Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Audi A4 B6 - Oceń swoje auto

Audi
A4
B6
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Audi A4 B6
lista silników Audi A4 B6
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 472 ocen tego auta

Oceny Audi A4 B6

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,22
1% lepiej niż w segmencie Klasa średnia (4,18)

Całokształt

Całokształt
4,31

Mechanika

Silnik
4,41
Skrzynia biegów
4,43
Układ jezdny
4,50

Komfort

Widoczność
4,18
Ergonomia
4,38
Wentylacja i ogrzewanie
4,40
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,92
Wyciszenie
4,24
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
4,08
Stosunek jakość/cena
3,94

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
87%
13%
NIE
na podstawie 344 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Silnik

Zawieszenie

Układ elektryczny

Filtr

Lista 472 ocen

4,23
dodano 15.03.2010 przez

Najlepsze dotychczasowe auto. Polecam w 100%. Jestem bardzo zadowolony. Polecam miłośnikom dobrych samochodów. Silnik ma kopyto niesamowite. W sam raz na trasę i do miasta. Trochę głośny ale jak by nie było silnik konstrukcyjnie stary lecz nie do zajechania. skrzynia u mnie 5 biegowa. Z tego co wiem to 6-stki są bardziej awaryjne z tym silnikiem. Bardzo przyjemnie chodzi. trzyma sie rewelacyjnie drogi. Płynie a nie jedzie.ciężko się cofa bo jest to sedan i nie widzę końca auta ale czujniki cofania pomagają bardzo. polecam każdemu.silnik długo się nagrzewa bo diesel ale jak już złapie temperaturę to jest extra. 2 strefowa klima uprzyjemnia jazdę. na ilość miejsca z przodu nie narzekam, jedynie boli noga prawa od źle wyprofilowanej konsoli środkowej. Mam 193 cm więc za mną z tyłu już nikt nie usiądzie. Miejsca bardzo mało z tyłu. Dużo mniej niż w samochodach z niższej półki. extra wyciszony. Nawet nadkola mają własne wyciszenie materiałem. co do ekonomiki jestem zadowolony jeżeli chodzi o spalanie. Mam ciężką nogę ale tragedii nie ma. Odpowiedni wybór co do silnika. Ceny części do wymiany rozarządu,filtrów b.drogie (1000 zł!!!) . Żeby wymienić rozrząd należy zdjąć zderzak i trwa z 4 godziny wymiana. No cóż chce się komfortu i elegancji to trzeba płacić. Nie dla każdego samochód. Następny mój wóz to będzie Audi A6 lub BMW 3 E90 Wada : Ciasno z tyłu. mimo wszystko wart swojej ceny!!!

więcej »
4,92
dodano 24.03.2012 przez

Mimo upływu lat, piękne, stylowe nadwozie, silnik dynamiczny i bardzo oszczędny, drogi trzyma się znakomicie i jest przy tym bardzo, bardzo komfortowo. W środku bardzo przytulnie, materiały wykończeniowe dobrej jakości i wyglądają bardzo ładnie. Auto jest świetnie wyciszone. Wszystko na swoim miejscu, solidnie wykonane, nic nie trzeszczy lub skrzypi a także nie psuje się. No i zwykły fabryczny zestaw nagłośnieniowy (8 głośników i woofer) a jak pięknie gra. Rocznik 2004 a ma już dużo fajnych funkcji np. telefon łączy przez bluetooth, synchronizacja z zegarem DCF czy podgrzewane siedzenia. Robiłem tylko przeglądy ale z tego co się dowiedziałem części jest pełno no i nie są drogie. Dobrych serwisów WAG też dużo (tych tanich, nieautoryzowanych). Miałem wcześniej różne inne auta (Fiat, Renault, VW, Toyota) ale zdecydowanie to jest najlepszy samochód jakim jeździłem, choć może różnica ta wynika z różnych klas tych aut. Myślę że w przyszłości wymienię też na AUDI. Moja opinia jest już drugą, po roku jazdy i 30 tyś. km. Powiem tyle - ja uwielbiam to auto za to że ma charakter i naprawdę chce się nim jeździć. Dodam tylko że najnudniejsza była Toyota i wcale nie niezawodna.

