Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8

Luksusowy duży SUV (segment I) obdarzony właściwościami terenowymi, produkowany od 1993 roku. Jeden z najsłynniejszych modeli marki Jeep. Koncepcja stworzenia tego samochodu narodziła się w 1983 roku, gdy model druga generacja modelu Cherokee zmniejszyła swoje rozmiary i przeniosła się do klasy kompaktowych SUV-ów. Początkowo samochód miał wejść na rynek pod szyldem Chryslera, ale szybko wycofano się z tego pomysłu. Powstały cztery generacje Grand Cherokee, najnowsza debiutowała w 2004 roku. Cztery lata później model przeszedł drobną modernizację.

Generacje Jeep Grand Cherokee

Grand Cherokee IV

Projektując czwarte wcielenie swojej luksusowej terenówki, Jeep postanowił zrezygnować z linii stylistycznych poprzednika i zwrócić się ku tradycji reprezentowanej przez wcześniejsze generacje. Nadwozie bijące wręcz w oczy agresywnymi elementami designerskimi zostało wiec zastąpione sylwetką cechującą się przede wszystkim elegancją. Nie oznacza to jednak, że wygląd zewnętrzny nowego Grand Cherokee nie robi już wrażenia – za sprawą pokaźnych rozmiarów, wyraźnych przetłoczeń i ostrych kantów, karoseria wyróżnia Jeepa w tłumie innych aut.

Stylistyczna metamorfoza nadwozie jest jednak niczym w porównaniu do przełomu jakościowego, jaki przeszło wykończenie wnętrza. Plastiki rażące w oczy taniochą ustąpiły miejsca wysokogatunkowym tworzywom miłym w dotyku, a jakość montażu z kiepskiej „awansowała” na perfekcyjną. Całość elegancko wystylizowano i rozsądnie rozplanowano, dzięki czemu obsługa przycisków pokładowych nie jest nazbyt kłopotliwa. Przyzwyczajenia wymaga jednak posługiwanie się wielofunkcyjną dźwignią wycieraczek.

A jak Grand Cherokee wypada pod względem obszerności wnętrza? Podczas, gdy kabina pasażerska oferuje i przestrzeń, i wygodne fotele, część bagażowa nie zachwyca – zarówno ze względu na pojemność, jak i wysokość progu załadunku. Do minusów wnętrza należy również zaliczyć widoczność ograniczoną przez stosunkowo wąskie okna boczne i małą szybę tylną.

Zachowanie się podczas jazdy to mocna strona amerykańskiej terenówki. Na zakrętach Grand Cherokee prowadzi się nadzwyczaj pewnie, układ kierowniczy daje świetne wyczucie auta, a komfort jazdy jest wysoki. I jakby tego było mało, samochód może pochwalić się znakomitymi własnościami terenowymi, dzięki którym na bezdrożach rozkłada większość swoich rywali na łopatki. Zasługa w tym zarówno samego napędu na cztery koła o zaawansowanej konstrukcji, jak i elektronicznych systemów wspomagających.

Dla kupujących samochód pokroju Grand Cherokee, wysokie koszty zakupu nie powinny być (niemiłą) niespodzianką. Flagowy model spod znaku Jeepa ceniony jest bardzo wysoko, jednak porównanie do konkurencji wypada dla niego bardzo korzystnie. Zwłaszcza, gdy zerkniemy na standard wyposażenia – siedem poduszek powietrznych, multum różnego rodzaju elektronicznych układów i czujników, a także biksenonowe reflektory i 2-strefowa klimatyzacja sterowana automatycznie to elementy, które nabywcy opisywanego modelu otrzymują bez dopłaty.

