Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 (542) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 834 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~czarny
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
jezeli chodzi o zawieszenie to w moim otoczeniu jest ok 6 audi a4 i tu sam nie wiem puki sie nie przekonam,sa tacy co robili 2 razy w roku na orginalach,tacy co 40000 zrobili na zamiennikach i dalej dobrze i tacy co nigdy nie naprawiali jak na razie,ja wstawilem tani zestaw jezdze omijam dziury i nie narzekam,wszystko to i tak jest made in china ale nie chcac sie nikomu narazic to tylko moje zdanie
1,0
~lolo
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
to już mój drugi NIEMIECKIE \"CUDEŃKO, i chyba ostatnie!:( po rocznej eksploatacji dałem sobie spokój, nie dość że wydałem na niego kupę kasy to jeszcze ciągłe dokładki do zawieszenia i problemy z silnikiem mnie wykończyły! zresztą czego można się spodziewać od wyjeżdżonego złoma;( ...zresztą jest tyle innych pięknych samochodów że nie warto łakomić się na te szczerze przereklamowane stare dojczwozy
1,0
~Alex
Audi A4 B5
Sedan 2.5 TDI 150KM 110kW
Pompa wtryskowa BOSCH! Nie znacie dnia ani godziny. Nr do laweciarza radzę mieć zawsze przy sobie. Jak traficie na egzotyczny model, bo są różne pompy, to tragedia. Używki bez gwarancji po 2000zł, regeneracja z wymianą ok 3000zl, pompa ABS, kolejne kilkaset zł i jeszcze cos chyba było. Silnik zapocony olejem. Sprzedałem złoma zanim doczekałem się innej typowej usterki tj wytartych wałków rozrządu.
4,0
~fikus
Audi A4 B5
Sedan 2.8 quattro 174KM 128kW
Poważniejsze rzeczy owszem: wahacze, na bieżąco je wymieniam, na aukcji po 60zł wąs, więc ok. Pekła mi sprężyna mcpersona, zreszta w innym aucie też, wymieniłem termostat, no i od razu na początku spaliłem sprzęgło, cały komplet wymiana, ale chyba już było dojechane, w każdym razie z quattro nie powinno się startować z piskiem opon spod świateł, jest rzeź dla silnika i podzespłow.
2,0
~Maciek
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Zdarzyło się, że na dobre miałem unieruchomiony samochód, to pompa paliwa to czujnik położenia wału, cylindry wypadały, często nierówno pracował. Pod koniec najprawdopodobniej poduszki pod silnikiem dokonały żywota i silnik zaczął przeciekać, również trząsł się niemiłosiernie. Dodam, że wszystko na bieżąco wszystko robione i sprawdzane, także nie było mowy o jakiś zaniedbaniach.
2,0
~arek123
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
komplet przedniego zawieszenia do wymiany,przepływomierz,siadają napinacze,często zatkane odpływy wody zatykają się i powódź w kabinie największa wada Audi z tymi odpływami trzeba często kontrolować czy woda nie stoi w komorze szczególnie po myjni albo po ulewie,uciekający płyn z chłodnicy,zaciera się skala na pływaku paliwa,amortyzatory długo nie wytrzymują,przeguby do wymiany
1,0
~Yahoo
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Uszkodzona głowica i jej uszczelki. Pompa wtryskowa regenerowana już dwa razy i problem nadal nie znika. Rozsypują się koła pasowe. Raz rozleciało się totalnie koło pasowe alternatora i narobiło trochę szkód. Do tego uszkodzony wentylator klimatyzacji. Wymieniane popychacze i zawory. Termostat padł a potem czujnik temperatury. Aha no i czujnik ABS też się rozleciał.
5,0
~Pucek
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Włożyłem już w swój samochód sporo kasy ale niestety kupiłem używane 1.9tdi z 95r i nie ma co się oszukiwać że będzie ideał ale co zrobiłem i wymieniłem starczy na długie lata, a to że ja to musiałem zmienić to tylko zaniedbania i oszczędności poprzedniego właściciela a nie słaba jakość modelu. A jak coś nowego wyskakuje do naprawy to przeważnie drobiazgi za parę zł
4,0
~maciejgluba@o2.pl
Audi A4 B5
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
jak na razie miałem dwie przygody, jedna zaniedbanie poprzedniego właściciela przy przebiegu 120 tyś. wymienił rozrząd ale bez termostatu, i on mi strzelił, jak się go wymienia pisałem wyżej, na szczęście zbiegła się ta awaria z planowaną wymiana rozrządu więc nie bolała mnie to aż tak strasznie części plus robota 1200 zł (paski, napinacze, termostat, pompa itd)
Dziennik kosztów dla Audi A4 B5
Średni koszt przejechania 100 km
40,67 zł
7,0
l/100km
9,7
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~strugar
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
zatarta turbina. koszt we Wrocławiu regenerowanej 1000pln. przyczyna był kiepskiej jakości olej lany przez poprzedniego właściciela. co spowodowało zatkanie rurki oleju biegnącej od filtra do turbiny a turbina bez oleju zaciera się w ciągu kilkunastu sekund. nowa rurka w serwisie audi 450 pln w moim wypadku pomogło płukanie rurki i całego układu no i wymiana oleju i filtra
Audi A4 B5