więcej »
4,54
dodano 19.01.2014 przez

Auto bardzo dobre, warte swojej ceny. Posiadam od roku, przejeździłem 25tyś. Wyprodukowane listopad 2004, także końcówka serii, czarny metalik wizualnie bez zarzutów. Przesiadając się z klasy niższej/kompaktowej przez pierwszy miesiąc jazdy masz wrażenie że siadasz do limuzyny, gdzie wszystko jest idealnie ułożone, wszystko lśni i błyszczy i przykuwa wzrok innych kierowców - miłe uczucie ;) Z czasem jak przyzwyczaisz się do wszystkich wygód to wnętrza innych samochodów wydają się.. jakieś takie plastikowe i bez jakości. Auto dobrze się zbiera, nie czuć w nim prędkości, jazda przy 180-200km/h to wręcz przyjemność, za sprawą dobrego wytłumienia. Jedyne co mi przeszkadza to częste wymiany żarówek, które pomimo dobrego napięcia w obwodzie palą się wyjątkowo często oraz przednia szyba mogła by pokazywać trochę więcej. Auto bardzo dobre szczególnie dla ludzi dojeżdzających spoza miasta, mi na trasie mieszanej typu wycieczka za miasto czy w góry pali około 6.2-6.5L (rzeczywiste spalanie), po mieście (Kraków) bez korków 7-7.5, standardowo 8, w godzinach szczytu 9-10.

więcej »
3,92
dodano 29.06.2009 przez

Auto ma swoje minusy takie jak wysokie spalanie, reszta naprawde jest Super..nie ma sie do czego przyczepic..auto ma 5.1 do 100kmh, elastycznosc jak w dobrym dieslu, na kazdym biegu mozna sie niezle pobawic, auto swietnie wyglada i tak jezdzi..nie jest to taki prawdziwy scigacz jak evo albo subaru ale moze na swiatlach pokazac pazur do tego jest bardzo wygodne i mozna nim jechac w dluzsza trase, jest cicho, wygodnie i luksusowo..nawigacja, telewizja, swietny sprzet Audio, staly naped na 4 kola...auto jest szybsze od 99% aut na polskich drogach..czasem zdarzaja sie mocniejsze auta takie jak audi Rs4, M5 czy lexus IsF 420 ktory mi ostatnio pokazał ze jednak moc robi swoje..ale S4 to swietne auto na nasza codzienna pogode Polska czyli duzo deszczu, sniegu, błota..tam gdzie S4 cały czas przyspiesza inne nawet mocniejsze auta tylko mielą kołami. Ogolnie jestem z auta b. zadowolony..jedyne co przeraza to wysokie spalanie ale to V8 wiec trzeba sie tego spodziewać

więcej »
4,92
dodano 15.05.2011 przez

Naprawdę super samochód. Piękne, nierzucające się w oczy nadwozie, silnik dynamiczny i oszczędny, drogi trzyma się jak przyklejony i jest przy tym bardzo, bardzo komfortowo. W środku bardzo przytulnie, materiały wykończeniowe wysokiej jakości i mimo upływu lat wyglądają bardzo ładnie. Auto jest świetnie wyciszone. Wszystko jest tu uczciwie zrobione i solidnie. Miałem wcześniej kilka aut (Fiat, Ford, Renault, Saab, VW) ale zdecydowanie jest to najlepszy samochód i marka jaką jeździłem. Kupiłem go trochę przez przypadek ale myślę że w przyszłości wymienię też na AUDI. Z dotychczasowych najdardziej lubię właśnie ten samochód. Pewnie dało by się do czegoś doczepić ale ja jakoś tego nie widzę. Widziałem też sporo 10-letnich A4 z Niemiec, z przebiegiem na liczniku 150tyś. choć stan wskazywał by na co najmniej 350-400tyś. km i dlatego nie dziwią mnie niektóre kiepskie opinie tego auta.

