Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Mazda 3

Lata produkcji: 2003 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany od 2003 roku. „Trójka” zastąpiła słynną serię 323 i tak jak ona okazała się sukcesem rynkowym – zdobyła wiele nagród w plebiscytach na samochód roku, np. w Chorwacji, Danii, Turcji i Czechach. Modele dwóch pierwszych generacji powstały na płycie podłogowej C1 stworzonej przy współpracy Forda, Mazdy i Volvo. Pierwowzorem pierwszej „Trójki” był prototyp MX-Sportif. Od 2013 roku oferowana jest trzecia generacja modelu. W Japonii Mazda 3 była sprzedawana pod nazwą Axela. Jej usportowiona wersja to Mazda 3 MPS w Europie i Mazdaspeed3 w USA.

Komentarze redakcji

Powagosław: Kompaktowa interpretacja stylistyki Mazdy 6. Bardzo udana, bo i „Szóstka” to auto przepiękne. Mazda chce być premium, z powodzeniem tego projektu można by dyskutować. Na razie lepiej niż niejedne premium wygląda.
Luzacjusz: Mam nadzieję, że Wałęsa w końcu odda moje sto milionów. Z odsetkami. Kupię tego kompaktowego diabła, bo świetny jest. Poproszę MPS, długą drogę i zachodzące słońce na horyzoncie.

Mazda 3 generacja III

Po tym, jak Mazda 6 oczarowała nas swoim wrodzonym pięknem, zaczęliśmy z niecierpliwością i pełnią nadziei oczekiwać nowej “trójki”. Kiedy ta ujrzała światło dzienne, było już jasne, że projektanci japońskiej marki są w doskonałej formie i nie zamierzają przerywać dobrej passy. Przejawem ich designerskiego kunsztu jest kompaktowe nadwozie modelu 3, w którym zwarta, pełna załamań sylwetka oraz śmiało narysowane szczegóły tworzą nadzwyczaj urodziwy widok.

Atrakcyjnie wyglądający krajobraz ujrzymy również po zajęciu miejsca za “kółkiem”. Otaczający kierowcę pejzaż cieszy tym bardziej, że ładne wskaźniki przekonują do siebie czytelnością, a miłe dla oka przyciski na konsoli środkowej są też miłe w obsłudze. Pozytywnej atmosfery nie zakłóca również wykończenie, bo zarówno materiały, jak i staranność montażu stoją na dobrym poziomie. Z racji dynamicznego nadwozia widoczność do tyłu jest trochę ograniczona.

Ukształtowanie karoserii negatywnie wpływa również na przestronność kabiny - opadający dach zabiera wartościowe centymetry podróżującym na tylnej kanapie. Na domiar złego, nie mają oni szczególnie dużo miejsca na wysokości kolan, a pasażer siedzący pośrodku musi liczyć się z masywnym tunelem. Z przodu siedzi się dużo lepiej, bo miejsca jest pod dostatkiem, z kolei fotele idealnie łączą podtrzymywanie ciała na zakrętach z wygodą w trasie. Bagażnik ma co najwyżej przeciętną pojemność i został dość tandetnie wykończony.

Podczas gdy wnętrze zasługuje w paru przypadkach na krytykę, tej nie możemy sobie pozwolić, oceniając zachowanie auta podczas jazdy. Podobnie jak poprzednicy, Mazda 3 III. generacji dostarcza prowadzącemu dawkę pozytywnych emocji za każdym razem, kiedy na drodze pojawi się zakręt. Dynamicznej jeździe sprzyjają dobrze zestrojone zawieszenie oraz udany układ kierowniczy. Co ważne, narzekać nie można na komfort tłumienia nierówności.

Wiele azjatyckich samochodów dumnie prezentuje logotypy producentów z Dalekiego Wschodu, ale ich produkcja odbywa się w Europie. W przypadku Mazdy 3 jest inaczej, bo jej wytwarzaniem trudnią się japońskie zakłady. Takie pochodzenie nie powoduje na szczęście, że cło winduje cenę zakupu do gigantycznej kwoty. Prezentowane w cenniku liczby stoją na równi z konkurencją, a niewątpliwym atutem “trójki” jest niezłe wyposażenie standardowe. Dodatków jest za to niewiele, zaś ich ceny mogłyby być niższe.

