co dzieje się z przednimi kołami.

Złego słowa nie da się za to powiedzieć o ofercie rynkowej modelu i30. Podobnie jak poprzednik, również model drugiej generacji przyciąga do siebie atrakcyjnymi cenami zakupu - nawet po doposażeniu koszty zakupu nie powinny wywołać zawrotów głowy. Warto zresztą pokusić się o nieco droższe wersje, bowiem w tej podstawowej brak klimatyzacji, tylnych szyb sterowanych elektrycznie czy choćby ładnie wykończonego wieńca kierownicy. Mając na uwadze przyszłą eksploatację, klienci docenić powinni nieczęste przeglądy oraz - przede wszystkim - bardzo dobrą gwarancję.

Hyundai i30 I

W odróżnieniu od następcy, Hyundai i30 I. generacji prezentuje się z zewnątrz bardzo skromnie. Stonowane kształty ma zarówno sama bryła nadwozia, jak i poszczególne detale. Nierzucająca się w oczy stylistyka spodoba się z pewnością osobom ceniącym konserwatywny i ponadczasowy styl. Modele po face-liftingu z 2010 roku rozpoznamy po inaczej ukształtowanym zderzaku przednim oraz zmienionej listwie ozdobnej grilla.

Jak nietrudno odgadnąć, bez udziwnień wystylizowano również wnętrze koreańskiego auta. Dzięki temu kierowca nie ma problemu z odczytaniem wskazań zegarów, trudności nie sprawia też obsługa wszelkich urządzeń pokładowych. Użytkownika i30 ucieszy również znakomita widoczność, zmartwić mogą z kolei niedostatki w wykończeniu wnętrza.

W kwestii przestronności kabiny pasażerskiej auto nie ma się czego wstydzić przed rywalami. Podczas gdy ilość miejsca wygospodarowanego z przodu plasuje się na średnim poziomie, przestrzenią zaoferowaną pasażerom tylnych siedzeń i30 bije na głowę konkurencję. Rywale przewyższają jednak “Koreańczyka”, gdy porównamy pojemności bagażników. A szkoda, bo pod względem ładowności Hyundai stanowi ścisłą czołówkę segmentu.

Układ jezdny i30 nie wyróżnia się niczym szczególnym - jest poprawny, ale w żadnej kwestii nie góruje nad konkurentami. Podwozie zapewnia bezpieczne i dość wygodne podróżowanie, ale szybkie manewry obnażają niedoskonałości układu kierowniczego. Zastosowany układ hamulcowy to wzór... nie do naśladowania.

Co prawda, początkowe egzemplarze Hyundaia i30 miewały sporo problemów, jednak Koreańczycy sukcesywnie poprawiali swój produkt i dziś niezawodność tego modelu trzeba ocenić wysoko. Nerwy psują właścicielom głównie drobiazgi - często przepalające się żarówki, stukające zawieszenie, “świrująca” elektryka wnętrza czy drobne oznaki korozji. Te ostatnie mogą się jednak przerodzić w spore kłopoty, co warto mieć na uwadze podczas kupna. Ceny modelu na rynku wtórnym są atrakcyjne, ale ceny części - już nie zawsze.

Komentarze redakcji

Powagosław: Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze.
Luzacjusz: Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa.

Silniki Hyundai i30

Hyundai i30 II - jaki silnik wybrać?

Najtańsza propozycja benzynowa nie powala w i30. 100-konny silnik 1.4l jest za słaby. Męczy się i nie jest zbyt elastyczny. Jednak 120- lub 135-konny 1.6l zmienia postać rzeczy. Szczególnie w tym drugim przypadku trzeba szukać mocy powyżej 4 tys. obr./min., ale przynajmniej ją czuć. U diesli jest podobnie. 1.4l 90KM męczy się, ale 1.6 CRDi 110KM nadaje autu sporej lekkości dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Trzeba tylko zgryźć wyższą cenę zakupu, a jeśli mocy i tak brakuje – jest jeszcze wersja 128-konna.

Publikacje o Hyundai i30

Wkrótce na drogach: Hyundai i30 FL

Trzy lata temu Hyundai zaprezentował drugą generację kompaktowego i30. Najwyższy czas, by na rynek trafiła odświeżona wersja. Jej prototyp spotkaliśmy na torze Nürburgring.