Grand Cherokee III

Grand Cherokee to prawdziwy macho na kołach - gigantyczne gabaryty, niewielkie powierzchnie szyb, masywne nadkola oraz agresywne detale budzą respekt i sugerują ustąpić mu pierwszeństwa. Niestety, wielka karoseria wcale nie oznacza wielkiego wnętrza - z tyłu wygodnie będzie tylko dzieciom, co w tym segmencie aut trzeba uznać za lekkie nieporozumienie. Typowo dla modeli o amerykańskim rodowodzie, wyposażenie jest na ogół bardzo bogate, ale tworzywa użyte do wykończenia wnętrza pozostawiają wiele do życzenia.

Jeśli komuś zależy na umiarkowanym spalaniu, wybór silnika dla Jeepa Grand Cherokee III. generacji jest prosty - to zapożyczony z Mercedesa motor 3.0 CRD, który zapewnia udany kompromis pomiędzy osiągami a zużyciem paliwa i jest przy tym bardzo trwały. Problemów z usterkowością nie mają też benzynowe silniki V6 i V8, ale ich spalanie potrafi zjeżyć włos na głowie (na szczęście, zwykle dobrze znoszą zasilanie LPG). Na szosie auto punktuje komfortem resorowania, ale nie zachęca do szybkiego pokonywania zakrętów, z kolei w terenie wydaje się nie do zatrzymania.

Układ napędowy trapią drobne wycieki, automatyczne przekładnie czasem nie wytrzymują współpracy z potężnymi silnikami, tarcze hamulcowe są podatne na zwichrowanie, a elektryka potrafi "wariować", jednak Grand Cherokee WH to pod względem niezawodności dopracowany samochód. O niskich kosztach utrzymania trzeba jednak zapomnieć, bo naprawy słono kosztują. Niskie są ceny aut na rynku wtórnym, choć trzeba pamiętać, że dużo egzemplarzy sprowadzono z USA po poważnych "dzwonach".

Komentarze redakcji

Powagosław: Grand Cherokee ma wszystko to, czego od aut tego typu oczekują ich właściciele. No może prawie wszystko, bo o jego trzeszczących plastikach krążą już legendy. Ale nawet pomimo kilku wad, Grand Cherokee ma klasę. I jest tańszy od większości konkurentów.
Luzacjusz: Gdyby dołożyć mu wieżyczkę z lufą na dachu, wyglądałby jak mały czołg. I bez niej przypomina trochę opancerzone auto wojskowe. Jeśli miałbym sobie wyobrazić auto dla Robocopa (pamiętacie jeszcze tego pięknego kawalera?), to byłby to właśnie Grand Cherokee.

Silniki Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee III - jaki silnik wybrać?

Na początek dobra wiadomość dla oszczędnych i bogatych – jest diesel. Widlasty, 3-litrowy, liczący 218KM. Moment obrotowy to ponad 500Nm, dlatego w razie czego potrafi wcisnąć w fotel. W praktyce dynamika nie jest powalająca, ale nie ma co narzekać – ten motor to dobry wybór i wielu w zupełności wystarczy. Cała reszta silników to duże „benzyny” – wszystkie są paliwożerne i z reguły niezbyt mocne. Jednostka 3.7l liczy tylko 210KM, czyli mniej od diesla. Do tego jej moment obrotowy ma się nijak do wersji wysokoprężnej, dlatego jest trochę bardziej ospała, ale za to dobrze wyciszona i ładnie brzmi. Wizytówka Jeepa to widlaste „ósemki”, najmniejsza ma 4.7l i 238KM. Jak na taką pojemność jest trochę mułowata, ale spory moment obrotowy ratuje sytuację. Wyżej znajduje się 5.7 HEMI 326KM i coś dla koneserów – wersja SRT-8 z ośmiocylindrowym 6.1l o konkretnej mocy 420KM. Tym już można pojechać na autostradzie – cała reszta motorów na zabawy w terenie zupełnie wystarczy.

Publikacje o Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee SRT8 - bezkompromisowy brutal
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee SRT8 6.4 V8 HEMI

Świetne osiągi, grzmiący wydech, ogromne zapotrzebowanie na paliwo, twarde zawieszenie oraz majestatyczny wygląd. Jeep Grand Cherokee we flagowej wersji SRT8 mógłby robić za wzorzec bezkompromisowego samochodu.