Mazda 3 generacja II

Choć nie przyciąga wzroku równie skutecznie jak następca, Mazda 3 II. generacji to bez wątpienia jeden z najciekawiej wystylizowanych modeli w klasie kompakt. Na atrakcyjny wizerunek pracują liczne przetłoczenia i wyraźnie opadająca linia dachu, jak również oryginalnie zaprojektowane detale, które nadają całości niepowtarzalnego charakteru. W gamie wersji nadwoziowych znajdziemy dynamicznie narysowanego hatchbacka oraz bardziej eleganckiego sedana.

W ślad za designem nadwozia, również stylistyka wnętrza sprawia, że na Maździe można zawiesić oko. Kokpit wyróżniają zegary umieszczone w “tubach”, zestaw elektronicznych wskaźników i rozbudowana konsola środkowa. Ergonomia obsługi kokpitu stoi na bardzo dobrym, ale nie idealnym poziomie, bo podczas gdy zegary główne są wzorowo czytelne, a najważniejsze przyciski pokładowe możemy obsługiwać z zamkniętymi oczami, sterowanie fabryczną nawigacją czy radiem wymaga przyzwyczajenia. Pewne zastrzeżenia mamy również do materiałów wykończeniowych, bowiem ich jakość wyraźnie odbiega od tej prezentowanej przez liderów segmentu.

Do listy mankamentów wnętrza trzeba dodać ten najpoważniejszy, a mianowicie panującą w środku ciasnotę. Nie mamy tu jednak na myśli pierwszego rzędu siedzeń, bo akurat tam miejsca jest pod dostatkiem. Mowa o przestrzeni wygospodarowanej dla pasażerów tylnej kanapy - i wzdłuż, i wszerz, i wzwyż brakuje dodatkowych centymetrów, przez co swoboda ruchów jest mocno ograniczona. Rodzinnemu wykorzystaniu “trójki” nie sprzyja też bagażnik, który jest niespecjalnie pojemny, a w wersji sedan również słabo dostępny.

Ładne, w miarę uporządkowane, czytelne i przestronne miejsce pracy kierowcy zachęca do czerpania przyjemności z prowadzenia. Tej kompaktowa Mazda dostarcza w bród - jej zawieszenie pewnie trzyma się drogi, nadwozie jedynie minimalnie wychyla się podczas pokonywania zakrętów, a układ kierowniczy daje pełne wyczucie samochodu. Skutecznością resorowania nierówności auto nie aspiruje może do miana luksusowej limuzyny, ale większość niedoskonałości dróg pokonuje bez problemu.

Z racji japońskiego pochodzenia i wynikającej z niego wysokiej ceny, Mazda 3 II nie była na rynku nowych aut rozchwytywanym modelem. W gronie samochodów używanych kosztuje już jednak wyraźnie mniej, a świetną zachętą do jej zakupu jest kapitalna niezawodność. Wprawdzie auto jest jeszcze młode, jednak sporo egzemplarzy ma już pokaźne przebiegi i nawet wśród nich trudno odnaleźć takie mające za sobą istotną awarię. Na miano bezproblematycznego ideału “trójka” jednak nie zasługuje, bo jej lakier rysuje się w błyskawicznym tempie, a zabezpieczenie antykorozyjne pozostawia wiele do życzenia. Szkoda, bo nawet w dziedzinach dostępności tanich części i łatwości napraw samochód wypada nie najgorzej.

Mazda 3 generacja I

W porównaniu do swojego poprzednika, modelu 323F, Mazda 3 zyskała na atrakcyjności wizualnej (choć tył może budzić pewne kontrowersje), jednak pod względem funkcjonalnym okazała się mniej dopracowana - mniejszy niż w poprzedniku bagażnik nie przystoi autu tej klasy. Sama kabina pasażerska jest z kolei wyjątkowo przestronna, zwłaszcza jeśli chodzi o ilość miejsca wygospodarowanego z tyłu. W samych superlatywach możemy opisywać otoczenie kierowcy - jest atrakcyjnie wystylizowane, czytelne, ergonomiczne, a na dodatek wykonane z wysokiej jakości materiałów i solidnie spasowane.

