Szukaj

Lista ocen Audi A4 B6 Sedan (114) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 210 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pawel
Audi A4 B6
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
W tych pieniądzach nie spotkałem jeszcze konkurenta, który wytrzymałby takie prędkości na 90 stopniowych łukach. BMW z tylnym napędem odpada, passat za miękki, francja daleko z tyłu. Nie wiem jak Volvo/Vectra. Accord podobnie trzyma sie drogi ale o wiele słabiej wybiera doły i jest głośny. Jeżdzę rok (90% trasa)- mam jeszcze niemieckie zawiasy - nic do wymiany. Oczwiście opony nowe dobrej firmy (mam fulde na zime i toyo na lato). W kwestii...
4,0
~Picek
Audi A4 B6
Sedan 1.9 TDI quattro 130KM 96kW
Tutaj mam ciężką sprawę, bo auto jednak kupiłem stare i jestem na etapie wymiany różnych części w zawieszeniu. Jak dotąd zmieniłem tuleje wahaczy dolnych tylnych na przedniej osi i tylne amortyzatory, a jeszcze mam do wymiany amortyzatory przednie i łączniki stabilizatora. Tak to trochę na raty robię, ale za każdym razem widzę wyraźną poprawę. Mimo tych niedociągnięć, auto prowadzi się pewnie i czuć w nim potęgę napędu na 4 koła.
2,0
~Sherman997
Audi A4 B6
Sedan 1.9 TDI PD 101KM 74kW
Nie jestem zwolennikiem sportowysch zawieszeń i mam orginalne zwykle zawieszenie i stwierdzam ze jest trochę za twarde jak na tego typu auto.Wachacze porażka co chwile cos do wymiany (zakładam MOOG LUB ORGINAŁ) wiec niech mi nikt nie mówi ze robi 100tys bez dotykania.w starym pasacie wytrzymywało wiecej a przede wszystkim ceny były mniejsze.
5,0
~lgwozdz
Audi A4 B6
Sedan 1.9 TDI PD 101KM 74kW
Zawieszenie wielowahaczowe to jest to. Wprawdzie jest wrażliwe na jakość Polskich dróg ale i tak jest dużo lepiej niż w modelu B5. Zawieszenie nie jest najtańsze w utrzymaniu ale rekompensuje to właściwościami jezdnymi. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi i prowadzi się niezwykle precyzyjnie.
5,0
~killer1
Audi A4 B6
Sedan 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
quattro - kto zna ten wie:) jedyny porównywalny napęd to Subaru. Auta z rozwiązaniem bazującym na haldex-ie sie nie umywają!!!! Może na prostych odcinkach przegrywa z BMW czy Mercedesem ale wystarczy poruszać sie w kretym terenie przy kiepskiej aurze (deszcz, śnieg) i od razu widać kto jest najlepszy:)
5,0
~Audi fan
Audi A4 B6
Sedan 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
Ze wzgledu na cieżki silnik ma endencje do wyjeżdzania przodem (oczywiście z wyłączonym ESP - w STANDARDZIE) raczej łatwe do przewidzenia,w innych sytuacjach jak przyklejony do jezdni paradoksalnie im gorsze warunki (SNIEG , DESZCZ) tym lepiej sie jeździ. Zawieszenie jeszcze mnie nie zawiodło.
4,0
~Arek WLKP
Audi A4 B6
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
Tu jest normalnie miód malina.Fakt jest tu drogi wielowachacz...ale coś za coś.Mamy tu naprawdę komfortowe zawieszenie.Ogólnie dbać o nie,starać się omijać(nie piszę TYLKO samego omijać-mamy fatalne drogi i jest to niemożliwe ;p )dziury w naszych \"fantastycznych\" drogach.
4,0
~mariusz95r
Audi A4 B6
Sedan 1.6 i 102KM 75kW
Jak dla mnie za miękko. Auto płynie , a ja jestem przyzwyczajony do sztywności ( np ideałem dla mnie jest Fiat Bravo II 1.4 T-jet 150 KM). Za to w moim modelu ogromnym plusem jest to ze mam całe oryginalne zawieszenie od nowośći i ani jednego luzu.
3,0
~artur_mi
Audi A4 B6
Sedan 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Auto dobrze trzyma się drogi, ale ma swoje minusy. Nisko zawieszony potrafi szurować na garbach nawet jeśli wolno się na nie wjeżdża. Po wymianie wahacza tzw. banana zaczęło tłuc(inna część luźna). Dopiero w marcu zawitam do mechanika.
Dziennik kosztów dla Audi A4 B6 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,3
l/100km
11,7
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Edward
Audi A4 B6
Sedan 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
Sucho, mokro, śnieg czy piech bez znaczenia! Pedał do ziemi i przy lekkich umiejętnościach nic nie zaskoczy. Przód trochę za ciężki. Wachacze (jest 8) wymieniałem tylko na oryginały i obecnie zrobiłem już ponad 250 tys(1 wymiana od nowości)
Audi A4 B6 Sedan