Jeep Grand Cherokee WJ - lepsze frytki czy ziemniaki?
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee WJ – lepsze frytki czy ziemniaki?

Amerykanie są niesamowici. W fastfoodach są w stanie dojrzeć witaminy, na ich drogach spokojnie mógłby wylądować Airbus A380, a domy mieszkalne potrafią postawić w kilka dni. I to często bez użycia cegieł - bo wystarczą im ściany z "tektury". Koncepcja samochodu też jest inna niż w Europe....

Jeep Grand Cherokee - amerykański sen, europejski rynek
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee Overland Summit 3.0 V6 CRD

Jeep Grand Cherokee to samochód, który jest jedną z ikon amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego. Na początku tego roku, na targach w Detroit, zaprezentowano jego odświeżoną wersję. Czy po tej kuracji odmładzającej Grand Cherokee wciąż może zapuścić się w głęboki teren, czy stał się typowo miejskim...

Jeep Grand Cherokee - odświeżony lider

Jesteśmy Europejczykami i to co europejskie, jest naszym zdaniem najlepsze. Owszem, w wielu przypadkach porównanie amerykańskiej motoryzacji spod znaku GM do wielkiej niemieckiej trójcy w postaci Audi, BMW i Mercedesa jest dość niewygodne i w większości przypadków nawet niesprawiedliwe, ale ostatnio...

Jeep Grand Cherokee SRT8 - nic nie udaje
 
Nasz test Jeep Grand Cherokee SRT8 6.4 l, V8, 468 KM

Kilka lat temu, kiedy jeden dolar amerykański kosztował dwa złote polskie, na nasz rynek napłynęła (dosłownie i w przenośni) wielka ilość samochodów z USA. Jednym z najchętniej wybieranych modeli był oczywiście amerykański terenowy klasyk: Jeep Grand Cherokee poprzedniej generacji.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Jeep Grand CherokeeautoWcentrum - społeczność Jeep Grand Cherokee

najwyższe oktanyAuta - Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee Blank Szyroki 49,59

Jeep Grand Cherokee 81,28

Jeep Grand Cherokee 46,91

Jeep Grand Cherokee V8 58,22

Jeep Grand Cherokee Maleńki 51,69

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Jeep Grand Cherokee

matti5d 97,48

OCET75 30,02

kimi1985 30,10

Auto_Freek 30,11

cw 30,11

grzegorzaksamit 30,06

FranzKeller 30,08

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Jeep Grand Cherokee

"GP" ma nowe uszy...
Cześć koledzy i koleżanki :) Jak już część z Was wie, jestem fanem off-roadu i ...
Awaria-diagnoza-naprawa
Awaria-diagnoza-naprawa Czołem Niestety sprawa nie była tak prosta jak w tytule, choć awaria trywialna,...
Mocny miał dzwona
Mocny miał dzwona Jestem w garażu co dopiero wróciłem z Sandomingo telefon :) wyciągam go z kiesze...
Przegląd rejestracyjny i... 4x4
Przegląd rejestracyjny i... 4x4 Dziś jest ten dzień. Skończyła się ważność dowodu rejestracyjnego, więc po p...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Jeep Grand Cherokee

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Jeep Grand Cherokee
 

Najpopularniejsza wersja Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Jeep Grand Cherokee
 

Jeep Grand Cherokee najczęściej porównywane z:

Mercedes Klasa M
500 4MATIC BlueEFFICIENCY (408 KM)
Nissan Pathfinder
2.5D (190 KM)
Land Rover Range Rover Sport
3.0 TDV6 (258 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre Demonstracyjny Infiniti FX30D S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 238KM, diesel.
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Nowa Micra VISIA Nissan Nowa Micra VISIA
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 47 730 zł 37 900 zł
Zyskujesz: 9 830 zł Zobacz szczegóły »