Z jednostek napędowych stosowanych w "trójce" zdecydowanie bardziej polecamy te zasilane benzyną - zwłaszcza motor 1.6, który zapewnia niezłe osiągi przy akceptowalnym zużyciu paliwa. Jeszcze lepszy stosunek pomiędzy przyspieszeniem a spalaniem gwarantują diesle, jednak to dość usterkowe jednostki, na dodatek drogie w obsłudze. Z mechaniką zaczerpniętą z Forda Focusa II, Mazda 3 I. generacji pokonuje zakręty jak przyklejona, ale z dziurami radzi sobie przeciętnie.

Fordowskie pochodzenie rozwiązań technicznych niesie ze sobą jeszcze jedną, poważną zaletę - dostępność wielu tanich części zamiennych. Za pozostałe elementy trzeba niestety sporo zapłacić, podobnie zresztą jak za same samochody na rynku wtórnym. Pomijając awarie silników wysokoprężnych (w 1.6 psuje się m.in. turbosprężarka, w 2.0 choćby filtr cząstek stałych), "trójka" to pod względem mechanicznym dopracowany, niezawodny samochód. Niestety, w kwestii odporności na korozję pokazuje się z jak najgorszej strony - na nadwoziu błyskawicznie pojawia się brązowy nalot.

Dane techniczne Mazda 3

Silniki

Moc silników 84-260 KM

Poj. silników 1 388-2 489 cm3

Prędkość maks. 169-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 6,1-14,3 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Mazda 3

Średnia ocena modelu

na podstawie 377 opinii

4.37

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Układ jezdny

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność

- Wyciszenie

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (88%)
NIE (12%)

Wybrane oceny kierowców Mazda 3

Wcześniej jeździłem samochodami skody, volkswagena, audi i forda więc tak jak 90% polskich kierowców. Na mazdę zwróciłem uwagę dzięki opiniom ... więceji niezależnym testom i nie czuję się oszukany a wręcz przeciwnie- bardzo miło zaskoczony. Samochód jak na swoje wymiary jest przestronny i wygodny. Zawieszenie dość sztywne ale nie hałasujące. Wnętrze atrakcyjne i funkcjonalne. Mazda 3 z silnikiem 2.0 jest idealnym kompromisem pomiędzy samochodem rodzinnym a sportowym. 150KM robi swoje a dzięki wolnossącemu silnikowi charakterystyka pracy jest bardziej niż zadowalająca. Mazda przyśpiesza jak wściekła tylko trzeba wiedzieć jak to robić, zwłaszcza jak wcześniej jeździło się kilka lat dieslem. Zawieszenie zestrojone jest idealnie i nie trzeba się bać wchodząc szybko w zakręty. Spalanie jest na odpowiednim poziomie 10l w mieście i 7,5-8,5l w trasie- pewnie można zejść niżej ale po co jak wciskanie w fotel przy wyprzedzaniu jest takie przyjemne. Wygląd zewnętrzny auta jak dla mnie jest super. Awaryjność…jaka awaryjność? Rozrząd na łańcuchu, proste rozwiązania, silnik wolno ssący i nie wyżyłowany. Jedynie do czego można się przyczepić to do miękkiej blachy. Najlepszą recenzją tego auta jest fakt, że pomimo iż jeżdżę nim 5 miesięcy to gdy w siadam do niego to zaczynam się cieszyć jak dziecko . Jeśli chcesz mieć samochód, który będzie bardzo dobrze wyglądał, super trzymał się drogi, będzie względnie ekonomiczny, będzie przyśpieszał od 0-100 w 8,5sek a w dodatku będzie totalnie bezawaryjny to mazda3 2.0benzyna jest właśnie tym samochodem. No chyba, że lubisz zlewać się w tłumie to kup sobie milionowego na rynku polskim vw golfa. ukryj
dodano 30.08.2011 przez
Auto piękne, zarówno na zewnątrz jak i w środku. Takiej formy nie ma żadne znane mi auto. Jesteśmy w nim ... więcejzakochani. Dlatego kupiłem. Dopracowane i prawie pozbawione wad. Ale dlaczego 4 gwiazdki? Bo dużo pali w mieście i fatalnie obsługuje się ekran dotykowy. ukryj
dodano 11.03.2014 przez
Autko bardzo przyjemne jak za te pieniadze to rewelacja
dodano 01.02.2014 przez
Naprawdę piękne auto, ale ... no właśnie to ale :(( Jestem zachwycony nową 3 i szlag mnie trafia jak można ... więcejbyło tak z... tak fajne auto (ktoś powie) drobiazgami. Z zewnątrz i w pierwszym rzędzie foteli super samochód! Ale kto tam wymyślił CD-playera w miejscu gdzie zazwyczaj jest wnęka na różne drobiazgi - i teraz jakoś ten napęd mi tam nie pasi a schoweczek pod nim jest taki że dziecko trzeba prosić aby swoją rączką z niego coś wyciągało jeśli nieopatrznie coś tam wrzucisz, podobnie kieszenie w drzwiach przednich! kto wymyślił, że w drzwiach przednich wozi się tylko! butelkę?! (znowu niby drobiazg ale właściwości użytkowe samochodu kompaktowego to b.ważna rzecz a takie niedoróbki gdy płacisz 70-90 tys zł - żenada :( i ostatnie co jednak w moich oczach (potrzebach) dyskwalifikuje ten samochód :(( Jestem nim zachwycony ale to pojazd dla singli i "wolnych" par. 270 cm rozstaw osi i tak mało miejsca z tyłu! masakra! //widzieliście ten filmik w sieci (test M-3, gdzie tendencyjnie chwalący ją gość, siedząc z tyłu obejmuje przedni fotel z dwóch stron kolanami (widać to przez chwilę, jak musi brać oparcie fotela kierowcy między swoje nogi bo się nie mieści) i twierdzi że miejsca jest pod dostatkiem) - oj projektanci z mazdy zobaczcie ile mijesca jest w nowej Corolli, baa w starej która miała 260 cm roztaw osi jest moim zdaniem więcej z tyłu miejsca ukryj
dodano 03.08.2014 przez
Zobacz oceny Mazda 3 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Mazda 3