więcej »
4,38
dodano 09.05.2010 przez

Świetny komfort, dobra moc przy małym spalaniu. Dobra linia nadwozia, pomimo swojego wieku nadal dobrze wygląda. Dramatem jest dla mnie tylko brak możliwości składania tylnej kanapy oraz system naprawczy zamiast koła zapasowego. Zjeździłem tym samochodem Polskę i pół Europy bez problemów. Aż boję się zmienić samochód na nowszy bo widzę że koledzy nie wystawiają zbyt dobrych opinii modelom powyżej 2007r :) Aha, niech was ręka boska broni, żeby lać do tego samochodu olej silnikowy Castrola. Lałem takiego long life'a i samochód brał prawie 1,5litra na 25tys km. Zmieniłem potem na Shella też LL i samochód przestał brać olej w ogóle (aż się martwię czy to dobrze :) Polecam na śląsku serwis Audi "Magro" - Rybnik. Dobrzy fachowcy i rozsądne ceny (nie to co Wojtanowicz we Wrocławiu).

więcej »
3,69
dodano 02.03.2015 przez

Ogólnie jestem zadowolony z auta, w szczegółowej opinii napisałem wszystkie jego wady i zalety. Jeśli chodzi o spalanie to w trasie jest spoko, mieści się w 6 litrach, na autostradzie wychodzi koło 7-7,5. W mieście jest bardzo słabo, ale diesel nie jest stworzony do miasta. Po Rzeszowie wychodzi 8-9l/100km, ale już w Lublinie, po którym jeżdżę częściej i w godzinach szczytu to jest 10-14l/100km. Napęd na 4 koła też swoje robi, jednak ośka pali około litra mniej. Poza tym mam to w S-line i jeszcze czerwone (czyli szybsze) i jestem bardzo zadowolony, jest super wygodne, pozycja za kierownicą jak w czymś dużo szybszym, zdecydowanie auto które daje dużo pozytywnych emocji z jazdy - i tak je właśnie kupowałem, sercem, nie rozumem.

więcej »
4,31
dodano 18.05.2012 przez

Mocne strony to karoseria (zero rdzy), silnik TDI (można jeździć oszczędnie, można i pobawić się momentem obrotowym). Świetnie wygląda i pewnie długo jeszcze będzie - prosta, ascetyczna, a jednocześnie elegancka, mocna linia nadwozia bez zbędnych ozdobników. Jedno z najładniejszych kombi "ever". Bardzo ładne, dobrze zaprojektowane wnętrze. Dobre nagłośnienie, porządne wyciszenie (diesla będzie jednak słychać). Wady to mało wytrzymałe przednie zawieszenie, farba na panelach zamiast barwienia w masie, problemy z układem kierowniczym, szczególnie wspomaganiem (ciągle coś skrzypi, wibruje). Wszystko to jednak rekompensuje bezawaryjny silnik i przyjemność jazdy (ostrożnie na dziurawych drogach, krótkie cięcie paznokci ;) )

więcej »
4,85
dodano 15.03.2013 przez

Zdecydowałem sie na Audi po namowie znajomego, zawsze podobał mi sie ten model i absolutnie nie żałuje zakupu tego auta. Przejechałem nim ok 50000 km i zero problemu silnik spisuje się bardzo dobrze nie jest to "zrywacz asfaltu" ale 200 km/h idzie bez problemu przy mały spalaniu ja mam gaz, który spisuje się w tym aucie doskonale (zero problemów) nie bierze oleju, pali w zimie bez problemu. Wymiana paska rozrządu to ok 300zł a w dieslu 650zł same częsci. Kolega ma diesla wymieniał odtatnio koło dwumasowe cena "Tylko" 2300zł a u mnie zero problemów bo w benzynie nie ma żadnych dwumas , pomp, czy wtryskiwaczy. Polecam to auto nie jest tanie ale warto!!!

więcej »
4,31
dodano 08.08.2015 przez

Ponad czasowy wygląd, silnik któty nawet po 13 latach nie zostaje w tyle za uwczesnymi autami pod wzglendem osiągow, spalania i komfortu jazdy . Jeśli chodzi o awaryjnśc, to jedne z ostatnich audi które mogą jeżdzić wiecznie. Prosta mechanika ułatwia codzienną ekspluatacje. Irytować mogą niekture elementy wnętrza : mięka, gumowana farba na przyciskach klimatronika, klawiszacz otwierania szyb, uchwytu na kubek,wizytownika pokrętła włącznika świateł. Łatwo ją uszkodzić na przykład paznokciem i w ogule szybko się wyciera pogarszając wygląd kokpitu. Wyłamujący się zawias schowka pasażera z powodu za dużego oporu powodowanego przez siłowniczek.

więcej »