Hyundai i30 1.6 GDI - poszukiwanie sportu
 
Nasz test Hyundai i30 1.6 GDI Premium

Koreański koncern sukcesywnie wypełnia kolejne luki w ofercie. Wiosną bieżącego roku rozpoczęto produkcję 3-drzwiowego i30. Czy flagowa, 135-konna wersja 1.6 GDI stanowi namiastkę sportowego samochodu?

Hyundai i30 Wagon - nowa jakość z Korei
 
Nasz test Hyundai i30 Wagon Comfort 1.6 GDI

Atrakcyjna stylizacja nadwozia, przestronne oraz dobrze wykończone wnętrze to główne atuty nowego Hyundaia i30. Wersja Wagon, czyli kombi może poszczycić się także pojemnym i ustawnym bagażnikiem.

Za ciosem - Nowy Hyundai i30
 
Nasz test

Pojawił się na rynku blisko 5 lat temu i sprzedał w ilości miliona egzemplarzy. Jest pierwszym w stajni Hyundaia modelem, który dostał przedrostek "i" w nazwie. Również pierwszym z pięcioma gwiazdkami Euro NCAP oraz na tyle bezawaryjnym, że można było go nabyć z pięcioletnią gwarancją Triple...

Hyundai i30 - Płynąca dynamika

Nowy koreański kompakt to kolejny model Hyundaia nawiązujący do linii stylistycznej wyznaczonej w 2009 roku przez prototyp ix-onic. Większy, ale bardziej sportowy pojawi się na rynku na początku przyszłego roku.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Hyundai i30

Hyundai i30 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Hyundai i30autoWcentrum - społeczność Hyundai i30

najwyższe oktanyAuta - Hyundai i30

Hyundai i30 INIA 43,34

Hyundai i30 Hultaj 64,97

Hyundai i30 51,33

Hyundai i30 Hultaj 76,47

Hyundai i30 76,10

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Hyundai i30

krisuu71 30,17

pitbull82 30,52

RafalTrze 30,17

Liseh 30,06

leszejk 42,92

plotom 30,10

provayder 95,26

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Hyundai i30

Pierwsza jazda - wyjeżdżamy z salonu
Pierwsza jazda - wyjeżdżamy z salonu Chyba jestem rekordzistką w odbieraniu samochodu pod względem czasu, jaki minął ...
czy i30 (I seria - z 2009) to dobry samochód, żeby go kupić?
czy i30 (I seria - z 2009) to dobry samochód, żeby go kupić? Witam Wszystkich jakby ktoś się zastanawiał czy kupować i30 pierwszej produkc...
Spalanie w cyklu miejskim
Spalanie w cyklu miejskim Spalanie w cyklu miejskim ...10,3 l/100km. Trochę za dużo jak na silnik 1,6l jeż...
SERWIS po 2 latach i ...... 2 problemy (kolumna kierownicza+ odboje) no może 3
SERWIS po 2 latach i ...... 2 problemy (kolumna kierownicza+ odboje) no może 3 Witam Właśnie wóciłem z serwisu Hyundai-a po 2 letniej jeździe. Zapłaciłem 527 z...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Hyundai i30

od 54 400 zł do 91 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 135 KM): 1.4 CVVT, 1.4 MPI, 1.6 CVVT, 1.6 GDI, 1.6 MPI

 

Diesel (90 - 136 KM): 1.4 CRDi, 1.6 CRDi

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Hyundai i30
 

Najpopularniejsza wersja Hyundai i30

Hyundai i30 1.4 MPI 100KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

radio / CD
komputer
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet Wygoda - 2 900
Pakiet Multimedia - 2 999
Pakiet Brasil - 999

Cena katalogowa

59 300

Zobacz ofertę Hyundai i30 1.4 MPI 100KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Hyundai i30 najczęściej porównywane z:

Skoda Octavia
1.2 TSI (105 KM)
Renault Megane
1.6 16V (110 KM)
Skoda Octavia
2.0 TDI CR DPF (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai i30 Classic Plus Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2015. Silnik: 1.6 88KM .
Cena: 63 400 zł
Zyskujesz: 4 000 zł Zobacz szczegóły »
Hyundai i30 COMFORT 1.4 90 KM CRDI - SUPER CENA! Hyundai i30 COMFORT 1.4 90 KM CRDI - SUPER CENA!
Rocznik: 2014. Silnik: 1.4 66KM .
Cena: 63 950 zł
Zyskujesz: 15 250 zł Zobacz szczegóły »

Używane Hyundai i30

Hyundai i30
1.6 benzyna 126 KM
15 000 km, 2011
42 000 PLN
Hyundai i30
1.6 diesel 115 KM
134 000 km, 2010
28 900 PLN
Hyundai i30
1.6 diesel 115 KM
163 000 km, 2009
28 900 PLN
Hyundai i30
1.4 benzyna 80 KM
34 000 km, 2010
0 PLN

Ocena auta Hyundai i30

  • Średnia ocena
    na podstawie 452 opinii
  • 4,29
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Hyundai i30 Hatchback 1.6 (126 KM)

Spoko, podoba mi się dlatego go kupiłem. wprawdzie otrzymał tylko 4 gwiazdki w testach zderzeniowych ale i tak lubie to auto, podoba mi się jego wygląd, reflektory, kolor, wnętrze itp itd. Acha! kupując uważajcie na coś takiego: w salonach auta pokazowe mają koła zapasowe pełnowymiarowe i funkcjonalną podłogę w bagażniku ze schowkami - a ja dostałem jedynie koło dojazdowe przymknięte od góry dyktą z materiałem. To najbardziej boli i to NAJWIĘKSZY mankament zakupu tego samochodu. pokazują jedno a dostajesz co innego!

dodał: `
Hyundai i30 Hatchback 1.6 CRDi (90 KM)

Auto rzeczywiście zostało zaprojektowane, aby zawojować rynek. Tym bardziej jest to zadowalające , gdyż konkurencja w tym segmencie próbuje szukać oszczędności, wprowadzając tandetne wykończenie i to w tak znaczących markach jak Toyota, Volkswagen. Jedynym moim rozczarowaniem było dla wersji Comfort,włozenie do bagażnika tylko dojazdówki i brak przegródek na drobiazgi, jak w samochodzie do jazdy próbnej (Comfort Plus). Tu Koreańczycy zawiedli swoją hytrością i niepotrzebnymi rozczarowaniami klientów.

dodał: ewstan
Hyundai i30 Hatchback 1.4 (109 KM)

Bardzo obszerne, nowoczesne i naprawdę ładnie zaprojektowane i wykonane auto. Prowadzi się doskonale. Niestety kultura pracy silnika, szczególnie do czasu pełnego rozgrzania, (gorsza niż w niejednym aucie segmentuy niższego) i hałaślwe przednie zawieszenie odbieraja mu sporo punktów. Jeżeli miałbym kupić to auto jeszcze raz to tylko z uwagi na jego "urodę" i wyjątkowo atrakcyjną cenę.

dodał: Misiek
Hyundai i30 Hatchback 1.6 (126 KM)

To naprawde kawał porządnego kompakta za rozsądne pieniądze. Hyundai zaproponował naprawde niewygórowaną cenę za samochód z silnikiem 1.6 - 122 kM z klimą manualną, 6 poduszkami, radiem ze sterowaniem w kierownicy... 59 tys to dobra propozycja. do tego alarm, opony zimowe gratis i lakier metalik w cenie. Za focusa z podobnym wyposażeniem i silnikiem poniżej 70 tys nie ma szans.

dodał: pazur
Hyundai i30 CW 1.6 CRDi (115 KM)

Dobra propozycja, szkoda tylko że drogi mamy tak kiepskie co skutkuje narzekaniem na głośność zawieszenia. Ogólnie bardzo przyzwoite autko, dobre materiały wykończeniowe, spasowanie tez nienaganne. Jak komuś nie zależy na prestiżu marki to polecam. Drogie części a zarazem ich brak -ale samochód dopiero co wszedł na rynek więc mam nadzieję że to się niedługo zmieni.

dodał: notus
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Hyundai i30

Hyundai i30 Hatchback FL Hyundai i30 II Hatchback Facelifting (2015) Hyundai i30 Hyundai i30 II Hyundai i30 Hatchback - galeria społeczności Hyundai i30 II kombi Hyundai i30 Kombi 2010 Hyundai i30 II Hatchback Turbo (2015) Hyundai i30 II Wagon 1.6 GDI 135KM - galeria redakcyjna Hyundai i30 I Hatchback - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Hyundai

Opinie o instalacji LPG

Hyundai i30

  • 1.
  • 4,00 Hyundai i30 I 1.6 DOHC CVVT (126KM) 2009r.
    dodał: jerzy, 10.09.2013

    I30 CW 9000 na Gazie razem z benzyną 45000.Do tej pory było wszystko OK. PO tym czasie zaświeciła się kontrolka silnika.Stoi w serwisie, diagnoza: ciśnienie na 4 cylindrze tylko 5 atm. 1 cyl,12 atm,2 cyl,11,5 atm, 3 cyl 10,5 atm. Czym dalej od 1cyl tym słabsze ciśnienie.Okazało się że po wlaniu trochę oleju do cylindra ciśnienie wzrosło do normalnego, czyli do 12 atm.Oznaczało by to że padły pierścienie na 4 tym cyl. Tylko dlaczego po tak małym przebiegu

  • 2.
  • 5,00 Hyundai i30 II 1.6 MPI (120KM) 2013r.
    dodał: Zbyszek Kopiec, 07.02.2014

    Jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji.Firma na medal. Przed montażem pytałem w serwisie i mimo że mi odradzali zabudowę do mojego samochodu zdecydowałem się jednak na montaż w AUTO MIX-ie. Wszystko jest w najlepszym porządeczku. Poprzednie auto Opel Vectra B 1,8 16V montowałem u nich 10 lat temu i zrobiłem na instalacji ponad 200 tyś km i również byłem zadowolony stąd moja decyzja mimo że serwis z Rybnika mi odradzał. Jeszcze raz bardzo polecam!!!

  • 3.
  • 4,50 Hyundai i30 I 1.6 DOHC CVVT (126KM) 2010r.
    dodał: Paweł, 04.04.2014

    Bardzo dobrze pracuje na gazie,jestem po przeglądzie po 10000km i nie mam zastrzeżeń.Spalanie prawie jak na benzynie,nie szarpie,nie gaśnie.Założona bardzo profesjonalnie.Firma solidna,wszystko jest tak jak obiecali.

  • 4.
  • 5,00 Hyundai i30 I 1.4 (109KM) 2009r.
    dodał: Mario, 19.09.2013

    Polecam montaż gazu w tym samochodzie, szczególnie w firmowym warsztacie producenta sterowników STAG w Białymstoku, którzy mają gotowe zestawy do hyundaia. Wszystko idealnie zamontowane i działa.

  • 5.
  • 5,00 Hyundai i30 1.4 (109KM) 2007r.
    dodał: Sławek, 26.10.2011

    początkowo zamontowano mi wtryskiwacze magik jett, jednak po 5 tyś. jeden padł, zmieniłem wstryski na hana 2000 i jest super. Spalanie gazu 6,8 l na 100 km. /lekka noga/.

  • 6.
  • 5,00 Hyundai i30 1.4 (109KM) 2007r.
    dodał: Sławek, 14.07.2011

    Spalanie przy b. delikatnej jeździe 6,7 - 6,8 l gazu na 100 km. Paliwa przy podobnej eksploatacji do 6 litrów. Spadek mocy niewyczuwalny. Jestem b. zadowolony.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Hyundai i30

Hyundai i30

144 komentarze

102 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Andrzej~Andrzej

Do ~tojapisałem:
Tak ten typ ma ja mam spalanie od 7 do 9,5l w zimę.
Jeździj dynamicznie, to będzie mniej palić. Sprawdzone.

~Marek~Marek

Do ~kristof78: co ty gadasz to zlom i tyle rdza rdza rdza gowno na kolkach taczki sa lepszeod tej padaki

~gryfciu~gryfciu

Czy w waszych i30 stukaja hamulce na skręconych kołach jak auto już się zatrzymuje, strasznie mnie to wkurza, pom aga czyszczenie klocków co 3 miesiące, może ktoś ma na to jakieś lekarstwo

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Hyundai

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
14 158
Przejechany dystans
7 703 966 km
Zatankowanego paliwa
452 477 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
1 304
Wydanych pieniędzy
437 813 zł
Średnie wydatki na auto
879 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 278
Wydanych pieniędzy
1 124 012 zł
Średnie wydatki na auto
2 257 zł
Zobacz dzienniki kosztów Hyundai (498)

Testy zderzeniowe Hyundai i30

Najnowsze testy zderzeniowe Hyundai i30 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Hyundai i30 1.4MPI GLS, LHD
2012

Hyundai i30
Hyundai i30 1.6 GLS, LHD

Hyundai i30
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Hyundai

Zużycie paliwa Hyundai i30

Na podstawie 621 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: eska13@poczta.f, dodano: 11.01.2014 17:23

Jeździłem nim jako autem zastępczym, więc staram się obiektywnie opisać co zauwazyłem - nie kupiłem tego samochodu i nie żal mi. Zrobiłem jakieś 3000 km. To co zauważyłem to - słaby silnik (porównując do innych podobnej mocy), ospały poniżej 4000obr/min. Żeby zejść w trasie poniżej 7 l /100 km trzeba się naprawdę postarać - ale sie udało...jechałem równo 90-110 km/h. Jeśli trzeba sie tak mocno starać, żeby auto normalne ilości spalało - to jest to bez sensu i żadna przyjemność z jazdy. Jest jeszcze jedna bardzo słaba rzecz w aucie - wyświetlacz od radia....w nocy nie da sie jechać bez całkowitego wyłączenia tego wyświetlacza. Maksymalne zaciemnienie zegarów niewiele pomaga. Do prędkości 120km/h auto przyjemnie ciche - powyżej robi się głośne. Silnik raczej dla bardzo spokojnych osób, które kulają się z punktu A do B i nie wiele oczekują od samochodu. Ogólnie wykończenie jest ok - autko przyjemne, choć ukł kierowniczy nie wiele mówi co sie dzieje z kołami. Jeśli zmieniliby ten nieszczęsny wyświetlacz- byłbym skłonny kupić go dla żony....ale na pewno z mocniejszym silnikiem. Jeśli mowa o wyglądzie - ładne i nowoczesne. Pozdrawiam i życze bezawaryjności

pełny raport Hyundai Hatchback 5d 1.4 MPI

autor: rob, dodano: 14.09.2011 09:40

mam hultja 1,4 benzynke od 2009.co do spalania bylem rozczarowany ale jezdzilem ostro i wynk byl 8,5-10 ltr.obecnie przeszedlem na jazde spokojna z gaszeniem silnika na swiatlach gdzie jest czasowa informacja i rewelacja 5 bieg wlączam juz przy 50-60 co dalo w jezdzie miejskiej do 7 ltr,w trasie miedzy małymi miejscowosciami udalo sie osiagnac wynik na komputerze 4,6 przy szybkosci 80 km w kolumnie aut,aż zrobilem zdjecja dla niedowiarkow.po 40 tys srednio spalil 7,2 Dla mnie rewelka

pełny raport Hyundai Hatchback 1.4

autor: maruda, dodano: 13.09.2011 09:55

Spalanie - średnio 6,4 przy ciężkiej nodze. Samo miasto w okolicy 7,5 -8,2 litra - zależy od korków. Trasa - nie żałuję sobie - 6,4l przy jeździe do 160km/h. Żona na trasie ma 4,6-5,1. Zdarzyło mi się uzyskać przy spokojnej jeździe (70-90km/h) bez wyprzedzania 3,7l/100km, ale taka jazda to nie dla mnie. Wymiana klocków 500pln z robocizną - czyli dość drogo. Przeglądy... jeszcze nie zapłaciłem - wynegocjowałem 2 lata gratis. Sporym kosztem są żarówki h7 które palą się na grandę, przy czym prawą wymienisz samemu odkręcając skrzynkę z bezpiecznikami. Wymiana lewej wiąże się z wyjęciem reflektora - 20pln żarówka + 20 pln usługa. W ciągu 2 lat wymieniłem ok. 10 żarówek - dramat.

pełny raport Hyundai CW 1.6 CRDi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Hyundai i30

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Hyundai i30

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Hyundai i30
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Hyundai i30, oglądali także