Pb
5,00 - 13,83
Na podstawie 311 raportów spalania
ON
3,93 - 7,97
Na podstawie 140 raportów spalania
LPG
7,77 - 10,83
Na podstawie 19 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Mazda 3

Jeżdżę autkiem od 3 miesięcy. 3-latek z 85000 przebiegu. Ogólnie komputer przekłamuje do 1-litra i z tego co widzę, większość ... więcejkolegów podaje spalanie z komputera a nie faktyczne. Na co dzień jeżdżę po Krakowie ze średnią prędkością ok. 17km/h... Dramat a nie jazda... Gratuluję jeżeli komuś przy takiej jeździe uda się spalić 6 litrów na setkę (no chyba że z silnikiem hybrydowym)... 7-8 bez wyłączania klimy to spalanie które osiągam. Podkreślę, że nie jeżdżę oszczędnie... Kolega Audi A3 z 2000 roku 1.9 TDI mówi, że pali koło 6 litrów. Nie kłamie, ale po drodze do pracy ma jedne światła na których z reguły nie staje... 7-8 - nie jest to mało, ale nie wyobrażam sobie przesiąść do innego samochodu a już na pewno nie z silnikiem benzynowym. W wakacje pojechałem z Krakowa nad Balaton jakieś 500 km drogi. Żadnych autostrad tylko piękne krajobrazy przy zwykłych drogach. Kto jechał przez Słowację to wie, że drogi mają świetne, ale jak jest 90 to jedziemy 90 a jak 50 to nie ma siły i ani kilometra więcej, no chyba, że ktoś ma za dużo kasy. Przy takiej podróży spalanie miałem na poziomie 5 litrów na setkę. Dla mnie idealnie. Jadąc autostradą 130-140/h wychodzi koło 5,5. Poza tym potwierdzam, że przy spokojnej jeździe w trasie można zejść do 4,5 ale nie na autostradzie (raz mi się udało:)). Reasumując... Nie można porównać "jazdy po mieście/w trasie" i "jazdy po mieście/w trasie". Za dużo zależy od miasta, trasy, kierowcy, pogody, etc., etc.... Ja ze swojego autka jestem bardzo zadowolony i daję mu 5/5:). ukryj
dodano 17.10.2009 przez
Posiadam Mazdę bez licznika komputerowego, więc wszystkie wyniki są metodą wyliczenia spalania poprzez tankowanie do pełna, przejechania jakiejś ilości kilometrów, ... więcejpo czym ponownego tankowania do pełna. Najwięcej mazda spaliła mi, kiedy przejechałem równo 100km po mieście - rzadko stałem w korkach, b. często na światłach - spaliła wtedy 6.1 litra. Następny test zrobiłem bardzo dokładny - co do dziesiątej kilometra, przejechałem 62% drogi po autostradzie(około 120km/h), a 38% drogi po mieście, wynik spalania to 5,4 litra, przy czym muszę tutaj zaznaczyć iż jazda po mieście często wyglądała tak, że odpaliłem samochód, przejechałem 2km, zgasiłem. Ostatni pomiar to przejazd tylko i wyłącznie autostradą, samochód spalił wtedy 4.9 litra. Wszystkie pomiary miały miejsce w temperaturze około 2-3 stopni. Jestem kierowcą dynamicznym, ruszam pierwszy ze świateł, rozpędzam auto do 50-60 km/h i tak sobie jadę, hamuję biegami. Samochód jest bardzo zrywny, no i ma rewelacyjne zawieszenie i układ jezdny. Jako minus - radio bez cd (okazuje się, że to ogromny problem, zrobienie tego kosztuje około 450zł) i niestety karoserię bierze rdza, jeśli jednak ponownie miałbym kupić samochód kompaktowy, zdecydowanie wybrałbym Mazdę 3. Przekazałem wszystkie moje spostrzeżenia, pozdrawiam! ukryj
dodano 20.12.2011 przez