Używane Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee
4.7 benzyna 228 KM
215 000 km, 1999
14 500 PLN
Jeep Cherokee
4.0 benzyna 131 KM
203 000 km, 1998
19 900 PLN
Jeep Cherokee
2.8 diesel
95 000 km, 2006
38 900 PLN
Jeep Grand Cherokee
5.7 benzyna 335 KM
126 000 km, 2008
55 999 PLN

Ocena auta Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8

  • Średnia ocena
    na podstawie 37 opinii
  • 4,11
  • Średnia dla segmentu
    Duże SUVy: 4,23

Wybrane opinie

Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8 (235 KM)

Wystawiam ocenę bardzo dobrą. Co prawda swój samochód kupiłem w stanie właściwie nowym. Nabyłem go w Luksemburgu od 1 właściciela z niewielkim przebiegiem (77 tys km). Specyfika tego kraju powoduje, iż nieznane są Luksemburczykom nasze problemy z autami. Tam nikt liczników nie przekręca ani nie rzeźbi w samochodach co u nas jest częste. Każde auto jest tam prawidłowo serwisowane - bo nie ma innej mozliwości (wysokie koszta robocizny powodują, iż samochód, ktory się psuje zbyt często lub uległ nawet pozornie niewielkiemu wypadkowi - jest zwyczajnie złomowany).

dodał: Piotr Kopczyński (scantel@post.pl)
Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8 (235 KM)

Samochodzik jest naprawdę super. Wygodny, przestronny i ma wszystko (a może i więcej) co samochód powinien posiadać. Jazda jest zdecydowanie inna niż w osobowym - trzeba przyzwyczaić się do bujania. Daje poczucie bezpieczeństwa (chodzi mi o wypadki nie złodziei :)) Tyle, że warto być szejkiem naftowym. Przy efektownym ruszaniu zużycie (chwilowe) dochodzi do 70-90 l./100 km

dodał: kfra@wp.pl
Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8 (235 KM)

Jeep to legenda,wartościowy samochód z klasą którego wygląd długo się nie znudzi.Warto go kupić, natychmiast trzeba założyć GPS- kradną często.Uważać na jakość serwisu,nieraz odbiega MOCNO od image JEEPA - należy popracować.V8 dużo pali, ale ma niezłego "KOPA", zostawia się w tyle konkurencję.Rewelacja w terenie,woda,błoto no problem.

dodał: jacekw@tecpol.ostrowiec.pl
Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8 (235 KM)

Super komfortowe auto dla 2 osób,na światłach krzyżówek nie jeden sie zdziwi przyspieszeniem,w terenie jeśli ma agresywny bieżnik,wystarczą Coopery terenowe,jest nie do zatrzymania!!!SUPER-polecam wersje overland,naprawde świetny grandzik!!!

dodał: lukas79s@interia.pl
Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8 (235 KM)

niezła zabwka mógłby być trochę tańszy,przydałby się własny szyb naftowy,żre w mieście powżej 20 l

dodał: bono

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee Concept Jeep Grand Cherokee S Jeep Grand Cherokee Jeep Grand Cherokee Altitude Jeep Grand Cherokee IV 3.0 V6 CRD 241KM - galeria redakcyjna Jeep Grand Cherokee 2001 Jeep Grand Cherokee 2009 Jeep Grand Cherokee 2007 Jeep Grand Cherokee IV Facelifting (2014) Summit Jeep Grand Cherokee IV Facelifting SRT8 6.4 V8 HEMI 468KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Jeep

Opinie o instalacji LPG

Jeep Grand Cherokee

  • 1.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2005r.
    dodał: Juice, 09.02.2011