Tutaj mam mieszane uczucia. Przede wszystkim za mały bak jak na tę klasę i wielkość samochodu. 45 litrów to zdecydowanie ... więcejponiżej oczekiwań. Na pełnym zbiorniku, tylko po Warszawie, zasięg to 550 / 600km jazdy normalnej i 600 / 650km przy oszczędnym prowadzeniu (tu na zakresie obrotów 1700 - 2000). W trasie, zasięg przy prędkości 120 - 130km/h wyszedł 830 i 6 litrów w baku. Tu zaznaczam, że tempo było jednostajne, bez wyprzedzania ze zwiększaniem obrotów, bez redukcji. Autostrada w Niemczech. Przy używaniu biegów i przy bardziej agresywnej jeździe, niestety spalanie bardzo wzrasta. Części zamienne bardzo drogie. Z racji tego, że samochód był służbowym, to pod uwagę było brane tylko ASO. Prywatnie nie było by mnie stać: katalizator: 4700pln; turbina z wymianą: 5500pln; filtr paliwa z wymianą: ok 400pln. Nie są to ceny dla "Kowalskiego". Do wielu elementów brak zamienników i trzeba niestety topić spore pieniądze. Kompletne sprzęgło z łożyskiem do mojego prywatnego V40 1,9d: 800pln + 350pln wymiana (bez dwumasy); do Mazdy, ten sam zesaw (również bez dwumasy): 1200 za części + minimum 500pln wymiana. Jest różnica ... ukryj
dodano 02.02.2013 przez
Jeżdżę dopiero parę miesięcy, tankowany pod korek PB98 na różnych stacjach (Statoil, Orlen, BP, Shell). Przy moim stylu jazdy raczej ... więcejspokojnym bez zamulania, czasami ostrzej ale bez "pałowania" w mieście pali ~11L. Autko mnie nie prowokuje bo w środku kabiny praktycznie nie słychać silnika a jak już słychać to nie jest to zbyt ciekawy dźwięk. Fajnie słychać jedynie jak dmucha w wydech przy otwartej przepustnicy ale to jest moment, potem jak bym ojca avensisem jechał :-), podkreślam dźwięk nie osiągi. Trasa autostradą 150-160 czasami ponad 200 ale nie szybciej niż 220 (w obawie o zerwanie anteny CB) też 11L. Ogólnie idzie wytrzymać. Jak ktoś się przymierza do zakupu to niech nie myśli że uda się zejść poniżej tych 11L. Autko dla malej rodziny w sam raz, wygodne, bagażnik spoko w środku dość komfortowo. Mimo wszystko mój 4 letni synek woli starego Proboszcza 2.5 V6 który nie chce się popsuć od 17 lat, fajnie gulgocze na wolnych obrotach :-) i ładnie się kręci do 7krpm ukryj
dodano 14.11.2013 przez
Moje trasy to odcinki średnio po 45km. Głownie drogi krajowe (po drodze wioski, miasteczka, trochę zahaczam o Kraków), trochę ekspresówek ... więceji autostrad. Średnia prędkość to około 48km/h. Przy powyższych warunkach spalanie według komputera utrzymuje się przez cały czas mam na poziomie 5.5 - 5.6l/100km. Jeżeli chodzi o dane z baku, to nie bawię się w dokładne kalkulację (zalewnie pod korek itp.). Jedno wiem, że 30 litrów starcza mi na więcej niż 500km i taka dokładność jest dla mnie wystarczająca. Jeśli chodzi o możliwości tego auta, to jestem przekonany, że mógłbym wycisnąć z niego jeszcze mniejszą średnią, gdybym stosował się do wskazówek dotyczący zmiany biegów, które podpowiada mi komputer. Raz spróbowałem na mojej trasie i na odcinku 50km ze średnia 49km/h uzyskałem z komputera wynik 4.8l/100km ? więcej tego nie próbowałem powtarzać. ukryj
dodano 14.05.2015 przez
Zobacz raporty spalania Mazda 3 Dodaj raport spalania

Publikacje o Mazda 3

Przeczytaj pozostałe 17 publikacje o Mazda 3

Newsy o Mazda 3

Przeczytaj pozostałe 14 newsów o Mazda 3

Generacje Mazda 3

2013 - teraz
2009 - 2013
2003 - 2009

Nowe Mazda 3

nowe Mazda 3
Mazda 3
ceny od 66 900 zł do 92 800

Mazda 3 III Hatchback 1.5 SKYACTIV-G 100KM od 2013

w pakiecie SkyGO

w cenie katalogowej brutto

66 900 zł

Wyposażenie standardowe
TPMS - system Monitorowania Cisnienia w ogumieniu
HLA - układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
Kurtyny powietrzne
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 15 oferty Mazda 3

Dealerzy Mazda

Aso Mazda Kozłowski Szczecin

Mazda Kozłowski Szczecin

zachodniopomorskie, Szczecin, Struga 31B

Więcej

AUTO AG

BIG AUTOHANDEL Mazda Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Aleja Sikorskiego 19

Więcej

AUTOART JAREMKO

AUTOART JAREMKO Mazda Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Mińska 41a

Więcej

BEMO MOTORS

Bemo Motors Mazda Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Aleja Krakowska 169

Więcej

Gołembiewscy sp. z o.o. sp.k.

Gołembiewscy sp. z o.o. sp.k. Mazda Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Św. Wincentego 92

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Mazda 3

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

3 799

Przejechany dystans

604 101 zł

Zatankowanego paliwa

127 759 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

339

Wydanych pieniędzy

157 446 zł

Średnie wydatki na auto

1 149 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

785

Wydanych pieniędzy

322 068 zł

Średnie wydatki na auto

2 351 zł

ZOBACZ 137 dzienników kosztów Mazda 3 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Mazda 3

Liczba wpisów: 4
komentarzy(11)
komentarzy(1)
komentarzy(3)
komentarzy(0)
Zobacz inne typowe słabe punkty Mazda 3 dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Mazda 3