    Mam u siebie kompletna instalacje BRC i jestem zachwycony:) wszystko zalezy od tego jak wystrojona jest instalacja, trzeba to zrobic umiejetnie aby V-ósemka rowno pracowala! Samochod chodzi i brzmi niesamowicie, 5.7 litra to prawdziwy smok dla benzyny wiec nie pozostaje nic innego jak montaz porzadnej instalacji gazowej. Wszystkim zajeli sie spece z Energy Gaz Polska w Warszawie. Co najlepsze moj Cherokee nie byl pierwszy u nich do zagazowania, podobno przede mna juz kilka takich robili:) polecam serdecznie

  • 2.
  • 4,25 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2006r.
    dodał: Paweł, 06.10.2009

    Przez 1,5 roku przejechałem 30tys., strata w mocy ok 10-15% ale przy V8 nie jest tak odczuwalna. Instalacja wymagała tylko regulacji po pierwszym tys.km., od tamtej pory nie mam zastrzeżeń. Do normalnej codziennej jazdy polecan gaz ( oszczędność ok.50% )ale jak chcemy poszaleć lepiej przełączy na bęzynkę - silnik lepiej wkręca się na obroty i skrzynia szybciej zmienia biegi.

  • 3.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2005r.
    dodał: Mariusz, 29.05.2011

    jestem bardzo zadowolony, auto użytkowałem już zarówno przy -20C jak i przy +25C, żadnych problemów z pracą silnika, warsztat? ...serwis 100% profesjonalny, ...przy przeglądzie zerowym bez próśb upgradowano soft na najnowszy, Robert Gryko właściciel bardzo sympatyczny gość, polecam, instalację również

  • 4.
  • 4,50 Jeep Grand Cherokee III 5.7 i V8 4WD (326KM) 2007r.
    dodał: Waldek, 03.09.2009

    Jestem bardzo zadowolony z tego systemu. Skorzystałem ze strony www.prinsautogas.pl gdzie doradzają warsztat w którym można zamontować tę instalację. Monataż odbył się ponad rok temu i byłem na tzw. przeglądzie zerowym i po przejechaniu kazdych 40 tys. km. Nie ma zadnej róznicy w komforcie jazdy.

  • 5.
  • 5,00 Jeep Grand Cherokee III 6.1 HEMI V8 (430KM) 2008r.
    dodał: marek, 24.05.2010

    nie chciałem wierzyć że będzie działać ! a działa i to super ! pierwszy samochód na LPG zawsze jeździłem dieslem od teraz tylko LPG montowane w IRENE kobylnica k. Słupska ! POLECAM PRZY OKAZJI OKAZAŁO SIĘ, ŻE OBSŁUGUJĄ SAMOCHODY MARKI CHRYSLER JEEP DODGE NA POZIOMIE SERWISOWYM !

  • 6.
  • 4,50 Jeep Grand Cherokee IV 5.7 V8 HEMI (352KM) 2010r.
    dodał: Jarek B., 03.02.2014

    to mój 3 Jeep Hemi montowany w Polsce w Energy Gaz Polska w Warszawie. Polecam Piotrka Zatchij, to chyba właściciel tego warsztatu. Fachowiec, ale zabiegany trzeba sie z nim umówić, bo ludzie na nim biegają. Jestem na tak i kolejna instalacja też będzie w tej firmie.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee

174 komentarze

133 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~12~12

Do ~Tedi 221: Jak ty napisał pomusczie? Gdzie ty szkolił się, ee ? Palant nauczyciel twoj był? czu ty?

~WJ 4,7~WJ 4,7

Jak Ci nie pasuja mosty w aucie terenowym to trzeba bylo kupic Tico.

~Damian~Damian

Witam dopiero co kupiłem jeepa grand cherokee 4.7 quadra drive i chciał bym się dowiedzieć jak prawidłowo załanczać napędy.moje gg z góry dzięki 175138

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Jeep

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
1 086
Przejechany dystans
287 240 km
Zatankowanego paliwa
56 045 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
232
Wydanych pieniędzy
104 382 zł
Średnie wydatki na auto
2 007 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
441
Wydanych pieniędzy
143 658 zł
Średnie wydatki na auto
2 763 zł
Zobacz dzienniki kosztów Jeep (52)

Testy zderzeniowe Jeep Grand Cherokee

Najnowsze testy zderzeniowe Jeep Grand Cherokee przeprowadzone przez Euro NCAP.

Jeep Grand Cherokee, 3.0 diesel 'Limited', LHD
2011

Jeep Grand Cherokee
Jeep Grand Cherokee

Jeep Grand Cherokee
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Jeep

Zużycie paliwa Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8

Na podstawie 32 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Slawek Londyn, dodano: 12.12.2012 22:38

W miescie spalanie ma duze, ale i styl jazdy - (rano odpalam robie 10 km i gasze po okolo 9 godzinach znow odpalam i jade do domu 10 km) - gwarantuje raczej wysokie spalanie. Generalnie przy jezdzie autostrada przy okolo 2.500 rpm predkosc w granicach 120km/h spalanie jest zadowalajace 8.6L/100km, jesli jede w okolicach 90-100km/h to spalanie jest naprawde wtedy male... Nie ma sie co dziwic aerodynamika cegly robi swoje ;)

pełny raport Jeep Terenowy 2.7 CDRi

autor: agv73@o2.pl, dodano: 23.05.2012 20:51

Dezaktywacja 4 cylindrów (MDS i adaptacyjna skrzynia biegów)robi swoje auto jak na takiego kolosa jest przyjazne dla portwela.Jazda po mieście zgodna z przepisami,z tym że spod świateł energicznie-spalanie nie więcej jak 21 litrów gazu,jazda w trasie średnio 120 km/h spalanie gazu 13 L.Jazda mieszana 15 litrów.Nadmienię że auto jest bezawaryjne wizyty w warsztacie mechanicznym ograniczają sie do wymiany oleju i filtrów gazu-koszt znikomy w porównaniu z dieslami i autami europejskimi.Jazda na bęzynie od 10 do 20% mniej paliwa.Jeepa exploatuję już ponad 3 lata wiec wiem o czym piszę.Podsumowanie Jeep 5,7 HEMI ogromna radość z jazdy,przyśpieszenie niewiele ponad 7 sek.do 100 nie każde GTI nadąża,bezproblemowe wyprzedzanie w KAŻDYM zakresie prędkości,jazda bezstresowa w ciężkich warunkach pogodowych (śnieg ,lód).Mnogość gadżetów umilających jazdę takich jak reduktor ,zestaw głośno-mówiący,dvd ze słuchawkami dla siedżcych z tyłu samo ,sciemniające się lusterka,tip-tronik i wiele innych powodują że to partner na długie podróże i żadne inne auto nie jest w stanie Jeepa zastąpić.Jest jedno ale należy kupić egzemplarz BEZWYPADKOWY i nie tuningowany.

pełny raport Jeep Terenowy 5.7 i V8 4WD

autor: JeePac, dodano: 11.10.2010 20:54

lato miasto: 12-13.5/100km zima miasto: 14-16.5/100km lato trasa : 9,5-11.5/100km zima trasa : 11-12.5/100km Uwaga! Przy tempomacie pali 0.5 l mniej na trasie ale tylko między 85-105km/h Uwaga druga: warto kupować drogi dobry (ok. 100 oktanów) ON np na statoilu bo spala nawet o 2 litry na 100 mniej niż z lukoilu (ok. 70 oktanów). Przeglądy w ASO dużo dużo za drogie i nie zawsze tak jak trzeba. Trzeba samemu wiedzieć co, kiedy i na co wymienić i podpowiedzieć sprawdzonemu majstrowi.

pełny raport Jeep Terenowy 3.1 TD
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Jeep Grand Cherokee Terenowy 4.7 i V8

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Jeep Grand Cherokee II Terenowy 4.7 i V8 235KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Jeep Grand Cherokee, oglądali także