Liczba wpisów: 17
WITAM WSZYSTKICH. WPISALEM SIĘ W FORMUM WIELOKROTNIE JAKO , ŻE OD 1993 ROKU ROBIŁEM W TYM ZAKLADZIE WIELE SAMOCHODÓW. ( ... więcejFORD MUSTANG 1964R POJ 5000 CCM, FORD MUSTANG 1964 POJ 3200CCM, CHEWROLET CHEVI VAN 1972 R , NAST. OPEL OMEGA MV6 POJ 2600 CCM FORD MONDEO ROK 2000 POJ 2600 , W ROKU 2012 I 2013 SUBARU FORESTER ORAZ MAZDA 3.W LATACH 90-TYCH KILKA MERCEDESÓW (BECZKA).WSZYSTKICH AUT NIE PAMIĘTAM WSZAK MINĘŁO OD PIERWSZEGO MONTAŻU PONAD 20 LAT ALE NIE WYOBRAŻMA SOBIE POWIERZENIA AUTA INNEMU WARSZTATOWI.WIELE OSOB TAM WYSŁAŁEM I KAŻDY JEST DO DZIASIAJ ZADOWOLANY , Z NASTĘPNYM AUTEM WRACA DO TEGO ZAKŁADU.POLECAM WSZYSTKIM!!! ukryj
dodano 17.08.2013 przez
Jeżdżę na gazie od pół roku, na początku się wahałem czy zakładać gaz czy nie w końcu się zdecydowałem i ... więcejjak do tej pory nie żałuję (20tyś na gazie). Auto jeździ bez problemów, spalanie max do 10 litów przy ostrej jeździe, podczas łagodnej jazdy zszedłem nawet do 7,5 l. Zdecydowanie polecam osobą, które wahają się tak jak ja się wahałem. Instalację zaopatrzyłem w lubryfikator do chłodzenia zaworów, podobno w japońskich autach powinno się to założyć gdyż zawory są wykonane z troszkę słabszych na wysoką temperaturę materiałów. ukryj
dodano 06.08.2013 przez
Instalacje mam dwa lata, właśnie skończyła mi się gwarancja.W tym czasie 4 razy byłam na serwisie co 15 tys km. ... więcejTakie bowiem są warunki gwarancji. Ja w tym czasie przejechałam 60tys km. Jesli można coś ploecić to polecam tą instalacje.Jest to Sequent 24 firmy BRC. Natomiast co do warsztatu to nie mam zastrzeżeń. Zawsze się umawiałam wcześniej i zostawiałam auto.Po paru godzinkach je odbierałam bo tak było mi wygodnie.Panowie zrobili co należy a ja załatwiłam w tym czasie swoje sprawy.Polecam. ukryj
dodano 22.02.2011 przez
Po poprawieniu instalacji po partaczach z zak³adu - zamontowali valteki 34 dysze 2.8mm, red. Zavoli N, czujnik PS2 przed filtrem ... więcejFL daleko od listwy, reduktor przykrêcony do grodzi, który w koñcu odpad³ pozostawiaj±c fajny otworek i butli do jazdy na wstecznym. Strojenie i zebranie obu map, w³±czona adaptacja OBDII (+/- 3%). Red. Zavoli S, wtryski Dragon (dysze 2.5mm 1.5bar). ukryj
dodano 14.10.2014 przez
Instalacja nadal sprawuje się świetnie. Czy na dworzu -20C czy +30C to Mazda 3 2.0 świetnie jeździ na gazie. Nic ... więcejsię nie dzieje, tylko tankowanie i jazda. Za miesiąc pierwsza wizyta gwarancyjna w warsztacie i wymiana filtrów, regulacja instalacji. Jak na razie jestem super szczęśliwy że mam gaz przy tych cenach benzyny. Polecam wszystkim instalację Landi Renzo. ukryj
dodano 25.02.2011 przez
Instalacja założona przez firmę Autopol z W-wy. Świetna robota za bardzo dobrą cenę. Instalacja bezobsługowa. Jak na razie nic się ... więcejnie dzieje, tylko tankowanie i jazda. Świetne spalanie: miasto 9,5l a na trasie 7,6. Mam nadzieję, że silnik wytrzyma eksploatację na lpg bo przejechałem dopiero 3000km. ukryj
dodano 14.05.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Mazda 3

Skarbnica wiedzy o Mazda 3

Ciekawostki
dodano 23.12.2011 przez
Mazdaspeed3 / Mazda 3 MPS wyposażona jest m.in. w komputer pokładowy. Znalazłem jednak gdzieś informację, że są wersję Mazdy 3, które fabrycznie nie mają włączonego…
Sposoby wykonania czynności
dodano 08.01.2012 przez
Sporo się naszukałem zanim znalazłem jak zmienić jednostki wskazań komputera pokładowego z mpg na l/100km. Najpierw znalazłem online konwerter, ale przeliczanie tego w głowie podczas…
dodano 27.12.2011 przez
Należy przytrzymać przez kilka sekund przycisk kasowania przebiegu dziennego i włączyć stacyjkę. Po chwili na wyświetlaczu pojawi się napis: "tESt" i wtedy można ów przycisk…
dodano 23.12.2011 przez
Mazda(speed) 3 w wersji z automatyczną klimatyzacją posiada czujnik temperatury zewnętrznej. Aby zmienić wskazanie na wyświetlaczu należy wcisnąć przycisk AMB umieszczony na panelu obok przycisku…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą